Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fiindca CZ-ul de 175 Sport a sucombat in mers lejer, pe loc, la ralanti, am decis sa cracanez motorul ca sa vad ce minune s-a putut intampla de a murit subit! Minunea m-a dat pe spate fiindca in toti anii de motociclism, nu am intalnit asa ceva! Pe scurt: arcul de la simeringul palierului stang a fost aspirat in motor si a blocat ambielajul (fara daune colaterale, fara urme pe blocul motor sau ambielaj, practic, daca nu desfaceam si fortam nitel nota, posibil sa fi reusit sa repornesc motorul si sa ajung la bube nasoale). Urmeaza dezinfectie/dezinsectie totala la intreg motorul, verificat tot ce are in interior si schimbat ce nu corespunde, ca apoi sa-l tohocesc pe dealuri si campii, asa cum doar io stiu! :bike-037:

IMG_5269.jpg

IMG_5270.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha...cele vreo patru motoare de CZ175Sport nu au fost niciodata reparate capital de mine, au mers...si nu mi-am batut capu' ca sa le desfac si sa vad de ce merg (doar am schimbat un piston, ceva segmenti, colivia cu ace...)! Am deja comanda facuta, garnituri, rulmenti, simeringuri...totul nou! Iar daca printre cartere si la capacul din stanga voi constata neplaneitati (ireparabile cu tehnica din dotarea mea😜), voi folosi Reinzosil...este za best pentru astfel de troci!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele urme de vopsea atesta veridicitatea CV-ului aferent motoretei.Lavabila sa nu fie...Halchimistii vremii,amestecau in vopsea polizatura de talpa de bocanc militar,sau slefuiala de lemn,de preferat din Gorunul lui Avram,praf marmura Callatis,pudra smoala bunkere ww2 etc.

Reinsozil u asta zici ca-i de pe acelasi raft,fonetic, cu Hemorzon-u...

 

Daca n-ai inst.electrica facuta cu Leucoplast,nu ti atesta ca vehicul veteran.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, turanoid a spus:

Acele urme de vopsea atesta veridicitatea CV-ului aferent motoretei...

Motocicleta asta am luat-o, ca pe majoritatea celor din garajul meu, pe bucati. Motorul din poze a fost vopsit integral cu pensula pe exterior, cu bronz aluminiu, fiindca asa se purta prin anii '80, iar intre cartere a fost lipit cu vopsea de la instalatiile de gaze (extrem de rezistenta si greu de indepartat). Culmea este ca a mers fara probleme pana acum, cu interventii minore. Instalatia electrica este de scuter, adaptata, are doar cateva fire, deci nu a fost nevoie de leucoplast (exista banda izolatoare)! Iar ca sa ma plimb prin padure si pe camp, n-am nevoie de atestat si nici de acordul specialistilor de tastatura. :blbl: 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa,Nea Ivan,sper ca n-ai luat,pe persoana fizica cimilitura-mi anterioara;este un pamflet cu  caracter general vis-a-vis de Atestatu' pe baza de Leucoplast,nu ma refer la CZ-ul dumitale.A nu fi-nteles gresit,ca e pacat.La cati mai tragem partzuri pe aici,ar fi pacat sa ne bascalim reciproc.

Buuun.  Ma uit la poza cu carterul...pare a fi exact ca varianta domestica,...ma gandesc ca Sportul o fi avand alte rapoarte in cutie?...Eu l-am inciocalat pe-al meu,dar nu l-am pornit;nu-mi gasesc esapamentul,parti din carb,...Carterul l-am inchis cu-n hemorzon Dirko,zic ei rezistent la benzina si temp.Aa mi-am adus aminte ;la noi in judet,pe atunci se facea o garnitura intre cartere,din foaie de bloc de desen,care se-nmuia in vopsea.Aprindere Super.  Mobra Super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, turanoid a spus:

...cimilitura...

Ca a fost sau nu cimilitura, am raspuns ca sa ramana scris, poate altii doresc ca sa ia astfel de lucruri in serios si-ar fi pacat sa mai scriu o data! Da, astept sa-mi vina garnitura dintre cartere (am comandat setul intreg de garnituri de la bulgari fiindca mi-e lene ca sa mai bricolez din foi de bloc de desen una, mai ales ca pretul este modic si imi vin toate garniturile taiate la fix, dimensiuni, gauri si grosime ca la carte), iar pe unde gaurile 'or fi mari, bag Reinzosil, l-am testat de ani buni si cred ca este ce trebuie (nu-i OEM, dar face treaba buna unde e pus cu simtul masurii si-al raspunderii). Varianta Sport are alte rapoarte la cutie, difera si ambielajul, setul motor in general...deci este practic alt motor. Daca vrei o toba de CZ Sport, caut prin fiare si te onorez (daca se potriveste la ce ai in batatura). Sa nu te-astepti sa fie noua, dar cat sa treci un ITP, merge.

Cu ocazia asta mi-am inventariat septelu' de Sport 175, urmand ca sa ma apuc sa mai adun cate un motor (apoi cate o motocicleta, ca avem de toate...aproape)...si printre picaturi sper sa mai aduc la viata cate un fier sortit furnalului.:oilleak:

264ECD5F-AD9D-4388-9455-95536C41B0D5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.07.2023 la 19:45, ivan pedala a spus:

Reinzosil

Foarte bun, dar nu pentru îmbinări de tipul ăsta! Există alte chimicale, clasicul șerlac sau niște chestii mai scumpe, roșii sau verzi, cu uscare în absența aerului. :wink: Gen:

 

 

20230707_024405.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si cateva tuburi cu alte minuni, inclusiv de la Loctite, numa' ca nu m-au multumit asa tare precum Reinzosil. Astea-s motoare vechi, fara prea mari pretentii, motiv pentru care folosesc ce-am mai folosit si a functionat. E bine de stiut totusi, multumesc!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

 

 

 

Azi dupa cateva zile de probe si rodaj, am scos bruta la iarba verde! Merge ca noua, deja iar mi-e draga ca-n tinerete! 😍

Azi am dus-o la lebede!

IMG_5524.jpg

IMG_5526.jpg

IMG_5527.jpg

IMG_5529.jpg

IMG_5522.jpg

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos;asta-i spiritul corespunzator!  La noi in oras,starurile moto erau (pe)doua Cz uri sport.O data pe luna,inainte de salariu,baietii dadeau cateva ture,pe-0 roata prin fata Militiei,dupa care se opreau respectuos la 20 metri de sediu si fumau o tigare,timp neceser ca echipa de interventie sa se echipeze si sa porneasca Fulgeru'(parca un k750 cu atas)Dadeau doua trei ture prin oras,dupa care dispareau pe coclaurile din marginime;Fulgeru se intorcea la sediu,nu inainte de a le pune baietilor, in cutiile postale, amenzile.

 

Deunazi m-am intersectat cu 3 polonezi,doi pe Jawa,unul pe CZ;anii 60/80. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Fiindca iarba verde s-a dus, profitand de faptul ca nu-i noroi si vremea este inca blanda, azi am scos bestia de 175ccm la camp. Soarele amiezii mi-a mangaiat motorul si mi-a indrumat rotile, destul de departe de casa! Voi repeta...ca nu am inteles chiar tot! ;)

 

IMG_6157.jpg

IMG_6160.jpg

IMG_6162.jpg

IMG_6163.jpg

IMG_6164.jpg

IMG_6170.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu, pentru inscriere (transcriere) ai nevoie de actul de proprietate (vanzare/cumparare), certificat fiscal obtinut de la primarie (daca l-ai primit la cumparare, altfel e o mare problema), cartea vehiculului obtinuta de la RAR (cu ITP, omologare, tot ce tine de starea tehnica a motoretei) si asigurare RCA (plus actul de identitate al proprietarului si cateva taxe platite dinainte la CEC). Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.11.2023 la 8:08, ADRIAN LINTE a spus:

Am achizitionat un motoreta CZ 98 serie 37433, din ceea ce am aflat fabricat in 1939 cu 3 viteze, schimbator pe rezervor cilindree 98 cm3, 1 cilindru, 2,5 CP/3600, .Pentru inscriere  in circulatie am nevoie de tipul motoretei si codul de motor. Poate cineva sa ma ajute cu aceste informatii?

MK II-ului tău îi lipsește o cifră din serie. 

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi a zambit putin soarele, asa ca am luat CZ-ul de 175 Sport si am dat o tura pe campii (tare dezamagit, utilajele au rascolit pamantul, peste tot gunoaie si materiale lasate vraiste...ca pe la noi!)...

Dar, mi-am facut piticu' fericit! Astept o zi la fel ca sa rascolesc nitel si dealurile, simt ca nu-i gata sezonu'! :bike-037:

IMG_6373.jpg

IMG_6374.jpg

IMG_6375.jpg

IMG_6376.jpg

IMG_6377.jpg

IMG_6382.jpg

IMG_6383.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...