Jump to content


Photo

Motociclistu' Biciclist


  • Please log in to reply
3121 replies to this topic

#3121 Dan Ny

Dan Ny

    Începător

  • Membru
  • Pip
  • 213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: Kawasaki ZZR

Posted 08 April 2017 - 10:16 AM

Tocmai acest aspect ma atrag  la cele vechi.......aspectul, forma lor. Desi de la departare poate toate aratau la fel, cand te apropiai, amanuntele faceau diferenta. Adevarate opere de arta. Incomparabil feeling-ul care il ai pe un cadru de otel si unul de aluminiu.  Otelul are o flexibilitate mai buna decat aluminiul. Este mai bun pentru absorbit socurile. Producatorii au ales aluminiul ca noul material "ideal" si devine destul de greu sa gasesti cadre din CrMo. Dar le ofera in continuare producatorii care cu adevarat se respecta.

Prima mea  'adevarata' cursiera , a fost  o Royal Stella (Louison Bobet edition). Pretul pe timpul lui nea ceasca a fost de vreo 7.000 lei, pretul cu, care cumparai din magazin o Mobra noua. Era o suma mare pentru o 'simpla' bicicleta la acea vreme. Daca ar fi stiut bunicul meu prin ce coclauri am bagat-o.....si vis a vis de borduri.....offf!! Eram copil, aveam 15 ani si nu apreciam la masura lor lucrurile. Baieuri se gaseau greu, destul de scumpe, iar o pana la baieu  era munca de chirurg. Taiat, cusut, lipit, cusut la loc erau 'o adevarata placere'......REGRET enorm si acum ca nu am pastrat  acea bicicleta.

 

 

12513776_943889845647663_3647743873955191145_o.jpg

 

 

 

 

 

 

Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)!  :D


Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


#3122 gn77b

gn77b

    SUPERADMIN

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 9,308 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Motocicleta, motocicleta
    E si utila, e si cocheta

Posted 08 April 2017 - 06:05 PM

E frumos ce se vede-n clip, n-am ce zice.   Dar din ce-am citit eu, "pe vremuri" se luau tot felul de decizii tehnice fara prea multa inginerie-n spate si-n timp s-a dovedit ca-s gresite. Vezi de exemplu in poza ta, cauciucurile alea cred ca-s de 20 sau chiar mai mici. Cica nu prea au avantaje. Acuma s-ar prefera chiar 25. De cind mi s-a taiat cauciucul (de 23) am pus Schwalbe Lugano de 25 pe care le-am avut pe aia veche si deja simt diferenta la amortizare.   Apoi, foaia mica. WTF. Cui poate sa-i foloseasca un pas asa de mic? In ziua de azi e stabilit ca o cadenta de cca 90 rotatii / secunda e optima, cu bicla aia asa ceva e imposibil.   Dar cel mai si cel mai ciudat lucru mi se pare cadrul: head tube foarte lung si top tube perfect orizontal. Nu pricep, in felul asta ii micsorezi rigiditatea si cresti si greutatea. Dar mi-e clar un lucru: in hobbyul asta, moda conduce.

 

Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)!   :D
Nu mai am probleme din astea :P In mom. asta merg pe bicla 100% pt. ca-mi place, nu am nici un scop "practic". Nu uita ca slabitul e in bucatarie (nu e un cliseu fara fond), transpiratul e altceva.

» Post actualizat in 08 Apr 2017 18:52

Alt articol destul de interesant: http://www.cyclingwe...-you-are-323872

 

Si nu uitati Paris-Roubaix miine la 12 pe Eurosport.


» Post actualizat in 08 Apr 2017 19:20

Si, ca tot veni vorba, un articol despre cauciucurile folosite in cursa sus-mentionata: https://cyclingtips....-paris-roubaix/


Edited by gn77b, 08 April 2017 - 06:07 PM.

^^^I'm going to go ahead and sort of disagree with you there^^^

Vind baterie Yucell-YG9L-BS cu gel




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status