Sari la conținut

Pentru cei cu Ij Planeta sau K-uri vechi


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Ma duceam frumos pe la 70 la ora si ma apuca un dor sa apas decompresorul :hug:

Bun, il apas si sare in mers... :baldy: , merge Iju ce merge vreo 200m si il opresc ca-mi dau seama ca are ceva :lol: . Cand ma uit, partea culisanta si arcul sarisera, supapa nu se vedea :laugh: . Pai dau jos chiulasa si cand ma uit era infipta supapa in piston :laugh: :D . Bafta mea ca supapa, de marimea unui surub, :laugh: n-a gaurit pistonul si doar a ciupit-o un pic din chiulasa ...

Tre sa gasesc insa decompresor :splat: ...Pana atunci am bagat o bujie :D .

Deci: ATENTIE! ca sa nu aveti problema lui Aleko :D mergeti toti acu la Ij Planeta si verificati decompresorul , parta culisanta sa fie bine in filetata pe supapa

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supapa aia are o crestatura in cap, care se cracaneaza nitel cu surubelnita dupa ce insurubezi placuta peste arc :D

Oricum, lustruieste ciupiturile din chiulasa si piston, sa nu iti faca detonanta de la puncte fierbinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa fac, mersi. Parca tzacane un pic ceva...O fi strambat biela de la momentul generat ca supapa nu a lovit pe centrul pistonului ci pe margine :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a facut clantz si a oprit motorul sau doar a atins in piston?

Daca a facut clantz e posibil sa fie si biela. Daca nu, mai repede bucsa din biela sau nitel pistonul deformat, Desi cred ca tacanitul se aude de la ceva detonante provocatede ciocurile ascutite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu a facut ciocuri, adica ridicaturi, ci a muscat din piston si din chiulasa...Am scos si respectivele bucati de aluminiu. Detonante nu cred ca va face fiindca fiind adancite nu cred ca genereaza turbulentze, sper :D

De clantz n-a facut nici un clantz , mergea motoru si cu decompresorul sarit, l-am oprit eu ca se auzea ca rasufla. Nu cred ca e obligatoriu sa-ti faca clantz ca sa se indoaie biela, biela se indoaie si fara sa iti dai seama. Cand desfaci motoru si vezi ca va trebui sa iei set si eventual si cilindru atunci te lamuresti :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decompresorul este foarte mishto pe post de claxon  :D  Da teroare babelor  :D

Mie imi place foarte mult sa o opresc asa...dupa ce am scos contactul, in secunda urmatoare am tras decompresorul...super misto...parca ar fi un cal...cand o opresc multi oameni de pe strada se uita ciudat la mine...unii se mira..."Mama cum face!!!" :laugh:

 

Numa' bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o supapa in chiuloasa care se deschide cand e actionata de o maneta de pe ghidon prin intermediul unui cablu.

Cum face e greu de descris in cuvinte dar imagineaza-ti si tu cum se aude un motor care pierde compresie printr-o gaurica in chiuloasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu imi doresc sa nu fi avut decompresor. Sa-mi f_ _ :D :hug: :D :laugh: :laugh: :D :laugh: una in el de fluier ..

Deci atentie, sa-l infiletati klumea, da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko, daca ai nevoie de piese, eu plec saptamana aviatoare acasa la Suceava si pot sa-ti aduc ce ai nevoie de la basarabeni( si crede-ma, sunt mai ok decat ce aduce Tunaru, si mai ieftine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko, daca ai nevoie de piese, eu plec saptamana aviatoare acasa la Suceava si pot sa-ti aduc ce ai nevoie de la basarabeni( si crede-ma, sunt mai ok decat ce aduce Tunaru, si mai ieftine).

Ai idee cam ce pret are un carburator de Minsk?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult ca te-ai gandit. Sunt interesat de preturi la urmatoarele articole :laugh: :

-ambielaj

-chiulasa originala

-cilindru original

-rulmenti pe role de ambielaj cu teflon

Preturile afisate de Demo in articolul despre piesele aduse de Tunaru deja nu mai corespund :D

Ma intrebam cat m-ar costa sa-mi fac un stoc de piese bune.

Daca cilindrul costa in jur de 3 000 000 as vrea sa cumpar... :laugh: Eu sper...

Nobloody daca gasesti un decompresor de Ij ar fi minunat, ca mi-am pus unu de K175 vechi, si mai trebe rectificata asezarea supapei pe scaun :D si nu merita.. :D

Da-mi un PM cu nr tau de telefon, sa te sun sa vb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga preturi cu tot ce se poate sa stie si muschii nostrii k ne-am saturat de procarii si batai de cap cu piese care nu se potrivesc, sau se rup !!! :D

Bafta si sa auzim de bine! :D

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Nobloody, abia astept sa aflu preturi pt Planeta mea. Dau o :lol: . Chiar sunt curios cat costa acolo in targul Suceava si sa compar cu cele de la Moto Boxer...

Azi spre exemplu mi-am luat un cilindru nou de la Cristi. De pretz sunt destul de multzumit:

3 200 000 lei (cilindrul fara piston, galerii admisie, evacuare). Evident ca urmatorul pas este sa fac rost de prezoane, sa honuiesc cilindrul si sa slefuiesc :lol: (ca e nefinisat, plin de span, oglinda e toata urme si zgarieturi)

Despre Cristi pot sa spun ca este corect: ai luat o piesa si nu se potriveste poti sa o schimbi sau daca vrei banii pe ea sau astepti urmatoarea plecare dupa piese e OK! :lol:. Cristi nu te pacaleste, alea sunt piesele pe care le-a adus, au defecte si nu le neaga...

 

Dar poate ca in Suceava se vand mai ieftin , poate din pur noroc se gasesc si piese de calitate superioara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Duceti-va fratilor la iasi sau la suceava si mai lasati-i pe astia care umfla pretu' de 3 ori! 3.200.000 un (cuvant urat) de cilindru? eu am dat la alt escroc 3.000.000 pe cilindru+piston+segmenti+chiuloasa pt. ij 56 si tot e mult da' macar e nou si nu tre' sa-l honuiesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum un an mi-am luat pt Ij-ul meu urmatoarele: cilindru nou ( cu 2 gauri de evacuare)+ galerie admisie + piston + segmenti+ bolt piston+ ambielaj + rulmenti ambielaj+ semeringuri ambielaj si am dat 100$ din care a mai ramas putin si am completat pana mi-am luat si alternator. Piesele mi le-a adus un coleg de peste prut iar el le-a cumparat din ucraina; cilindrul era bun, in tipla , fara zgarieturi singura problema era ca galeria de admisie care era montata pe cilindru nu se potrivea la gaura cu cilindrul( o gaura era patrata si una dreptunghiulara) da asta nu a fost o problema pt ca am pus galeria de la cilindrul vechi care nu avea nimic. Biela arata cam nefinisata da asta e. Am facut pana acum vreo 3000km si nu mi-au creat probleme nici una din piesele pe care le-am mentionat.

La Galati in piata moldovenii care vand piese de motocicleta mi-au cerut pe un alternator 1.2mil; colegul asta mi-a adus alternator cu fix 20$( rotor+stator + suport portperii dar fara carbuni) Acum nu stiu daca alea din piata aveau cumva punte redresoare dar cu siguranta aia nu merita diferenta de pret ( mi-am luat una de dacie cu 100k din targ)

 

Acum mi-ar trebui prezoanele de chiuloasa dar rusii din piata mi-au spus ca nu se gasesc decat cu cilindru cu tot. Stiti cumva daca la Moto boxer gasesc asa ceva?

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezoanele de chiulasa

Bai , iti iei un surub de 10, lung de 1m (se gasesc peste tot la cateva zeci de mii)si tai. Redplanet a venit cu ideea si a mers la Planeta lui. O sa imi fac si eu asa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-aia e bun forumu asta ,ca eu aflu de la binox de preturile din Ucraina si el de la mine de prezoane. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa trec intr-o zi granitza(eu am trenu moca) la fratzii de la NE si sa vezi ca vin incarcat cu bagaje numa cu piese d-astea care la noi sunt lux.

4 200 000 lei cere la Moto Boxer pe un cil+1 piston+segmenti+galerii.

Daca la Ucraina cere <70$ (<2 000 000) pe asa ceva e clar ca se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile de care ti-am zis sunt de acum 1 an dar pt ca erau in dolari nu cred ca sa se fi schimbat semnificativ;

Itr-adevar ideea cu surubul de 10 cred ca e buna daca gaurile in care se infileteaza prezoanele in cilindru sunt cu filet normal (mie asa mi s-au parut)

Da mai am o intrebare : sa-i pun sau nu garnitura de chiuloasa? Dupa ce am facut motorul i-am pus una dintr-o hartie din care se fac garnituri de chiuloasa (hartia nu avea si armatura, era doar materia prima pt garnituri ) Dupa vreo 1500 de km a cedat da acum nu stiu daca a cedat din cauza lipsei armaturii sau din cauza a 2 prezoane pe care nu puteam sa le strang calumea. Acum nu i-am mai pus da imi manjeste destul de mult cilindrul pe la imbinarea cu chiuloasa desi nu simt o lipsa de putere la motor

Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie de garnitura . Oricum eu cand am luat-o pe a mea avea 6000 km si era nedesfacuta. Nu avea garnitura si nu rasufla. Daca vrei sa-i scazi un pic compresia prin marirea camerei de ardere n-ai decat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...