Jump to content


Photo

Sfaturi Pentru Vopsit


  • Please log in to reply
381 replies to this topic

#61 knox

knox

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 491 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 July 2008 - 01:24 PM

cam cata vopsea trebuie pt carene?

#62 adidas

adidas

    The Big Bad Wolf

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 4,075 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The same thing I do every night, try to take over the world!
  • Moto: Ducati SC1000
  • Club: Monsters Garage

Posted 08 July 2008 - 02:01 PM

Cred ca maxim 500 grame!

Lasa-ma in pace si nu vor exista victime!

 

 


#63 blondu^^^

blondu^^^

    mociclist dar chiar sunt incepator

  • Membru
  • Pip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Interests:dedicat
  • Moto: Suzuki rm 125, Yamaha FZR600R.
  • Numar: rabatabil la nevoie :D
  • Club: cluburi de noapte

Posted 08 July 2008 - 07:22 PM

Oi avea :burnout:
Si am mai vazut la un prieten dupa ce sa uscat vopseaua a stropit cu apa usor ca sa ramana picaturi pe ea dupaia a uscato si a dat cu lac...Iesise super!



la asta ma refeream
niste poze nu ai?

#64 sasser

sasser

    McDreamy

  • Membru
  • Pip
  • 280 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600F Sport
  • Numar: S-AS-SER
  • Club: CLATITE

Posted 17 July 2008 - 01:10 AM

- smirghel de 600, 800, 1000, 1500, 2500, 3000 (cam cinci din fiecare)


hey !!!! :baldy: o polishezi ????

Ordinea tehnologica e asa:

inainte de chituire in functie de gravitatea avariei

60 - 80 pt curatare egalizare dupa tinichigerie
Chituire
80(indepartarea surplusului de chit in urma aplicarii cu racleta - egalizare) -(120) -150 -(180) - 220 - 240 - (320) cele din paranteza se pot sari doar ca la granulatia urmatoare trebuie insistat ceva mai bine
Chit de pistol (daca este cazul)
220 - 240 (320)
Fuller (Sprit chit-ul )
(320) - 400 - 600 - 800 (te opresti la 800 pt vopselele 2k ) - 1000 (pt base coat-uri peste care se aplica lac)
Vopsitoria
USCAREA
(1000) 1500 <-> 3000 polishare , egalizare scursuri (plangeri)

La fiecare etapa se degreseaza cu solvent
IMPORTANT:
A NU SE FOLOSI APA la slefuirea chitului ci doar la finisarea Fuller-ului
Dupa degresarea chitului - a se aerisi foarte bine suprafata de lucru .. folositi pistolul de aer
De ce? Chitul este foarte poros si actioneaza ca un burete .. o sa aveti surprize neplacute la celelalte etape mai ales la uscare .... de aceea se formeaza micile "cratere" in locurile unde s-a lucrat cu chit .... ori datorita nedegresarii corecte

Folosind ordinea mea vei observa calitatea muncii tale :blink: :blink:

Oi avea :ph34r:
Si am mai vazut la un prieten dupa ce sa uscat vopseaua a stropit cu apa usor ca sa ramana picaturi pe ea dupaia a uscato si a dat cu lac...Iesise super!


a facut asa:

a dat stratul de vopsea, a lasat-o sa se traga , a stopit cu apa pana i-au iesit picaturile dorite, apoi se foloseste un argintiu fin metalizat(nu obligatoriu argintiu, depinde si de culoarea baza) , se gazeaza picaturile de apa cu presiune mica pt a nu le imprastia ,tinand pistolul de vopsit aproape paralel cu suprafata de vopsit , se da uscare pana la evaporarea picaturilor de apa , in acest fel vaporii de vopsea depusi pe picaturi se vor aseza pe suprafata de vopsit ... se aplica lacul

Asa se obtine efectul picaturilor de apa

salut , eu sunt pregatitor vopsitor la la un service specializat bmw , si cred ca ash putea sa te ajut cu vopseaua , acolo avem laborator , important este sa nu aiba mai multe nuante pe acelasi cod ( daca are va trebuii sa te chem cu o mostra de vopsea sau cu agregatu , ca sa vedem care din ele este ), voi reveni luni cu un post sa iti spun ce am gasit , pana atunci bafta

imi cer scuze , am cartele ( honda ) de la standox in fata si nu am gasit codul tau , :blink: , sigur l-ai scris corect , din ce an e motoru ???


Omu, nu ai acces la codurile moto decat din softul mixerului si asta daca au fost incarcate in el, sau cel mai probabil ai codurile pt BMW-moto

cat despre cartele ... mai rar
Codurile moto difera de la cer la pamant de cele auto

Edited by sasser, 17 July 2008 - 01:14 AM.



Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man`s character, give him power.


#65 blondu^^^

blondu^^^

    mociclist dar chiar sunt incepator

  • Membru
  • Pip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Interests:dedicat
  • Moto: Suzuki rm 125, Yamaha FZR600R.
  • Numar: rabatabil la nevoie :D
  • Club: cluburi de noapte

Posted 17 July 2008 - 06:26 PM

merci am sa incerc
:kiss:

#66 masterus

masterus

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 848 posts
  • Gender:Male
  • Location:prahova.
  • Numar: neindoit
  • Club: ko gym

Posted 17 July 2008 - 07:57 PM

Cred ca maxim 500 grame!

la o full carenata, peste un litru. depinde de nuanta , de ce culoare a afost ianinte. in orice caz dublu decat la aceeasi suprafata dreapta, ex capota sau plafon. sunt pierderi pt ca sunt multe muchii :kiss:
3M, COLLINITE

#67 sasser

sasser

    McDreamy

  • Membru
  • Pip
  • 280 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600F Sport
  • Numar: S-AS-SER
  • Club: CLATITE

Posted 17 July 2008 - 08:06 PM

la o full carenata, peste un litru. depinde de nuanta , de ce culoare a afost ianinte. in orice caz dublu decat la aceeasi suprafata dreapta, ex capota sau plafon. sunt pierderi pt ca sunt multe muchii :kiss:


ai capota si plafon la mobra ta ?



Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man`s character, give him power.


#68 masterus

masterus

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 848 posts
  • Gender:Male
  • Location:prahova.
  • Numar: neindoit
  • Club: ko gym

Posted 17 July 2008 - 10:22 PM

ai capota si plafon la mobra ta ?

nu dar imi pun :lol: .
90% dintre vopsitori asta vopsesc si nu sunt obisnuiti cu carene. de aceea nu iau in calcul pierderile :kiss:
3M, COLLINITE

#69 blaj

blaj

    HONDA RIDER

  • Membru
  • Pip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:Salonta - Bihor
  • Interests:...si cand o fi mai rau sa ne mearga asa de bine....
  • Moto: CBR 600 F '95
  • Numar: judetu' doo cifre trei litere
  • Club: liber profesionist

Posted 29 July 2008 - 10:24 PM

apropo de topic in afara serviciului imi petrec timpul la atelierul unui prieten vopsitor-tinichigiu si vreau sa spun k am furat ceva meserie de la el asa k am desfacut carenele la cbr-u si acum le pregatesc de vopsit . promit sa revin si eu cu poze atat cu rezultatul final cat si din timpul procesului tehnologic. PEACE
[/quote]


sorry pt intarziere dar abia acum am reusit sa o termin . :moto: imi pare rau ca nu am facut poze in timp ce munceam la ea...dar macar cu rezultatul sa pun ..
daca va pot ajuta cu ceva din putina mea experienta.....cu placere.

Attached Thumbnails

  • Mikpict_0100.jpg
  • Mikpict_0101.jpg
  • Mikpict_0103.jpg
  • Mikpict_0104.jpg
  • Mikpict_0105.jpg
  • Mikpict_0106.jpg
  • Mikpict_0107.jpg


#70 Cosmo

Cosmo

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 827 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Moto: CBR600RR

Posted 09 September 2008 - 06:10 PM

ce vopsea recomandati pentru capacul motorului la cbr? am niste zgarieturi pe el, si vreau sa scap de ele.

#71 ZLD_moto

ZLD_moto

    Fugitive

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,035 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: mai multe
  • Numar: este

Posted 09 September 2008 - 10:27 PM

baieti cine ma ajuta si pe mine, vreau sa vopsesc un gs500 e si caut un vopsitor ieftin si bun.pregatirea o pot face eu.as incerca cu spray-ul dar nu prea imi place ce iese....si nu iese la fel ca la pistol....ps.sunt din bucuresti

-VAND SUZUKI GSR 2007 - stare foarte buna - pret bun - PM pentru detalii

-Piese K6 K7 600

-Maneta ambreiaj 954
-Mansoane Rizoma Gold
-Toba stock pt. 929/954
-Toba stock pt 600RR 2007->



Pentru detalii folositi PM


#72 Florin-rs

Florin-rs

    Rs-ist

  • Super Membru
  • PipPip
  • 935 posts
  • Gender:Male
  • Location:B A C A U
  • Interests:Motoare:D
  • Moto: RS 125
  • Numar: Bc-50-FLR
  • Club: ---

Posted 10 September 2008 - 08:07 AM

apropo de topic in afara serviciului imi petrec timpul la atelierul unui prieten vopsitor-tinichigiu si vreau sa spun k am furat ceva meserie de la el asa k am desfacut carenele la cbr-u si acum le pregatesc de vopsit . promit sa revin si eu cu poze atat cu rezultatul final cat si din timpul procesului tehnologic. PEACE



sorry pt intarziere dar abia acum am reusit sa o termin . :) imi pare rau ca nu am facut poze in timp ce munceam la ea...dar macar cu rezultatul sa pun ..
daca va pot ajuta cu ceva din putina mea experienta.....cu placere.


A iesit super misto :scratch:
Din motocicleta nu curge ulei...Doar isi marcheaza teritoriul.

Dezmembrez 2 Rs-uri 125,Rotax 122,123! http://www.motocicli...howtopic=577239

#73 sergiu.mihu

sergiu.mihu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Moto: Minsk
  • Numar: AB - 90 - AOE

Posted 16 September 2008 - 08:06 AM

Ce bine ca am gasit topicul asta tocmai cand am terminat de vopsit!
Oricum cam asa am facut cam cum e descris mai peste tot, dar am doua intrebari:
1. Cu ce solvent sa se faca degresarea dupa fiecare strat? Am incercat 3 diluanti si toti dau jos grasimea cu vopsea cu tot. Am folosit vopsele acrilice de la DUPLICOLOR si lac tot de la ei.
2. Unde puii mei gasesti banda din aceea care se lipeste pentru diferite modele?!?!?! Eu am dat strat albastru, pus banda de izolat, dat peste cu negru, scos banda de izolat... asa ramane o dunga albastra. Dar, chiar pe marginile benzii de izolat, aceasta fiind relativ groasa pentru un strat de vopsea (0,3 mm) raman niste ridicaturi care se simt si sunt super enervante. Dupa lac nu se mai simt, dar se vad. Am incercat smirgheluire, le ia jos foarte bine, vopseaua neagra nu are nimic, isi revine dupa lacuire, dar vopseaua albastra metalizat se duce dracului dupa smirgeluire, fara sa isi revina dupa lacuire. Asa ca unde se gaseste banda din aceea foarte maleabila, foarte subtire, cum se vede pe la astia pe la TV???? Am vrut sa fac cu banda din aceea corectoare pentru hartie, peste care se poate scrie, dar se lipeste mult prea bine si e dificil si de pus si de dat jos. Nu merge.

Motor: Minsk 125
Piese vopsite: far, aripi, rezervor
Pret materiale: aprox 250 RON (3xlac, 2xnegru, 1xalbastru, 2xgrund, smirghel 40-1200 - mai fin nu am gasit - perii sarma, chit 250g) - pana acum. Se pare ca va avea nevoie si de putin polish, insa pentru asa ceva am deja ustensile.

#74 eugen_77

eugen_77

    カワサキレーシン

  • Membru
  • Pip
  • 250 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:escape from monotony...small businesses...enjoy with the friends...
  • Moto: HONDA DOMINATOR
  • Numar: B-44-JOS
  • Club: Familly

Posted 16 September 2008 - 03:37 PM

Man,...supertare..respekt...Mi-ai dat chef sa ma apuc shi eu de vopsit.Am mai incercat la masina,preventiv,sa nu apara rugina.Tot vine iarna shi bag motoreta in garaj,pt revizia anuala...Mult succes... :bounce:

#75 mangusta

mangusta

    pe bara...

  • Membru
  • Pip
  • 397 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti si piatra neamt
  • Interests:Prea multe sa le pot enumera aici!

Posted 16 September 2008 - 11:06 PM

Ce bine ca am gasit topicul asta tocmai cand am terminat de vopsit!
Oricum cam asa am facut cam cum e descris mai peste tot, dar am doua intrebari:
1. Cu ce solvent sa se faca degresarea dupa fiecare strat? Am incercat 3 diluanti si toti dau jos grasimea cu vopsea cu tot. Am folosit vopsele acrilice de la DUPLICOLOR si lac tot de la ei.
2. Unde puii mei gasesti banda din aceea care se lipeste pentru diferite modele?!?!?! Eu am dat strat albastru, pus banda de izolat, dat peste cu negru, scos banda de izolat... asa ramane o dunga albastra. Dar, chiar pe marginile benzii de izolat, aceasta fiind relativ groasa pentru un strat de vopsea (0,3 mm) raman niste ridicaturi care se simt si sunt super enervante. Dupa lac nu se mai simt, dar se vad. Am incercat smirgheluire, le ia jos foarte bine, vopseaua neagra nu are nimic, isi revine dupa lacuire, dar vopseaua albastra metalizat se duce dracului dupa smirgeluire, fara sa isi revina dupa lacuire. Asa ca unde se gaseste banda din aceea foarte maleabila, foarte subtire, cum se vede pe la astia pe la TV???? Am vrut sa fac cu banda din aceea corectoare pentru hartie, peste care se poate scrie, dar se lipeste mult prea bine si e dificil si de pus si de dat jos. Nu merge.

Motor: Minsk 125
Piese vopsite: far, aripi, rezervor
Pret materiale: aprox 250 RON (3xlac, 2xnegru, 1xalbastru, 2xgrund, smirghel 40-1200 - mai fin nu am gasit - perii sarma, chit 250g) - pana acum. Se pare ca va avea nevoie si de putin polish, insa pentru asa ceva am deja ustensile.


http://www.motocicli...?...1661&st=800
Prostia e criminala...

#76 mihaio07

mihaio07

    Corsair

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,569 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha S10
  • Numar: B-50-TNR

Posted 22 September 2008 - 11:03 AM

A incercat cineva sa vopseasca jante?
Eu am auzit ca nu merge de nicio culoare.

Edited by mihaio07, 22 September 2008 - 11:03 AM.


#77 individualistu

individualistu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 74 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara/oradea
  • Moto: CBR 600 F4
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 27 October 2008 - 11:59 PM

Exista vopsea speciala pentru jante. Daca vrei la spray, am vazut si in praktiker.

#78 patko

patko

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 46 posts
  • Gender:Male
  • Location:----------
  • Moto: Kawasaki Ninja zx-11
  • Numar: yeah

Posted 28 October 2008 - 08:32 AM

Misto.

Daca janta e cu nikkel atunci nu merge k o arunca jos,si nici nu stiu cum ar arata.

#79 Maverik10

Maverik10

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Moto: SV 650 K8
  • Numar: CJ 27 RIO
  • Club: nu inca

Posted 14 January 2009 - 03:01 PM

Toba e gri mat,nu e cromata !!Am folosit gri special pt temperaturi ridicate.


Salut,

Vreau si eu sa-mi vopsesc esapamentul, ca ii destul de ruginit.
Poti sa-mi spui si mie ce vopsea ai folosit si, eventual, tehnica?

Mihai

#80 ALEX-CRUISER

ALEX-CRUISER

    SUZUKI INTRUDER

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,505 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:TOT CE INSEAMNA CRUISER, ca sport si enduro am avut !!
  • Moto: SUZUKI M 800 INTRUDER
  • Numar: B-XX-SUZ
  • Club: CHOPERISTILOR SINGURATICI

Posted 15 January 2009 - 11:59 PM

Salut,

Vreau si eu sa-mi vopsesc esapamentul, ca ii destul de ruginit.
Poti sa-mi spui si mie ce vopsea ai folosit si, eventual, tehnica?

Mihai

Ai PM.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users