Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare,

 

Imi explica si mie vre-un fan al lui Gunther sau un inginer de ce prietenii nostri au gandit discul de ambreiaj FARA arcuri de amortizare?

( :D in afara de argumentul ca nu era loc in (citez) "rinocer" acolo care sa acomodeze 4 arcuri)

Se mai mira cineva de uzuri in ax si de clantanit de ambreiaj? Evident ca nu se manifesta la toate problemele posibile si tine foarte mult de modul de exploatare insa ... fara cuvinte!

post-18136-0-29350800-1460593306_thumb.jpg

 

Sunt curios daca a dezvoltat cineva un ambreiaj aftermarket cu arcuri - cele de la touratech sunt tot fara.

 

numai bine,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)

nu cred - e acelasi model de disc si la motociclete unde greutatea nu a contat - R1100 GS si cred ca si mai devreme.

 

paul

 

De ce nu ar fi contat la vremea respectiva?

Bine, in principiu, nu neaparat referitor la arcurile alea.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ar fi contat la vremea respectiva?

Bine, in principiu, nu neaparat referitor la arcurile alea.

:)

iegzact. a contat greutatea cu siguranta dar sa te pui sa renunti prima data la arcuri la un R80 ca sa il faci mai usor cred ca era cel putin exagerat.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi explica si mie vre-un fan al lui Gunther sau un inginer de ce prietenii nostri au gandit discul de ambreiaj FARA arcuri de amortizare?

 

Mai paul, maaari probleme ai. :)

Mai conteaza toate nimicurile astea? Nimeni nu-i perfect...

Dupa mine (si probabil multi altii) conteaza mult mai mult ca, de exemplu la o moto ca a ta incepand cu 2008 deja aveai, pe langa multe alte calitati, ABS, TC, ESA, RDC, BC inclusiv treapta de viteza, accesorii de fabrica excelente, case-uri pe aceeasi cheie si integrate in design, manere incalzite etc etc, chestii aproape imposibil de gasit la concurenta. Si asta pe langa o motocicleta usoara pt clasa ei, dar foarte potenta, frane, suspensii, tinuta de drum, confort, ergonomie, consum etc etc de top.

Nu neg eventualele defecte, desi nu m-au afectat cu nimic (nu m-am lovit de ele), dar prefer sa vad intai calitaile de care te bucuri la orice plimbare. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai paul, maaari probleme ai. :)

insomniile-s de vina!

:) eu cred ca le-a fost frica sa nu scoata pe piata mobra perfecta!

:D

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 14 Apr 2016 11:20

post-18136-0-31617300-1460632420_thumb.jpg

astept si cardanul sa vedem ce se poate face cu inlocuirea/echilibrarea crucilor.

 

 

» Post actualizat in 14 Apr 2016 22:32

Deci, ma enerveaza astia de la Wunderlich ... fac cateva chesti bune dar se opresc cu doi pasi inainte de a le face perfecte:

1. Parbrizul Ergo primit acum ceva timp e foarte ok - doar ca prinderile nu cad chiar bine la unghiuri ... atat cat sa ma enerveze si sa ramana inca neinstalat

2.Inner fender with ESA Part No. 27730-200

Aproape bine din nou - mai trebuie decupat spatiu pentru cablul de alimentare motoras ESA dinspre arc in partea superioara siiii .... in partea de jos loveste on plasticul de protectie de la ESA - si acolo ar mai trebui decupat un pic dar m-a plictisit si l-am lasat asa. prin urmare capatul de jos al protectiei este o idee mai aproape de roata decat de capatul de jos al suspensiei ... poate data viitoare imi fac timp si mai decupez

3. Grip puppies - cel putin astea de la wunderlich sunt o idee mai groase decat ma asteptam ...fara manusi le simt ok dar cu manusi cred ca devin deranjant de groase.

Oricum in mare parte merg fara manusi ... dar sa vedem.

Caldura inca se simte ok - doar apare o oarecare intarziere pana le simti calde la aceeasi intensitate ca si fara mansoane de neopre.

 

Deci e aproape bine la toate cele 3 produse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

» Post actualizat in 14 Apr 2016 22:32

 

3. Grip puppies - cel putin astea de la wunderlich sunt o idee mai groase decat ma asteptam ...fara manusi le simt ok dar cu manusi cred ca devin deranjant de groase.

Oricum in mare parte merg fara manusi ... dar sa vedem.

Caldura inca se simte ok - doar apare o oarecare intarziere pana le simti calde la aceeasi intensitate ca si fara mansoane de neopre.

 

 

 

Eu cu ale meleam avut aceeasi senzatie la inceput si chiar vroiam sa le dau.... Dar acum dupa vre=o luna m-am obisnuit si chiar imi plac ! :)

 

 

Numai bine ,Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii si da intradevar este o mobra faina o am de 5 zile si am facut cam 1300 km cu ea si se prezinta super ok,ma uimeste desi e masiv este super manevrabil,acuma voi vedea in timp cum sta cu fiabilitatea sper sa fie ok,ori cum este motorul pe care l.am dorit si cum va fi vom merge inainte

S-o conduci sanatos! E cea mai buna alegere. Nu mai intra pe alte conturi decat daca vrei sa te distrezi. V Strom e o moto corecta dar nu suporta comparatie cu 1200GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt destui cei care (se) intreaba de la ce inaltime este indicat sa poata conduce (sau nu) un GS sau un GS Adventure, iata un raspuns orientativ pe site-ul BMW Motorrad.

Dupa cum se vede, si e normal, nu numai inaltimea totala conteaza ci si lungimea piciorului iar aici reperul poate fi lungimea purtata la blugi. Nu e vorba de "a fi in stare" ci de a calatori in siguranta, sa se poata pune corect piciorul jos.

 

De exemplu, daca ai 1,75 m si sub 32 la blugi (foarte posibil), deja modele precum 1200Adv si 800 Gs & Adv dispar din lista. Si tind sa cred ca aceste calcule sunt facute tinand cont deja de faptul ca unele modele pot fi comandate cu suspensie joasa si cu saua joasa.

 

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/equipment/seathight_conf/seats_config.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt destui cei care (se) intreaba de la ce inaltime este indicat sa poata conduce (sau nu) un GS sau un GS Adventure, iata un raspuns orientativ pe site-ul BMW Motorrad.

Dupa cum se vede, si e normal, nu numai inaltimea totala conteaza ci si lungimea piciorului iar aici reperul poate fi lungimea purtata la blugi. Nu e vorba de "a fi in stare" ci de a calatori in siguranta, sa se poata pune corect piciorul jos.

 

De exemplu, daca ai 1,75 m si sub 32 la blugi (foarte posibil), deja modele precum 1200Adv si 800 Gs & Adv dispar din lista. Si tind sa cred ca aceste calcule sunt facute tinand cont deja de faptul ca unele modele pot fi comandate cu suspensie joasa si cu saua joasa.

 

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/equipment/seathight_conf/seats_config.html

 

404 - Seite nicht gefunden!

Die URL/Adresse, die Sie gewählt haben, ist nicht mehr erreichbar oder befindet sich nicht auf unserem Server. Möglicherweise haben Sie einen nichtaktuellen Link oder ein veraltetes Bookmark genutzt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

404 - Seite nicht gefunden!

Die URL/Adresse, die Sie gewählt haben, ist nicht mehr erreichbar oder befindet sich nicht auf unserem Server. Möglicherweise haben Sie einen nichtaktuellen Link oder ein veraltetes Bookmark genutzt.

 

Ach sooo... :D

poate merge asta de pe .com : http://www.bmw-motorrad.com/com/en/equipment/seathight_conf/seats_config.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

Am nevoie de un feedback despre BMW R1200GS din 2005. As vrea sa achizitionez unul, fabricatie 2005 si as vrea sa aflu plusurile si minusurile generatiei respective. Si un pret (dotari: Abs+servofrână Brembo, Bi-xenon, alarmă din fabrică, încălzire in mânere, Case-uri laterale originale BMW, plus top-case GIVI)

Multmesc!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu 32 la blugi pe 800 e relativa. Eu nu am nicio problema la 174 cu 30 la blugi, pe 800 cu sa comfort inalta. Pe de alta parte, am avut xchallenge 5 ani ☺.nici la 1200 pe rit vechi nu au fost impedimente.

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am destul de mult sub 1.75. După ce am refăcut furcă față probleme au cam dispărut și oricum apăreau doar la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut tuturor
Am nevoie de un feedback despre BMW R1200GS din 2005. As vrea sa achizitionez unul, fabricatie 2005 si as vrea sa aflu plusurile si minusurile generatiei respective. Si un pret (dotari: Abs+servofrână Brembo, Bi-xenon, alarmă din fabrică, încălzire in mânere, Case-uri laterale originale BMW, plus top-case GIVI)
Multmesc!
Hai ca incerc eu sa iti raspund orientativ - nu trebuie luat ca si batut in cuie ce zic.
Minusuri ca si la celelalte - flansa roata spate (se poate verifica vizual ca i s-a facut upgrade), prinderile furtunelor de la pompa de benzina pe capac (se poate verifica vizual ca s-a facut upgrade), rulmentii din grupul cardanic - se poate verifica jocul lateral la roata spate, simeringul dintre motor si cutie, simeringul de la iesirea din cutie care mai cedeaza dar nu e o mare filosofie sa le inlocuiesti.
De pret - conteaza foarte mult cum a fost intretinuta, nr kilometri - incearca macar sa vezi un istoric de service (nu este o garantie istoricul de service dar macar poti sa iti faci o idee).
Depinde si de unde il iei - daca din Romania posibil sa il iei la pret mai bun si nu neaparat mai prost intretinut (scapi de transport gen 300eu si inmatriculare gen 200eu). Daca de la altii - am vazut vandute din 2005 si la 7300eu doar cu case-uri - tzipla. Din Ro - un pret minim ce l-am vazut eu a fost cam 5000 chel cu istoric de service ok si cu upgrade-urile la flansa si pompa facute. Gentile laterale poti sa ti le calculezi cam la 500eu, topcase probabil vre-o 300, crashbar vre-0 200eu cand iti faci calculul final.
Ca orice alta chestie in viata poate mai mult un pic aici - mai depinde si de noroc ...
Poate mai apar pe aici si alte pareri desi e destul de generala discutia ...
stima,
paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era parca un filmulet cu un tip super mic care se urca din mers pe un 1200 gs, cam ca pe bicicleta. Si la fel si cobora. Ar fi funny de vazut la semafor :laugh:

post-40715-0-34464700-1461228928_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...