Jump to content


SAB 2018
Photo

Scorpa T-ride


  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#1 someone_else

someone_else

    nul

  • Membru
  • Pip
  • 263 posts
  • Gender:Male
  • Location:Klausenburg
  • Moto: Kawasaki EL252, Scorpa T-Ride
  • Numar: CJ -- RIP

Posted 01 December 2007 - 06:44 PM

Se pare ca modelul T-Ride de la Scorpa a inceput in sfarsit sa fie disponibil (in Franta, cel putin). Poate ca pe enduristii mai duri nu-i intereseaza, dar pe mine, cel putin, tare ma tenteaza jucaria aceasta. Daca as avea bani, mi-as lua acum una. E usoara (cam 95 kg la gol - foarte putin pentru un motor cu e-starter), are motor de WRF calibrat pentru cuplu la turatii joase, sunet frumos... pare ideala pentru jucat prin padure. Nu are rezistenta la abuz a unui WRF, deci cross-ul si enduro-ul extrem nu ii sunt indicate, dar pentru orice de la trial pana la hard enduro merge.

P.S. Numarul pe noiembrie din Moto Verte are un review.
...

#2 cbrxx

cbrxx

    just a biker

  • Membru
  • Pip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gyergyoszentmiklos
  • Interests:Hard enduro,fly fishing.
  • Moto: 1190 Adv
  • Numar: xxx
  • Club: Blues Riders

Posted 01 December 2007 - 07:17 PM

[quote name='someone_else' post='968575' date='Dec 1 2007, 07:06 PM']
Se pare ca modelul T-Ride de la Scorpa a inceput in sfarsit sa fie disponibil (in Franta, cel putin). Poate ca pe enduristii mai duri nu-i intereseaza, dar pe mine, cel putin, tare ma tenteaza jucaria aceasta. Daca as avea bani, mi-as lua acum una. E usoara (cam 95 kg la gol - foarte putin pentru un motor cu e-starter), are motor de WRF calibrat pentru cuplu la turatii joase, sunet frumos... pare ideala pentru jucat prin padure. Nu are rezistenta la abuz a unui WRF, deci cross-ul si enduro-ul extrem nu ii sunt indicate, dar pentru orice de la trial pana la hard enduro merge.

P.S. Numarul pe noiembrie din Moto Verte are un review


Chiar e indicat pe trasee hard enduro daca te pricepi putin si la trial ca Greg Eyries :lol: Vezi pe video ce stie pilotul si motorul :)
http://www.scorpa.fr....php?actu_id=22

Edited by cbrxx, 01 December 2007 - 07:20 PM.

Only bikers understand,why the dogs love to stick their heads out of car window.
Piese si consumabile cross&enduro de vanzare

#3 DCSAN20

DCSAN20

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,957 posts
  • Gender:Male
  • Location:TORONTO ONTARIO
  • Numar: B 69 PIE
  • Club: NU E

Posted 02 December 2007 - 03:07 AM

Pai e chiar scula de scula daca e si fiabila cam bate la poponeata multe la clasa ei (250) 95 KG si 30 HP la 250 4T e racheta plus ca are si E start. (are?)
1-416-259-4041 HOME
1-416-389-6007 CELL

VIDEO TUTORIALE MOTOCICLETE
www.otrbreakdown.ca

Expecting the money

#4 someone_else

someone_else

    nul

  • Membru
  • Pip
  • 263 posts
  • Gender:Male
  • Location:Klausenburg
  • Moto: Kawasaki EL252, Scorpa T-Ride
  • Numar: CJ -- RIP

Posted 02 December 2007 - 11:51 AM

plus ca are si E start. (are?)


Are si e-start si kick start.
...

#5 karpatenwolf

karpatenwolf

    Bike doc

  • Super Membru
  • PipPip
  • 988 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Motociclete, de toate genurile
  • Moto: Sevenfifty; XR250R
  • Numar: KKK

Posted 02 December 2007 - 04:04 PM

:lol: Vreau sa-i vad pe motociclistii ce-i duri sa mearga asa ,atunci cred ca le trebuie mai multa putere.
Cum e hard enduro daca aia nu-i.? :)
Sieg oder Unsieg ruht in Gottes Hand. Der Ehre sind wir selber Herr und Koenig.

#6 sabyn23

sabyn23

    long way biker

  • Super Membru
  • PipPip
  • 559 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constantza
  • Moto: XR 600 R
  • Club: club fan SEAWOLVES

Posted 02 December 2007 - 05:50 PM

Foarte misto filmuletul de prezentare. Iti da impresia ca poti face orice cu ea.
 MY VIDEOS  HERE
My riding photos:here


Posted Image Posted Image -- Posted Image si inca evoluam!

#7 Patrick boissy

Patrick boissy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 178 posts
  • Numar: hr90fab
  • Club: smart brasov

Posted 03 December 2007 - 09:52 AM

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries
scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi
imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!
cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :) :lol: :lol: :D

#8 Bogdan Secelean

Bogdan Secelean

    virusat de mic

  • Super Membru
  • PipPip
  • 550 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti si Brasov
  • Interests:enduro tourism, rally raid, arts, rock, diarios de motocicleta
  • Moto: Beta 300 RR, BMW F 800 GS, Honda atas
  • Numar: 517
  • Club: Adventure Ride

Posted 03 December 2007 - 10:44 AM

da, cu un asemenea motor se poate face hard enduro adevarat cu valente de trial. Eu am incercat si Honda CRF 230 si am fost foarte incântat, chiar puteam s-o ridic usor de unde ramâneam înfundat. Ambele au avantajul , pe lângă greutatea redusă (Honda vreo 105 kg) că sunt mici ca dimensiuni si cu centrul de greutate jos. Asta e f.important, pentru că si WR 250 sau YZ 400 F sunt usoare (102 sau 105 kg), dar sunt f. inalte si f.lungi, ceea ce face ca centrul de greutate sa fie sus si sa fie incomod de miscat cand ramai blocat. Practic cu astea mici te joci cam in stilul fimuletului de prezentare (daca esti asa meserias ca pilotul respectiv :) ) si le muti unde vrei tu, la scoti din noroi usor, etc. Asa ca merita. Singurele 2 retineri- totusi Sorpa are motor de competitie. cu intretinerea si bataia de cap de rigoare, iar pretul e destul de mare, desi mai mic ca Yamaha cu vreo 1000 euro. Honda e ceva mai ieftina (inclusiv la intretinere) pt.că are motoras stil vechi cu răcire pe aer si numai 20 cai. In concluzie: ambele sunt excelente de hard-enduro (cele mai bune pe care le-am vazut), dar Honda e pt.Hobyy iar Scorpa pt. competitie.

#9 karpatenwolf

karpatenwolf

    Bike doc

  • Super Membru
  • PipPip
  • 988 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Motociclete, de toate genurile
  • Moto: Sevenfifty; XR250R
  • Numar: KKK

Posted 03 December 2007 - 01:05 PM

Cred ca mai au si problemele tipice 4t urilor noi si foarte usoare,Toate piesele sunt transparente de subtiri(capace motor,butuci ,bascule etc) si se strica cam repede la cazaturi ,dar asta e nu poti sa le ai pe toate.
Sieg oder Unsieg ruht in Gottes Hand. Der Ehre sind wir selber Herr und Koenig.

#10 Marinero

Marinero

    Oldies But Goldies

  • Membru
  • Pip
  • 212 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Moto: KTM 450 EXC
  • Numar: TGW
  • Club: Braila Bikers Club

Posted 06 February 2008 - 09:35 PM

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries
scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi
imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!
cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :D :kiss: :hug: :D



ceva vesti?????
In the morning urla cucul , and i'm going of the lucru!

#11 karpatenwolf

karpatenwolf

    Bike doc

  • Super Membru
  • PipPip
  • 988 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Motociclete, de toate genurile
  • Moto: Sevenfifty; XR250R
  • Numar: KKK

Posted 06 February 2008 - 11:30 PM

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries
scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi
imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!
cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :kiss: :hug: :D :D

:D Si eu de-abia astept impresiile ,sunt foarte interesat de acest model. :D zile Patrick
Sieg oder Unsieg ruht in Gottes Hand. Der Ehre sind wir selber Herr und Koenig.

#12 ionut73

ionut73

    Expert

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,938 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM 300 EXC
  • Club: AMCKart Racing Team

Posted 07 February 2008 - 10:03 AM

:kiss: Si eu de-abia astept impresiile ,sunt foarte interesat de acest model. :D zile Patrick


PAtrick e in Italia la hells gate. Vine saptamana viitoare si probabil o sa vada postul. Eu am vorbit cu niste baieti care au fost cu el si s-au dat cu t-ride-ul. Oamenii mi-au zis ca pentru unul obisnuit cu un enduro clasic (care nu a facut trial) motocicleta e destul de ciudata ca bicicleta, nepotrivita pentru turele de enduro pe care le facem noi - 50-80km/zi, teren variat.
Cred ca e o varianta doar pentru pro's
Orteza de umar DonJoy marimea L de vanzare

#13 gotlib

gotlib

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 71 posts

Posted 20 July 2008 - 11:31 AM

ma duc acum cu 2 prieteni din Bucuresti sa facem un drive-test la fabrica Scorpa din Franta unde am fost invitati de catre Greg Eyries
scriptic motocicleta pare atragatoare cu toate ca are un motor 4 timpi
imi veti argumenta ca este un motor Yamaha wrf care intradevar e cel mai bun din categoria sa ,dar are supape!!!
cand ma intorc va voi impartasi parerea mea :crack: :laugh: :laugh: :lol:



hello !

daca te-ai intors, ne spui si noua parerea ta despre t-ride ?

merci
'L'Encyclopédie Imbécile de la Moto'

#14 alesckool

alesckool

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:Avrig, SB
  • Moto: KTM 400EXC Racing
  • Numar: SB-84-FBK
  • Club: C.S.A - Fanatik Bikers

Posted 20 July 2008 - 12:54 PM

Pe mine m-a impresionat, din filmari cel putin. Ramane sa-l si vad... sper ca saptamana viitoare. O sa revin cu detalii :crack:

#15 lucian.n

lucian.n

    Luck

  • Membru
  • Pip
  • 456 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Numar: AG11KTM
  • Club: ClubEnduro

Posted 20 July 2008 - 03:28 PM

care e pretul?

daca aia e greutatea reala, pot sa zic ca e super! acum ramane de vazut cum se simte in traseu. din film nu-ti poti da seama. Si sincer... pe urcarile foarte tehnice si grele, cele cu plecari scurte nu stiu daca un 4t face fata.

Eu raman la parerea mea, overall, tot 2t e de baza pt hard-enduro.

pt fete, modelul asta pare ideal, E-lectric, usoara, 4t...
|||||||||||||
*2t rUlLeZ*
|||||||||||||
@Super Poze!@

#16 someone_else

someone_else

    nul

  • Membru
  • Pip
  • 263 posts
  • Gender:Male
  • Location:Klausenburg
  • Moto: Kawasaki EL252, Scorpa T-Ride
  • Numar: CJ -- RIP

Posted 20 July 2008 - 05:06 PM

In general pot sa confirm cam tot ce s-a zis prin review-uri: e o motocicleta foarte usoara, manevrabila, si distractiva. Motorul de WRF + carb Dell'Orto setat pentru turatii joase o fac ideala pentru raspuns maxim la mers incet, unde se comporta cel mai bine. Nu e un motor nervos sau pentru oameni nervosi. Eu vad pentru ea doua tipuri de utilizare: incepatori sau persoane care vor sa aiba un motor usor de condus la iesiri lejere, si enduristi care o vor folosi pe trasee dificile cu valente trial.

Legat de urcari, mie mi se pare foarte buna pentru asa ceva. Mi s-a intamplat de cateva ori sa cad pe la jumatea unei urcari; m-am suit inapoi pe motor, bagat viteza intai, si am continuat de unde am ramas. Merge foarte bine la turatii joase, deci poti sa repornesti fara frica ca o sa-ti moara motorul inainte sa apuce sa prinda. (Cel putin daca nu esti prea greu... e totusi un motor de 250).

Cateva concluzii:
- se simte undeva intre enduro si trial
- nu e motor dual-sport; evacuarea se incalzeste tare si nu e deloc confortabil la mers in sa mai multe de 15-30'
- placuta de inmatriculare si semnalele spate se monteaza pe un brat de plastic care e doar formal; dupa RAR se va da jos sau rupe
- daca esti mai inalt de 1,70-1,75 iti trebuie inaltatoare de ghidon; e foarte jos
- cablul de acceleratie e foarte scurt, si daca nu e rutat bine iti va face probleme; trebuie schimbat sau rutat cu grija
- stander-ul e prea sensibil, si daca nu proptesti cu grija motocicleta, se poate retracta singur (si motocicleta va cadea)
- ca si intretinere e cam ca si la WRF
- 7000€


P.S. Eu sunt foarte multumit de motorul meu. Pentru mine e perfect.

Edited by someone_else, 20 July 2008 - 05:09 PM.

...

#17 andreicoroi14

andreicoroi14

    off-road rider

  • Super Membru
  • PipPip
  • 523 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD-TM
  • Moto: -
  • Club: Sportiv

Posted 20 July 2008 - 05:19 PM

mie nu imi place,o iei doar ptr coclauri?daca ai nevoie de ceva si tra sa faci 50 de km pe DN,te arunca TIR-urile de pe strada,,NU ESTE GENUL MEU si in + nu-mi place designul.
am 175 cm

Edited by rider_thetiger, 20 July 2008 - 05:23 PM.

Un drum fara gropi este plictisitor!!!

4 roti misca corpul,2 roti misca sufletu...
Red Bull Romaniacs 2008 Compilation-amazing video,motivation

Asculta muzica buna,asculta PHOENIX

#18 lucian.n

lucian.n

    Luck

  • Membru
  • Pip
  • 456 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Numar: AG11KTM
  • Club: ClubEnduro

Posted 20 July 2008 - 08:07 PM

@rider , mai bine te abtii de la comentarii :crack: asta e parerea mea. :-)
|||||||||||||
*2t rUlLeZ*
|||||||||||||
@Super Poze!@

#19 ionut73

ionut73

    Expert

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,938 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM 300 EXC
  • Club: AMCKart Racing Team

Posted 20 July 2008 - 11:00 PM

@rider , mai bine te abtii de la comentarii :crack: asta e parerea mea. :-)


lasa-l mah ca omu cauta altceva - o motocicleta de enduro care sa mearga bine pe langa tiruri. E o nisa de piata.
Orteza de umar DonJoy marimea L de vanzare

#20 moz

moz

    Tormentor

  • Membru
  • Pip
  • 362 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha Tenere XT660Z
  • Numar: ADV
  • Club: Top Cross TCS

Posted 21 July 2008 - 08:22 AM

ma intreb de ce nu au pus un motor de 250 in 2t(cel de pe yz), era si mai usor cu vreo 3-4kg




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status