Sari la conținut

Carburatorul K36


ViorelX
 Share

Postări Recomandate

Ij-ul meu are carburator K36. De-a lungul timpului m-a preocupat si pe mine sa-l reglez si am cautat informatii despre el, dar fara succes. Nicaieri pe internet n-am gasit nimic. In acest forum vad ca s-a vorbit mult despre carburatoarele K65 si K68, dar despre K36, nici pomeneala.

Am citit multe topicuri despre cum se regleaza in general un carburator si am idee despre ce as avea de facut.

Primul inconvenient pe care l-am remarcat a fost acela ca, dupa ce deschid robinetul de benzina, carburatorul se umple si curge. Am strans cat am putut de bine suruburile, dar tot curge. Am examinat garniturile si sunt bune. Am ajuns la concluzia ca nu are probleme de etansare, ci curge prin orificiul cuiului de dozare. M-am gandit ca probabil ar trebui sa reduc putin nivelul din camera cu plutitor. Se tot vorbeste despre reglarea acestui nivel. Bine, dar la carburatorul meu n-am nici o posibilitate de a regla nivelul. Asa ca n-am ce-i face, asta este.

La urma urmei nu curge mult, ci doar picura, iar dupa ce pornesc motorul, nu mai picura. Asa ca nu i-am mai dat importanta.

O fi un carburator vechi, cine stie... M-a batut si pe mine gandul sa-l schimb, sa vad cum merge motorul cu un carburator mai modern. Poate se va reduce consumul, sau poate nu.

 

Dar cat consuma motocicleta mea? Ei bine, de multe ori am masurat cati km pot merge cu un singur litru de benzina in rezervor. De multe ori rezultatul este: 37Km. Am mai masurat consumul mediu si pe distante lungi, in conditii variate si in general se mentine sub 3l/100km, chiar si cu pasager.

Am aprindere electronica cu senzor optic, dar cu avans fix. Cand voi reusi sa fac gestionarea automata a avansului, sper sa se reduca si mai mult consumul. Pana acum am facut adesea reglaje la carburator. Nici n-am mare lucru de reglat. Am pus cuiul dozator pe santul din mijloc, iar surubul de aer uneori il tin mai strans, alterori mai liber. Inca nu m-am lamurit cum sa-l fixez. Cateodata mai puneam cuiul dozator pe un sant mai jos sa saracesc amestecul, in ideea unei si mai mari economii. Dar nu prea mergea bine motorul si renuntam.

De nenumarate ori am reglat si avansul, tot in incercarea de a reduce cat mai mult consumul. Uneori trageam concluzia ca merge bine cu avans mai mare, ba alteori constatam ca merge prost si-l reduceam.

N-am gasit inca o pozitie fixa cu care sa mearga intotdeauna bine si nici n-am remarcat modificari sensibile ale consumului in functie de avans. N-am obtinut consum mai mic de 2.8-2.7l/100km si tare as vrea, ca mi se pare mult si atat.

Sunt f surprins sa aflu aici pe forum ca se considera normal ca IJ-urile sa consume 4-6l/100km si doar cei cu consumuri de 8-10l sunt in alerta si cauta remedii pt aceste consumuri exagerate. Producatorul specifica un consum de 4-5l.

Cine mai are carburator K36? Ce imi recomandati sa fac ca sa reduc si mai mult consumul? Cu un carburator K65 sau Micuni voi consuma si mai putin sau nu?

Oricum, ar trebui sa ma declar multumit si cu acest consum, ca f putini au mai raportat un asemenea consum. Unde mai pui ca motorul nici nu e nou. A mers tata cu el aproape 20 ani, iar eu, din 2004 pana acum am mai mers 15000km. N-am avut deloc probleme de ordin mecanic. Acum vreo 2 luni insa, la un test al consumului am fost necajit sa constat ca a crescut: 29km/litru. Ce am facut? Am inlocuit garnitura carburatorului de la galeria de admisie, caci erau semne ca nu etansa bine. Am demontat cilindrul si am etansat cu silicon rosu atat partea de jos, cat si chiulasa. Am curatat capul pistonului de calamina si am demontat segmentii ca sa curat si canelurile lor, fiindca unul din segmenti statea intepenit. Pe piston e marcata cota 00 si imi pare cam uzat, ca intra f lejer in cilindru. Segmentii sunt si ei uzati, ca deschiderea lor depaseste 1mm. Biela are oarece joc lateral in ambielaj. Arborele insa imi pare fara nici un joc. Asa cum sunt, am montat totul la loc. Dupa asta motorul mi-a mers mai bine. La testul de consum am obtinut 36km/litru. Deci cam ca inainte. Oare are rost sa schimb segmentii, pistonul, rulmentul bielei...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O regula de bun simt: daca ceva merge, nu incerca sa repari. Consumul mi se pare mai mult decit bun. Mie imi consuma cca. 3,5 l la suta cu carburator K-65.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi recomandati sa fac ca sa reduc si mai mult consumul?
ai un consum incredibil de mic, strica-l!!!!!

 

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 17:45 -------------
inca nu-mi revin.........

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 17:49 -------------
parca am un 36 acasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti inchide bine cuiul pontou. Poate se potriveste de la un set de reparatie de la K65 sau ceva...

 

Cred ca bine zici. Din ce am citit aici, trebuie sa aiba o garnitura. La mine n-are. E metal pe metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cuiul poantou e conic nu trebuie garnitura. Daca K36 se strica sau nu iti face amestecul cum trebuie la toata plaja de turatie, pune ciocanul pe el si cumpara un K68.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ijul trebuiesa consume in jur de 5. Daca il faci sa ia 3,5 sau mai putin atunci merge cu amestec sarac si se incinge tare. pe la brasov nu simti dar daca cobori cu el la campie e de rau -> temperatura mare si aerul dens -> crapi motorul repede mai ales la mers in oras.

E motor 2t - nu e bine sa reduci prea mult consumul ca nu mai ai ungere si merge fierbinte.

 

Se pare ca ai un k 36 in stare buna. Poti regla nivelul - are in plutitor o tija care o poti muta mai jossau mai sus - ala e cuiul pontou.

Pe forum nu se prea vorbeste de k36 ca majoritatea am avut exemplare cu uzura ff mare si probleme iremediabile - pe care l-eam schimbat cu modele mai noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca nu exista garnitura si nici locas ptr. aceasta acolo unde este etansarea, in cazul in care etansarea se face metal pe metal poti sa faci o pasuire, rodare, slefuire a suprafetelor cu pasta fina ptr. slefuire. Nu mai chinui carburatorul ptr. un consum mai mic. Asa cum spunea ZIDU' reglajul care-l ai acum este bun ptr. o "zona" mai rece (temperatura mica=densitate a aerului mare. Asta ai vrut sa spui ZIDU' le, dar din greseala ai scris altceva) La o zona mai calda risti sa calezi, gripezi motorul. Nu stiu daca vei intelege, tu asa cum este reglat motorul acum ai griul in mina. Nu cauta mamele griului. ( Sint paiele) Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca nu exista garnitura si nici locas ptr. aceasta acolo unde este etansarea, in cazul in care etansarea se face metal pe metal poti sa faci o pasuire, rodare, slefuire a suprafetelor cu pasta fina ptr. slefuire. Nu mai chinui carburatorul ptr. un consum mai mic. Asa cum spunea ZIDU' reglajul care-l ai acum este bun ptr. o "zona" mai rece (temperatura mica=densitate a aerului mare. Asta ai vrut sa spui ZIDU' le, dar din greseala ai scris altceva) La o zona mai calda risti sa calezi, gripezi motorul. Nu stiu daca vei intelege, tu asa cum este reglat motorul acum ai griul in mina. Nu cauta mamele griului. ( Sint paiele) Numai bine.

nenea, nu am scris din greseala. sunt 2 aspecte de care trebuie sa tii cont:

 

amestecul aer-benzina arde cu temperatura mai mare daca procentul de benzina e mai mic :crack:

 

- aer rarefiat (altitudine mare la munte) - amestecul trebuie saracit putintel, pt aca aerul ala nu contine suficient oxigen pe unitatea de volum. Poti merge cu un amestec saracit nitel, esti ajutat si de temperatura ambianta scazuta

 

- la campie ai aer la presiune mai mare, intra mai mult in piston deci tre sa bagi si benzina aferennta pt a pastra amestec optim altfel iti creste temperatura de ardere, ungerea e oricum defiicitara la amestec sarac si in plus temperaturile de vara de 30 - 40 grade si mersul in oras sunt fatale.

 

Carburatoarele mai noi (alea vacumatice) fac singure ceva de genu asta, injectia rezolva problema complet.

 

O motocicleta reglata pt campie si urcata la 2000m va innegri bujiile (amestec bogat)

O motocicleta reglata optim la munte si coborata de acolo va albi bujiile prea rau (amestec sarac - fierbinte)

Americanii sunt maniaci cu asta, vorbesc despre needle adjustment. Comunista reglata cuu bun simt suporta diferentele de nivel fara necazuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cuiul pontou e conic. Oricum, nu picura decat cu motorul oprit. Si atunci inchid robinetul.

 

Ma minunez de ceea ce spuneti. Motorul trebuie sa consume mai mult ca sa se raceasca mai bine? Amestecul mai sarac arde cu temperatura mai mare?

Dar care trebuie sa fie amesctecul optim? Eu pana acum stiam ca amestecul optim trebuie sa fie egal cu amestecul stoechiometric, la toate motoarele. Un kg de benzina arde complet cu 15 kg de aer. Din discutia de mai sus eu deduc ca:

-'amestec sarac' in acceptiunea lui Zidu nu inseamna neaparat amestec mai sarac decat cel stoechiometric, ci un amestec in care arde toata sau aproape toata benzina si dezvolta temperatura mai mare

-amestecul recomandat pt motorul de IJ trebuie sa fie mai bogat decat cel stoechiometric, tocmai ca sa nu arda toata benzina si sa nu se dezvolte temperatura prea mare

Asadar motocicleta trebuie sa consume mai mult, ca sa foloseasca o parte din combustibil pe post de fluid de racire?!

Si daca la amestecul sarac ungerea e insuficienta nu pot sa pun mai mult ulei?

Cat despre racire, aceasta e influentata de multi factori. Nu e destul doar sa fie aerul rece, iar aerul rece n-are neaparat densitate mai mare, caci depinde si de presiune (altitudine). Cred ca alti factori sunt mai importanti: capacitatea de racire e influentata mai ales de viteza curentilor de aer, de umezeala aerului, de calitatea si gradul de curatare al radiatorului. Apoi, motorul are mai multa nevoie de racire mai ales cand e solicitat mai mult.

 

Apoi, eu chiar daca sunt din Brasov, nu inseamna ca ma plimb cu motocicleta numai la Brasov. Am facut multe drumuri si pana la Bucuresti. Si sunt mari variatii de conditii atmosferice pe parcursul sezonului si chiar pe parcursul unei singure zile, sau pe parcursul unei calatorii. Eu am circulat in toate conditiile atmosferice fara probleme. Atata doar ca nu circul cu motocicleta in oras. In general nu pornesc motorul daca nu am de facut drum de cel putin 100km.

Editat de ViorelX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care trebuie sa fie amesctecul optim? Eu pana acum stiam ca amestecul optim trebuie sa fie egal cu amestecul stoechiometric, la toate motoarele. Un kg de benzina arde complet cu 15 kg de aer. Din discutia de mai sus eu deduc ca:

-'amestec sarac' in acceptiunea lui Zidu nu inseamna neaparat amestec mai sarac decat cel stoechiometric, ci un amestec in care arde toata sau aproape toata benzina si dezvolta temperatura mai mare

-amestecul recomandat pt motorul de IJ trebuie sa fie mai bogat decat cel stoechiometric, tocmai ca sa nu arda toata benzina si sa nu se dezvolte temperatura prea mare

Asadar motocicleta trebuie sa consume mai mult, ca sa foloseasca o parte din combustibil pe post de fluid de racire?!

Amestecul optim il poti determina cu ajutorul bujiei ( da un search pe net dupa "reading sparkplugs", "running lean", "Running rich")

Daca folosesti bujia adecvata pentru motorul tau atunci, cand ai amestec optim ea trebuie sa aiba o culoare maron, datorata arderii impuritatilor cand se atinge temperatura de autocuratire (s-a mai vb pe forum despre asta si despre cifra termica a bujiei).

O bujie(corect aleasa) cu electrodul alb dupa functionare denota un amestec sarac (prea putina benzina in raport cu aerul) si culoarea alba se datoreaza unei temperaturi mult mai mari decat cea nominala, tinsa de electrod.

O bujie(corect aleasa) cu electrodul negru si cu funingine - denota o temperatura inferioara temperaturii de autocuratire. Se stie ca daca motoru merge innecat - adica cu amestec bogat - bujiile sunt negre

Iarasi- daca saracesti foarte mult amestecul ajungi la arderea detonanta a benzinei - foarte daunatoare pt un motor

Nu poti vorbi de un amestec stoechiometric cu o substanta in generale neomogena si diferita ca si compozitie chimica de la o statie la alta. De altfel stii clar ca o reactie chimica se poate produce cu viteze diferite in functie de raportul substantelor prezente in vas. Chiar daca cantitatile de substanta care se combina la final sunt aceleasi. In desfasurare in etapele intermediare pot aparea alte tipuri de compusi instabili.

 

 

p.s. cum ziceam la mersul in conditii de racire deficitara ai avea necazuri (oras mult vara, semafoare etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul optim il poti determina cu ajutorul bujiei ( da un search pe net dupa "reading sparkplugs", "running lean", "Running rich")

 

Da, bine, asta deja stiu. Am verificat deseori bujia si era mereu caramizie, uscata, fiindca intotdeauna am fost preocupat sa reglez carburatorul pt amestec cat mai sarac. Aveam bujii afumate doar la depanarea motorului, cand pornea greoi, dupa multe incercari nereusite.

Ceea ce nu stiam este ca amestecul prea sarac dauneaza motorului. Din discutia anterioara eu am dedus ca, desi motocicleta poate consuma sub 3l/100km, nu e recomandat sa mearga cu asa mare economie, ca la amestec prea sarac se incalzeste prea tare si nici ungerea nu e suficienta. Asta trebuia inteles?

Intr-adevar, daca nu arde toata benzina, ce nu arde se evapora si prin evaporare raceste cilindrul si pistonul. Dar si bujia cred ca se afuma.

Acum avem de-a face cu doua notiuni:

1 amestec optim: care duce la arderea completa a benzinei (la fel pt orice motor)

2 amestec recomandat pt motorul de IJ (la asta m-am referit in postul precedent)

 

Eu inclin sa cred ca nu-i rau daca faci amestec sarac ca sa obtii consum cat mai mic, dar sa pui ceva mai mult ulei si sa nu fortezi prea mult motorul. Asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inclin sa cred ca nu-i rau daca faci amestec sarac ca sa obtii consum cat mai mic, dar sa pui ceva mai mult ulei si sa nu fortezi prea mult motorul. Asa-i?
Ia inclina-te si in partea cealalta! Mai saraceste-l tu mult si ai sa afli ce inseamna The Holy Piston Club. Mie mi se pare incredibil ca ai ceva de comentat la consumul ala. M-ul meu sare de 10 si treaba asta este lipsita de interes. Si, daca poti sa crezi, mai multa benzina inseamna un motor un pic mai rece. Injectia electronica rezolva foarte bine chestia asta. :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde mai pui ca daca ai deja amestecul sarac si pui mai mult ulei saracesti si mai mult amestecul :crack: nu ungerea are de suferit neaparat in cazul unui motor care merge sarac daca ai ulei bun. capul pistonului are. o sa gasesti la un moment dat o mare gaura in el :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu stiam este ca amestecul prea sarac dauneaza motorului. Din discutia anterioara eu am dedus ca, desi motocicleta poate consuma sub 3l/100km, nu e recomandat sa mearga cu asa mare economie, ca la amestec prea sarac se incalzeste prea tare si nici ungerea nu e suficienta. Asta trebuia inteles?

exact asta e fenomenul. Batranii spun ca mergi pe benzina sau mergi pe piese - adica faci uzura la motor pt a face economie la gaz

 

Intr-adevar, daca nu arde toata benzina, ce nu arde se evapora si prin evaporare raceste cilindrul si pistonul. Dar si bujia cred ca se afuma.

Acum avem de-a face cu doua notiuni:

1 amestec optim: care duce la arderea completa a benzinei (la fel pt orice motor)

2 amestec recomandat pt motorul de IJ (la asta m-am referit in postul precedent)

 

Eu inclin sa cred ca nu-i rau daca faci amestec sarac ca sa obtii consum cat mai mic, dar sa pui ceva mai mult ulei si sa nu fortezi prea mult motorul. Asa-i?

Chestia cu amestec sarac sau bogat nu e valabila doar pentru motoarele de ij. Absolut toate motoarele cu ardere interna si piston au aceleasi chestii. Motoarele in 2t si mai ales cele racite pe aer sunt mai sensibile la asta pt ca nu au instalatie de ungere separata. Fie ca sunt de ij sau de ktm sau de honda. Mergi cu ele pe amestec sarac - faci gaura in centrul pistonului. E cauza principala pentru asa ceva. CElelalte cauze pt gaurit pistonul in centru sunt bujie incorecta si avans prea mare.

Atentie amestecul poate saraci de la sine daca trage aer fals pe undeva.......

 

ABsolut deloc nu e bine sa faci amestec mai sarac decat trebui. Motoru ala poate crapa oricand daca mergi mai pult in oras, daca urci o panta mai mare, daca vrei sa il scoti din namol - etc - in orice situatie diferita fatza de aia la care ai reglat tu amestecul la limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, precum bag de seama, e un fapt destul de bine cunoscut acela ca amestecul prea sarac e daunator motoarelor. Problema vad ca s-a discutat pe multe forumuri, de la noi sau straine.

Eu n-am stiut, desi circul cu motocicleta de 3 ani si am facut peste 15.000km. Mi se mai intampla uneori sa mearga motorul defectuos cu detonatii. Credeam ca asta nu poate fi decat din cauza avansului prea mare. Reglam avansul si de multe ori eram nedumerit ca nu are efectul scontat.

Recent am demontat cilindrul si am constatat ca pistonul si segmentii s-au cam uzat (avand deschidere mai mare de 1mm). Nu as putea spune ca s-au uzat prematur din moment ce am mers 15.000km si inaintea mea a mai mers si tata mult si bine. Si daca in pofida acestei uzuri motorul tot bine merge si consuma putin, as zice ca e totul bine, nu?

 

Pana vara asta eu nu stiam ca exista acest site, iar despre motocicleta mea IJ stiam putine. Stiam doar ca trebuie sa fac amestec de 4% ulei in benzina. Pe unele cutii de ulei scrie sa se faca amestec de 1:50 si ma conformez. Daca nu scrie nimic, pun 4%. E corect?

 

Cu motocicleta mea n-am facut plimbari aiurea prin oras, ci drumuri lungi de sute de km, fara sa-mi fie teama ca ma va lasa in drum. Am circulat in toate conditiile si chiar n-am avut probleme. Cel mult mici defecte electrice, pe care le rezolvam usor.

Nu-mi vine sa cred ca atatia se plang ca motocicletele astea sunt defectuase si au avut atatea necazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 ml/litru indiferent de ulei. este vorba de un calcul volumetric, nu de ce spune producatorul uleiului! :kick: cel al motocicletei stie mai bine. nu uita ca traim acum in epoca "verde" unde poluarea trebuie combatuta... la cate ij-uri sunt nu cred ca va muri vreun pinguin, deci nu-ti bate joc de el. de curiozitate, cu ce viteza mergi tu la drum lung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiurile destepte au pe ele recomandarea cea mai buna:

Sa faci amestecul asa cum recomanda producatorul motocicletei. Restul - care zic procente diferite - e chestie comerciala.

 

Daca stai sa te gandesti pompele de amestec automat de la motoarele moderne nu tin cont de tipul uleiului si pun ele cat trebuie.

 

@ ViorelX - cauze pentru detonatie sunt: avanss prost, amestec sarac , BUjie aleasa prost (prea fierbinte), calamina in piston.

 

DAca stii ca ai amestec sarac si la un momendat incep detonatiile inexplicabil - arunci inseamna ca motorul s-a incins prea rau si daca continui sa mergi in scurt timp se va duce dreaq. de aia e bine sa nu mergi cu amestec sarac si sa ai marja de siguranta.

 

Faptul ca ai 1 mm la segmenti si pistonul se misca usor nu e problema atata timp cat ai compresie. LAsa-l asa, cand nu mai aredeloc compresie schimbi pe acolo piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 ml/litru indiferent de ulei. este vorba de un calcul volumetric, nu de ce spune producatorul uleiului! :kick: cel al motocicletei stie mai bine. nu uita ca traim acum in epoca "verde" unde poluarea trebuie combatuta... la cate ij-uri sunt nu cred ca va muri vreun pinguin, deci nu-ti bate joc de el. de curiozitate, cu ce viteza mergi tu la drum lung?

 

Cu viteze f variate, depinde de diverse conditii. Exemplu de calatorie de vara trecuta:

Hunedoara-Simeria-Sebes-lacul Oasa-Obarsia Lotrului-Voineasa-Brezoi-Talmaciu-Victoria

In total 340km. Am pus 10l in rezervor si la sfarsitul calatoriei inca a mai ramas f putina. Am avut si pasager si bagaje.

De la Hunedoara la Sebes e drum bun si am mers cu 70-80-90km/h, poate chiar si 100km/h pt scurta vreme. De la Sebes in sus e drum din ce in ce mai rau, chiar f rau in zona montana inalta. Am mers din ce in ce mai incet si am facut cateva scurte popasuri. De la Obarsia Lotrului mai departe drumul e mai bun. De la Voineasa incolo am mai sporit viteza: 50-60-70km/h. De la Brezoi mai departe, intrand pe DN7 am sporit si mai mult viteza. Toata calatoria a decurs fara incidente si a durat de dimineata pana seara.

Ma mir ca altii de pe forum povestesc tot felul de aventuri si sustin ca motocicletele astea asa zis comuniste nu-s bune si iti fac numai necazuri.

In general eu adopt un stil de mers care sa duca la economie de benzina: accelerez lent si nu maresc viteza decat daca sunt conditii bune pe distante destul de lungi. Daca de departe vad ca apar curbe sau obstacole, reduc treptat viteza fara sa folosesc frana. Evit depasirile inutile.

 

 

uleiurile destepte au pe ele recomandarea cea mai buna:

Sa faci amestecul asa cum recomanda producatorul motocicletei. Restul - care zic procente diferite - e chestie comerciala.

 

Daca stai sa te gandesti pompele de amestec automat de la motoarele moderne nu tin cont de tipul uleiului si pun ele cat trebuie.

 

@ ViorelX - cauze pentru detonatie sunt: avanss prost, amestec sarac , BUjie aleasa prost (prea fierbinte), calamina in piston.

 

DAca stii ca ai amestec sarac si la un momendat incep detonatiile inexplicabil - arunci inseamna ca motorul s-a incins prea rau si daca continui sa mergi in scurt timp se va duce dreaq. de aia e bine sa nu mergi cu amestec sarac si sa ai marja de siguranta.

 

Faptul ca ai 1 mm la segmenti si pistonul se misca usor nu e problema atata timp cat ai compresie. LAsa-l asa, cand nu mai aredeloc compresie schimbi pe acolo piese

 

In general, la mersul normal nu am detonatii.

La multe motociclete vechi in 2T am observat ca detonatii apar mai ales cand intra in regim de frana de motor. Atunci se aude o detonatie la cateva ture. Cred ca din cauza avansului care nu se regleaza automat o data cu scaderea turatiei. Eu urmeaza sa fac un regulator automat de avans.

Cum poti aprecia cat de buna e compresia? Daca ma las cu toata greutatea pe pedala de pornire, cu pistonul in compresie, ma tine cateva secunde (5-10).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Te-ai apucat sa dezgropi morti de 6 ani ..... de dragul de a mai face un post . Crezi ca vei fi mai apreciat daca vei avea mai multe postari sau daca vei deveni super membru etc .

PS Si eu am mai multe carburatoare care curg la fel dar nu ma apuc acu sa scriu pe toate gardurile { Topicuri } .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai apucat sa dezgropi morti de 6 ani ..... de dragul de a mai face un post . Crezi ca vei fi mai apreciat daca vei avea mai multe postari sau daca vei deveni super membru etc .

PS Si eu am mai multe carburatoare care curg la fel dar nu ma apuc acu sa scriu pe toate gardurile { Topicuri } .

-_-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum scoate unul capu' cum il plezniti. Dupa aia va plangeti ca forumul asta asa si pe dincolo, ca fuge lumea.

 

Uite asa imi reamintesc ca prin 2007 ViorelX din Brasov umbla cu IJ-ul sute de km, si in 2010 inca intreba de detonatii - nu l-am vazut niciodata, probabil ca detonatiile acelea si-au facut efectul pana la urma. La Dambu Morii nu a aparut, ceea ce inseamna ca mesajul nostru nu prinde la toti.

 

6 ani, ce trece vremea.... acum si scoala moto se face altfel. Si e mult mai scumpa. Nu stiu daca o sa mai apara prea multi noi motociclisti pe comuniste, la 900 lei scoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum scoate unul capu' cum il plezniti. Dupa aia va plangeti ca forumul asta asa si pe dincolo, ca fuge lumea.

 

Uite asa imi reamintesc ca prin 2007 ViorelX din Brasov umbla cu IJ-ul sute de km, si in 2010 inca intreba de detonatii - nu l-am vazut niciodata, probabil ca detonatiile acelea si-au facut efectul pana la urma. La Dambu Morii nu a aparut, ceea ce inseamna ca mesajul nostru nu prinde la toti.

 

6 ani, ce trece vremea.... acum si scoala moto se face altfel. Si e mult mai scumpa. Nu stiu daca o sa mai apara prea multi noi motociclisti pe comuniste, la 900 lei scoala.

:goodposting: Thanks owene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...