Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

@yo4hgx

 

Exact la del de circumspect am fost si eu cand problema cu gazele de esapament impregnate in haine , mi-a fost semnala prima data de un coleg de aici de pe forum.

 

L-a inceput i-am recomandat sa mearga la mecanic sa-si schimbe colierele.

Mai tarziu am inceput sa fac ture mai lungi si am schimbat de la piele  la echipament textil si am inceput sa simt mirosul. 

 

Daca mergi cu echipament textil o singura zi de 500 km , o sa miroasa geaca atat de puternic incat trebuie aruncata in masina de spalat instant.

 

Daca faci 10 iesiri pe an si la distanta de saptamani intre ele , in echipament de piele , nu o sa  fii deranjat deloc probabil , pt ca pielea are mirosul ei natural si mascheaza gazele si nici nu permite sa patrunda adanc in material decat la mers aproape zilnic in acelasi echipament.

Presupun ca este un efect similar cu masinile combi care se musdaresc in spate mult mai rapid decat berlinele.

 

 

R1 asta e chiar fain daca il testezi in izolare . Problema este ca eu am prieteni cu scule adevarate si cand am iesit la plimbare cu ei am inceput sa vad problemele ...si toate au devenit foarte clare cand am mai facut si schimb intre noi . 

Se intampla ca am si un Suzi k6  si R1 e praf pe langa ala la toate capitolele mai putin ciclistica ...iar cand vine vorba de putere e o gluma proasta, in comparatie.

 

Cu R1 schimb pe la 12500-13000 ture . Cu suzi pe la 10000.

Cand am iesit la o tura de Cheia -Siriu cu R1 in configuratia stoc nu am avut nevoie sa schimb a 3-a decat pe portiunile unde am lasat-o mai touring si eram fortat sa iau toate curbele cu prima. De aici nevoia absoluta de -1+2.

Eram obisnuit ca pot merge toata ziua pe a 3-a si schimbat a 2-a pe curbe si a 4-a din ani in pasti pe liniile drepte.

 

 

 

*La

 

 

La faza cu suspensia ...mai bine te gandesti ca vorbim de un model de 13 de zile in care a fost testat de toti testerii de pe pamant si toti au observat exact ce am spus . Dealtfel toate problemele semnalate se mine pot fi gasite si in testele facute de jurnalisti dealungul timpului ...dar ei le spun mai cu filtru pentru ca daca se exprima categoric si pun accentul pe prea multe , nu-i mai invita nici dracu pe la lansari ...si au de pierdut mult rau.

 

 

Si daca tot m-am pornit sa spun toate negativele modelului , pretectia la vant e atat de proasta incat acum cre ca sunt pregatit sa-mi cumpar si un naked ...daca are o pozitie mai agresiva ...gen Monster.

 

 

Singurele pozitive clare:

inca este una dintre putinele japo frumoase.

pozitia in sa este , pentru statura mea la 183 , cea mai perfecta intalnita pentru mersul pe curbe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@goe 75

 

Da... si nu! Da, merg numai cu echipament de piele si da, ies rar cu motorul, mai de weekend asa... si nu, nu cred ca este de la locatia tobelor. Nu ai spus, ce harta ai pe motor? Revin pentru ca mai toti folosesc o harta dezvoltata de YEC, care nu e rea deloc, insa cine stie exact pentru ce evacuare a fost optimizata?! Eu am reusit sa fac rost de hartile dezvoltate de DynoJet pentru evacuarea mea in toate configuratiile, full, numai finalele, cu si fara silencere, etc. si vreau sa spun ca, desi nu uriase, diferentele sunt notabile. In plus, tobele sub sa nu sunt, sau mai bine zis nu au fost un moft estetic ci o tentativa de imbunatatire a cuplului in ture medii datorita efectulul de baleiaj.

 

Sincer nu am avut cu ce compara, insa eu de pe la 8-9000rpm ma lupt sa tin roata din fata pe asfalt, rar depasesc 10-11000rpm pentru ca e turbata rau. Nu am mers cu Blade-ul din aceeasi perioada insa stiu ca se dau rau la ulei, umbla lumea cu sticla in poseta la drumuri mai lungute. Suzete si kakasakiuri nu am calarit niciodata insa recent am vazut un material in care un K5 a facut muci un papagale nou-nout si abia dupa ce broscarii au schimbat telescopul spate au reusit sa-si salveze onoarea. Si e vorba de pista si trei piloti meseriasi nu de liniute pe bulevard. In fine, poate ca tu ai alte standarde...

 

Nu mai stiu ce parbriz aftermarket am insa nu mi se pare ca bate vantul prea tare, posibil sa ajute si casca noua. Dar trebuie sa recunosc ca nici nu ii mai dau in gura ca pe vremuri prin romanica... aici daca depasesti 160Km/h pe autostrada ramai fara permis 2 ani. Si functie de cat de grav ai comis-o amenda poate ajunge la 30% din venitul lunar pentru 6 luni... si chiar puscarie. Plus ca nu merge cu spaga.

 

Si ai dreptate, si eu am ramas mirat la cat de mica e, cat de mult spatiu ai pentru picioare. Eu fiind mai scurt asa, pe la 1.75m, a trebuit chiar sa duc scaritele la maximum in fata si sa le ridic binisor ca sa-mi intre genunchii ca lumea in locasul din rezervor.

 

Departe de a fi perfect, e singurul motor care m-a determinat sa ma despart de vechiul FZR1000EXUP pe care l-am avut vreo 17 ani. Am incercat si crossplane-ul de dupa '09 insa nu m-am inteles cu el, mi s-a parut greoi. Insa cel mai mult m-a deranjat sunetul, zici ca-i ducati stricat... mai lipseau clopoteii de la ambreaj :) . M-am tot invartit pe langa un R1M '15 insa nu pot justifica caruta de bani, in conditiile in care in ultimii 4 ani am facut cca 10 mii de km cumulat. Vorba neveste-mii... "another expensive decoration". Dar na, sa vedem ce-o mai fi, ca de anul trecut nu prea se pune, poate anul asta sa mai invartim un pic roata.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare deținători de R1...🤝

Am un R1 an 2005 de câțiva ani buni și doresc un service ce poate recondiționa complet mobră... 

Nu doresc sa achiziționeze altceva și sunt conștient ajung la un cost destul de costisitor dar este un proiect ce vreau sa îl îndeplinesc.

 

Are cineva o recomandare de un așa service capabil de acest proiect?

Mulțumesc și asfalt uscat!!!🤝🤝

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Mr.White a spus:

Salutare deținători de R1...🤝

Am un R1 an 2005 de câțiva ani buni și doresc un service ce poate recondiționa complet mobră... 

Nu doresc sa achiziționeze altceva și sunt conștient ajung la un cost destul de costisitor dar este un proiect ce vreau sa îl îndeplinesc.

 

Are cineva o recomandare de un așa service capabil de acest proiect?

Mulțumesc și asfalt uscat!!!🤝🤝

 

Încearcă la Emil Drăghici/ Tase Racing, are garajul în Faur sau tot în Faur încearcă la Trancanici / Răzvan Radu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...