Sari la conținut

Despre Honda SLR 650, FX 650 Vigor si FMX 650


Postări Recomandate

...NU!!! :cheers:

...se muta firul "G"=verde din rindul de sus in locul liber din rindul de jos.

 

 

Pentru VIGOR nu stiu daca este valabil.

 

anul fabricatiei sau prima inscriere ??? :burnout:

 

n am cuvinte.am cautat de cand l am luat modificarea si ..nimic

 

raman dator..4 ever :bounce:

 

suntem in pline modificari

mi a mancat ficatii "pinul " ala. ..sper ca maine sa am unul nou :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 392
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sa ai kilometri faini cu ea...........si sa faci poze din alea cum stii tu :burnout: cu ea ok?

 

daca isi pastreaza cat de putin caracteristicile motorului de dominator ( in ce priveste fiabilitatea) n-o sa ai probleme ca-i motor tanc

te plictisesti de el pt ca nu se strica (cazul meu).............. si sper sa fiu plictisit de el in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ai kilometri faini cu ea...........si sa faci poze din alea cum stii tu :P cu ea ok?

 

daca isi pastreaza cat de putin caracteristicile motorului de dominator ( in ce priveste fiabilitatea) n-o sa ai probleme ca-i motor tanc

te plictisesti de el pt ca nu se strica (cazul meu).............. si sper sa fiu plictisit de el in continuare

:P imi cunosti pozele? :burnout: merci mult...o sa ii fac multe poze! promit :cheers:

 

sa inteleg ca dominatorul e un motor rezistent? hmmm atunci imi doresc sa nu am nici o problema cu hondita mea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare:

SLR-urile au TOATE puterea redusa fatza de Dominator? adica mai mica de 44 cai?

ca pe bikez.com scrie ca numai SLR-urile de dupa 1998 au puterea mai redusa... restul, de dinainte de anul ala, au fix aceeasi putere ca si Domi-ul.

 

Merci, as aprecia raspunsuri de pe taloanele proprietarilor sau raspunsuri de la cei care stiu sigur... ca asa de dat search pe net pot si eu si nu m-am lamurit.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

respecte maxime si multumesc de ajutor

 

am fost la HOnda Service si mi au cautat dupa seria de talon - intr-adevar, a mea era de 25 de KW

 

am spus " era" pentur ca am finalizat "modificarea "

 

pentru cine vrea s o faca mai am si piese ( pinii aia de mutat ) ca la scos cel " vechi " s a cam bulit.

 

in acest moment motorul functioneaza perfect si abia astept sa l "testez" sa vad ce i cu calutii aia :burnout:

 

mulutumesc inca odata , MASTER

 

--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 09:58 -------------

O intrebare:

SLR-urile au TOATE puterea redusa fatza de Dominator? adica mai mica de 44 cai?

ca pe bikez.com scrie ca numai SLR-urile de dupa 1998 au puterea mai redusa... restul, de dinainte de anul ala, au fix aceeasi putere ca si Domi-ul.

 

Merci, as aprecia raspunsuri de pe taloanele proprietarilor sau raspunsuri de la cei care stiu sigur... ca asa de dat search pe net pot si eu si nu m-am lamurit.

 

salut, nici un SLR nu are 44

 

asa cum ai vazut, este si axa cu came modificata deci nu o sa ajungi un domi ca si putere.

era vorba de puterea redusa intre modele de SLR ( 25 si 29 kW parca)

cu seria din talon poti sa afli de la service exact ce model, etc. ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URAAAA

 

am testat modificarea.

azi pe Giurgiu

 

Ce sa zic, parca e alt motor de la 90 in sus

 

am ajuns la 140 fara efort si desi batea vantul a prins 150

 

incredibil ce diferenta..

 

inca odata, recunostinta pururea mastre Shaolin

 

partea" negativa " este consumul..s a dus spre 6.5 - 7

 

dar ce mai conteaza, avem motoare, avem valoare, avem si bonuri de mancare :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca e vorba de SLR te rog vincent sa explici chiar aici. :cheers: dar cu o conditie, altfel nu te las sa ii dai nici o informatie :bounce: sa vina domnul foxbat miercuri la arc dupa 7.30 sa vad si eu SLRul...imi doresc mult sa vad exact cum arata. te rog :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca e vorba de SLR te rog vincent sa explici chiar aici. :cheers: dar cu o conditie, altfel nu te las sa ii dai nici o informatie :P sa vina domnul foxbat miercuri la arc dupa 7.30 sa vad si eu SLRul...imi doresc mult sa vad exact cum arata. te rog :burnout:

hm..nu cred ca pot sa te "Satifac" asa din simplu motiv ca de maine intra la "revizie" ,.am sa i schimb cauciurile - au aproape 17.000 km si astazi a cam fost ultimiu drum

. De maine..scuter :bounce:

 

dar daca vrei si poti esti binevenita sa l vezi la mine la servici ( la Service-ul Honda)- cam 4 statii de la MALL-ul nou ( pe langa valea cascadelor , Bdul Timisoara )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, il stiu, mi-ai mai aratat poze.

dar nu e lasat prea jos pentru tine? ce inaltime ai?

 

ha ha

 

nu i lasat,chiar e ridicat :burnout:

dar am mancat bine in ultima perioada asa ca ..s a mai lasat:)

 

 

1.85 si ajung bine la sol. e un motor inaltut

 

pozele sunt de ieri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

upss..eu sunt mai mica :burnout: si extraordinar de usoara...sper sa nu am probleme :cheers:

 

hm..sa stii ca i un motor greu...

chiar greut bine

nu i deloc usor..

ca idee , am incercat odata sa l urc in casa si m a deselat

 

si alaturi era un KTM LC4..sa ti spun ca ala l am urcat ca pe un fulg ?

 

 

oricum se poate micsora inaltimea ( am testat pentru prietena mea ) dar fiind si greu e musai sa ajungi jos

 

ce i misto ( desi nu ti doresc sa afli ) e ca stie sa cada . Si fara protectii suplimentare pe el..

 

a luat o unul la drepta cu tot cu mine..:bounce: si sa stii ca a avut doar cateva mici zgarieturi.:P ( evident, am schimbat tot pe RCA ul alauia )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am 1,70, iar inainte am avut pt scurt timp un fzr 600, care avea 210 kg la plin! deci...de aceea am si vrut motor mai usor...e o diferenta totusi.

 

da dar tine cont ca o vitezana e mai "jos" decat capra asta :burnout:

 

chiar daca e mai usoara faptul ca e inalta creeaza probleme ( ca exemplu, eu ca "pasager" si doamna "conducand") - deci motorul incarcat si lasat mult peste cat ar fi putut fi coborat

 

ea nu ajungea decat cu varfurile si era practiv imposibil sa il struneasca..

gandeste te cum e la o banala gropita in asfalt

 

 

iti spun asta ca sa te preocupi sa -l cobori :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...