Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Era interesant cat este consumul real in diferita conditii de mers (viteza, cu sau fara pasager si bagaje). Dupa V-Strom-ul de 650, ma uit tot mai des la Varadero pe injectie, dar nu sant hotarat 100%. Suspensiile si frana au vre-un cusur, cand esti incarcat la maxim? Sa-l stapanesti cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea despre Varadero?TOURING de nota 9,50

Nu prea are ce cauta pe off-road din motivele:greutate,roti de dimensiune mica,franele sunt prea brutale,latime.

Motorul trage bine de jos si nu smuceste ceea ce eu consider un avantaj pe off-road.

Am mers pe o vaca din 2005 si in 10 minute de joaca pe pietris m-a rupt la maini.Mentionez ca am ceva kilometri cu Africa-Twin pe orice fel de teren.

Un motor care cere kilometri MULTI.

Franele pe sosea(cu ABS si CBS) sunt de vis.

Fratimiu si-a luat un parbriz MRA cu deflector si cica face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul pe injectie consuma mult mai putin decat cel pe carburatie. nu prea are treaba cu off-road-ul... chiar si pe drumuri forestiere trebuie mers cu atentie. Pe sosea se tine exemplar de bine.. Imi place cum sta si pe curbe vaca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

In curand e posibil sa cumpar un Varadero ... o singura chestie de care ma tem ca o sa fie prea inalt pt. mine (am 174 cm/ 80 kg )

Ce parere aveti ?

Am avut un Honda XL 650 din 2000 , cu greutate nu era problema dar m-as fi simtit mai bine daca ar fi fost mai joasa cu cateva cm.....

Am vazut pe siteuri inaltimea la sa e cam acelasi la cele doua modele

Se poate lasa mai jos din inaltime la Varadero ??

 

Sau credeti ca e prea mare pt. mine? as mai opta pt V-strom DL650 ??

 

Mersi pt. raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e prea mare. Se lasa. Ia-ti ca te descurci.

 

Am vazut oameni mai scunzi si mai grasi pe Varadero si erau super OK.

 

De fapt pe toti care i-am vazut cu Vara erau scunzi si grasi... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: Vad ca incepe sa creasca comunitatea

 

 

O singura problema am, nu am gasit nicaieri manualul proprietaruuli sau cel de service, si am cautat pe tot Internetul L-am gasit doar pe cel pt modelul pe carburator. Daca il are cineva in format electronic sau chiar manuscris, sau stie unde pot sa il gasesc va rog mult dati un semn. Raman dator ! Trebuie sa stiu si eu despre intretinere, ce consumabile sa cumpar (bujii, baterie, etc), pt ca nu am chef sa dau mereu banii la service pt chestii care le pot face eu acasa.

Va multuemsc mult si numai bine tuturor !

Pauli

 

Manual varadero injectie

 

 

Asa cum am zis acum cateva zile, noua sectiune pe Transalp.ro e gata:

 

http://www.transalp.ro/forum/honda-africa-...radero-f21.html

 

VA invit aici sa dezbateti cat vreti.

 

Din cate am vazut eu pe acolo sectiunea aia ii doar pt. Africa Twin.

 

 

Salutare,

Stie cineva unde pot sa gasesc si eu o bara stabilizatoare, sa o pun la ghidon ? Si daca se potrivesc cumva prinderile la crashbar si suporturile de genti de la modelul SD01 pe carburaotr pe modelul pe injectie.

Multumesc mult.

P.S. Consum instantaneu la 100 km/h 3,7-4,1 l si la 140km/h 5,4 l :polite:. Ce nu prea imi place mie este ca afisajul consumului de benzina nu se schimba imediat ca la masina, ci la cateva secunde... indiferent ca trag la maxim de acceleratie sau reduc la minim... Nu stiu daca are o problema a mea sau asa sunt toate

 

Ce fel de bara stabilizatoare? steering damper sau crossbar din ala pe care se pune burete cu HONDA :crack: ?

 

 

Nu e prea mare. Se lasa. Ia-ti ca te descurci.

 

Am vazut oameni mai scunzi si mai grasi pe Varadero si erau super OK.

 

De fapt pe toti care i-am vazut cu Vara erau scunzi si grasi... ;)

 

Da inalti si grasi nu ai vazut? :D

 

Numai Bine la toata lumea.

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, varaderisti! Ma alatur si eu grupului cu o Varadero 2008 de care sunt pur si simplu incantat.

A... am totusi o nemultumire. Dat fiind ca vine din UK, are afisajul bordului in mile (ma refer la trip si consum instantaneu, ceasul avand in paralel si Km/h). Stie cineva ce trebuie sa ii fac pentru a afisa in km? Am incercat combinatii din butoane dar fara succes, iar in manualul atasat de Dasdas (apropos multumesc!) nu am gasit nimic. Nu e o problema chiar asa arzatoare dar mi-ar placea sa o rezolv. Multumesc anticipat. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a ramas numai pt Africa Twin, dar se poate face si pentru Varadero daca vreti. Trebuie doar sa spuneti. Vad ca nici la Africa nu se inghesuie lumea deocamdata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

SALUTARI si RESPECT DOMNILOR

MA PRIMITI SI PE MINE IN MICA DVS.COMUNITATE ,IMPREUNA CU NOUA MEA "ROABA" :)

HONDA VARADERO 1000 DIN 2000 :D

post-28053-1253289193.jpg

post-28053-1253289217.jpg

post-28053-1253289240.jpg

post-28053-1253289267.jpg

post-28053-1253289304.gif

Editat de PUTZUBIKER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna la toata lumea. vreau sa ma alatur si eu cu o vacuta frumoasa...rosie,sd01.....de patru zile am inceput restaurarea la ea.Motocicleta a fost destul de umblata 84000 km....deci are nevoie de un service amanuntit.O sa iau totul la mana , fiecare surub ......fiecare furtun , fiecare lucru in parte....La prima vedere este nevoie de....kit lant+pinioane,set bujii (pornire greoaie la cald) , set tampoane cauciuc cupla roata spate, releu semnalizare, kit ambreiaj...placute+garniturile de rigoare,schimbat ulei furca , ajustat pretensionare amortizor spate (amortizorul este schimbat cu unul aftermarket de le ohlins),schimbat ulei motor,reparat bari de cadere de la givi ( incarcate si revopsite),reparat portbagaj spate givi, sincronizat carburatoare,gresat rulmenti, verificat lanturi de distributie, schimbat antigel,schimbat termostat ( am cumparat unul de tico ...sunt curios daca se potriveste ...asa spun toti).O sa incerc sa pun cat de multe poze pot. Si o sa va mai tin la curent.

post-47756-1255889685_thumb.jpg

post-47756-1255889706_thumb.jpg

post-47756-1255889763_thumb.jpg

post-47756-1255889786_thumb.jpg

post-47756-1255889811_thumb.jpg

post-47756-1255889862_thumb.jpg

post-47756-1255889898_thumb.jpg

post-47756-1255889914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna la toata lumea. vreau sa ma alatur si eu cu o vacuta frumoasa...rosie,sd01.....de patru zile am inceput restaurarea la ea.Motocicleta a fost destul de umblata 84000 km....deci are nevoie de un service amanuntit.O sa iau totul la mana , fiecare surub ......fiecare furtun , fiecare lucru in parte....La prima vedere este nevoie de....kit lant+pinioane,set bujii (pornire greoaie la cald) , set tampoane cauciuc cupla roata spate, releu semnalizare, kit ambreiaj...placute+garniturile de rigoare,schimbat ulei furca , ajustat pretensionare amortizor spate (amortizorul este schimbat cu unul aftermarket de le ohlins),schimbat ulei motor,reparat bari de cadere de la givi ( incarcate si revopsite),reparat portbagaj spate givi, sincronizat carburatoare,gresat rulmenti, verificat lanturi de distributie, schimbat antigel,schimbat termostat ( am cumparat unul de tico ...sunt curios daca se potriveste ...asa spun toti).O sa incerc sa pun cat de multe poze pot. Si o sa va mai tin la curent.

:lol: S-a o stapanesti sanatos!!sa verifici si rulmentii de la coloana ghidon(juguri) este o moto grea si pe franari sunt solicitati destul de tare!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cei 84000 km si la cum se vede din poze ... mobra se prezinta farte in regula ! Bravo !

 

Apreciez oamenii care isi intretin fierul cu simtz de raspundere, nu doar ... gaz, gaz si iar gaz !

 

:D

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna la toata lumea. vreau sa ma alatur si eu cu o vacuta frumoasa...rosie,sd01.....de patru zile am inceput restaurarea la ea.Motocicleta a fost destul de umblata 84000 km....deci are nevoie de un service amanuntit.O sa iau totul la mana , fiecare surub ......fiecare furtun , fiecare lucru in parte....La prima vedere este nevoie de....kit lant+pinioane,set bujii (pornire greoaie la cald) , set tampoane cauciuc cupla roata spate, releu semnalizare, kit ambreiaj...placute+garniturile de rigoare,schimbat ulei furca , ajustat pretensionare amortizor spate (amortizorul este schimbat cu unul aftermarket de le ohlins),schimbat ulei motor,reparat bari de cadere de la givi ( incarcate si revopsite),reparat portbagaj spate givi, sincronizat carburatoare,gresat rulmenti, verificat lanturi de distributie, schimbat antigel,schimbat termostat ( am cumparat unul de tico ...sunt curios daca se potriveste ...asa spun toti).O sa incerc sa pun cat de multe poze pot. Si o sa va mai tin la curent.

 

Se potriveste termostatul de tico, ii umpic diferit de cel original dar ii ok. Verifica si pompa de benzina inainte sa reglezi carburatoarele sa fie ok.

Bafta si spor la reparatii and "welcome to the club" :D.

Editat de dasdas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult la toti pt sfaturi. :) Am demontat partea spate si acum au aparut mai multe probleme.In primul rand amortizorul;Pe langa faptul ca este un sistem deosebit de tampit de reglaj al pretensionarii arcului (sistemul hidraulic este pt a pretensiona doar 4,5 mm, iar eu am nevoie 5 cm.) , in mod normal de la un amortizor de top , la care multi viseaza sa-l poata cumpara, te-ai astepta sa reziste o vesnicie.Ei uite ca nu este asa. Eu nu am vazut pana acum un arc ...si inca unul cu pretentii , sa rugineasca.Bucsele de cauciuc vulcanizate din capete sunt varza si camasa de protectie a furtunului de azot este la fel de varza. :D Din intamplare am si o honda xr 600 r ,totul original ,20000km de enduro si hard enduro.....si din 1997. Amortizorul showa de pe xr daca il spal pot sa-l vand ca nou in magazin .Cred ca am sa-mi caut un showa original........viata prea lunga nu cred ca asta mai apuca. Acum sincer nu stiu cat din cei 1400 de euro ( cat costa ohlinsul) reflecta tehnica ...si cat numele...

Alta problema care am vazut-o este ca rulmentii din partea dreapta a basculei sunt complet blocati.Binenteles ca au lucrat numai pe ax uzandu-l si pe aceste din urma.Ca urmare partile de suspensie "multi link" de aluminiu ce actioneaza amortizorul prezinta uzura enorma de frecare pe o singura parte.Maine ma duc sa comand semeringuri si rulmenti noi .Sa ne auzim cu bine .....revin :) :)

Mesaj completat

Se potriveste termostatul de tico, ii umpic diferit de cel original dar ii ok. Verifica si pompa de benzina inainte sa reglezi carburatoarele sa fie ok.

Bafta si spor la reparatii and "welcome to the club" :P .

 

 

cum adica sa o verific ...te rog fii mai explicit. Sa o alimentez separat in gol sa vad daca merge?

inainte sa o desfac am facut cu ea 500 de km si nu dadea semne de alimentare insuficienta......

post-47756-1256157218_thumb.jpg

post-47756-1256157244_thumb.jpg

post-47756-1256157275_thumb.jpg

post-47756-1256157301_thumb.jpg

post-47756-1256157328_thumb.jpg

post-47756-1256157355_thumb.jpg

post-47756-1256157385_thumb.jpg

post-47756-1256157420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica sa o verific ...te rog fii mai explicit. Sa o alimentez separat in gol sa vad daca merge?

inainte sa o desfac am facut cu ea 500 de km si nu dadea semne de alimentare insuficienta......

 

Eu am avut aceleasi simptome... nu pornea bine la cald si am facut ce zice aici: http://sites.google.com/site/hondaxl1000v/...nical/fuel-pump

 

Ideea ii ca se uzeza 2 contacte de la solenoidul ce actioneaza pompa. Contactele is fix sub capaculu de la pompa, care are un semn de masina Mitsubishi pe el. Poti sa dai capacul jos fara sa scoti pompa. Astea is la pompa originala (poate tu o ai schimbata). De aseamena, daca popmpa ta ii aftermarket ii posibil sa aiba debit ceva mai mare si sa cauzeze aceleasi simptome. In linkul de mai sus is dati si parametrii pompei... poti sa incerci sa ii masori...

 

Numai bine,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceleasi simptome... nu pornea bine la cald si am facut ce zice aici: http://sites.google.com/site/hondaxl1000v/...nical/fuel-pump

 

Ideea ii ca se uzeza 2 contacte de la solenoidul ce actioneaza pompa. Contactele is fix sub capaculu de la pompa, care are un semn de masina Mitsubishi pe el. Poti sa dai capacul jos fara sa scoti pompa. Astea is la pompa originala (poate tu o ai schimbata). De aseamena, daca popmpa ta ii aftermarket ii posibil sa aiba debit ceva mai mare si sa cauzeze aceleasi simptome. In linkul de mai sus is dati si parametrii pompei... poti sa incerci sa ii masori...

 

Numai bine,

Dan.

 

Multumesc mult ...il desfac chiar maine....se prea poate sa aiba probleme pt ca 

 

 

cateodata mai da rateu in carburatoare...adica amestec slab.....asa separat am alimentat-o sa vad si vibreaza regulat.Este o pompa cu membrana ....nu?

 

 

In cazul adaptarii cu una rotativa de masina aceasta originala mai are un al treilea furtun care porneste din capat...probabil de retur?

 

ce fac cu acesta pt ca cele de masina care le-am vazut nu au al treilea furtun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult ...il desfac chiar maine....se prea poate sa aiba probleme pt ca 

 

 

cateodata mai da rateu in carburatoare...adica amestec slab.....asa separat am alimentat-o sa vad si vibreaza regulat.Este o pompa cu membrana ....nu?

 

 

In cazul adaptarii cu una rotativa de masina aceasta originala mai are un al treilea furtun care porneste din capat...probabil de retur?

 

ce fac cu acesta pt ca cele de masina care le-am vazut nu au al treilea furtun

Al 3-lea furtun ii ceva aerisire, nu are retur nici pompa originala. Eu am inlocuit-o pe a mea cu asta: link in urma unor cautari de alternative pt. popmpa de benzia. Raportul pret calitate ii bun.

 

Ca sa te convingi ca popmpa ii cauza un test ar fi sa incerci sa mergi fara ea. Daca o dai jos si legi un furtun pe direct, daca rezervorul este plin ar trebuii sa mearga primii 5l fara pompa. Dupa care, nivelul din rezervor scade sub nivelul din carburatoare si nu mai merge principiul vaselor comunicante.

 

Bun, problema cu rateurile.. :rolleyes: uita-te la cotul de la evacuare ce iese de la cilindrul din spate... ala ajunge intr-un "Y" ce il uneste cu evacuare din fata si cu ceva sistem de recirculare... uita-te la imbinarile "Y"... vezi daca nu "sufla" pe la ele... faza ii ca daca ii dusa o garnitura, trage O2 in galerie si il detoneaza. Eu din 5 varadero cate cunosc aici in zona 4 or avut problema asta inclusiv a mea.

 

Asa ca rezumat 3 probleme tipice de varadero(toate le-am patit si eu):

1.Pompa de benzina

2.Termostatul

3.Colier imbinare galerii ruginit.

 

Bafta,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur linga voi cu proaspata vaca Cumpar genti laterale si suporti laterali pentru ea model 99 2002

Salutare, vreau sa stiu de unde ai cumparat husa pentru rezervor. Caut de mult timp asa ceva si nu reusesc sa gasesc. Daca ai vreo informatie unde as putea gasi, te rog, da-mi-o si mie. A mea e din 2004. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...