
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
#1
Posted 19 August 2006 - 06:12 PM
P.S. Am un spray cu o solutie uleioasa "alcalina", este bun in general pentru angrenaje mici si fine, eu il folosesc la tobele mele... dar cum lantul de la motor nu prea e un angrenaj fin, pot sa folosesc tot spray d'asta? Sau ce?
Multam, baftaz!
#2
Posted 19 August 2006 - 06:13 PM

#3
Posted 19 August 2006 - 06:16 PM

Se unge la un interval anume de timp sau km sau cand vreau yo sa spray-ez?
#4
Posted 19 August 2006 - 06:20 PM
sprayu` de lant este de mai mu8lte firme produs si este pe baza de teflon sau pe baza de ulei.. parerile sunt impartte in privinta tipului de spray... eu zic sa alegi cu teflon valvoline motorex shell
#5
Posted 19 August 2006 - 06:22 PM
Multam, baftaz!
#6
Posted 19 August 2006 - 06:26 PM
#7
Posted 19 August 2006 - 06:48 PM
Astea (click aici) sunt spray-urile, sunt pe forum anumite persoane care ti le pot aduce.
Pentru a curata lantul, day cate putin cu spray-ul pt curatat (ketten reinger) pe el, si cu o carpa il stergi de jeg. Ai grija sa il cureti atat pe interior cat si pe exterior. Il lasi apoi sa se usuce o juma' de ora (si asa se evapora destul de repede) apoi aplici spray-ul pt uns (ketten spray). Ai grija sa il aplici atat pe interior cat si pe exterior (nu ma refer la partile laterale, ci pe partile care ating rotitele dintate).
Dupa ungerea lantului, trebuie sa lasi sa se intareasca solutia aplicata pe lant, timp de cateva ore, altfel va zbura pe toata motocicleta.
PS sprayul de uns lantul e alb si lipicios, celelalte 2 sunt transparente. (sa nu le incurci ketten=lant, bremse=frana)
Setul contine un al trelea spray, pentru curatat discurile de frana. La fel dai pe discuri si stergi cu o carpa.
Sper ca am fost destul de explicit, si ti-am fost de ajutor.
Bafta.
Later edit.......am uitat sa mentionez ca lantul se curata si se unge la fiecare aproximativ 500 de km (la noi cum sunt proaste drumurile, pline de parf si de jeg, si la 300 de km il poti curata si unge). Eu il ung si atunci cand vad ca e uscat, chiar daca nu am facut nr mentionat de km
Edited by Road, 23 November 2006 - 10:16 PM.
#8
Posted 19 August 2006 - 07:04 PM
Gata cu explicatile, baga km


#9
Posted 19 August 2006 - 08:37 PM
Deci........inainte de ungre lantul se curata, ca degeaba il ungi peste jeg. La louis exiata set de 3 spray-uri, unul pentru curata lantul, unul pentru uns lantul, si unul pentru curatat discurile de frana.
Astea (click aici) sunt spray-urile si De aici (click aici) poti sa le comanzi.
Pentru a curata lantul, day cate putin cu spray-ul pt curatat (ketten reinger) pe el, si cu o carpa il stergi de jeg. Ai grija sa il cureti atat pe interior cat si pe exterior. Il lasi apoi sa se usuce o juma' de ora (si asa se evapora destul de repede) apoi aplici spray-ul pt uns (ketten spray). Ai grija sa il aplici atat pe interior cat si pe exterior (nu ma refer la partile laterale, ci pe partile care ating rotitele dintate).
Dupa ungerea lantului, trebuie sa lasi sa se intareasca solutia aplicata pe lant, timp de cateva ore, altfel va zbura pe toata motocicleta.
PS sprayul de uns lantul e alb si lipicios, celelalte 2 sunt transparente. (sa nu le incurci ketten=lant, bremse=frana)
Setul contine un al trelea spray, pentru curatat discurile de frana. La fel dai pe discuri si stergi cu o carpa.
Sper ca am fost destul de explicit, si ti-am fost de ajutor.
Bafta.
Later edit.......am uitat sa mentionez ca lantul se curata si se unge la fiecare aproximativ 500 de km (la noi cum sunt proaste drumurile, pline de parf si de jeg, si la 300 de km il poti curata si unge). Eu il ung si atunci cand vad ca e uscat, chiar daca nu am facut nr mentionat de km


#10
Posted 21 August 2006 - 11:14 PM
Multam, baftaz!
#11
Posted 21 August 2006 - 11:16 PM
#12
Posted 21 August 2006 - 11:53 PM
Road a uitat sa mentioneze ca poti sa mergi aprox 500 de km dupa ce ai uns lantul cu acest tip de spray. Acesti km pot varia in functie de cat de mult praf este pe drumurile pe care circuli si de timpul in care parcurgi cei 500 de km. Sau daca prinzi cateva zeci de km de ploaie iarasi vei fi nevoit sa-l ungi. In general lantul il ungi atunci cand te uiti la el si arata uscat, adica pe suprafata rolelor care intra in contact cu rotile dintate nu este unsoare.
Gata cu explicatile, baga km![]()
Daca ploua si ai mers pe ud obligatoriu ungi lantul din nou.

#13
Posted 23 August 2006 - 05:36 PM
#14
Posted 08 September 2006 - 01:13 PM
#15
Posted 12 October 2006 - 04:04 PM
#16
Posted 28 April 2008 - 09:30 AM
Poate ca unii dintre voi vor rade de mine.. asta e...
eu va spun cum am procedat. Baietii care mai au motoare pe aci, pe lant și-l poponeataăță cu gazolina. Mi-au spus sa nu folosesc benzină ca imi arde acele garnituri de la lanț și nici de-asemenea motorină, e e prea unsuroasă și se aduna praf.
Cand motorul il adusei din Italia avea lantul relativ curat dar pt ca in orasul meu e ff mult praf, s-a incărcat repede.
Deci, revenind...
1. prima data am spalat lantul cu o cârpa imbibata in în gazolină, l-am sters cu alta curata.
2. l-am spălat cu gazolină cu periuța de dinți, cat am putut de bine prin toate încheieturile, apoi i-ar l-am sters
3. o noua spalatura cu carpa imbibata mai tare în gazolină ,pana a devenit lucioas..am folosit cam jumate de l de gazolină.
Dupa asta, lantul l-am spalat cu apă calda și cu Fairy, degresant de ăla de bucătarie ,gandindu-ma eu ca mai neutralizez din actiunea caustica a gazolinei față de garniturile lanțului, apoi l-al clatit cu apă calda si l-am șters cu cârpa de bumbac.
Pe el to a mai ramas ceva galbui, ca o ceară, pe părțile laterale, pe care am răzuit-o avand grijă să nu lovesc garniturile de cauciuc cu o lamă de bisturiu. Locașurile interioare ale sale, care cad pe foaia aia de pinion le-am poponeataățat cu o scobitoare și am scos o groază de mizerie.
recunoc ca am pierdut ff mult timp, dar nu ma grabeam deloc.
După ce am terminat, lantul sclipea, spuneai ca e nou. Fiind și uscat, l-am dat cu un strat subtire cu sprayul de lant, de origine japoneză.
Aș vrea si alte sfaturi ... cum sunt sprayurile de poponeataățat, ce au in ele ca substanță? Ca vreau pe viitor sa imi cumpăr, dar nu stiu de care, cum sa se scheme.
Multumesc
vad o neregulain ceea ce am scris, nu e o gluma... poate intelegeti.. am scris cuvantu spray de c.u.r.ă.țat lantul si a aparut cuvantul c. u . r .... inlocuit cu poponeata...
.........neregularitate ..........
scuzați si alte greseli ,am otastatura mai uzată și nu-mi bate toate literele.
#17
Posted 28 April 2008 - 10:29 AM
---------------------------------------------
#18
Posted 28 April 2008 - 11:37 AM
tu il speli cu benzină??
imi spunea zilele trecute un prieten de pe aici ca si-a dus motorcicleta lui BMW accidentata la Bucuresti, la Reprezentanța lor si ca la fel, lanțul aici s-a murdărit tare si aia de acolo l-au spălat cu benzină, apoi,imediat cu apa l-au clătit de mai multe ori
Si asta era nemultumit, ca el lucreaza in Italia ... de soferii de taxi de aici care sunt neatenti si l-au accidentat, de drumuri proaste si pline de praf.
#19
Posted 28 April 2008 - 12:58 PM
Poate vrei sa spui motorina...spray de curatat lantul - cea mai buna solutie. sincer nu prea imi permit ca e vreo 45 ron si intr-atata se duce. raman la curatatul cu pensonul si benzina. apropo la cati km spalati lantul?
Au mai fost topicuri despre efectele spalarii cu benzina asupra lantului.
#20
Posted 28 April 2008 - 01:04 PM
Also tagged with one or more of these keywords: pareri, ......
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users