Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De atunci am cu mine in topcase in ture .................. si un kit de pana (genul astuia; http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-tire-repair-kit-bmw-r1150gs-71112332083-p-450) si pompa de mana (care ar putea fi inlocuita cu un minicompresor dar mi-e cam lene).

PS - abia astept sa fie disponibil toolboxul de la touratech sa tin kitul permanent pe mobra ca parca vad ca la urmatorul eveniment o sa fiu cu el uitat acasa.

 

Noi tocmai ne-am intors dintr-o tura prin Balcani, Albania etc... am fost vreo 15 motociclete (din care 13 GS-uri :D ) si din pacate cel putin doi dintre participanti au avut si pana de cauciuc (una de la o pietricica ascutita si era ceva gaura). Ambele au fost rezolvate cu succes (relativ rapid si simplu) cu astfel de kit de pana.

Pe la reprezentantele BMW costa cca 25€. Bine, normal, nu trebuie sa fie neaparat de la BMW dar acolo sigur ar trebui sa fie de gasit. Oricum, la nevoie merita toti banii.

http://www.bmw-motorrad-store.de/catalogsearch/result/?q=pannenset

Mie mi se pare absoulut obligatoriu sa ai un astfel de set la tine.

Se pare ca cele trei butelii nu sunt suficiente (normal, mai bine asa decat zero si normal ca primul tel este o umflare cu un compresor si verificat presiunea) asa ca o pompa de mana (gen bicicleta) nu strica.

 

Eu la fostul GS ii facusem los sub saua rider-ului, asa ca il aveam permanent cu mine, ca degeaba l-as fi avut acasa.

La LC nu este problema, incape usor in spatiul de sub saua pasagerului alaturi de o trusa mica medicala (devnita obligatorie in mai multe tari europene, la fel ca si vesta reflectorizanta).

» Post actualizat in 19 May 2016 09:09

ia si un minicompresor cu tine. eu am reusit sa ma scot pana acu doar cu umflat cauciucu inapoi si mers fuguta la prima vulcanizare.

 

Din experienta, asta cu compresorul nu e cea mai buna idee. In primul rand, compresoarele pot sa nu functioneze pt ca "sare" imediat siguranta. poate compresorul tau si motocicleta ta se impaca dar am tot vazut situatii cand mai multe tipuri de compresoare la mai multe motociclete diferite nu au putut fi utilizate din cauza mentionata.

Compresorul costa ceva bani dar mai ales trebuie carat mereu in bagaj si ocupa loc nu tocmai de neglijat.

Avand in vedere ca nu faci pana prea des, datul putin la pompa nu mi se pare un efort extraordinar. Iar o popmpa mica e foarte usoara si nu prea ocupa loc.

Tu ai avut noroc ca, umflandu-l putin cu compresorul, ai ajuns apoi la vulcanizare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti recomandare pt o pompa potenta (2 way) si ultra compacta ? Cu cea de la bicla, desi f ok pt bicla, cred ca dau o ora ca sa umflu gs-ul. Plus ca datorita pozitionarii valvei pe jantele de aliaj e cam must have o pompa cu furtun...

 

Compresor il folosesc cu succes pe asta de vreo 2 ani, si la masina si la mobra https://www.louis.de/en/artikel/airman-tour-air-compressor-inclusive-adapter/10002998?list=45590115&filter_article_number=10002998

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pompa banala de bicicleta (8 lei la decathlon) ;) daca nu a sarit guma de pe janta, dai in jur de 400-500 de pompe, ajungi la aproape 2 bari, arzi undeva la 200 de calorii, si te poti duce pana la prima vulcanizare/benzinarie sa-ti faci "fine-tuning" la presiune.

 

aceasta postare NU e un pamflet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la fostul GS ii facusem los sub saua rider-ului, asa ca il aveam permanent cu mine, ca degeaba l-as fi avut acasa.

La LC nu este problema, incape usor in spatiul de sub saua pasagerului alaturi de o trusa mica medicala (devnita obligatorie in mai multe tari europene, la fel ca si vesta reflectorizanta).

» Post actualizat in 19 May 2016 09:09

 

Din experienta, asta cu compresorul nu e cea mai buna idee. In primul rand, compresoarele pot sa nu functioneze pt ca "sare" imediat siguranta. poate compresorul tau si motocicleta ta se impaca dar am tot vazut situatii cand mai multe tipuri de compresoare la mai multe motociclete diferite nu au putut fi utilizate din cauza mentionata.

Compresorul costa ceva bani dar mai ales trebuie carat mereu in bagaj si ocupa loc nu tocmai de neglijat.

Avand in vedere ca nu faci pana prea des, datul putin la pompa nu mi se pare un efort extraordinar. Iar o popmpa mica e foarte usoara si nu prea ocupa loc.

Tu ai avut noroc ca, umflandu-l putin cu compresorul, ai ajuns apoi la vulcanizare...

 

am mai auzit discutia asta cu saritu sigurantei la baietii cu 1200 gs, dar am patit-o si eu acu o sapt, cand mi-am luat compresor nou. tot airman am si eu , ca al lui capone.

la mine, siguranta originala era de 5A si am pus alta de 10A si n-am mai avut probleme. oricum vreau sa fac un adaptor pentru alimentare s-o pot lega direct la baterie, sa-l pot folosi si la ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mine, siguranta originala era de 5A si am pus alta de 10A si n-am mai avut probleme. oricum vreau sa fac un adaptor pentru alimentare s-o pot lega direct la baterie, sa-l pot folosi si la ktm.

Eu mi-am pus sub saua pasagerului o priza suplimentara de bricheta normala, legata direct la baterie, cu siguranta de 10A pe ea, ca sa pot folosi accesorii (inlusiv compresorul) si cu motorul oprit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână!

 

Daca vrei sa alegi ceva pe masura TA-ului atunci trebuie sa te uiti la F800GS, nu la R1200. R12GS este alta clasa, e mai grea, mai mare, mai confortabila, mai solida, consuma mai mult etc. Eu am avut TA-ul vechi, 650cc din 2004, excelenta mobra, in afara de un cablu de ambreiaj care s-a rupt cand eram la vreo 200km de casa nu am avut nici o problema cu ea. Am vandut-o ca sa imi iau GS-ul, un Adventure din 2006 si sunt absolut incantat de ea. Parerea mea e ca intre cele doua modele, orice ai alege nu ai cum sa gresesti. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg.

Ti-am trimis un mail, ca vad ca pe forum nu pot sa-ti trimit PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea!

 

Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale?

Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grip puppies se numește, sunt niște ”tuburi” din neopren, care se pun peste manșoane.

 

http://www.grip-puppy.co.uk/

Mersi de pont,tocmai ce mi-am comandat. Sper sa nu retina caldura de la mansoane prea tare !

 

Stima ,

 

Ovidiu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg.

 

R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo... Ma rog, nu ca ar conta, greutatea ofera plus de confort, aderanta si stabilitate. Ce vroiam sa spun e ca 12GS nu e in aceiasi clasa cu TA.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 kg intre Ta și gs. Mulțumesc pentru implicare

:)))

greutatea cred ca e chiar un punct care nu "trage" balanta spre transalp - daca insistam sa le comparam. o avea gs-ul cu 9 kg mai mult dar din cauza cilindrilor orizontali are centrul de greutate mai jos decat transalpul si o sa ti se para ca e chiar mai usor gs-ul.

(zice unul destul de scund care vine de pe transalp/vstrom si cu fiecare am mers cam 50-60000 km)

ce vrea "maveric" sa zica e ca nu are rost sa compari TA700 cu cu GS1200 ca sunt cel putin 500 cmc in plus.

:D

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e, asta nou are 191kg. 214 cu rezervorul umplut la 90% si pregatita de drum. Cele 229kg marcate in poza ta se traduc ca "sarcina utila".

 

nope ;) nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope ;) nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE

 

Ba chiar am nimerit-o. F800GSA are 24 de litri de rezervor. Greutate de mars 229kg.Sarcina utila 225.

 

Sursa: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html

 

 

post-16462-0-87242100-1463993531_thumb.gif

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am selectat eu cat poti incarca pe ea.

 

 

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 1)

F800GS - 214 KG

F800GSA - 229 KG

» Post actualizat in 23 May 2016 09:29

Revin cu o detaliere pentru a clarifica greutatea 800-lui.

 

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt = greutata totala cu rezervor 90%
F800GS - 214 KG
F800GSA - 229 KG
Trockengewicht = fara lichide
F800GS - 191 KG
F800GSA -
zulässiges Gesamtgewicht = greutate maxima admisa
F800GS - 443 KG
F800GSA - 454 KG
Zuladung (bei Serienausstattung) = payload = incarcare permisa pe motocicleta
F800GS - 229 KG
F800GSA - 225 KG
Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...