Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Acum 20 ore, Muretto Grundieg a spus:

Apropo de temperatura, eu am citit povestea unui DR-ist din State, căruia mecanicii i-au zis că temperatura motorului e corectă pe la 104 -maxim 110 grade Celsius. Și-a montat un senzor de temperatură și așa era într-adevăr. La un moment dat a ajuns la 145 de grade dar n-a fost atent și a continuat să meargă. În cele din urmă motorul a fost făcut praf pentru că s-a rupt lanțul de distribuție. (care era foarte întins).

A găsit un motor de schimb (second hand) cu care și-a continuat fără probleme călătoria prin Americi, Europa, Africa și India de la sud la nord. Mie mi se pare puțin ciudat, acolo e un întinzător automat, dar referitor la temperatură, transmit informația așa cum a ajuns la mine. Pentru amatorii de citit pot furniza cartea (limba română, mulțumim pentru traducere, Muretto!   :))

 

Salut, cum e cu intinzatorul lantului de distributie ? a intins prea tare lantul si s-a rupt !? Chiar daca se dilata bloc motor + cilindru + chiuloasa, tot nu s-ar fi rupt pt ca preiau patinele tensiunea... sau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Băieți, va rog ajutor !

Nici bine nu am postat, ce deja am probleme.

Ieri am pornit DR-ul și după un minut a murit.

Acum verific bujiile si pare ca nu am scanteie( bujiile scoase,puse pe bloc si dat la kickstart )

De unde sa incep ? 

Acum 51 minute, ulei_moto a spus:

Băieți, va rog ajutor !

Nici bine nu am postat, ce deja am probleme.

Ieri am pornit DR-ul și după un minut a murit.

Acum verific bujiile si pare ca nu am scanteie( bujiile scoase,puse pe bloc si dat la kickstart )

De unde sa incep ? 

Am deconectat bateria si am dat la kick, becul  de neutru se "aprinde" deci pot spune ca nu am probleme pe stator,plus am măsurat cu un multimetru si cand dau la kick am voltaj, am controlat mufele la bobina, cdi, par ok 

Daca pun multimetru pe mufa de alim a bobinei nu am volaj, in timp ce dau la kick, cu contactul pus, dar neutru se aprinde.

Cum se verifică cdi-ul, bobina ?

Mulțumesc anticipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.07.2022 la 15:35, ulei_moto a spus:

Băieți, va rog ajutor !

Nici bine nu am postat, ce deja am probleme.

Ieri am pornit DR-ul și după un minut a murit.

Acum verific bujiile si pare ca nu am scanteie( bujiile scoase,puse pe bloc si dat la kickstart )

De unde sa incep ? 

Am deconectat bateria si am dat la kick, becul  de neutru se "aprinde" deci pot spune ca nu am probleme pe stator,plus am măsurat cu un multimetru si cand dau la kick am voltaj, am controlat mufele la bobina, cdi, par ok 

Daca pun multimetru pe mufa de alim a bobinei nu am volaj, in timp ce dau la kick, cu contactul pus, dar neutru se aprinde.

Cum se verifică cdi-ul, bobina ?

Mulțumesc anticipat.

 

Salut.

Daca "te stii" cu multimetrul, verifica butonul rosu "kill switch" dasfacind contactul. De obicei ala cam face pe mortul ... La DRuri se recomanda sa nu folosesti acel buton ca e dus rece pentru batrinele noastre - puna la masa iesirea spre bobine si crapa ceva, ori CDI ori magnetoul ( "magnetofonul" pentru cine stie :D)

Daca n-ai nimica pe bornele bobinei si ai verificat KS, atunci CDI sau magnetou sau pickup. Cel mai simplu e magnetou (3 fire, curent alternativ in mers, peste 100V AC  sau verifici rezistenta static intre cele trei fire galbene cred, tre sa dea la fel oricum masori altfel decit intrerupt) si pickup (verifici rezistenta static, sa fie in interval cit da cartea)

 

Daca ai toate de mai sus, ai bec verde in 0, si intre momentul in care mergea si nu mai mergea n-ai atins nimica, n-ai umblat pe undeva, a murit pur si simplu, atunci e posibil sa fii posesorul unui CDI decedat.

 

ORICUM, cumpara-ti sau cauta sa descarci de pe net manualul de reparatie, acolo zice ca pentru prosti. Le iei pe rind si dai de ptoblema.

 

Poate-i da careva dintre voi manualul daca nu se descurca omul ...

 

La 08.07.2022 la 12:28, bursyllac a spus:


prin tutorialele de la americani se gaseste o expresie: "feather the clutch". fac asta destul de des pe offroad, pe urcari mai abrupte la schimbari de directie, la trecerea peste ceva treapta, radacini, etc. - nu genul ala de patinare in care nu reusesti sa pleci de pe loc si freci la ambreiaj pana iese fum. deocamdata rezista ambreiajul original (vreo 66k km, la mine de la 54k - mobra de ture off sau soft off).

 

ce am observat sa ma deranjeze la partea de ulei cu legatura cu ambreiajul: la ultimul schimb de ulei am pus un pic mai mult decat trebuia si schimba vitezele mai greu - nu decupla corespunzator. am mai scos un pic de ulei si mergea perfect dupa.


daca te apuci sa verifici rulmentii de bascula, e un moment foarte bun sa verifici si rulmentii din legatura dintre bascula, amortizor si cadru. aia se uzeaza / gripeaza mult mai repede decat cei din bascula - sunt mult mai expusi apei si noroiului. acum o luna am umblat la toti - cei de bascula aratau foarte bine, nu a fost nevoie sa ii schimb. pe cei din linkage i-am schimbat pe toti.

 

daca schimbi rulmentii astia, trebuie sa schimbi si bucsile din ei si simeringurile. aici ajuta partea cu AllBalls ca sunt cei mai usor de gasit la kit. nu sunt cei mai grozavi rulmenti, dar sunt cei mai usor de gasit cu tot ce ai nevoie.

Salut, asa-i, ocazional poti patina ambreiajul, dar cu mult simt... 😇

De obicei, recomandarea producatorului e intotdeauna un reper bun de urmat. Uleiul e bine sa-l pui cit si de care trebuie, cind poti !

La rulmentii din cadru/bascula/jug/roti, solicitarile sunt mult mai mici fata de cit pot duce rulmentii ! Moartea lor este apa si noroiul. Apa din condens sau cea care intra prin etansarea simeringurilor. Eu pun simeringurile invers, caci protectia trebuie sa fie dinspre inafara inspre inauntru ! Si daca urcul dispare, tot e mai bine decit sa stea cum s-ar crede ca e normal sa stea caci orice presiune dinspre inafara preseaza pleoapa simeringului sa etanseze. <<< nu astept polemici pe tema asta, doar impartasesc cum fac eu, fiecare decide ce vrea.

Toti rulmentii trebuie desfacuti, spalati de chestia cu care vine si umpluti cu ce trebuie, mai mult decit era din fabrica !

La bascula, clar, operatiunea de mai sus e obligatorie.

DAR n-ar fi de mirare la cit costa kitul de reparatie bascula si linkage sa gasesti tot soiul de improvizatii facute de predecesori  :D  Maxima a fost tabla de doza intre ace si camasa !!! yeeeey 

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, raducod a spus:

Salut.

Daca "te stii" cu multimetrul, verifica butonul rosu "kill switch" dasfacind contactul. De obicei ala cam face pe mortul ... La DRuri se recomanda sa nu folosesti acel buton ca e dus rece pentru batrinele noastre - puna la masa iesirea spre bobine si crapa ceva, ori CDI ori magnetoul ( "magnetofonul" pentru cine stie :D)

Daca n-ai nimica pe bornele bobinei si ai verificat KS, atunci CDI sau magnetou sau pickup. Cel mai simplu e magnetou (3 fire, curent alternativ in mers, peste 100V AC  sau verifici rezistenta static intre cele trei fire galbene cred, tre sa dea la fel oricum masori altfel decit intrerupt) si pickup (verifici rezistenta static, sa fie in interval cit da cartea)

 

Daca ai toate de mai sus, ai bec verde in 0, si intre momentul in care mergea si nu mai mergea n-ai atins nimica, n-ai umblat pe undeva, a murit pur si simplu, atunci e posibil sa fii posesorul unui CDI decedat.

 

ORICUM, cumpara-ti sau cauta sa descarci de pe net manualul de reparatie, acolo zice ca pentru prosti. Le iei pe rind si dai de ptoblema.

 

Poate-i da careva dintre voi manualul daca nu se descurca omul ...

 

Salut, asa-i, ocazional poti patina ambreiajul, dar cu mult simt... 😇

De obicei, recomandarea producatorului e intotdeauna un reper bun de urmat. Uleiul e bine sa-l pui cit si de care trebuie, cind poti !

La rulmentii din cadru/bascula/jug/roti, solicitarile sunt mult mai mici fata de cit pot duce rulmentii ! Moartea lor este apa si noroiul. Apa din condens sau cea care intra prin etansarea simeringurilor. Eu pun simeringurile invers, caci protectia trebuie sa fie dinspre inafara inspre inauntru ! Si daca urcul dispare, tot e mai bine decit sa stea cum s-ar crede ca e normal sa stea caci orice presiune dinspre inafara preseaza pleoapa simeringului sa etanseze. <<< nu astept polemici pe tema asta, doar impartasesc cum fac eu, fiecare decide ce vrea.

Toti rulmentii trebuie desfacuti, spalati de chestia cu care vine si umpluti cu ce trebuie, mai mult decit era din fabrica !

La bascula, clar, operatiunea de mai sus e obligatorie.

DAR n-ar fi de mirare la cit costa kitul de reparatie bascula si linkage sa gasesti tot soiul de improvizatii facute de predecesori  :D  Maxima a fost tabla de doza intre ace si camasa !!! yeeeey 

 

Spor.

Salut,

Mulțumesc pentru răspuns.

Am găsit manualul, l-am printat urmează partea distractiva.

Ciudat este că a murit în timp ce se incalzea, tocmai când socra-miu spunea că nu merge rotund ( deci kill switch neatins).

Inca odată mulțumesc pentru răspuns, o sa postez noutățile.

 

Seara bună 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, raducod said:

DAR n-ar fi de mirare la cit costa kitul de reparatie bascula si linkage...

salut. cand am dat comanda de kit pentru DR 650 SE 1996, costurile erau asa - kit de la AllBalls, sau ceva firma detinuta tot de ei:
- kitul de rulmenti de bascula (doar cei doi rulmenti de la prinderea basculei de cadru, simeringuri si bucsi) - 250 lei 
- kitul de linkage (rulmenti din tripoda + rulmenti din bascula, bucsi si simeringur) - 330 de lei.

din fericire, rulmentii de bascula erau impecabili ( @raducod pare ca explicatia ai dat-o mai sus, au fost mult mai feriti de apa si noroi ) asa ca i-am curatat bine si i-am umplut de vaselina si nu am mai mai dat comanda. in schimb la cei cei de linkage, 4 sau 5 din 6 erau terminati. 

toti rulmentii pe care i-am gasit montati erau KOYO, cel mai probabil cei originali montati in '96. au tinut bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, bursyllac a spus:

salut. cand am dat comanda de kit pentru DR 650 SE 1996, costurile erau asa - kit de la AllBalls, sau ceva firma detinuta tot de ei:
- kitul de rulmenti de bascula (doar cei doi rulmenti de la prinderea basculei de cadru, simeringuri si bucsi) - 250 lei 
- kitul de linkage (rulmenti din tripoda + rulmenti din bascula, bucsi si simeringur) - 330 de lei.

din fericire, rulmentii de bascula erau impecabili ( @raducod pare ca explicatia ai dat-o mai sus, au fost mult mai feriti de apa si noroi ) asa ca i-am curatat bine si i-am umplut de vaselina si nu am mai mai dat comanda. in schimb la cei cei de linkage, 4 sau 5 din 6 erau terminati. 

toti rulmentii pe care i-am gasit montati erau KOYO, cel mai probabil cei originali montati in '96. au tinut bine.

da, cei montati de fabrica respecta instalarea lor pentru conditiile de lucru reale. Cei din kituri aftermarket sunt luati de pe raft ca rulemnti de uz general si aici e problema, vin pregatiti pentru regim de lucru general, sau nici macar, doar in ulei pentru depozitare..

Pe jug de exemplu, un rulment montat fara interventii, doar scos din punga si montat, va prinde rugina cel mai probabil in 2-3 ani. Indiferent de producator.

Vorba cuiva, sunt "inlocuitorii de piese" si mecanicii :D

Radu

Legat de intinzatoare lant distributie. La DR800, sunt doua, unul antreneaza balansierii, si din acesta pleaca al doilea care antreneaza axul cu came. Usor de cacao pt ca e jocul jocului ... Lantul de balanseri se regleaza cu desfacut capac magnetou, patina intinsa cu arc, cu blocatoare, cu desfacut suruburi si strins la cuplu, intins lant cu contra etc. Celalat e intins clasic cu intinzator cu clichet, la care daca nu umblii (sudat piulite si alte inventii ca sa eviti cumpararea unuia nou) nu sunt probleme, sau cel putin nu stiu sa fi avut cineva, fiind facut robust - old school.

Problema la aceste intinzatoare este ca in varianta in care scapa clichetul, cursa este asa de mare incit permite sa sara lantul de pe pinion si se lovesc supapele de piston, ca si consecinta. Am zis asta pentru ca solutiile alternative sunt cele cu surub cu piulita, cele pe care le intilnesti la motoarele mai mici 650/350 etc facute de diversi producatori, fiind o solutie la care chiar daca se uzeaza lantul si uiti sa-l intinzi manual din surub, nu apuca sa aibe asemena joc incit sa sara de pe pinion. Si daca nu sunt disponibilitati banesti sa iei orice, poti gasi pe cineva care sa incropeasca un intinzator robust in locul celui automat.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Pentru DR650SE din 2000, îi prisosește cuiva

• o șa originală (indiferent de stare, aș încerca să o refac)

• un cric lateral (varianta normală, cel scurt era pe motor când am cumpărat-o, dar acum am revenit la înălțimea normală)?
Legat de șa, care e experiența voastră cu alte variante în afară de scândura originală?

 

Cu mulțumiri,

Pei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Se pare ca problema mea este bobina de inductie. Circuitul de la fise este intrerupt .

Cunoasteti pe cineva de incredere cu dezmembrări ? Are cineva de vanzare ?

Am găsit site-ul https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650rup-n-p-r-p-722785/electrical-11484814#/il-270034545-1101810-13543308 , a comandat cineva de pe el ?

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ulei_moto a spus:

Salut,

Se pare ca problema mea este bobina de inductie. Circuitul de la fise este intrerupt .

Cunoasteti pe cineva de incredere cu dezmembrări ? Are cineva de vanzare ?

Am găsit site-ul https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650rup-n-p-r-p-722785/electrical-11484814#/il-270034545-1101810-13543308 , a comandat cineva de pe el ?

Mulțumesc

Sa-mpushcat bobina 😀

Orice bobina care are 2ohmi primar si 24kohm secundarul e okay. 

De test, daca ai una apropiata ca valori, poti s-o incerci sa auzi daca bocane.. 👍 Sau macar sa vezi daca te scutura firul 😄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, raducod a spus:

Sa-mpushcat bobina 😀

Orice bobina care are 2ohmi primar si 24kohm secundarul e okay. 

De test, daca ai una apropiata ca valori, poti s-o incerci sa auzi daca bocane.. 👍 Sau macar sa vezi daca te scutura firul 😄

Din păcate nu am, chiar mă gândeam de unde sa fac rost de una,macar de probă.

Am vorbit cu un gagiu de pe olx pentru una sh,  pentru una noua am de așteptat 4 săptămâni....ma risc cu asta sh pentru moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, raducod said:

Sa-mpushcat bobina 😀

Orice bobina care are 2ohmi primar si 24kohm secundarul e okay. 

De test, daca ai una apropiata ca valori, poti s-o incerci sa auzi daca bocane.. 👍 Sau macar sa vezi daca te scutura firul 😄

 

image.thumb.png.6730b47c19f2dce958368446ffc31e39.png

 

 

image.png

 

Vezi să nu măsori și rezistorul (carbon) din din fișă (cam 5. KOhm) a cărui valoare se adugă la rezistivitatea /secundar a bobinei.

image.thumb.png.a080553a0ac4cd059540c4a4be4c5a60.png

După care te vei plânge că nu găsești bobine de 20-27KOhm ci doar de 15-20KOhm :P

Asta neglijând faptul că nu orice bobină are 2 (două) ieșiri de înaltă tensiune, flotante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10.07.2022 at 19:33, raducod said:

verifica butonul rosu "kill switch" dasfacind

Confirm faza cu Kill switch-ul, m-a lasat cam din senin, motiv pentru care am anulat toate switch-urile (kill switch, ambreiaj, cric, wide open throttle).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,  motorul porneste, de proba, cu scinteie pe o singura bujie. Dupa mine, de test poti pune cum ziceam o bobina de test ca sa vezi ca o ia.

Pentru test, ca e secundarul +- 5kOhmi n-are treaba.

Daca auzi ca da sa porneasca inseamna ca acolo sta problema si comanzi una noua la 250 lei si ai incheiat subiectul ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc!   - De ceva vreme ma chinuie o chestie la moto meu si desi am zis, ca ii voi gasi problema, se pare ca am ramas doar cu pachetul de nervi si problema nu e rezolvata. Treaba sta in felul urmator. Motorul nu l-am folosit cam 3 saptamani din cauza lipsei de timp. A ramas parcata tot pe locul ei, cei drept mai in soare, ca na asa se muta Soarele acum. Intr-o zi am vrut sa o mut mai la umbra si atunci am vazut ca am pana pe fata. Am zis, 14 ani nu a incurcat pe nimeni, acum s-a gasit unul sa mi-o rezolve. Am mutat-o mai langa bloc si am mai lasat-o o saptamana pe pana , ca tot asa nu am avut timp de ea. In cele din urma am dat jos roata si m-am dus cu ea la vulcanizare unde au constatat ca era rupta valva, am respirat usurat stiind ca nu am vecini suparati, cica totul ar fi fost de la Soare. Am umblat si mi-am cumparat o camera noua si aia au montat-o cu levierul. Totul bine si frumos, am montat roata pe moto. Intr-o dimineata am zis ca ma duc cu ea la munca, dar nu inteleg de ce la viteza mica imi joaca ghidonul stanga dreapta, am strans-o bine, am inspectat-o. Nu inteleg de ce danseaza de fata stanga dreapta. Cauciucul e tot ala. Am zis ca poate nu s-a centrat roata vertical cu axul. ieri am desfacut iar axul ala, l-am frecat in toate pozitiile, din pacate fara rezultat. La viteze mai mari nu mai am jocul asta stanga dreapta. practic nu mai e stabil ghidonul cum era anterior. Spite moi nu am...roata nu e descentrata, e umflata. EU am ramas fara idei.

La 15.07.2022 la 15:03, ulei_moto a spus:

Salut,

Se pare ca problema mea este bobina de inductie. Circuitul de la fise este intrerupt .

Cunoasteti pe cineva de incredere cu dezmembrări ? Are cineva de vanzare ?

Am găsit site-ul https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650rup-n-p-r-p-722785/electrical-11484814#/il-270034545-1101810-13543308 , a comandat cineva de pe el ?

Mulțumesc

 

In trecut si eu am avut probleme cu aprinderea cand m-a lasat de tot intr-o padure si am adus-o cu platforma. Ideea e ca tot asa ma chinuiam eu sa masor bobina mea, fiind din aia dubla si nu prea am reusit cu aparatul de masura. Intr-un final am descoperit problema de la capacul stanga motor unde am magnetoul. Chiar la iesirea cablurilor din motor de la vibratii mi s-a desfacut surubul care tinea o tabla si aia s-a frecat de lantul balansier si nu a mai fost decat un pas pana sa mi le taie pe toate. Practic nu imi mai dadea impulsuri catre bobina. Era moarta complet. Eu zic sa verifici prima data daca iti citeste senzorul ala parca 200ohm avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, irinel2006 a spus:

Nu inteleg de ce danseaza de fata stanga dreapta. Cauciucul e tot ala. Am zis ca poate nu s-a centrat roata vertical cu axul. ieri am desfacut iar axul ala, l-am frecat in toate pozitiile, din pacate fara rezultat. La viteze mai mari nu mai am jocul asta stanga dreapta. practic nu mai e stabil ghidonul cum era anterior. Spite moi nu am...roata nu e descentrata, e umflata. EU am ramas fara idei.

 

 

  • anvelopa nu este asezata pe janta
  • camera groasa (dezechilibreaza)
  • camera prea mare
  • disc frana stramb
  • distantiere ax roata montate gresit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi și camera montată incorect, cu pliuri, posibil fără talc și atunci se poate lipi de anvelopă și nu-și găsește poziția. Dar nici faptul că ai lăsat-o atâta timp pe jantâ nu ajută, anvelopa se deformează. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti, o sa dau roata jos din nou si o sa ii scot aerul apoi o sa incerc sa reasez anvelopa. Mai mult ca sigur s-a intamplat ceva cand au montat aia camera pe janta. Camera am cumparat pe 21 de la un magazin moto. Cel mai probabil, meseriasii de la vulcanizare, au crezut ca e bicicleta. O sa refac toate operatiunile si revin. (discul e ok, camera e groasa, dar e pe 21, distantere : in stanga am melcul de la kilometraj iar in dreapta am un distantier. M-am uitat pe anvelopa...si am impresia ca nu e asezata cum trebuie aia.... 

moto1.jpeg

moto2.jpeg

moto3.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, florinelu07 a spus:

 

  • anvelopa nu este asezata pe janta - cu siguranta asta e problema. Foloseste cel mai usor un sapun lichid sau sampon pe talon dupa ce dejantezi, da-i 4 bar daca ai verificat sa stea cum trebuie camera inauntru si esti bine.
  • camera groasa (dezechilibreaza) - ar trebui sa fie EXTREM de defecta camera ( grosime neomogena) sa miste ghidonul lateral, la viteze mici, si la mari nu.
  • camera prea mare - 🙄
  • disc frana stramb - produce mai mult frinare, pina ce departeaza pistonasele in etrier, dupa care nu mai simti nimica, nu produce efectul descris.
  • distantiere ax roata montate gresit - nu prea ai cum ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...