Jump to content


SAB 2018
Photo

Detinatori de Yamaha R1


  • Please log in to reply
5659 replies to this topic

#5541 sanyes

sanyes

    ER1

  • Membru
  • Pip
  • 410 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Moto: YZF R1 RN19

Posted 28 June 2018 - 11:47 AM

Eu folosesc amortizorul de ghidon original.
Pentru setari standard,cauta in manualul de service al motocicletei. Explica si cum sa faci setarile



#5542 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 28 June 2018 - 09:42 PM

Hyperpro se monteaza in locul celui original cu ajutorul unei bucsi care se comanda tot la Hyperpro. Se merge cam pe pozitia 7 cu acea prindere. Nu ti lua cu prindere deasupra jugului, e o prostie care costa foarte scump si care risca sa deterioreze damperul la o cazatura. plus ca reglajul va fi pe la 11-12 din cauza modificarii lungimii bratului fortei.



#5543 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 29 June 2018 - 12:56 AM

Astea-s padurile care salveaza in realitate. Cele de pe motoreta ta doar vor distruge propulsorul.

 

 

Sau daca ai bani mai multi,

 

https://www.ebay.com...60353.m1438.l26

 

Tu chiar ai pus gand rau scaritelor astea... parghia schimbatorului trece prea aproape de axul basculei, dar nu-i bai, noroc ca s-a inventat fierastraul!!!

Inainte

IMG_2065.JPG

 

Dupa

IMG_2069.JPG

» Post actualizat in 28 Jun 2018 23:00

Hyperpro se monteaza in locul celui original cu ajutorul unei bucsi care se comanda tot la Hyperpro. Se merge cam pe pozitia 7 cu acea prindere. Nu ti lua cu prindere deasupra jugului, e o prostie care costa foarte scump si care risca sa deterioreze damperul la o cazatura. plus ca reglajul va fi pe la 11-12 din cauza modificarii lungimii bratului fortei.

 

Si Ohlins SD027 se monteaza tot in locul celui original, problema e ca nu poti ajunge la reglaje in timpul mersului. Eu nu ma dau pe pista, cel putin deocamdata, pe strada ai nevoie sa jonglezi destul de mult cu reglajele amortizorului, in special cand iesi de pe autostrada si intri pe cate un drum de munte... si invers. Ar mai fi varianta celor rotative, gen SCOTTS... dar mult mai scumpe.

» Post actualizat in 28 Jun 2018 23:05


Pentru setari standard,cauta in manualul de service al motocicletei. Explica si cum sa faci setarile

 

Mda... credeam ca nu trebuie sa desenez, nu la setarile "standard", din manual ma refeream ci la unele "de referinta", de genul pentru 1.80m/80Kg, atata preload, atata compresie hard, soft, rebound, fata, spate... etc.

 

In fine, am facut setarile standard din manual, ca punct de plecare, ocazie cu care am inteles de ce avea si comportament supra-viratoriul, dintr-un motiv sau altul fata era cam fleasca iar spatele extrem de tare...

 

 

Ah, si am schimbat si lantul... ocazie cu care am observat si oarece uzura la pinionul de atac, foaia spate pare in regula dar probabil o sa le schimb pe amandoua saptamana viitoare, e pacat de lantul nou.


Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5544 sanyes

sanyes

    ER1

  • Membru
  • Pip
  • 410 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Moto: YZF R1 RN19

Posted 29 June 2018 - 05:42 AM

De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ?
Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat.

Attached Thumbnails

  • 1.jpg
  • IMG_2065.JPG


#5545 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 29 June 2018 - 07:20 AM

Incearca si pune tija unde ti a zis si colegul. Se schimba pe invers, asa fac toti la curse, e mult mai natural. Am destui amici stradali care au "muscat" momeala si acum nu s ar mai intoarce la sensul de schimbare normala. Nu te costa nimic, doar incearca, ai rabdare 1-2 zile. Referitor la amortizorul de ghidon, nu e cazul sa reglezi non stop la el, pe pozitia 7 cum ti am zis mai sus, se poate merge cu 300km/h  dar si cu 20km/h pe stradute. E verificat.Iti faci prea multe griji.Eu am avut tot Hyperpro pe 954, montat deasupra, nicidata nu reglam la el in timpul mersului pe strada. 300 nu am mers, 250 era la ordinea zilei in weekend pe A1, 2.

 Senzor de QS ti ar mai trebui, e 135euro, calculatorul il resoftezi si va avea fiunctia pt QS scrisa in el, printre altele. 



#5546 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,153 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 29 June 2018 - 10:05 AM

De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ?
Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat.


Ce vremuri, pe cand mobra era a lui @Stau-de-6.

#5547 sanyes

sanyes

    ER1

  • Membru
  • Pip
  • 410 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Moto: YZF R1 RN19

Posted 29 June 2018 - 10:23 AM

Ce vremuri, pe cand mobra era a lui @Stau-de-6.

Ce poza mi-o dat google-ul :))



#5548 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 29 June 2018 - 12:04 PM

De ce nu ti-ai mutat tija schimbatorului mai in fata? (in grupul asta de gauri, inconjurat cu rosu) ?
Si eu am scarite cu schimbator independent si asa am montat.

 

Pentru ca nu sunt ... "pe invers"? :nono:


» Post actualizat in 29 Jun 2018 10:16

Incearca si pune tija unde ti a zis si colegul. Se schimba pe invers, asa fac toti la curse, e mult mai natural. Am destui amici stradali care au "muscat" momeala si acum nu s ar mai intoarce la sensul de schimbare normala. Nu te costa nimic, doar incearca, ai rabdare 1-2 zile. Referitor la amortizorul de ghidon, nu e cazul sa reglezi non stop la el, pe pozitia 7 cum ti am zis mai sus, se poate merge cu 300km/h  dar si cu 20km/h pe stradute. E verificat.Iti faci prea multe griji.Eu am avut tot Hyperpro pe 954, montat deasupra, nicidata nu reglam la el in timpul mersului pe strada. 300 nu am mers, 250 era la ordinea zilei in weekend pe A1, 2.

 Senzor de QS ti ar mai trebui, e 135euro, calculatorul il resoftezi si va avea fiunctia pt QS scrisa in el, printre altele. 

 

Nu stiu cat de "natural" ar fi dupa 30 ani... dar la ce schimbari s-au produs in viata mea in ultimul timp nu mai m-ar mira nimic. As incerca schimbatorul pe invers, problema e ca parghia ar lovi in capacul pinionului, ar trebui ori scos de tot (cum vad ca e in poza lui sanyes) ori decupat... proiect mai de iarna.

 

Nu e vorba de viteza, nu imi place sa merg constant cu viteze mari si nici eu nu ma joc prea mult cu setarile amortizorului insa m-am invatat ca in oras sa-l desfac de tot, pe autostrada undeva la mijloc iar pe drum virajat aproape de limita maxima. Asta insa pentru ca FZR e destul de porcusor pe curbe si cam trebuie sa trag de el. Sper sa ies weekendul asta cu R1 si functie de cum se comporta cu amortizorul standard ma orientez mai departe.

 

Ce senzor QS recomanzi? Resoftare o sa trebuiasca oricum, sa scap de detonatiile pe evacuare dar sa vedem, dar sa vedem cand si cum, deocamdata nu vreau sa stau fara ECU... vremea buna tine atat de putin aici!!!


Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5549 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,153 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 29 June 2018 - 02:00 PM


Ce poza mi-o dat google-ul :))


Hahaaaa! Tare. Si ca sa fie meniul complet,masina din spatele motorului e acum a lui cumnatu-mio. :)))))

Edited by george05, 29 June 2018 - 02:01 PM.


#5550 Alex28

Alex28

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 318 posts

Posted 30 June 2018 - 12:29 PM

Are dreptate Jagi legat de schimbat vitezelor invers, nu vei mai putea reveni la cel normal. Eu si AfricaTwin de-mi iau tot asa am sa vreau schimbatorul.



#5551 kyp-76

kyp-76

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 621 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 02 July 2018 - 10:47 AM

Hahaaaa! Tare. Si ca sa fie meniul complet,masina din spatele motorului e acum a lui cumnatu-mio. :)))))

Si motorul e iar la mine de 2 ani jumate  ;)


CARPE DIEM !


#5552 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 02 July 2018 - 11:46 PM

Lant DID 530 ZVMX + kit de pinion/foaie noi (raport standard), ocazie cu care am descoperit si de ce nu vroia sa stea fata pe asfalt in 2-3-4... avea kit -1/+2.

IMG_2081.JPG

IMG_2082.JPG


Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5553 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 03 July 2018 - 12:03 PM

Ai mers cu noul raport de pinioane? Pare moarta motoreta fata de cum ai cumparat-o.



#5554 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 03 July 2018 - 12:33 PM

Nu inca, nu o mai misc pana nu schimb uleiul.

Sunt convins ca o sa se cunoasca dar inainte era prea turbata, pana intr-a IV-a pur si simplu ma luptam sa tin fata pe asfalt, si asta fara blipuri sau alte artificii. Dar vedem, daca e prea lenesa imi ia doua ore sa schimb foile din nou...

Cu ocazia asta m-am tot uitat dupa servo si nu e de gasit, pare ca a fost demontat fizic... dar nu stiu cum a fost facut bypass-ul, cu modul sau din soft...

Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5555 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,225 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 03 July 2018 - 04:13 PM

urmareste cablurile electrice care ar fi plecat la motorasul de servo., exista si o mufa electrica mare care intra in motoras. Daca e complet libera, ECU este resoftat(te ai scos).



#5556 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 04 July 2018 - 09:19 AM

Asta am si urmarit, dar nu am gasit mufa sau cablul pentru servo. Cel putin nu fara sa demontez carenele. In ECU totul e cuplat dar presupun ca servo nu are port dedicat ci se ramifica undeva pe traseu, o sa trebuiasca sa iau un pic instalatia electrica la mana.

Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!


#5557 suraj-suraj

suraj-suraj

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 61 posts
  • Gender:Male

Posted 05 July 2018 - 02:02 PM

Salutare grup. Am un R1 din 2005 ... cand este cheia in pozitia off sau deloc turometrul face aceea rotatie de verificare doar ca face in continuu cam la 1 min ... sa inteleg ca este vreo erroare ? Cand rulez functioneaza perfect. Unde pot gasi cartea de service in romana ? Multumesc 



#5558 TNG

TNG

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,029 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Numar: TNG

Posted 05 July 2018 - 02:47 PM

Nu este normal!
Ai o problema pe alimentarea bordului.Verifica incepand de la baterie,borne,contact mufe fire etc.
Nu exista manual moto in limba romana.

TNG PERFORMANCE


#5559 suraj-suraj

suraj-suraj

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 61 posts
  • Gender:Male

Posted 05 July 2018 - 09:47 PM

service scrie pe ea ....ms frumos.



#5560 yo4hgx

yo4hgx

    Amateur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Liverpool, UK
  • Moto: R1 '08
  • Numar: SN08FFL

Posted 06 July 2018 - 05:43 PM

Asta e mufa de la servo?...540EC316-67D6-45C6-8FED-A371476E10B6.jpeg

Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status