Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salutare. Eram dator cu activitatea mea de week.

Dupa cum se stie motoreta a refuzat implantul de ax cu came. Inca nu stiu motivul.... am sa studiez mai incolo. Cred ca e o diferenta de cote. Am pus vechea axa si functioneaza ok. A revenit si decompresorul.

@Radu. Multumesc pentru vizita. Avand in vedere ca motoreta e mai batrana decat speram si ca banii se vor duce in alte zone, cred ca am sa ma ”rezum” la ceva iesire prin Apuseni (ca si asa ma bate la cap nepasta ca nu am aprofundat zona). Asa ca atentie: venim.

@Muretto. Multumesc pentru disponibilitate. Nu mai am nevoie de presa. se pare ca un singur arc e pus cu susul in jos. Asta sa fie cea mai grava problema.

Pentru cei care vor sa mai dea jos arcurile de pe cozile supapelor din diferite motive: ATENTIE ca au o anumita pozitie in care se pun. Trebuie doar atentie la manual.

 

Continuam.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut !

În principiu, în carburator dacă e curat nu ai prea multe de reglat. Ai de verificat nivelul de benzină, închiderea pontoului, etanșarea elementelor și cam atât.

Cel mai important în funcționare e nivelul de benzină din camera de nivel. Un nivel prea scăzut sărăcește amestecul și perturbă funcționarea motorului. Un nivel prea ridicat are tendința de a îneca motorul și de a crește consumul.

Nivelul corect se măsoară în două feluri. Cel mai simplu e cu tubul gradat și un furtun moale cu capăt filetat care se înșurubează în locul șurubului de golire.

Pentru a fi riguros la măsurătoare, carburatorul trebuie să fie perfect vertical și orizontal. Dacă e nevoie se va introduce o cală sub roata din față. Menținând tubul vertical se deschide robinetul de benzină și se lasă să se echilibreze nivelul. Dacă e corect trebuie să fie la 3,5 mm +/- 0,5 mm mai jos decât planul separare al bazinului.

A doua metodă, cu carburatorul scos, se verifică înălțimea plutitorului în raport cu planul de separare. Se menține carburatorul în poziția în care plutitorul atinge cuiul pontou dar fără a-l apăsa pe tija lui.

În poziția asta se măsoară distanța dintre planul de separare și spatele flotoarelor care trebuie să fie 23 +/- 1 mm.

Uzura cuiului de dozaj duce și ea la îmbogățirea amestecului.

Acum, legat de supra-încălzire. Poate fi provocată și de funcționarea incorectă a supapelor. De exemplu, un joc insuficient sau prea mare, sau uzura lor sau a axei cu came. Exclud distribuția incorectă, dacă ai cumva montat din greșeală lanțul cu un dinte mai înainte sau mai înapoi, pornirea motorului ăla va fi o sărbătoare.

Și tot legat de încălzire, să știi că în condiții normale cele două țevi se înroșesc. Ele lucrează de obicei pe la 500 - 600 de grade chiar și la relanti, vara. În condiții de motor forjat, temperatura crește.

 

P.S. Există și seturi de reparație carburator, pe la americani dar sunt destul de scumpe, e posibil să ajungi la vreo 300-400 de dolari cu transport, dacă nu mă înșel.

» Post actualizat in 20 Feb 2017 07:07

A, nu mai întârzia cu reparația ambreiajului! Stricăciunile se vor produce în cascadă.

Salut, completare: daca vrei sa "rezolvi" problema carburatorului ar fi bine sa schimbi kitul de reparatie inainte sa incerci sa-l reglezi. Kituri gasesti cam pe la toti, difera pretul in functie de ce contine kitul. Un pret acceptabil e pe la 150 lei. Daca-i faci cinste carburatorului cu un kit atunci inseamna ca ai decis corect, salvezi bani la benzina, nervi, ginduri negre, ramas pe coclauri, injuraturi samd :)

Daca ai un carburator cu kit nou, montat cu atentie, ai de reglat cite ceva, nu-i mare filozofie, dar totusi trebuie sa sti ce faci.

Daca pricepi engleza ar fi f fain, cauti The BST 40 bible de pe adventure rider in Google si esti bine .... scutesti o gramada de povesti :)

Sfatul meu este sa nu surubaresti excesiv carburatorul pentru ca nu-i gindit sa-l desfaci o data pe luna. Si reglajul nivelului, vei vedea ca lamela e destul de tare si indoitul de multe ori nu-i face bine, iar modul de prindere pe plutitor e asa cum este...

Despre ce zicea Muretto, as avea ceva remarci, furtunul ala nu trebuie sa fie gradat, n-ar nevoie de nici un filet, nu se pune in locul surubului ci pe stutul de golire, iar motocicleta nu trebuie sa fie in poloboc (Muretto, despre ce carburator vorbesti ? nu e Mikuni BST XX ?). Daca e inclinata un grad, doi , nu-ti dai seama pe nivelul benzinei de pe furtun.... Reglajele in mm sunt date pentru a sti care-ti este telul. Reglaj plutitor la rece este orientativ, iar cel de nivel masuart cu furtunul e tinta finala (sa fie sub garnitura de la pahar cu ceva, vezi poza ..) . Oricum, in timpul functionariii, acel nivel variaza, iar dupa o vreme mai are nevoie de ajustari.

Este totusi important sa reglezi carburatia corect. Mai jos ai metoda. Semnele ca ai reglat corect sunt : SOCUL FUNCTIONEAZA, in aproape toate regimurile de turatie nu scoate fum negru, turatia sta constanta la relanti, culoarea bujiei ar trebui sa nu fie neagra sau alba dupa ce mergi cu motorul o vreme. Daca mecanica e okay si reglata acceptabil iar evacuarea cea din fabrica atunci nu ar trebui sa ai backfiring, supraincalziri etc.

Bine ar fi sa nu accelerezi motorul la rece si nici sa-l lasi sa se incalzeasca stind pe loc. Nu uita ca e motor cu singe cald .... dar nici fireblade.

Mai jos e sfatul sfint al japonezilor de la mikuni. Tradu , citeste, intelege, invata, fa, bucura-te si propovaduieste !

 

 

Mikuni Tuning Tips

 

 

 

For tuning procedures we have a number of manuals available to the left. We recommend you down load the HSR tuning books for Harley Davidson. This is perhaps one of the best written book on carb tuning, just ignore the accelerator pump section if using a non pumper carb and remember that the mixture screw is an air screw where as on carbs with the screw located behind the bowl it will be a fuel screw in which case winding out is to make richer not leaner.

By following the procedures in the book you will determine if jets need changing and in what direction.

Order required jets as your checks tell you. Please positively identify your jet type in the jets section, as all jet sales are final with no refunds.

Remember the tuning order is - idle circuit , then main jet and then finally mid range.

If at all in doubt, see your local tuning shop.

 

Here’s our simple outline for basic tuning to get you started.

 

1) Idle Circuit:

 

With your idle circuit, start at 1 1/2 to 2 turns out on the mixture screw and then wind your idle screw back to give a very slow idle whilst at operating engine temp with the bike upright. Follow this with 1/2 turn checks winding in one direction every 10 seconds till the engine starts to stumble, at this point then wind back in the opposite direction counting your half turns till it stumbles again. Wind back ½ the number of counted turns to the centre point. Then count the turns from this point to bottoming out, if you take less than 3 and more than 1 complete turns to achieve bottom, the jet is correct and you simply wind back to the centre point. Job done.

 

If the jet is wrong, either having no stumble in one direction or the centre point being out of the 1-3 range this will let you know that a jet change is required and weather you need to order richer or leaner jets.

 

Nothing else other than the pilot jet has an effect at idle. Remember if you don’t wait 10 seconds for the engine to catch up every half turn at a very slow idle this tuning process will not work. Some engines will actually have two size jets that may fall within the 1-3 spec in which case see which feels better when riding, generally the richer one.

 

 

2) Main Jet Circuit:

 

At wide open throttle only the main jet is working so these are also very easy to tune with a few jets and a bit of spare time. The performance changes can be detected at wide open throttle in low gears- we do not recommend the operation of motorcycles over the speed limit.

 

Change and test with the next size jet both up or down to determine weather an improvement can be obtained and in what direction.

 

If you notice an improvement in one direction, keep changing to the next jet size in that direction till the improvement stops and she drops off the perch , then go back one. Don't give up half way through this process thinking you've got it right before reaching the limit, otherwise you may will be robbing yourself of a surprising amount of horse power!

 

Do a plug check to be sure you're not too lean when finished, job done.

We don't do returns on jets so maybe buy one bigger and one smaller to determine which way you need to go before then buying a selection in the correct direction (richer of leaner).

Never drill jets and do remember that most aftermarket jets do not flow correctly.

 

3) Mid-Range

 

Mark the throttle twist grip and housing with a white out pen to identify when your slide is at ¼, ½, and ¾ opening, this will help you identify any particular problem areas and also keep you operating in the desired testing areas. Generally if you have the right profile needle for your engine, a difference in performance and response can be detected by raising and lowering the needle. If improvements appear in one direction of adjustment but perfection is not achieved whilst having reached the end clip on the needle, then you will need to install a richer or leaner needle if available or else a corresponding needle jet. Once having made a change its back to the middle clip position and start all over again.

 

An inability to tune out a problem in the mid range will indicate that the needle profile is not matched to your engine or a slide change may be required.

Never change main or pilot jets to try and correct a mid-range problem.

 

Good luck!

 

 

In poza ai nivelul MAXIM si MINIM pe care te sfatuiesc sa nu le depasesti.

 

Succes.

 

Poti oricind sa ma suni daca nu te descurci..ca ar mai fi de zis ...

0735293455 Radu

» Post actualizat in 20 Feb 2017 19:32

Salutare. Eram dator cu activitatea mea de week.

Dupa cum se stie motoreta a refuzat implantul de ax cu came. Inca nu stiu motivul.... am sa studiez mai incolo. Cred ca e o diferenta de cote. Am pus vechea axa si functioneaza ok. A revenit si decompresorul.

@Radu. Multumesc pentru vizita. Avand in vedere ca motoreta e mai batrana decat speram si ca banii se vor duce in alte zone, cred ca am sa ma ”rezum” la ceva iesire prin Apuseni (ca si asa ma bate la cap nepasta ca nu am aprofundat zona). Asa ca atentie: venim.

@Muretto. Multumesc pentru disponibilitate. Nu mai am nevoie de presa. se pare ca un singur arc e pus cu susul in jos. Asta sa fie cea mai grava problema.

Pentru cei care vor sa mai dea jos arcurile de pe cozile supapelor din diferite motive: ATENTIE ca au o anumita pozitie in care se pun. Trebuie doar atentie la manual.

 

Continuam.

Sa fim sanatosi

Placerea a fost de partea mea. Ma bucur ca-ti merge motorul ... daca nu-i peste mina, data viitoare cind vin, sa mi-l mai arati o data ca sa-l masor ...poate aflam mai multe de la el si motivul pentru care n-a fost vrednic .

 

Si, da, Apusenii cred ca te asteapta

 

Nu stiu inca cum sunt aruncate zarurile pentru anul acesta dar mi-ar placea sa ne adunam, astia cu dinozauri, sa intoarcem niste pietre prin munti. :D

 

Radu

post-55585-0-40389600-1487617298_thumb.jpg

post-55585-0-42494600-1487618082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Alta intrebare! A incercat cineva sau teoretic s-ar putea elimina pompa de benzina de la DR?

Sau: exista ceva silicon rezistent la benzina? gen: http://polmot.ro/spray-uri-tehnice-chimicale/1248-silicon-etanare-victorreinz-300c-negru-70ml-70-31414-10-4026634207673.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Posesor de dr350, va intreb pe voi ca e thread-ul mai activ :)

Nu stiti, kit-urile de reparatie carburator de pe louis.de sunt calitative? Garniturile sunt bune, tin 1an macar?

 

Am folosit unul la Tenere acum cativa ani. A tinut vreo 3 ani pana am vandut motorul fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ raducod

 

Mikuni VM38SS [Frații francezi sunt mai catolici decât Papa :) ]

» Post actualizat in 21 Feb 2017 06:27

Sursa.

Salut, din nou.

Da, vad ca sunt echipate si cu VM uri . Oricum, regula e aceeasi, in loc de tubul de pe pozitia 57 se pune unul transparent, si se verifica nivelul sa fie asa cum ziceam in poza. Iar legat de cei 23mm, e la fel, e u reglaj de pornire urmind ca dupa ce verifici cu furtunul transparent revii la indoit clema care regleaza cuiul pontou (ac de inchidere , dupa terminologia românească) astfel ca sa obtii nivelul corect in CNC( camera de nivel constant)

Reglajul din surubul de aer/carburant este acceasi cu cea data de Mikuni la carburatoarele BS, cea postata de mine.

 

Asa ca spor la treaba ca esti lamurit :)

 

Radu

» Post actualizat in 12 Mar 2017 13:40

Salut!

Posesor de dr350, va intreb pe voi ca e thread-ul mai activ :)

Nu stiti, kit-urile de reparatie carburator de pe louis.de sunt calitative? Garniturile sunt bune, tin 1an macar?

Salut posesorule !

Parerea mea esta ca ORICE kit de reparatie contine garnituri care te tin cel putin citiva ani, "tinutul" insemnind ca nu se vor topi/roade/intari in asa hal incit sa simti diferenta.

In mod evident, daca te dai la amestec de benzina cu etanol (E10) s-ar putea sa scurtezi considerabil viata garniturilor. Amestecul maxim admis de fabricant e 10% etanol !

Totusi, daca te gindesti sa schimbi garniturile, e bine sa stii cite garnituri ai nevoie si sa verifici daca le primesti pe toate. E bine sa-ti desfaci carburatorul ca sa vezi cit e de uzat cuiul principal, ca poate ai nevoie si de el, in ideea ca daca te apuci de "rezolvat carburatorul" s-o faci o data, si bine, pentru urmatorii 5 ani.

Citeste din posturile de pe forumul acesta, si vei gasi destule informatii ca sa-ti faci o idee cuprinzatoare despre montat/demontat/curatat/reparat/reglat s.a.m.d.

 

Daca nu te descurci, da-mi un telefon .

 

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Posesor de dr350, va intreb pe voi ca e thread-ul mai activ :)

Nu stiti, kit-urile de reparatie carburator de pe louis.de sunt calitative? Garniturile sunt bune, tin 1an macar?

Ai un sungur o-ring prapadit la dr350..... cu putin noroc iei unul compatibil dintr-um magazin de rulmenti si simeringuri.

 

Ar mai fi si un al doilea simering la poantou, dar merge si unul simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un sungur o-ring prapadit la dr350..... cu putin noroc iei unul compatibil dintr-um magazin de rulmenti si simeringuri.

 

Ar mai fi si un al doilea simering la poantou, dar merge si unul simplu.

unul singur ai gasit ?? :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne nea... sunt si alea de pe jicloare, soc... doar ca inca nu am vazut la nimeni sa pice alea si am avut 350 aproape 10 ani.

... te-ai atacat ? :)

Pai aici vorbim despre "e un singur o-ring", si nu e unul singur !. Daca tu ai DR350 de aproape 10 ani si nu ti-a picat decit unul, poate ca esti tu ala norocos si n-or fi toti ca tine. Mie da. Si pot sa-ti spun ca as fi dat mult ca sa fi avut pe unul linga mine sa-mi fi soptit una alta...in general zic, nu doar despre carburatoare, ca sa nu ma chinui inutil.

Motoarele astea sunt de aproape 30 de ani pe piata, iar schimbatul oringurilor ar trebui facut cel mai tirziu la fiecare 10 ani, si daca toti predecesorii au schimbat pe ala care pica ...

Mai mult decit atit, pe forum acesta e vorba sa scriem informatia cit mai aproape de ceea ce trebuie facut in mod corect, onest, documentat etc, iar fiecare face ce vrea/poate cu motorul lui. N-o filtra tu prin propria-ti experienta.

 

Sfatul meu ? Schimbati toate oringurile, ca trebuie, salveaza munca de mai multe ori si inchei capitolul carburator, macar o vreme, si macar nu te injura urmatorul posesor, daca o mai fi vreunu '

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... te-ai atacat ? :)

Pai aici vorbim despre "e un singur o-ring", si nu e unul singur !. Daca tu ai DR350 de aproape 10 ani si nu ti-a picat decit unul, poate ca esti tu ala norocos si n-or fi toti ca tine. Mie da. Si pot sa-ti spun ca as fi dat mult ca sa fi avut pe unul linga mine sa-mi fi soptit una alta...in general zic, nu doar despre carburatoare, ca sa nu ma chinui inutil.

Motoarele astea sunt de aproape 30 de ani pe piata, iar schimbatul oringurilor ar trebui facut cel mai tirziu la fiecare 10 ani, si daca toti predecesorii au schimbat pe ala care pica ...

Mai mult decit atit, pe forum acesta e vorba sa scriem informatia cit mai aproape de ceea ce trebuie facut in mod corect, onest, documentat etc, iar fiecare face ce vrea/poate cu motorul lui. N-o filtra tu prin propria-ti experienta.

 

Sfatul meu ? Schimbati toate oringurile, ca trebuie, salveaza munca de mai multe ori si inchei capitolul carburator, macar o vreme, si macar nu te injura urmatorul posesor, daca o mai fi vreunu '

 

 

Bafta

 

chiar deloc... doar ca sunt surprins cum de vreo 2-3 ani incoace, "toate" DR-urile au probleme de carburatie, iar acum 10 ani picau din cauza ungerii deficitare a palierelor din chiuloasa...

 

am vazut (si pe alocuri patit) toate minunile posibile pentru un DR: axa cu came rupta (fara distrugere motor), pistoane gripate (de la schimb de ulei fara sa mai bage ulei il loc), intinzatoare de lant de disttributie cu piulite sudate pe intizator (sa compenseze uzura), patine de lant de distributie roase complete, supape anulate (scoasa 1-2, batut/sudat cep din aluminiu), filete de bujii rupte, bloc motor spart (arbore balansier rupt), colbutori placati cu vidia (d'ala de scule si rectificati), cuzineti din aluminiu in chiuloasa, demaroare bucsate aiurea, cadru/rezrvor ulei rupt, pinioane din cutia de viteza fara dinti (in special treapta a 2-a)..... toate cauzate de exploatare deficitara....

 

dar carburatoare cu probleme am vazut doar acolo unde il manca in "coor" pe vreun mecanic de weekend sa repare ceva ce merge....

 

"dusmanul binelui este mai binele....."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permiteți să recunosc, eu sunt ăla care a mers vreo 700-800 de km fără șurubul de la patina întinzătorului de lanț distribuție. De fapt, am băgat eu un șurub acolo dar era mult prea scurt. Habar n-am cum a rezistat :) și cum s-a înțepenit patina acolo.

Asta e ca treaba aia cu barza chioară...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba (Scuzati calitatea....tel praf la camera):

attachicon.gifIMG_20170312_162909.jpg

Ca sa iasa asa (nu e perfect dar merge):

:mexicanwave:

» Post actualizat in 13 Mar 2017 14:38

chiar deloc... doar ca sunt surprins cum de vreo 2-3 ani incoace, "toate" DR-urile au probleme de carburatie, iar acum 10 ani picau din cauza ungerii deficitare a palierelor din chiuloasa...

 

am vazut (si pe alocuri patit) toate minunile posibile pentru un DR: axa cu came rupta (fara distrugere motor), pistoane gripate (de la schimb de ulei fara sa mai bage ulei il loc), intinzatoare de lant de disttributie cu piulite sudate pe intizator (sa compenseze uzura), patine de lant de distributie roase complete, supape anulate (scoasa 1-2, batut/sudat cep din aluminiu), filete de bujii rupte, bloc motor spart (arbore balansier rupt), colbutori placati cu vidia (d'ala de scule si rectificati), cuzineti din aluminiu in chiuloasa, demaroare bucsate aiurea, cadru/rezrvor ulei rupt, pinioane din cutia de viteza fara dinti (in special treapta a 2-a)..... toate cauzate de exploatare deficitara....

 

dar carburatoare cu probleme am vazut doar acolo unde il manca in "coor" pe vreun mecanic de weekend sa repare ceva ce merge....

 

"dusmanul binelui este mai binele....."

ma bucur ca nu te ataci !

 

Intradevar, cei dintre noi care vor sa incerce sa-si repare motoarele trebuie informati cit mai corect si cuprinzator. Pe de alta parte, fata de un carburator care merge cit de cit si care are nevoie de reconditionare/reglaj si unul reconditionat/reglat prost care nu merge deloc, e de preferat prima varianta. Totusi, e optiunea fiecaruia :)

 

... si a inteles toata lumea la un moment dat ca uleiul in motor este un must ....

 

Legat de experienta ta, nu comentez decit ca "ai perfecta dreptate, sunt criminali printre noi", si nu trebuie sa ne mire ca starea tehnica in general a motoarelor de la noi atinge limite la care nimeni nu cred ca s-a gindit.

 

Radu

» Post actualizat in 13 Mar 2017 14:40

Permiteți să recunosc, eu sunt ăla care a mers vreo 700-800 de km fără șurubul de la patina întinzătorului de lanț distribuție. De fapt, am băgat eu un șurub acolo dar era mult prea scurt. Habar n-am cum a rezistat :) și cum s-a înțepenit patina acolo.

Asta e ca treaba aia cu barza chioară...

Salut,

pai n-ai avut 50 lei pentru o patina folosita .....esti figura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, nu era vorba de bani. Eram în vârf de munte, între două stâne. M-am trezit cu motorul plin de ulei și o gaură suspectă. Am scos un șurub M8 de la șa, l-am băgat acolo, am completat cu ulei și am văzut că merge. După aia am aflat că trebuie un șurub special și m-am speriat. Asta e, inocent să fii...noroc să ai.

Înr-o altă ordine de idei, are careva experiență despre folosirea unei bascule mai lungi sau mutarea axului basculei mai în spate cu câțiva centimetri ? Sau sunt un pionier ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te stressa , stiu ca la noi e ca-n Siberia, :) 7-800km intre stâne

 

Legat de bascule, n-am incercat, dar ce zic altii: mai lunga = greutate/stabilitate mai mare pe fata + tractiune mai slaba, mai scurt=invers. Oricum , restul setarilor pot face diferenta, mai mare decit modarea basculei.

Vezi, totusi, ca in bascula se petrec mai toate chestiile legate de tractiune/stabilitate si orice gafa duce la accidente serioase ... numa' zic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, nu era vorba de bani. Eram în vârf de munte, între două stâne. M-am trezit cu motorul plin de ulei și o gaură suspectă. Am scos un șurub M8 de la șa, l-am băgat acolo, am completat cu ulei și am văzut că merge. După aia am aflat că trebuie un șurub special și m-am speriat. Asta e, inocent să fii...noroc să ai.

Înr-o altă ordine de idei, are careva experiență despre folosirea unei bascule mai lungi sau mutarea axului basculei mai în spate cu câțiva centimetri ? Sau sunt un pionier ?

Afectezi ciclistica.

 

Primul efect pe care il vei simti este stabilitatea imbunatatita la viteza si in linie dreapta.

 

Si cam asta este singurul aspect pozitiv...

 

In rest se cam duce naibii manevrabilitatea la viteze mici si in offroad si se va inclina si ridica din viraj, mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm..interesant...am mai găsit niște referințe pe la americani, dar sunt legate de motoare foarte puternice, ca să nu mai intre în wheelies. Sau cele speciale, de urcat pe "pereți". Nu e cazul meu. Vă țin la curent cu mersul problemei. Pentru moment, diferența e de doar 5 cm.

Sau, dacă nu vă țin la curent, înseamnă că am greșit la calcule :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

Sunt un "tanar" posesor de Suzuki DR 650 RSE din 1992.

Motocicleta a fost adusa din Gremania, la sfarsitul anului trecut si sunt primul proprietar in Romania.

Am luat aceasta motocicleta, pentru a putea iesi de pe sosea si a ma bucura de natura.

De cand am luat-o am uns si vopsit bascula spate (motocicleta are ceva rugina pe ea), am schimbat placutele de frana de pe spate, am servisat etrierii fata/spate, am schimbat cauciucul pe fata si bujiile, am verificat rulmentii de la roti, am uns si gresat ce mai trebuia.

Ca dotari suplimentare motocicleta avea cric central, manere incalzite si crash bar.

De la inceputul acestei saptamani am reusit sa ies de trei ori cu motocicleta si am facut aproximativ 300 km.

Sunt foarte multumit de achizitie, dar am aconstatat anumite lucruri de care nu sunt sigur ca sunt normale:

- motocicleta nu porneste decat cu maneta de ambreiaj trasa, daca incerc sa pornesc motocicleta fara ambreiaj aceasta nu invarte, este ca si cum ar fi bagata in viteza;

- cu motocicleta pe cricul central am constatat ca in momentul in care bag in viteza, fara a da drumul la ambreiaj, roata incepe sa se invarta si nu se opreste decat in momentul in care scot din viteza (in punctul mort).

Cred ca nu este normal si ma gandesc ca poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi.

Va multumesc anticipat si astept sa ne vedem in trafic

Asfalt uscat si un sezon fara evenimente probleme!


» Post actualizat in 25 Mar 2017 20:25

Cateva poze cu "bestia":

post-8465-0-06685400-1490473456_thumb.jpgpost-8465-0-34862200-1490473468_thumb.jpgpost-8465-0-98008300-1490473478_thumb.jpgpost-8465-0-47830800-1490473492_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sa va stăpâniţi reciproc sănătoşi :)

 

Pe suportul manetei de ambreiaj este un contact care se închide atunci cînd tragi de manetă. CDI-ul/electrica nu dă scânteie sau nu lasă să pornească demarorul dacă contactul nu este închis. Deci este normal. Logica este de a te proteja, să nu pornească demarorul dacă eşti cumva în viteză şi s-o ia motorul din loc. Acelaşi lucru e şi cu cricul lateral dat jos, dacă bagi în viteză se va opri. Cei care au experienţă îşi şuntează contactul, că e enervant. După ce te-ai obişnuit cu comuniste o grămadă de ani, şi ai şi tras câteva trânte pe tema asta te-ai învăţat să verifici că eşti în PM ...

 

La motociclete ambreiajul este umed, adică are ulei între discurile din care e făcut ambreiajul, iar debreierea nu se poate face în totalitate, de aceea fenomenul pe care l-ai observat e perfect normal.

 

Cu drag,

Baftă !

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...