Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Dupa 95 au mutat productia in Italia. Modificari la cadru+carene+tobe,raport de transmisie finala , cred ca si ceva pe la carburatie.Gurile rele spun ca cele de Italia nu mai sunt asa rezistente, cadrul rugineste mai repede, samd. Avantajul e ca sunt mai noi.

 

RD08 e codul de model pt cele produse dupa 95 in Italia, ar terbui sa aiba si un "ZDC" in seria de cadru.

RD02 e modelul facut pana in 94 in Japonia

Plus codul pt anul de fabricatie :

 

OSF 1995

OTF 1996

OVF 1997

OWF 1998

OXF 1999

 

Dupa codul de model RD08 vine codul pt limitare la 25 KW :

RD08 A nelimitat

RD08 B limitat

 

Exemplu de serie cadru:

ZDCRD08BOWF <cifre> Inseamna Dominator facut in Italia in 1998 varianta limitata la 25 kw

 

De obicei la cele de pana in 94 seriile numerice de la cadru si motor sunt apropiate, cea ce inseamna ca motorul e original nu a fost schimbat.

 

Motorul e acelasi tip RD02E la toate modelele.

 

Anul de fabricatie il stii sigur dupa serie, RAR-ul nostru scrie numai dude in carte : al meu de exemplu e '93 si mi l-au scos '92. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toata lumea! Din fericire si eu sunt proaspat detinatoru al unui Dominator! il am de doua saptamani!!! :cheers: Si ma bucur ca exista acest site si acest forum, si binenteles, voi! Si eu am aceeasi problema, cu variatia asta intre 1500 si 1700 rpm! Exact cum a zis si nenea Axa, daca il reglez mai mic de la surubelul de la clapeta carburatorului (in dreapta)... moare! un baiat (mecanic) mi-a zis ca la mine ar fi de vina cablul de chocke si un filtru (care este intr-o cutiuta cilindrica neagra in stanga, imediat sub rezervor)!!!

 

Am gasit un site tare, un Dominator club! Lucruri interesante la: http://ozdom.tripod.com/

 

Carte tehnica gasisem tot pe net undeva dar nu mai gasesc... acum! o sa revin!!!

 

Toate bune si avetzi grija... (sper sa se opreasca ploile astea odata...) :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamnaca daca la mine la serie este RD02.... e ok, n??? Ca asa scrie!!! Stiam doar ca este facut in 1994!!!

 

TARE

 

 

Dupa 95 au mutat productia in Italia. Modificari la cadru+carene+tobe,raport de transmisie finala , cred ca si ceva pe la carburatie.Gurile rele spun ca cele de Italia nu mai sunt asa rezistente, cadrul rugineste mai repede, samd. Avantajul e ca sunt mai noi.

 

RD08 e codul de model pt cele produse dupa 95 in Italia, ar terbui sa aiba si un "ZDC" in seria de cadru.

RD02 e modelul facut pana in 94 in Japonia

Plus codul pt anul de fabricatie :

 

OSF 1995

OTF 1996

OVF 1997

OWF 1998

OXF 1999

 

Dupa codul de model RD08 vine codul pt limitare la 25 KW :

RD08 A nelimitat

RD08 B limitat

 

Exemplu de serie cadru:

ZDCRD08BOWF <cifre> Inseamna Dominator facut in Italia in 1998 varianta limitata la 25 kw

 

De obicei la cele de pana in 94 seriile numerice de la cadru si motor sunt apropiate, cea ce inseamna ca motorul e original nu a fost schimbat.

 

Motorul e acelasi tip RD02E la toate modelele.

 

Anul de fabricatie il stii sigur dupa serie, RAR-ul nostru scrie numai dude in carte : al meu de exemplu e '93 si mi l-au scos '92. :baldy:

:cheers: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutari

 

In sfarsit mi-a venit si mie Dominatorul :lol:. Cam tarziu si nu stiu daca mai apuc sa fac prea multe plimbari anul asta. Arata mai mult k perfect pentru o jucarie care a implinit 10 ani si merge super. Foarte multumit. La relanti e putin cam turat (catre 2000) si cam instabil. La rece se tureaza de capul lui din cand in cand, fara soc. Si ale voastre fac la fel? Sper sa o rezolv cu un reglaj si-un curatat de carburator.

 

Suna grozav. A venit cu 2 tobe sebring care canta frumos mai ales la turatii joase unde duduie de mai mare dragul. :moron:

 

Vineri i-am luat numere rosii si am avut ocazia sa facem cunostinta peste week-end. Am facut cateva ture prin oras, dupa care am luat la rand dealurile si padurile din jurul Clujului. A fost SUPER!!! ma rog... pana la sfarsit... adica duminica seara cand am reusit sa berbecutez cu succes. M-am ales cu un weekend superb si cu un picior mov. Noroc cu cizmele. Tre sa fiu recunoscator sfaturilor de pe forum, si ale prietenilor, mai ales celor de la Motoland legate de echipament. A costat mai mult decat ma asteptam, dar fara el as fi avut un frumos si nou noutz pantof de ghips la ora asta.

 

Cam astea ar fi primele impresii. Promit sa revin. Si sa nu mai fac gafe de incepator :ok: ca e si jenant si neplacut.

 

Asfalt uscat! (asta daca vreti asfalt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu probleme de gen oprire brusca in relanti , turat aiurea samd, VERIFICATI FLANSA DE ADMISIE. 90%sanse sa fie crapata! Se observa greu, poate fi o fisura mica, dar la relanti vacumul e imens... Ceilalti 10 % sa verifice valva de soc, mai precis daca inchide, si decompresorul de pe axa cu came daca nu e uzat.

 

P.S. Cine are nevoie de o flansa noua originala, sa ma sune. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Cine are nevoie de o flansa noua originala, sa ma sune.

 

O sa vad cand il desfac. Motorul a stat o vreme si poate fi din reglaje, dar e bine de stiut si treaba cu flansa. E un defect de model? Sau din ce cauza se fisureaza?

 

Cateva zile stau cu piciorul la dezumflat :ok:. Dupa aia ma ocup de jucarie :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Momentan nu a aparut nici o problema cu ralantiul ( o pornesc 1-2 pe saptamana sa o incalzesc si sa nu ii moara bateria) Cand da caldura ma gandesc sa o duc la o vizita mai amanuntita la un mecanic.

Pentru cei din Bucuresti puteti sa imi recomandati pe cineva de incredere ? O sa ii schimb ulei si sa ii fac o verificare.

 

Va multumesc

 

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

E un defect de model? Sau din ce cauza se fisureaza?

 

 

 

 

La Honda nu prea putem vorbi de "defect de model" :) Defectiunea apare mai mult la motociclete de peste 10 ani...e vorba de o piesa din cauciuc , si cauciucul imbatraneste in timp sau "oboseste" de la vibratii,schimbari de temperatura, expunere la lumina, la vapori de benzina samd. Punctul sensibil e in partea de jos, unde are un decupaj sa poti baga surubul de prindere...acolo e cel mai subtire peretele. O alta cauza ar putea fi uzura valvei de soc, trage aer fals si apar rateuri in admisie, care forteaza flansa.

 

Daca va uitati in relanti la flansa vedeti cum se contracta de la vid, de aia orice fisura ia aer. :ok:

 

 

P.S. Orice mecanic care stie de stanga si dreapta va poate schimba uleiul, verifica jocul la supape s.a.m.d. Sunt cateva chichite din cauza particularitatii cu uleiul in cadru si decompresor automat pe supapa de evacuare-dreapta, de aia e bine sa aveti manualul sa i-l puneti sub nas. Sau va calificati in meserie pe animalul propriu!

 

De avut in vedere la schimb ulei :

- exista 2 busoane de golire, unul pe cadru si altul langa schimbator la motor.

- Daca vreti sa curatati si sita din cadru d ela sorb, atentie la strangere ca puteti torsiona furtunul sub camasa de panza fara sa se vada, caz in care terminati rapid axa-culbutori-supape.

- Uleiul se toarna in 2 trepte: pui un kil -1 si ceva, pornesti motorul, il lasi sa traga din rezervor dupa care mai pui restul pana la 2 litri. 2,2 daca ati schimbat si filtrul ( eu schimb filtrul la fiecare schimb de ulei, e doar 4 euroi ala mai scump :peace: )

 

De avut in vedere la reglaj supape:

 

- supapa evacuare dreapta se regleaza dupa ce ati rotit inapoi arborele si decompresorul a facut "clank" , adica a eliberat supapa.

- Jocurile cu motorul rece: 0,10 adm si 0,12 evac.

- Atentie la strangerea capacelor de aluminiu, am vazut la cineva unul plesnit probabil de la strangere :D

Oricum, daca totul e ok nu reglezi mai des de 25.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa ma calific eu la locul de munca cu schimbatul uleiului si filtrului.

Mai am si 2 becuri de schimbat la ea.

Dar tot vreau sa o duc sa o vada cineva care se pricepe mai bine decat mine sa imi zica

daca e ceva in neregula cu placute lant......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La Honda nu prea putem vorbi de "defect de model" :) Defectiunea apare mai mult la motociclete de peste 10 ani...e vorba de o piesa din cauciuc , si cauciucul imbatraneste in timp sau "oboseste" de la vibratii,schimbari de temperatura, expunere la lumina, la vapori de benzina samd. Punctul sensibil e in partea de jos, unde are un decupaj sa poti baga surubul de prindere...acolo e cel mai subtire peretele. O alta cauza ar putea fi uzura valvei de soc, trage aer fals si apar rateuri in admisie, care forteaza flansa.

 

Daca va uitati in relanti la flansa vedeti cum se contracta de la vid, de aia orice fisura ia aer. :welcome:

P.S. Orice mecanic care stie de stanga si dreapta va poate schimba uleiul, verifica jocul la supape s.a.m.d. Sunt cateva chichite din cauza particularitatii cu uleiul in cadru si decompresor automat pe supapa de evacuare-dreapta, de aia e bine sa aveti manualul sa i-l puneti sub nas. Sau va calificati in meserie pe animalul propriu!

 

De avut in vedere la schimb ulei :

- exista 2 busoane de golire, unul pe cadru si altul langa schimbator la motor.

- Daca vreti sa curatati si sita din cadru d ela sorb, atentie la strangere ca puteti torsiona furtunul sub camasa de panza fara sa se vada, caz in care terminati rapid axa-culbutori-supape.

- Uleiul se toarna in 2 trepte: pui un kil -1 si ceva, pornesti motorul, il lasi sa traga din rezervor dupa care mai pui restul pana la 2 litri. 2,2 daca ati schimbat si filtrul ( eu schimb filtrul la fiecare schimb de ulei, e doar 4 euroi ala mai scump :ok: )

 

De avut in vedere la reglaj supape:

 

- supapa evacuare dreapta se regleaza dupa ce ati rotit inapoi arborele si decompresorul a facut "clank" , adica a eliberat supapa.

- Jocurile cu motorul rece: 0,10 adm si 0,12 evac.

- Atentie la strangerea capacelor de aluminiu, am vazut la cineva unul plesnit probabil de la strangere :moto:

Oricum, daca totul e ok nu reglezi mai des de 25.000 km.

Sau rateurile pot apara din cauza jocului mic de supape,sau supapele nu inchid bine,daca n-ai schimbat filtrul aer regulat(se infunda foarte repede,si din cauza asta amestecul devine bogat in benzina,dupa care urmeaza depuneri de carbon pe supape si in final ajungi la supape ''arse'',care nu mai inchid ca lumea si apar rateurile.Asa am patit eu cu un Dominator din ''94,proprietarul a uitat sa schimbe filtrul de aer din neglijenta(a mers cu filtrul cam 20mii in loc de 6),eu cand am luat motorul,am crezut ca e problema de reglaj carburator,dar dupa un timp,motorul nu mai tragea ca lumea,apareau si rateurile.Uleiul se schimba la 3000km,si se recomanda 10w40,2litri(2,2 cu schim filtru).service-ul obligatoriu(schimb filtru aer,si include si verificarea jocului de la supape etc.) la 6mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul aer se infunda foarte repede,si din cauza asta amestecul devine bogat in benzina,

 

 

Corect! Asta iti inneaca bujia, incepe si merge prost cu rateuri mai ales daca nu o incalzesti ca lumea in ture. Solutia de moment pana vine filtru nou: suflat cu aer comprimat filtrul,in sens invers curgeri normale a aerului--> mai castigi ragaz 1000 km sa vina celalalt din tarile calde :welcome:

 

Din cate stiu la carte zice 12.000 sau mai des daca mergi offroad. Cum toata Ro e un offroad ca nivel de praf ( adica...e PRAF :ok: ) , al meu, pus de mine nou, s-a colmatat in 7-8000. De aia sapt. urmatoare trebuie sa imi vina un K&N , sa faca echipa cu tobele fara polipi :moto:

 

Jocul la supape l-am reglat cand am luat-o , si de atunci doar o data am mai verificat dupa 7-8000 si era ok. De remarcat ca atunci cand am luat-o nu avea decat o singura urma de reglaj pe culbutori, si anume cea din fabrica. Prinsese doar un usor tacanit in 26.000 km.

 

 

 

 

Pentru "742800365" , problema e rezolvata, de obicei e flansa de aer fisurata, citeste mai sus. Am pus una noua si merge perfect....ceea ce va dorim si dvs :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Asta iti inneaca bujia, incepe si merge prost cu rateuri mai ales daca nu o incalzesti ca lumea in ture. Solutia de moment pana vine filtru nou: suflat cu aer comprimat filtrul,in sens invers curgeri normale a aerului--> mai castigi ragaz 1000 km sa vina celalalt din tarile calde :welcome:

 

Din cate stiu la carte zice 12.000 sau mai des daca mergi offroad. Cum toata Ro e un offroad ca nivel de praf ( adica...e PRAF :ok: ) , al meu, pus de mine nou, s-a colmatat in 7-8000. De aia sapt. urmatoare trebuie sa imi vina un K&N , sa faca echipa cu tobele fara polipi :moto:

 

Jocul la supape l-am reglat cand am luat-o , si de atunci doar o data am mai verificat dupa 7-8000 si era ok. De remarcat ca atunci cand am luat-o nu avea decat o singura urma de reglaj pe culbutori, si anume cea din fabrica. Prinsese doar un usor tacanit in 26.000 km.

Bravo tie frate inseamna ca motorul e in stare buna,am un prieten bun in Ungaria(e mecanic moto)care are la activ deja 100mii km cu Dominatorul lui din 94''!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!!!!!

poate cineva sa ma ajute cu un pinion spate de dominator?

al meu e cam uzat si ar cam fi cazul sa-l schimb!

nou ar fi excelent!

si un pret informativ :laugh:

 

 

Nou gasesti la Hein-Gericke in Ge si e pana in 20 eur.

 

SH iti dau eu unul pe o bere (URSUS :( ) . E ok, mai merge, eu am schimbat kit complet desi doar lantul era uzat mai serios. 47 de dinti.

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Sunt Razvan si sunt nou pe aici.Am achizitionat un XL600 din 89,sunt multumit de el,dar nu stiu cum sa-l exploatez. Am cateva intrebari :

1. La cate ture se schimba viteza(la mers pe teren accidentat, la mers sportiv , la mers economic)?

2. Cam cat consuma in oras, in afara orasului si pe teren accidentat?

3. La ce piese trebuie sa fiu mai atent ?

4. Cum se schimba uleiul?

Am uitat sa mentionez ca am permis de curand si imi este teama sa nu raman pe drumuri din diverse motive.

Va multumesc anticipat.

De acum sunt "razvanica 28", pina acum am intrat de la fratele meu "lorin"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sai pui ulei castrol special de motor 20w 40parca hmm.sau (50)...nu stiu sigur:Pmam interesez...eu am pus acuma ulei 10w40 activo tot de la castrol(asta pentru toate anotimpurile) se simte diferenta...schimba uleiul si motorul merge mai uns, o sa vezi diferenta ...cat despre decompresor..eu stiu ca nu are asa ceva ...inca nu am ajuns acolo:)

 

Nou gasesti la Hein-Gericke in Ge si e pana in 20 eur.

 

SH iti dau eu unul pe o bere (URSUS :10: ) . E ok, mai merge, eu am schimbat kit complet desi doar lantul era uzat mai serios. 47 de dinti.

 

:finger:

si totusi unde pot sa gasesc si eu un pinion....si lant ca al meu are 27mii km si acum pot sa fac burnaut cu el ;) in bucuresti exista...se poate sa fie diferit olecuta ca al meu dominator e din 97

eu vin luni in bucuresti am de unde sa iau de acolo..???sau trebuie facuta comanda..??

cu al meu dominatro am facut aproape 20de mii si am avut 2 pene si atat..acuma recent la tura de iarna a murit bateria(spermaine verific) si lantul...

da si mai e ceva la senzorul de la cric face fitze.....trebuie sa umblu

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde pot sa gasesc rucsac tank sa se potriveasca...si coburi din aluminiu+sistem de prindere si cric central pentru un RD08

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si capacul de toba..sper sa intelegeti desenul. Liniile marcate cu punct rosu sunt sudurile pe care trebuie sa le faceti.Sudurile se fac pe spate oricat de urat dar etans , pe fata se va vedea frumos.

Trebuie sa aveti mana sigura la sudura, sa nu gauriti tabla.Eventual va duceti la un meserias, cu autogenul e mai usor.Noi am lucrat cu electric.

Care va incumetati, spor la treaba ! Efectul e garantat :yikes:

:eek:

P.S. Varianta "instant", mult mai usoara , e sa intrati pe tevusca originala cu un spiral lung de diametru maxim cat permite si sa dati o gaura in tabla din fund. Gazele ies mai rapid si mai direct dar nu garantez pentru un sunet placut ( mai degraba un " fas-plici-fas-plici" decat un "dum-dum-dum" decent de monocilindru :eek: )

dupa ce ai facut modificarea asta o sa consume putintel mai mult ,dar ai si ceva caluti in plus;) dar vezi ai grija la supape ..sa fie reglata bine admisia si evacoarea...e un aparat special:) :moto: :yikes:

o sa fii auzit mai bine:P,o sa ti placa sa l turezi prin orase,dar la drumuri mai lungi :sick: :eek: :hurt: o sa te cam doara capul.... :lol: :moto: :ok: ...ai porni to fara tobe sa vezi cum urla...:) :moto: :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...