Jump to content


Photo

CZ


  • Please log in to reply
1232 replies to this topic

#1 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 14 April 2008 - 09:28 PM

Daca cineva are ceva documentatie despre CZ 175 din '60 sau oricum aproape ca an, il rog sa posteze aici linkul, sau sa trimita pe mail. Orice informatii despre acest model ma intereseaza.Multumesc !

#2 kyvacka

kyvacka

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,110 posts
  • Gender:Male
  • Location:pe Tarnave
  • Moto: Honda VFR 750 RC 36
  • Numar: MS-ceva
  • Club: nici unul

Posted 14 April 2008 - 10:04 PM

Daca cineva are ceva documentatie despre CZ 175 din '60 sau oricum aproape ca an, il rog sa posteze aici linkul, sau sa trimita pe mail. Orice informatii despre acest model ma intereseaza.Multumesc !

Cz 450 este modelul de 175 cm3 aparut in 1960[in acelasi an a incetat productia modelului Jawa 356 cu care acest motor aproape ca se identifica]si produs pana in 1968 cand a fost inlocuit cu modelul CZ 477 Sport.
cateva date despre el:axc58x65mm,171,2 cm3,raport vol.7,8:1,putere max. 10 cp la 4750 rpm,carburator Jikov 2924 SB 13b sau SB 14b[are jiclorul principal accesibil din lateral[dreapta]],avans fix 3,5mm,dinam 6v45W Pal,plusul bateriei legat la masa(!),cutie cu 4 trepte:1-3,033;2-1,754;3-1,25;4-1,00[cutia este identica cu cea de Jawa 125/175,la fel si ambreiajul,difera kick-starterul].
mai multe informatii gasesti la www.cezetmania.info
Honda VFR 750 F- 1994

#3 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 15 April 2008 - 09:34 AM

Cz 450 este modelul de 175 cm3 aparut in 1960[in acelasi an a incetat productia modelului Jawa 356 cu care acest motor aproape ca se identifica]si produs pana in 1968 cand a fost inlocuit cu modelul CZ 477 Sport.
cateva date despre el:axc58x65mm,171,2 cm3,raport vol.7,8:1,putere max. 10 cp la 4750 rpm,carburator Jikov 2924 SB 13b sau SB 14b[are jiclorul principal accesibil din lateral[dreapta]],avans fix 3,5mm,dinam 6v45W Pal,plusul bateriei legat la masa(!),cutie cu 4 trepte:1-3,033;2-1,754;3-1,25;4-1,00[cutia este identica cu cea de Jawa 125/175,la fel si ambreiajul,difera kick-starterul].
mai multe informatii gasesti la www.cezetmania.info


Multumesc ! :bigstar:

Edited by ShereKhan, 15 April 2008 - 09:37 AM.


#4 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 798 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 15 April 2008 - 02:15 PM

O nedumerire:

din cate stiu eu, Jawa si CZ au fost 2 fabrici diferite. CZ a avut ingineri care au initiat mai multe proiecte ,fapt concretizat si prin numarul de modele mai mare de CZ decat de Jawa. CZ a participat si la curse ,a avut si variante enduro,etc. CZ a introdus inovatii...

Jawa (care supravietuieste si azi) a avut mai putine modele decat CZ-ul.....

Totusi, CZ 350 si Jawa 350 TS seamana bine (exceptand rezervorul).....motoarele seamana bine. SI pe forum am citit ca ar fi aproape la fel. Asa e ? Chiar Jawa a fost influentata de CZ si nu a putut sa faca singura proiecte? Sunt piesele interschimbabile intre unele Jawa si unele CZ-uri ?

#5 kyvacka

kyvacka

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,110 posts
  • Gender:Male
  • Location:pe Tarnave
  • Moto: Honda VFR 750 RC 36
  • Numar: MS-ceva
  • Club: nici unul

Posted 15 April 2008 - 10:14 PM

hai sa fii tu sanatos cate modele a avut Jawa si CZ!Jawa [cu numele asta]a aparut pe piata moto in 1929 cu un model de 500 licenta Wanderer.CZ a aparut la inceputul anilor `30 cu modelul Kaktus de 75cm3.pana la izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial Jawa a produs:Jawa 500 Rumpal,Jawa 175 Villiers,Jawa 350 SV,Jawa 350 OHV,Jawa 250,Jawa 100 Robot si Jawa 250 Duplex[cu diverse variante fiecare].asta ca masini de serie,ptr. ca in domeniul curselor modelele au fost mai diverse:Jawa 175 OHV[atat cu racire pe aer cat si pe apa],Jawa 250 OHv si OHC,Jawa 350 OHV,Jawa 500 OHV,Jawa 500 Compressor[motor twin,OHV,compresor mecanic Roots,carburator Amal]etc.
CZ a produs pana in 1940:CZ 75 Kaktus,CZ 98 Kaktus,CZ 175 Standard,Turist,Sport,CZ 250 Standard,Turist,Sport,CZ 350,CZ 500 Standard,Turist,Lux si Vatikan,basca masinile de curse[mai putine ca cele Jawa ce-i drept].
dupa razboi Jawa a lansat celebra Perak[Jawa 11-250]cu varianta de 350 Ogar,apoi in 1952 a urmt Jawa 500 OHC[produsa pana in 1958 in 3 variante],Jawa 50 Parez,Jawa 555[tot de 50],Jawa 353[250],Jawa 354[350],Jawa 355[125]si 356[175].aceste modele au fost produse pana in 1960 sau putin mai tarziu.
CZ a produs dupa razboi:CZ 125 tip A,B,C si T[T de la furca telescopica],CZ 150 A,B,C,T,CZ Indian 125[model derivat din CZ 125 C si produs in colaborare cu celebra firma nord-americana special pentru aceasta piata,unde se dorea un model entry-level].
in 1960 conducerea comunista a Cehoslovaciei a decis ca productia modelelor mari[250 si 350]sa se desfasoare la firma Jawa,iar msinile de 125 si 175 sa fie fabricate de CZ.
dupa `60 Jawa a produs:Jawa 559-02 si 559-04[250],Jawa 354-06 si 360[350],Jawa 590 Sport si 360-05Sport,Jawa 590-05 Californian I,II,III[250],Jawa 361-04 si 361-05 Californian I,II,III[350],Jawa 362-02 Californian Oilmaster,Jawa 592[250],Jawa 623[250 2 cilindri]si Jawa 633[350 2 cilindri],Jawa 623 si 633 Bizon,Jawa 634[350],Jawa 638 TS,Jawa 632,Jawa 639,Jawa 640,Jawa 593 Master[250],Jawa 350 Tramp.Basic,Chopper,Californian,Jawa 125 Dandy,etc. etc.
dupa `60 CZ a produs:CZ 453[125],450[175],455[250];453-01,450-01,455-01,453-05 De Luxe,450-05 De Luxe,455-05 De Luxe,473 Sport[125],470 sport[175],475 Sport[250];473-04,470-04 si 475-04 Trial[masini de trial derivate din modelul Sport],masini pe roti de 19 toli derivate din modelul Sport destinate exportului in Sua,Canada,Austrlia,Noua Zeelanda etc.;in 1968 apar CZ 476[125]si 477[175]Sport cu versiunile 476-01 si 477-01 cu ungere cu pompa Posilube;in 1971 apare CZ 471 Sport[motor de 250 in doi cilindri de pe Jawa 623]si apoi CZ 472 Sport[motor Jawa 633,350 2 cilindri].aceste doua modele aveau un cadru similar[nu identic]cu modelele 476 si 477 si erau propulsate de motoare Jawa.
in anii `80 CZ a mai produs CZ 985 cu motor de 250 monocilindru preluat de pe modelul 455 pe cadru de CZ 477 Sport[versiune destinta in principal exportului];apoi CZ 487[175]si 488[125]versiuni modernizate ale modelelor 476 si 477 din anii `70,CZ 472-05 cu furca de Jawa 638 TS si motor de Jawa 632[cu alternator,12v].in anii `80 s-a incercat o fuziune cu grupul italian Cagiva[au si fost realizate doua modele de 125 si 200 cm3 cu motoare in 4 timpi]dar aceasta a esuat iar la inceputul anilor `90 CZ a renuntat la divizia moto concentrandu-se pe productia de armament si lanturi[cele mai bune din lume IMHO].
daca ar fi sa intru in detalii si sa vb pe larg de toata gama de modele a celor doua firme nu mi-ar ajunge o zi doar sa le enumar,fara a mai si aminti ceva detlii legate de fiecare.e de ajuns sa zic ca cele enumerate mai sus sunt doar o mica parte si nu includ modelele destinate competitiilor sportive:enduro,motocross,viteza pe circuit,speedway,ice-racing,dirt-track,trial etc.
Sper ca nu v-am plictisit! :bigstar:
Honda VFR 750 F- 1994

#6 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 798 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 16 April 2008 - 06:46 PM

Chiar ca nu stiam...Pacat ca acum Jawa pune pe cadru motoare chinezesti in 4T.

#7 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 27 April 2008 - 01:20 PM

hai sa fii tu sanatos cate modele a avut Jawa si CZ!Jawa [cu numele asta]a aparut pe piata moto in 1929 cu un model de 500 licenta Wanderer.CZ a aparut la inceputul anilor `30 cu modelul Kaktus de 75cm3.pana la izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial Jawa a produs:Jawa 500 Rumpal,Jawa 175 Villiers,Jawa 350 SV,Jawa 350 OHV,Jawa 250,Jawa 100 Robot si Jawa 250 Duplex[cu diverse variante fiecare].asta ca masini de serie,ptr. ca in domeniul curselor modelele au fost mai diverse:Jawa 175 OHV[atat cu racire pe aer cat si pe apa],Jawa 250 OHv si OHC,Jawa 350 OHV,Jawa 500 OHV,Jawa 500 Compressor[motor twin,OHV,compresor mecanic Roots,carburator Amal]etc.
CZ a produs pana in 1940:CZ 75 Kaktus,CZ 98 Kaktus,CZ 175 Standard,Turist,Sport,CZ 250 Standard,Turist,Sport,CZ 350,CZ 500 Standard,Turist,Lux si Vatikan,basca masinile de curse[mai putine ca cele Jawa ce-i drept].
dupa razboi Jawa a lansat celebra Perak[Jawa 11-250]cu varianta de 350 Ogar,apoi in 1952 a urmt Jawa 500 OHC[produsa pana in 1958 in 3 variante],Jawa 50 Parez,Jawa 555[tot de 50],Jawa 353[250],Jawa 354[350],Jawa 355[125]si 356[175].aceste modele au fost produse pana in 1960 sau putin mai tarziu.
CZ a produs dupa razboi:CZ 125 tip A,B,C si T[T de la furca telescopica],CZ 150 A,B,C,T,CZ Indian 125[model derivat din CZ 125 C si produs in colaborare cu celebra firma nord-americana special pentru aceasta piata,unde se dorea un model entry-level].
in 1960 conducerea comunista a Cehoslovaciei a decis ca productia modelelor mari[250 si 350]sa se desfasoare la firma Jawa,iar msinile de 125 si 175 sa fie fabricate de CZ.
dupa `60 Jawa a produs:Jawa 559-02 si 559-04[250],Jawa 354-06 si 360[350],Jawa 590 Sport si 360-05Sport,Jawa 590-05 Californian I,II,III[250],Jawa 361-04 si 361-05 Californian I,II,III[350],Jawa 362-02 Californian Oilmaster,Jawa 592[250],Jawa 623[250 2 cilindri]si Jawa 633[350 2 cilindri],Jawa 623 si 633 Bizon,Jawa 634[350],Jawa 638 TS,Jawa 632,Jawa 639,Jawa 640,Jawa 593 Master[250],Jawa 350 Tramp.Basic,Chopper,Californian,Jawa 125 Dandy,etc. etc.
dupa `60 CZ a produs:CZ 453[125],450[175],455[250];453-01,450-01,455-01,453-05 De Luxe,450-05 De Luxe,455-05 De Luxe,473 Sport[125],470 sport[175],475 Sport[250];473-04,470-04 si 475-04 Trial[masini de trial derivate din modelul Sport],masini pe roti de 19 toli derivate din modelul Sport destinate exportului in Sua,Canada,Austrlia,Noua Zeelanda etc.;in 1968 apar CZ 476[125]si 477[175]Sport cu versiunile 476-01 si 477-01 cu ungere cu pompa Posilube;in 1971 apare CZ 471 Sport[motor de 250 in doi cilindri de pe Jawa 623]si apoi CZ 472 Sport[motor Jawa 633,350 2 cilindri].aceste doua modele aveau un cadru similar[nu identic]cu modelele 476 si 477 si erau propulsate de motoare Jawa.
in anii `80 CZ a mai produs CZ 985 cu motor de 250 monocilindru preluat de pe modelul 455 pe cadru de CZ 477 Sport[versiune destinta in principal exportului];apoi CZ 487[175]si 488[125]versiuni modernizate ale modelelor 476 si 477 din anii `70,CZ 472-05 cu furca de Jawa 638 TS si motor de Jawa 632[cu alternator,12v].in anii `80 s-a incercat o fuziune cu grupul italian Cagiva[au si fost realizate doua modele de 125 si 200 cm3 cu motoare in 4 timpi]dar aceasta a esuat iar la inceputul anilor `90 CZ a renuntat la divizia moto concentrandu-se pe productia de armament si lanturi[cele mai bune din lume IMHO].
daca ar fi sa intru in detalii si sa vb pe larg de toata gama de modele a celor doua firme nu mi-ar ajunge o zi doar sa le enumar,fara a mai si aminti ceva detlii legate de fiecare.e de ajuns sa zic ca cele enumerate mai sus sunt doar o mica parte si nu includ modelele destinate competitiilor sportive:enduro,motocross,viteza pe circuit,speedway,ice-racing,dirt-track,trial etc.
Sper ca nu v-am plictisit! :bigstar:



Nu ne-ai plictisit.Chiar vroiam sa aflu cat mai multe si nu ma asteptam sa primesc atatea informatii.

Poate posesorii de JAWA/ CZ 175 vor posta aici poze cu motoarele lor.N-am gasit niciun topic in care sa apara doar asa ceva, daca gresesc, cineva sa ma corecteze.Voi pune si eu imediat ce voi avea ocazia, dar cu siguranta exista multe exemplare mult mai frumoase decat al meu, am nevoie de inspiratie, deci... asteptam poze :finger:

#8 FlorineluSPR

FlorineluSPR

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 794 posts
  • Gender:Male
  • Location:campulung muscel
  • Moto: Honda CBR
  • Numar: AG 10 UCT
  • Club: inca nu

Posted 28 April 2008 - 01:08 PM

ma avut cz 175 acelasi an cu al tau si am si ceva piese dar sa it ispun si ce probleme apar:deic pirma e ca se cam duce repede ambielajul nusht dc dar saprge rulmenti mereu io am modificat akolo axul si am bagat un rulment de cuite de viteza de dacie si akuma a mers tun nu mai avea pic de joc!a doua problema e aprinderea care daca nu e in stare buna ai numai necazuri io am modicato am pus o volanta de mobra pe acs iam dat calan de pana si pe volanta am pus o placa facuta la strung apoi de placa am ficax un magnetou de gleder de pe un auxiliar de gleder sa potrivit a iesit bine am taiat akolo e ceva de lucru dar iese si merge tun e k un motoplat se poate regla si in plus nu mai ai nevoie de baterie de nik e k mobra!porneste la prima pedala si merge stats!am furnizori de piese pt cz de strada orice piesa abosolut noua din magazin!am si piese akasa daca aveti nevoie de ceva k io nu mai am motorul lam dat la cineav sa se mai joace cu el!bafta
SAVE THE SPORT.RIDE STEALTH!!!!!!

#9 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 04 May 2008 - 12:03 PM

ma avut cz 175 acelasi an cu al tau si am si ceva piese dar sa it ispun si ce probleme apar:deic pirma e ca se cam duce repede ambielajul nusht dc dar saprge rulmenti mereu io am modificat akolo axul si am bagat un rulment de cuite de viteza de dacie si akuma a mers tun nu mai avea pic de joc!a doua problema e aprinderea care daca nu e in stare buna ai numai necazuri io am modicato am pus o volanta de mobra pe acs iam dat calan de pana si pe volanta am pus o placa facuta la strung apoi de placa am ficax un magnetou de gleder de pe un auxiliar de gleder sa potrivit a iesit bine am taiat akolo e ceva de lucru dar iese si merge tun e k un motoplat se poate regla si in plus nu mai ai nevoie de baterie de nik e k mobra!porneste la prima pedala si merge stats!am furnizori de piese pt cz de strada orice piesa abosolut noua din magazin!am si piese akasa daca aveti nevoie de ceva k io nu mai am motorul lam dat la cineav sa se mai joace cu el!bafta


Eu as avea nevoie pentru inceput de o aripa fata originala ,de un releu de incarcare pe 6V si de un stop original de jawa tip 355. Daca aveti printre fiarele voastre ,va rog anuntati :rusinica:

#10 mircea_simson

mircea_simson

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,499 posts
  • Location:Baia Sprie Maramures
  • Numar: MM90AOU
  • Club: nici unul

Posted 07 May 2008 - 10:22 AM

Eu as avea nevoie pentru inceput de o aripa fata originala ,de un releu de incarcare pe 6V si de un stop original de jawa tip 355. Daca aveti printre fiarele voastre ,va rog anuntati :rolleyes:

Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei

#11 FlorineluSPR

FlorineluSPR

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 794 posts
  • Gender:Male
  • Location:campulung muscel
  • Moto: Honda CBR
  • Numar: AG 10 UCT
  • Club: inca nu

Posted 07 May 2008 - 10:04 PM

mai am asa de la cea originala k io am facuto de cross:mai am cateva pistone bune perfecte 2 cilindri(sunt daia patrati tot 175 cmc model din 1960)2 cilndri 2-3 pistoane pinion de roata spate o toba modificata pt el se potriveste perfect dar e k la motoarele sport turing se ridica in sus din cotul tau are prinderile facute totul se potriveste perfect si mai nijte scarite spate sunt originale nu au nici un defect ma mai uit si iti spun ce piese am de cz daca te intreseaza io ti le dau pe cateva beri:)):laugh:):))ma uit si te anunt!

aaaaaaaaaaaa am uitat si cutia de scule sau nujt care e alea de pe laterala am unu buna cu sigla cromata cu tot asa era sa ma uit de ea si am ami avut capacele de al motor aeal de invelesc motorul dar elam aruncat la fier vechi!aaaaa si mai am ceva ambielaje k am tot stricat la ele si am mai adunat am vreo 3 parca
SAVE THE SPORT.RIDE STEALTH!!!!!!

#12 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 20 May 2008 - 04:50 PM

Scuze, probleme indelungate de conexiune.

Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei


Sigur ca vrem poze ... asteptam cu interes.

mai am asa de la cea originala k io am facuto de cross:mai am cateva pistone bune perfecte 2 cilindri(sunt daia patrati tot 175 cmc model din 1960)2 cilndri 2-3 pistoane pinion de roata spate o toba modificata pt el se potriveste perfect dar e k la motoarele sport turing se ridica in sus din cotul tau are prinderile facute totul se potriveste perfect si mai nijte scarite spate sunt originale nu au nici un defect ma mai uit si iti spun ce piese am de cz daca te intreseaza io ti le dau pe cateva beri:)):lol:):lol:)ma uit si te anunt!

aaaaaaaaaaaa am uitat si cutia de scule sau nujt care e alea de pe laterala am unu buna cu sigla cromata cu tot asa era sa ma uit de ea si am ami avut capacele de al motor aeal de invelesc motorul dar elam aruncat la fier vechi!aaaaa si mai am ceva ambielaje k am tot stricat la ele si am mai adunat am vreo 3 parca


Am nevoie de piese, nu am motocicleta de mult timp dar sunt in cautare de piese de schimb si de rezerva, la astea vechi e nevoie. Poate cand ai timp faci un inventar.

Numai bine !


Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei


Am rezolvat problema, dar un releu de rezerva n-ar strica. Mai e valabil ?

#13 CzCustoms

CzCustoms

    branconier

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,167 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:Airbrushing
  • Moto: Simson Awo
  • Numar: CJ - 69 - CZA

Posted 28 May 2008 - 09:48 AM

zilele astea am vb cu un mosh care zice ca are o jawa de 175. o are de mult . si vreau sa ma duc sa o vad poate o iau. sper ca diseara sa o vad.
si ma apuc sa o reconditionez ca zicea moshu ca are si acte la ea :crack: asta ar fi super.

zicea ca e 1961

#14 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 28 May 2008 - 06:31 PM

:crack: Super ! Sa ne tii la curent !

#15 kyvacka

kyvacka

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,110 posts
  • Gender:Male
  • Location:pe Tarnave
  • Moto: Honda VFR 750 RC 36
  • Numar: MS-ceva
  • Club: nici unul

Posted 28 May 2008 - 10:09 PM

zilele astea am vb cu un mosh care zice ca are o jawa de 175. o are de mult . si vreau sa ma duc sa o vad poate o iau. sper ca diseara sa o vad.
si ma apuc sa o reconditionez ca zicea moshu ca are si acte la ea :crack: asta ar fi super.

zicea ca e 1961

Jawa 175[modelul 356-0]a fost produsa pana in 1960,luna octombrie parca.daca e totusi Jawa s-ar putea sa fie trecuta doar in acte ca 1961[cel mai probabil].oricum ea are o placuta de identificare sub far pe care scrie modelul,anul de fabricatie si puterea dezvoltata[masurata la roata].s-ar putea sa fie CZ 450.asta are o toba[Jawa are 2]si cadrul e din teava rotunda.Jawa are cadrul din teava patrata.sa pui poze cu ea daca o iei.
Honda VFR 750 F- 1994

#16 mircea_simson

mircea_simson

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,499 posts
  • Location:Baia Sprie Maramures
  • Numar: MM90AOU
  • Club: nici unul

Posted 29 May 2008 - 09:13 PM

Scuze, probleme indelungate de conexiune.



Sigur ca vrem poze ... asteptam cu interes.



Am nevoie de piese, nu am motocicleta de mult timp dar sunt in cautare de piese de schimb si de rezerva, la astea vechi e nevoie. Poate cand ai timp faci un inventar.

Numai bine !




Am rezolvat problema, dar un releu de rezerva n-ar strica. Mai e valabil ?

Da este valabil n-am pus foto ca am predat aparatul si mi-am cumparat altul.Am multe piese de Jawa de 250 ce se potriveste la 175 spune
Numai bine

#17 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 30 May 2008 - 04:24 PM

Da este valabil n-am pus foto ca am predat aparatul si mi-am cumparat altul.Am multe piese de Jawa de 250 ce se potriveste la 175 spune
Numai bine

M-am uitat pe net si par a fi identice, as zice ca doar motorul difera. Poate ne lamureste kyvacka, vad ca le cunoaste foarte bine si cu diferentele dintre modele. Ce piese ai avea de schimb ? Daca ai si daca sunt compatibile cu ce am eu, as avea nevoie de : un far, o lampa de spate, o aripa fata si ma rog, cam orice, e bun ca piesa de schimb sau poate gasesc ceva in stare mai buna decat ce am eu.

Uite si o poza cu ragalia mea (stanga ), farul ala nu cred ca e original, in plus abia l-am facut sa nu mai zornaie, cred ca ii lipseste ceva.

Attached Thumbnails

  • 210520081600.jpg


#18 mircea_simson

mircea_simson

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,499 posts
  • Location:Baia Sprie Maramures
  • Numar: MM90AOU
  • Club: nici unul

Posted 31 May 2008 - 12:54 PM

[quote name='ShereKhan' post='1223933' date='May 30 2008, 05:24 PM']M-am uitat pe net si par a fi identice, as zice ca doar motorul difera. Poate ne lamureste kyvacka, vad ca le cunoaste foarte bine si cu diferentele dintre modele. Ce piese ai avea de schimb ? Daca ai si daca sunt compatibile cu ce am eu, as avea nevoie de : un far, o lampa de spate, o aripa fata si ma rog, cam orice, e bun ca piesa de schimb sau poate gasesc ceva in stare mai buna decat ce am eu.

Uite si o poza cu ragalia mea (stanga ), farul ala nu cred ca e original, in plus abia l-am facut sa nu mai zornaie, cred ca ii lipseste ceva.[/quote]
Am o multime in special de motor si cutie uitate la "Piese de Jawa 250 si nu numai . Nu stiu daca se mai vad pozele ca a fost schimbat serverul . Daca doresti mai pun poze.


[quote name='mircea_simson' date='May 7 2008, 11:22 AM' post='1169158']
Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei
[/quote
Poze releu 6V

Posted Image

#19 calin_cz

calin_cz

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,028 posts
  • Gender:Male
  • Location:cugir
  • Moto: CZ175Sport,SUZUKI SV650

Posted 31 May 2008 - 02:37 PM

M-am uitat pe net si par a fi identice, as zice ca doar motorul difera. Poate ne lamureste kyvacka, vad ca le cunoaste foarte bine si cu diferentele dintre modele. Ce piese ai avea de schimb ? Daca ai si daca sunt compatibile cu ce am eu, as avea nevoie de : un far, o lampa de spate, o aripa fata si ma rog, cam orice, e bun ca piesa de schimb sau poate gasesc ceva in stare mai buna decat ce am eu.

Uite si o poza cu ragalia mea (stanga ), farul ala nu cred ca e original, in plus abia l-am facut sa nu mai zornaie, cred ca ii lipseste ceva.

........e intinerita putin cu piese de cz 175 sport ...model 477.....cilindru, chiuloasa, semnalizari, comenzi de la ghidon.
elementul de far poate se potriveste de la skoda 120, sau s100. Aripa originala e mai mare decat cea de mobra - "care este"...si in lipsa de original nu cred ca se potriveste ceva mai bine..............cu pareri de rau am dus una la remat acum ceva vreme.

God must love stupid people that he made so many!
 

 


#20 ShereKhan

ShereKhan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 51 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: CZ-uri si Jawe
  • Numar: DB 33 JWA

Posted 31 May 2008 - 11:07 PM

@ Calin, semnalizarile ai idee cum se desfac sa schimb becurile ? mie imi par capsulate.
@ Mircea, ma intereseaza releul, cum facem , bani, chestii, socoteli ?

Edited by ShereKhan, 31 May 2008 - 11:07 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status