Jump to content


SAB 2018
Photo

Detinatori de Yamaha R1


  • Please log in to reply
5659 replies to this topic

#5641 sanyes

sanyes

    ER1

  • Membru
  • Pip
  • 410 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Moto: YZF R1 RN19

Posted 03 September 2018 - 12:59 PM

Exista vreun simptom sau semne cand urmeaza sa cedeze aceea piesa ? (#10 din linkul pus de Jagi)
Sau pur si simplu se rupe fara nicio avertizare inainte?



#5642 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 04 September 2018 - 06:40 AM

cu o sesiune inainte da ceda, nu s-a anuntat nimic dubios. In maxim 10 ture cedeaza definitiv, intii da semne de eroare la schimbarea treptelor, dupa 2-3 ture nu mai intra deloc.


» Post actualizat in 04 Sep 2018 04:41


E preferabil sa ai pe stoc acea piesa, se schimba repede cu conditia sa stii sa dai jos ambreiajul. costa 51$ pe partsfish.com, eu o s-o comand saptamina asta.


Edited by JAGI, 04 September 2018 - 06:42 AM.


#5643 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 05 September 2018 - 11:19 PM

Mi-ai luat vorbele din gura @Gixule.


Cred ca altceva ti-a luat din gura... dar nu dispera, tine la indemana hartia igienica, substanta abunda pe aici pe forum.

Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5644 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,153 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 06 September 2018 - 06:05 AM

Wow, cata imaginatie ai. Pune mana de regleaza nanosecundele necesare sa mergi pana la aprozar,lasa jignirile de clasa a 4a.

#5645 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 06 September 2018 - 09:18 AM

Nu eu am inceput, nu te cunosc, nu ma cunosti, propun insa sa ne oprim aici cu comentariile. Iar eu promit sa nu mai intervin, am cam obtinut toate informatiile pe care le doream.

Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5646 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,153 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 06 September 2018 - 01:13 PM

;)

#5647 calimero2003

calimero2003

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 523 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: Yamaha R6

Posted 07 September 2018 - 08:26 PM

Ce sa aleg ? -1 sau +2 ? ... Yamaha R1 2006.



#5648 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 615 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 07 September 2018 - 09:06 PM

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut  alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai  mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.



#5649 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 07 September 2018 - 10:37 PM

-1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita.



#5650 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,153 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 08 September 2018 - 08:50 AM

RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita.


Nu sunt cam putini km? Sau asa e normal la modelul acela de R1?

#5651 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 08 September 2018 - 01:05 PM

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.



#5652 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 615 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 08 September 2018 - 03:09 PM

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Din ce am citit la specificatii acest rk are  1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu?



#5653 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 08 September 2018 - 10:25 PM

2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint.



#5654 omgs

omgs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 358 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: R1 2007
  • Numar: B 303 BUM
  • Club: supravietuitorii

Posted 16 September 2018 - 11:42 AM

2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint.

eu nu am intins lantul nici acum ;)))) si am 10.000 si eu facuti ;))))lantul montat anul trecut 



#5655 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 16 September 2018 - 03:20 PM

Inca un plus pt alegerea kitului de 520 in locul celui OEM de 530, foarte greu si scump, si greu de curatat.



#5656 Mlatcu

Mlatcu

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha R1

Posted 28 September 2018 - 11:13 AM

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut  alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai  mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.

La rapoartele schimbate fata de cele stock nu iti afecteaza kilometrajul , adica sa arate mai mult sau mai putini km/H , sau folosesti un Speedohealer ? 



#5657 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 615 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 28 September 2018 - 11:54 AM

Iti afecteaza kilometrajul, dar nu ma deranjeaza. poti folosi un speedohealer dar costa in jur de 100 de euro. Eu nu cred ca merita.

Legat de foaia de aluminiu, pe mine nu ma incanta ideea pe moto de strada...pur si simplu nu ii vad rostul.



#5658 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 29 September 2018 - 09:28 PM

Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel...


Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5659 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 615 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 30 September 2018 - 05:40 PM

Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel...

Da...singurul producator care are patentata solutia asta este supersprox din cate stiu. Si are un pret de 3 ori mai mare fata de una din otel. iar castigul in greuatate cred ca este nesemnificativ pe strada



#5660 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 02 October 2018 - 01:35 PM

Pe strada nu cred ca se justifica nici diferentele dintre tot kitul 520 vs 530... eu ziceam doar ca technic exista astfel de foi. Acuma sa fiu sincer... mie mi-a placut cum arata! :)


Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status