Jump to content


Photo

Honda NX650 Dominator


  • Please log in to reply
8156 replies to this topic

#8141 prisihayabusa

prisihayabusa

    stefan

  • Membru
  • Pip
  • 278 posts
  • Gender:Male
  • Location:COSTISA
  • Moto: honda dominator
  • Numar: ce o dea politia
  • Club: ma pot lipsi

Posted 23 July 2018 - 04:37 PM

Salutare lume.Dupa 3 saptamani si 5800 de km facuti prin europa o spita de la roata fata s-a gandit ca i-a ajuns.

Gasesc la voi o spita pntru roata fata sau stie cineva de unde pot cumpara una?


honda dominator
evacuare dim metal
lant cu zale
motor cu piston
frana..pe discuri cu gaurici

#8142 AlexAB

AlexAB

    Dominator

  • Membru
  • Pip
  • 204 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Moto & Foto
  • Moto: Honda NX650 (Domizen)
  • Numar: ZEN

Posted 27 July 2018 - 03:53 PM

Salut!

 

Ma bate un gand sa adaug cateva lucruri Honditei mele, printre care un crashbar si handguards.

Apoi daca se gasesc lovele si o retapitare de sa, poate o alta toba cu zgomot mai interesant si niste K60 Scouturi.

 

Sunt multe modele de handguards de la Acerbis, dar nu prea stiu ce sa aleg..

Orice recomandari de handguards sau oameni care se ocupa de crashbars (de preferat din Bucuresti) sunt binevenite.

 

20180101_152142.jpg

 

Multumesc!


Edited by AlexAB, 27 July 2018 - 04:01 PM.


#8143 arcgotic

arcgotic

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 776 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: XTZ750
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 27 July 2018 - 04:29 PM

De ce sa pui crashbars pe motorul asta? E destul de usor cat sa nu se nenoroceasca. Carshbars sunt grele, o sa iti para rau dupa ce le pui.. Pune niste Handguards calumea si lasa motoru asa, parerea mea.



#8144 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,865 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: DL650 V-strom K4
  • Numar: gaurit

Posted 27 July 2018 - 05:14 PM

Alex, poți lua legătura cu Bogdan Harea, iese lucrătură faină. Și ieși mai bine decât să repari carene.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#8145 AlexAB

AlexAB

    Dominator

  • Membru
  • Pip
  • 204 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Moto & Foto
  • Moto: Honda NX650 (Domizen)
  • Numar: ZEN

Posted 27 July 2018 - 06:16 PM

Multumesc pentru sfat Lucian, o sa incerc sa-l caut.

 

De aceste handguards ce parere aveti?

https://www.ktmexc.r...lly-Pro-0013054

 

Cam asa ceva am in gand pentru crashbar, mi-ar placea sa vina cu un tub peste baia de ulei si un tub peste carene, ceva intermediar:

111782688409-1.jpg

1488.jpg

 

@argotic, cred ca au cateva kile.. pot sa compensez daca mai slabesc un pic :D.


Edited by AlexAB, 27 July 2018 - 06:17 PM.


#8146 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,958 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 27 July 2018 - 07:45 PM

Crashbarurile astea nu protejeaza deloc capacele motorului. Cu niste plastice sparte poti circula lejer, cu capac motor spart nu prea.


Common sense is not so common.


#8147 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,865 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: DL650 V-strom K4
  • Numar: gaurit

Posted 27 July 2018 - 08:08 PM

Nu apucă să atingă asfaltul cu capacele. Ai dat motorul pe jos, să vezi cum e? Eu da, fără crashbars, nu le montasem încă. Iar capacele au scăpat fără belituri.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#8148 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 04 August 2018 - 01:20 PM

Asculta tu la tata: motorul ACELA nu are nevoie de crashbars NEAM. Pune-l tu pe jos si vezi daca atinge vreo carena :) De ce crezi ca i-am facut DOAR suporti spate? ;) Al doilea motiv e mai putin evident: nu ai un punct de fixare pe cadrul central, si fixarea superioara (fara sa transmiti socuri in cadru) e ceva mai neplacuta. Nu e de nerezolvat, insa implica alte probleme. Iar pentru o motocicleta care atinge ghidon-scarita-toba/crashbarspate...

 

Ma rog, pentru chestii hardcore (presupun ca de asta vrei alte handguard-uri), mai bine dai jos plasticele si husa si il transformi in XR.

 

Ca veni vorba de handguard-uri -- eu nu iti recomand din alea metalice. Personal le prefer pe astea simple (care apara de vant/crengute). Unele de aluminiu nu vor face decat sa te incurce daca se indoaie/strica si esti pe cine stie unde. Alea de plastic le rezolvi relativ usor (nu prea se rup/indoaie), dar astea de aluminiu daca sunt contorsionate sau indoite le dai jos doar cu flexul (iar intre timp nu poti opera motocicleta ca nu se mai misca ghidonul normal sau nu mai ai cursa la manete). Doamne fereste sa iti prinda degetele. Motorul e greu - cam de doua ori mai greu decat unul pentru care sunt conceput guard-urile de care zici. Merge, le vei putea adapta, insa nu te va ajuta prea mult - doar sa zici ca asa iti place tie, iar asta e chestie de gust.


Edited by switch, 04 August 2018 - 01:39 PM.

.


#8149 AlexAB

AlexAB

    Dominator

  • Membru
  • Pip
  • 204 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Moto & Foto
  • Moto: Honda NX650 (Domizen)
  • Numar: ZEN

Posted 04 August 2018 - 01:46 PM

Asculta tu la tata: motorul ACELA nu are nevoie de crashbars NEAM. Pune-l tu pe jos si vezi daca atinge vreo carena :) De ce crezi ca i-am facut DOAR suporti spate? ;)

 

Ma rog, pentru chestii hardcore (presupun ca de asta vrei alte handguard-uri), mai bine dai jos plasticele si husa si il transformi in XR.

 

Ca veni vorba de handguard-uri -- eu nu iti recomand din alea metalice. Personal le prefer pe astea simple (care apara de vant/crengute). Unele de aluminiu nu vor face decat sa te incurce daca se indoaie/strica si esti pe cine stie unde. Alea de plastic le rezolvi relativ usor (nu prea se rup/indoaie), dar astea de aluminiu daca sunt contorsionate sau indoite le dai jos doar cu flexul (iar intre timp nu poti opera motocicleta ca nu se mai misca ghidonul normal sau nu mai ai cursa la manete). Doamne fereste sa iti prinda degetele. Motorul e greu - cam de doua ori mai greu decat unul pentru care sunt conceput guard-urile de care zici. Merge, le vei putea adapta, insa nu te va ajuta prea mult - doar sa zici ca asa iti place tie, iar asta e chestie de gust.

 

Daca e cineva de care sa ascult pe forumul asta este nenea Switch :D (urmat indeaproape de nenea Jumba).

Multumesc pentru sfaturi. M-am mai uitat la ea si ai dreptate, daca ar cadea s-ar propti suportii spate/scarite si ghidon. Fain asa. Mersi de timp!

Nu caut chestii hardcore ca e prea grea, dar fiind primul motor (ca si la primul copil) am tendinta sa o tratez cu puf, creme si toate cele.

PS: poate te scot o data la o bere sau un plin de benzina.


Edited by AlexAB, 04 August 2018 - 01:48 PM.


#8150 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 04 August 2018 - 01:57 PM

Eu te inteleg perfect, pentru ca si eu am fost la fel: am vrut sa modific tot la motocicleta asta. Stii ca am niste desene si schite de adaptare ABS de pe F650 pentru domi? M-am lasat ca erau mai scumpe piesele decat un R1100 ;) Am avut la un moment dat si ambreiaj hidraulic pe ea.


.


#8151 AlexAB

AlexAB

    Dominator

  • Membru
  • Pip
  • 204 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Moto & Foto
  • Moto: Honda NX650 (Domizen)
  • Numar: ZEN

Posted 04 August 2018 - 02:16 PM

Stiuu, te-am citit din scoarta-n scoarta, am bookmarks pe thread-ul asta, jumatate din ce s-a scris aici e despre Domi-ul asta practic :)).

Am vazut ca erai pornit sa-l cumperi inapoi de la Alex si sa-i pui ABS. Ma bucur ca nu ti-a intrat la timp salariul.



#8152 al_

al_

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts

Posted 25 August 2018 - 04:52 PM

Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari:

1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal?

2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva?

3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta..

4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.?

Multumesc


» Post actualizat in 26 Aug 2018 15:52

Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari:

1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal?

2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva?

3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta..

4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.?

5. Am gasit azi o spita rupta la roata din fata. Unde pot gasi o spita?

Multumesc



#8153 mihay_star

mihay_star

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRAD
  • Moto: Honda Dominator NX 650
  • Numar: B-69-NXV
  • Club: Momentan , nu !

Posted 10 September 2018 - 08:51 PM

Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari:
1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal?
2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva?
3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta..
4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.?
Multumesc
» Post actualizat in 26 Aug 2018 15:52


1 , nu e normal sa joace , o poti da jos si "polizezi " putin cu flexul , urechile care se string pe ax prin surub , asta daca nu vrei sa faci investitie in alta "pedala"
2 pina gasesti alt capac pt filtrul uleiului , pune o saiba sub surub care sa prinda pe capac ... grija mare sa fie capacul la "semn"
3 consuma , insa depinde mult de tipul uleiului (mineral/semisintetic/full sintetic) dar in special de uzura segmentilor ( grija sa nu ai pierderi)
4 ... nu cunosc ,dar ai putea incerca la un tinichihiu bun care sa o " lipeasca cu kit de fibra ...
5 si eu caut o spita fata
» Post actualizat in 10 Sep 2018 19:05

Hello,
 
Eu mi-am refacut CDI-ul si a fost mai simplu decat mi-am imaginat. Deci am curatat foarte bine capacul acela de silicon, l-am dus la un electronist priceput si mi-a refacut vreo 9 lipituri care erau fisurate de la caldura si vibratii, de atunci au trecut vreo 4 ani si merge excelent.» Post actualizat in 17 May 2018 11:32Buna dragi motociclisti !
Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că:

-bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina.
-am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am.
-am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte.
-am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic.
-numai cu bujia scoasă motorul învârte normal.
Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific?
 
Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor  am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti?
» Post actualizat in 17 May 2018 11:33Buna dragi motociclisti !
Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că:

-bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina.
-am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am.
-am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte.
-am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic.
-numai cu bujia scoasă motorul învârte normal.
Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific?
 
Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor  am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti?

freiul de pornire , e un rulment unisens , aflat sub volanta bobinei de incarcare

#8154 al_

al_

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts

Posted 10 September 2018 - 10:32 PM

Multumesc Mihay_star

1 Asa am facut. Am bagat flexul intre crapatura respectiva si am strans mai bine surubul. Imi era frica sa nu se crape o ureche.

3 Ce ulei sa folosesc? I-am pus semisynthetic Mobil Extra 4T

5. Am gasit un tip la Lugoj care imi da cu 20 ron o spita. Dar e mai mult transportul:))



#8155 bursyllac

bursyllac

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 166 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: DL650A

Posted 12 September 2018 - 06:14 PM

Salutare.

Am un RD02 din 94 si se aude un clantanit metalic de la motor. Pe langa asta, mai si consuma cam 1L de ulei la mia de km. Si pare si usor lesinat in comparatie cu un RD08 cu care m-am dat.

 

Ce vreau eu sa obtin e un dominator in stare tehnica foarte buna - estetica nu ma intereseaza. Are deja carenele sparte si rezervorul usor indoit.

 

Acuma am cateva intrebari:

 

- in cazul in care motorul nu se poate, sau nu merita salvat, se potriveste plug and play cu un motor RD08? In cazul in care gasesc din dezmembrari? Intreb asta ca nu stiu ce gasesc. Evident as prefera varianta originala.

- amortizorul spate pare obosit. In caz ca e nevoie sa il schimb - cam la ce preturi se invarte si ce recomandari aveti?

- sunt din Bucuresti. La cine as putea sa il duc sa imi faca asa o evaluare a motorului si sa imi recomande pasii urmatori?

 

Stiu ca economic cel mai probabil nu renteaza sa repar un motor vechi - insa nu vreau sa tot schimb dominatoare pana gasesc unul bun. Asa as prefera sa iau unul - de preferinta asta de il am deja inmatriculat pe numele meu si sa il duc intr-o stare in care sa fiu multumit si relativ sigur pe el.

 

Multumesc.



#8156 emilian_rks

emilian_rks

    Enduro - turist

  • Super Membru
  • PipPip
  • 766 posts
  • Gender:Male
  • Location:Recas - Timis

Posted 12 September 2018 - 10:10 PM

 se potriveste plug and play cu un motor RD08? 

Da, la RD08 seria motorului incepe cu RD02.

talon.jpg



#8157 bursyllac

bursyllac

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 166 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: DL650A

Posted 13 September 2018 - 09:58 AM

Da, la RD08 seria motorului incepe cu RD02.

Multam frumos de raspuns. E bine de stiut ca macar am variante.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status