Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ciudat. Intai vine raspunsul si, la vre-o 3 ore mai tarziu, apare si intrebarea. It makes you wonder....


» Post actualizat in 07 Apr 2016 15:08

OK. GS-ul e mai jos decat GSA, dar nu cu 15cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc

completeaza si tu profilu sa stim si noi din ce oras esti, daca nu e cu suparare.

fiecare om e diferit. chiar si la aceeasi inaltime, poate sa fie unu mai lung in craci. nu-i mai simplu sa probezi? si revenim la prima parte. completeaza-ti profilu si vezi poate gasesti vreun posesor de 1200 gs la tine in zona, unde o fi aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc

 

Salut domnule,

Eu am 177, 30 la lungime pantaloni ca sa iti faci o idee de lungimea picioarelor si pe gs cu saua normala 840-860mm inaltimea la sa abia ajungeam cu varfurile si ma simteam in nesiguranta.

Cu saua joasa OEM - 820mm ajung cu mai mult de juma' de talpa dar nu cu toata talpa si asa imi este mai mult decat suficient.

Eu zic ca te vei descurca cu saua joasa mai ales daca vii de pe mobre inalte - gen african sau tenere.

Cum zicea si gabyshor - testeaza una si vezi cum ajungi jos insa chiar daca nu ajungi cu juma de talpa in timp iti va fi ok.

 

 

» Post actualizat in 07 Apr 2016 19:23

 

PS - ha, am mai descoperit o "duda" la prietenii de la bmw - gs simplu cel putin nu are sensor de inclinare. daca o culci - tre' sa o opresti din buton daca vrei sa i se opreasca motorul.

probabil s-au bazat pe faptul ca gs-urile nu ajung niciodata la orizontala dar NICIODATA!

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs-urile nu ajung niciodata la orizontala dar NICIODATA!

 

sau ca ajung si de aia e necesar sa mearga. :)) e atat de grea ca unii n-o pot ridica, deci merg asa cu ea pana acasa. :))

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sau ca ajung si de aia e necesar sa mearga. :)) e atat de grea ca unii n-o pot ridica, deci merg asa cu ea pana acasa. :))

:)))

mi s.o parut usor de ridicat ... din nou din motive de centru de greutate jos.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu saua joasa OEM - 820mm ajung cu mai mult de juma' de talpa dar nu cu toata talpa si asa imi este mai mult decat suficient.

Eu zic ca te vei descurca cu saua joasa mai ales daca vii de pe mobre inalte - gen african sau tenere.

 

Exista la Touratech chiar si saua extra-joasa (cu 2 cm mai jos decat cea joasa si nereglabila pe inaltime) iar acum este in oferta cu 249€.

 

Daca atunci cand stai pe loc esti cam la limita, ce faci atunci cand roata din fata este minimal ridicata pe ceva (sau in alte situatii similare) si nu mai ajungi deloc?

» Post actualizat in 08 Apr 2016 08:06

mi s.o parut usor de ridicat ... din nou din motive de centru de greutate jos.

 

... si de faptul ca boxerul se sprijina pe cilindru (cu atat mai mult pe crashbar)si nu ajunge total la orizontala :D

» Post actualizat in 08 Apr 2016 08:08

Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc

 

Incepand cu faclift-ul din 2008 a existat optiunea sa comanzi din fabrica cu suspensia mai joasa. Daca reusesti sa iei una d-asta si cu saua extra-low de la Touratech ar trebui sa fii ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si de faptul ca boxerul se sprijina pe cilindru (cu atat mai mult pe crashbar)si nu ajunge total la orizontala :D

 

hai comenteaza ceva te rog de lipsa senzorului de inclinare ... da-le o motivatie care sa ii salveze de la oprobiul meu.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 08 Apr 2016 08:33

Exista la Touratech chiar si saua extra-joasa (cu 2 cm mai jos decat cea joasa si nereglabila pe inaltime) iar acum este in oferta cu 249€.

ai un link? deci asta extrajoasa ar trebui sa aibe 800mm inaltimea la sa versus 820 la cea joasa OEM.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai comenteaza ceva te rog de lipsa senzorului de inclinare ... da-le o motivatie care sa ii salveze de la oprobiul meu.

 

» Post actualizat in 08 Apr 2016 08:33

ai un link? deci asta extrajoasa ar trebui sa aibe 800mm inaltimea la sa versus 820 la cea joasa OEM.

 

De senzorul ala ma doare-n pix, nu mi-am pus problema... poate asta noua are, habar n-am... sau poate avea si a mea aia din 2011 (odata cu noul motor din 2010?) Nu d-aia nu dorm noaptea ca prefer s-o tin pe roti :D

 

La TT dau dimensiunile gen 48-50 cm, cu cu 80 etc.

Vad insa ca saua joasa (reglabila) e la 50/52 iar asta extra low la 48 (nu mai este reglabila). Iar pe acelasi tip de masuri, saua originala ei zic ca e 52/54.

De multe ori de la TT nu poti deschide link-urile din alta tara, poate totusi merge:

http://shop.touratech.at/comfort-seat-rider-for-bmw-r1200gs-up-to-2012-r1200gs-adventure-up-to-2013-not-adjustable-extra-low.html

 

p.s. seile vechi sunt la oferta acum pentru ca au scos noua serie Fresh Touch.

 

Oricum, dupa parerea mea, la modelul anterior este clar nevoie de o sa buna... eu n-am rezistat cu cea originala.

Ceea ce la LC nu mai este cazul... Am avut cateva saptamani sa TT si am renuntat la ea ca nu am simtit mare diferenta.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De senzorul ala ma doare-n pix, nu mi-am pus problema...

pai n-ar strica sa iti mai pui si tu intrebari din cand in cand ...

:D

 

 

La TT dau dimensiunile gen 48-50 cm, cu cu 80 etc.

Intreb pentru ca cu saua joasa BMW care are o singura pozitie - 820mm - daca ma uit din lateral stau cam pe cadru ... nush daca se mai poate cobora inaltimea din sa.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de "GS nu ajunge niciodata la orizontala". Asa e cand vorbesti din carti.attachicon.gifzdf.jpg

:)))

nu neaparat. poate omul merge doar pe strada si are inaltime suficienta incat sa fie in siguranta in 120% dintre cazuri.

Eu aseara am parcat in panta foarte usoara cu fata spre vale si pamant destul de moale - m-am dat jos de pe mobra vorbind la telefon, am sprijinit pe cric si apoi m-am dus 5 metri mai incolo. cand m-am intors cu fata la mobra - era jos si ma miram ca prostul de ce drac nu se opreste motorul daca tot a ajuns jos :)).

problema mea cand este la orizontala (sau fiecare cum vrea sa ii zica) sunt 2 riscuri - curs benzina si ajung pe zone incinse si partea a doua - nu mai ajunge pompa de ulei la ulei si cilindrul diverse zone raman fara ulei. daca pic in sant si nu ma grabesc sa opresc motorul - se pot complica lucrurile pentru anumite componente interne.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma poate ajuta cineva sa probez (sa ma urc pe el sa vad cum ajung cu picioarele jos, nu sa ma plimb cu el), in Bucuresti, un BMW R1200GS cu saua joasa model 2005 sau nu stiu daca este vreo diferenta de inaltime in sa intre modelul din 2005 si cele mai noi.....

Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru cei care isi scot fisele de la bujii cu surubelnita - daca ii lipseste din trusa moto acel extractor de fisa bujie specific BMW se poate comanda: BM12137673248. costa 12 lei.

post-18136-0-27059600-1460122942_thumb.jpg

 

Facea parte din trusa standard la modelele initiale dar la un moment dat l-au considerat inutil.

Daca vrei sa ti-l comanzi pentru GS-ul simplu nu apare pe site-urile cu part numbere - realoem sau maxbmw.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde l-ai comandat?

salut,

la paulmoto.ro (honda moto timisoara) de aici din tm. ti-l pot comanda eu si ti-l trimit la lugoj sau ti-l aduc intr-o tura.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de "GS nu ajunge niciodata la orizontala". Asa e cand vorbesti din carti.attachicon.gifzdf.jpg

ivanp spunea la misto, ca nu ajung la orizontala.

se subintelege ca orice motor o sa ajunga asa la un moment dat, omu cauta o logica pentru care bmw nu are senzoru ala. evident facea misto, dar a fost prea subtil pentru tine. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ivanp spunea la misto, ca nu ajung la orizontala.

:)))

da, chiar asa am vrut sa transmit ... merci pentru rabdarea de a intelege.

in timp probabil o sa ne cunoastem toti mai bine unii cu altii chiar si numai virtual si comunicarea o sa mearga mai ok.

legat de acel senzor - nu cred ca exista o explicatie tehnica alta decat durerea de pix (cum zicea Vlad) sau teama inginerilor de la BMW sa nu cumva sa faca o mobra perfecta :D.

 

seara faina,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru faptul ca mi-s mai inapoiat mintal si nu pricep subterfugiile discutiilor de pe acest forum filosofic. Cum nu pricep nici de ce nu puneti poze cu GS/Adv prin santuri, cazute, pe munte, prin ape, prin desert. La distractie.

Ca asa, orice carnat se suie pe Adv si, daca are bani de benzina, ajunge la Nordcap, pe autostrada. Si cu scuterul merge facut traseul asta.

Acum, revenind la mintalul meu redus, astept un raspuns de la Paul. El poate sa ma lumineze de ce se impopotoneaza moto cu diverse chestii. Exceptand faptul ca "am bani si fac ce vreau cu ei".

Daca tot posesorul de GS/ADV vrea sa nu-i ajunga apa la casca, de ce nu isi cumpara RT sau 1600 GT? Care, din fabricatie sunt prevazute cu astfel de protectii.

Ce sa protejezi la un moto cu veleitati off-road? Asta nu e motor de mers numai pe strada, se comporta foarte bine si pe noroaie. Totul e sa ai tupeul sa il duci pe acolo, cu cauciucuri potrivite, nu cu ce am mers eu, Metzeler Tourance. Acum are TKC 80.


» Post actualizat in 08 Apr 2016 18:54

Salutare,

Ma poate ajuta cineva sa probez (sa ma urc pe el sa vad cum ajung cu picioarele jos, nu sa ma plimb cu el), in Bucuresti, un BMW R1200GS cu saua joasa model 2005 sau nu stiu daca este vreo diferenta de inaltime in sa intre modelul din 2005 si cele mai noi.....

Va multumesc mult!

Are sotia mea, sa joasa, GS 2007. Da PM si ne auzim!

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru faptul ca mi-s mai inapoiat mintal si nu pricep subterfugiile discutiilor de pe acest forum filosofic. Cum nu pricep nici de ce nu puneti poze cu GS/Adv prin santuri, cazute, pe munte, prin ape, prin desert. La distractie.

Acum, revenind la mintalul meu redus, astept un raspuns de la Paul. El poate sa ma lumineze de ce se impopotoneaza moto cu diverse chestii. Exceptand faptul ca "am bani si fac ce vreau cu ei".

Daca tot posesorul de GS/ADV vrea sa nu-i ajunga apa la casca, de ce nu isi cumpara RT sau 1600 GT? Care, din fabricatie sunt prevazute cu astfel de protectii. Ce sa protejezi la un moto cu veleitati off-road?

Asta nu e motor de mers numai pe strada, se comporta foarte bine si pe noroaie. Totul e sa ai tupeul sa il duci pe acolo, cu cauciucuri potrivite, nu cu ce am mers eu, Metzeler Tourance. Acum are TKC 80..

salut,

nu ai de ce sa iti ceri scuze - nu cred ca se pune problema de inteligenta ... chiar nu conteaza - fiecare cu ale lui. ar fi frumos si o zic in general (chiar si pentru mine) sa aratam mai multa toleranta/atentie/intelegere pentru cei din jur. (dar asta este alta poveste pentru acest topic).

inteleg ca sunt 2 intrebari la care trebuie sa raspund - de ce GS si de ce accesorii?

 

1. de ce GS si de ce nu RT (pornind de la idea ca imi doream boxer) chiar daca distractia mea este doar pe strada/foarte foarte putin macadam.

initial acum vre-o 2 ani ma uitam dupa RT-uri si chiar intainte sa iau GS-ul era sa plec dupa cateva RT-uri DAR dupa ce le-am studiat in detaliu - gen suspensie mai potrivita doar pentru strada si cand intri pe drumuri (asfaltate) mai proaste iti clantzane dintii mai tare, esti limitat la gentile din dotare care erau mai mici si mai putin practice decat cele pe care mi le doream eu. Oglinzile la RT sunt asezate prost pentru gustul meu si eu personal am considerat ca este important chiar daca jumate din populatia globului considera ca sunt foarte bine asezate. Stiu ca se pot pune oglinzi gen GS dar mi se pare un artificiu. Protectia la vant este prea buna - si da, vreau sa ma bata vantul (nici foarte tare dar nici chiar deloc).

Nu in ultimul rand ma deranjeaza carenele care la stilul meu de desfacut mobra cam o data pe saptamana ar fi fost timp consumat inutil.

Fiind acoperit si de carene - caldura se disipa mai greu in zilele calduroare.

Cam astea au fost motivele care m-au directionat spre GS - daca imi mai amintesc vre-un motiv o sa zic.

 

2. de ce bling bling - pentru a ma simti cat mai comod atunci cand merg si sa pot sa fiu cat mai relaxat dupa ce parcurg cei 500-600-1000km. scarite mai joase ca sa imi stea genunchii cat mai drepti, inaltatoare de ghidon ca sa nu stau asa aplecat, proiectoare ca sa fiu vazut mai bine in trafic de cei cu masini si eu sa pot sa vad biciclistii si animalele de pe marginea drumului atunci cand este intuneric, ploaie, ceata. de ce parbriz mai inalt decat cel stock - pentru ca cel standard imi trimite jetul de aer direct in viziera si imi place sa merg cu viziera deschisa .. nu e chiar placut ... si tot asa ...

de ce crashbaruri - ca sa nu ma trezesc ca il scap pe asfalt din diverse motive si sa trebuiasca sa plec cu el pe remorca din cauza unui capac spart.

nu, nu ma scald in bani cu siguranta si motociclismul ramane un hobby

probabil ca nu ma incadrez in utilizatorul BMW standard de GS dar este asta o problema pentru cineva in afara de mine?

 

daca mai trebuie pot sa mai detaliez.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, iti multumesc pentru raspunsul ferm, amplu si detaliat. Am sa tin cont de parea ta si a tuturor celor care ma lamuresc, intr-un fel sau altul. Mai ales ca GS-ul apartine sotiei mele. Eu am BMW F 650 Funduro, ma rog, restaurat.

As vrea sa ne vedem cu bavarezele si live, nu numai pe un site.

 

Cu stima reciproca,

Mada

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? :)) buna asta.

gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A.

suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru.

eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad.

dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? :)) buna asta.

gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A.

suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru.

eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad.

dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei...

Da, Gaby, pune poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa va scot din mexican standoff-ul in care v-ati bagat:

La multi ani! ... Mie :crack:

 

Cred ca maine fac 4 ani de cand mi-a venit motocicleta si saraca a vazut numai apa (ma rog, benzina - 6.4 tone), paie si bataie. Si, desigur, reviziile la timp. A vazut si niste drumuri frunoase (un pic de Alpi, sa vada cum sunt rasfatate altele mai norocoase), si drumuri proaste prin sate pierdute, un pic de autostrada (totusi, nu mi-am batut joc, cred ca daca adun nu am depasit vreo 3000 de km), si forestiere, si noroi, chiar si zapada si nu a sughitat. Misto motor. (Ca sa evit eventuale intrebari - nu, nu este anunt de vanzare, mai am de gand sa o tin.)

 

Am facut si eu 63 de km (ma rog, in baza 2). Poza e veche, de luni dimineata, ca acum are mai mult:

post-53322-0-33770200-1460143230_thumb.jpg

 

Cum e traditia? Ah... Multumesc...? Lui Tibi ca e baiat de treaba si priceput, nevestei ca nu a schimbat yala la usa, benzinarilor ca nu mi-au refuzat niciodata banii, politiei ca ma lasa sa merg cu plasticul in buzunar, drumarilor ca imi lasa spiritul de aventura sa haladuiasca pe aici pe aproape si nu tre' sa bat drumul pana in Mongolia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ne strange. Pune si foto cu noroi!


» Post actualizat in 08 Apr 2016 19:59

pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? :)) buna asta.

gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A.

suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru.

eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad.

dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei...

Pune si tu o poza cu sotia ta imprastiata pe jos cu mutocicletela ei, BMW 1200 GS! Sau 1150 GS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neh, alea-s pentru prieteni.

 

Credeam ca ne cautam limita superioara, nu inferioara: Apropos, voi nu aveti topic de 650 Funduro? O asteptam insa cu drag pe sotia ta sa posteze aici. (Sper ca mai ai o bruma de umor...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...