Sari la conținut

Despre Honda SLR 650, FX 650 Vigor si FMX 650


Postări Recomandate

Am cautat pe forum date despre aceasta motocicleta si nu prea am gasit. Asa ca m-am gandit sa fac un topic de discutii despre acest model de motocicleta: Honda SLR 650

 

Eu sunt proaspata detinatoare a acestui model. Motocicleta se afla inca in Germania si urmeaza sa ajunga in tara curand. E al II lea motor pt mine, o trecere de la supersport la enduro. Abia astept sa vina vara si sa o testez "endureste" (cred ca am inventat un cuvant :) )

Ea este Hondita mea, din 97 :cheers: :

 

 

Cateva date tehnice despre Honda SLR 650:

 

Engine = Air cooled, Single cylinder, four stroke. 4 valve per cylinder.

Capacity = 644

Ignition / Starting = electric

Max Power = 39.4 hp 28.7 kW @ 5750 rpm

Max Torque = 54 Nm @ 4500 rpm

Transmission / Drive = 5 Speed / chain

Dry-Weight = 161 kg

Fuel Capacity = 13 Litres

Top Speed = 160 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 392
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ha. ha

bine ai venit

 

in fine, o "SLR-ista"

 

asa cum vezi nu esti singura

am si eu o jucarie de asta , a mea fiind verde :cheers:

 

e un dominator mai de strada si eu sunt mai mult decat multumit de ea

 

am avut norocul s - o iau de noua ( avea 400 km ) si in 2 ani am ajuns cam la 16.000

nu am schimabat decat ulei ( la fiecare 3000 km ) , placute un schimb, filtru aer si acum se pare ca am de schimbat caucicuurile

 

in reste..paie si bataie

 

dat fiind ca e un model mai "nereusit" dpdv marketing nu prea s -a comercializat

din aceasi serial mai face parte si Honda Vigor ( toate din familia DOMI )

 

daca nu i secret , cati km are, ce am si cat a costat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce nu inteleg eu, de ce sunt atat de putine SLRuri in tara? despre ce vorbesti cand spui: model nereusit? :)

Toata lumea o compara cu dominatorul...dar eu ultima data cand am vazut un Dominator, mi se pare cu mult mai mare decat SLRul...ma refer la infatisare, mai ales ca are acea carena fata la far.

 

Am luat-o de la o femeie, este prima proprietara, are 10.000 km, an fabricatie 1997 si m-a costat 2000 euro pretul de acolo...ma mai costa transportul si inscrisul.

 

Sa inteleg ca nu ai avut probleme tehnice cu ea? ce minusuri (-) are din parerea ta? :moto:

 

btw: bine v-am gasit! :cheers:

 

--- Mesaj completat în 07 Nov 2007 19:47 -------------
din cate stiu eu schimbul de ulei se face cam la 2000 km, iar filtru de ulei intre 4000 si 6000 km.

 

cam cati km faci cu un plin de rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e nu inteleg eu, de ce sunt atat de putine SLRuri in tara? despre ce vorbesti cand spui: model nereusit? :)

 

ma refer la cere piata . Din pacate n a prea "prins" , atat

Si desi mie imi place enorm ( o consider motorul perfect ) nu inseamna ca Honda se va baza pe pararea mea ci pe vanzari :moto: care n au prea mers .

Ca si comparatie, DOmi se face din 1986 ( sau 88 parca ) si s a tot facut pana in 2001..sper sa nu gresec anul exact .Deci logenviva tare

 

 

Toata lumea o compara cu dominatorul...dar eu ultima data cand am vazut un Dominator, mi se pare cu mult mai mare decat SLRul...ma refer la infatisare, mai ales ca are acea carena fata la far.

 

Domi este varianta enudora ( comparatia este la nivelul motorul, care este acelasi ). SLR ul nu este un motor enduro asa ca nu i o idee buna sa l alergi pe acolo - de ex nu are acele burdufuri care protejeaza amortizoarele si iti imaginezi cam ce se intampla daca il bagi in noroi mare.

 

Am luat-o de la o femeie, este prima proprietara, are 10.000 km, an fabricatie 1997 si m-a costat 2000 euro pretul de acolo...ma mai costa transportul si inscrisul.

 

nu te superi pe mine daca ti spun ca puteai sa iei un domi la mia putini bani ? ( si eu am fost surprins acum cateva zile cand un prieten bun mi a oferit un DOmi pe la 1500 - 1700 . ( tot asa,. adus din germania )

personal am dat pe el 3700 e inainte de scoaterea TPI ului , motor asa cum ti am spus, 400 km

 

 

Sa inteleg ca nu ai avut probleme tehnice cu ea? ce minusuri (-) are din parerea ta? :lol:

 

btw: bine v-am gasit! :cheers:

 

 

saua e turing daca putem spune asa,. eu am factu transapina cu el

 

http://picasaweb.google.co.uk/1100master/Transalpina

 

in rest,ti ams pus, in 16.000 doar consumabile

 

iti recomand ( de fapt e general valabil dar la noi chiar e esential ) sa ai grija de schimbiul de ulei + filtru

 

este SFANT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles.

dar mie nu imi place dominatorul...:cheers: am avut niste criterii pe care am tinut mult sa le indeplinesc.

 

cam cati km faci cu un plin de rezervor?

 

in oras cam 170 pana la rzerva

afara -cam 220 -230

 

eu am mers afara cu 80 - 95 maxim ( o singura data i am dat 140 - 145 in bulgaria sa vad cum e )

si n am sarit de 4.6 cu pasager

ma rog, si fara cam tot atat ia:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles, eram curioasa, ca daca nu are afisaj pentru benzina tre sa ma obisnuiesc cu km.

stai linistita, nu i o problema

ai rezerva asa ca nu rama in drum :cheers:, cu robinetel

hai , sa o vedem ca poate le facem o plimare impreuna : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai dar numai noi 2 avem SLRuri? sau e lumea rusinoasa :)

 

 

nu , lumea e invidioasa :cheers:

hai, numai eu mai siut cativa DOMI si un Vigor.

 

parca am mai vauzut unul prin Bucuresti dar cum spuneam , nu i prea raspandit

 

E o struto-camila si de asta nu prea se cauta. cine a vrut honda, 650 si a luat DOmi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci e bine, suntem mai iesiti din tipar

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Nov 2007 21:06 -------------</small><br/>

Nu mai bine folositi un ulei semisintetic si-l schimbati la 5000-6000km? De ce spuneti ca il schimbati la 2-3000km?

fiecare practica cum vrea, eu am scris cum e recomandat in carti :cheers:

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu schimb de ulei la fiecare 3000km, iar de filtru de ulei la fiecare 6000km. 4.6l/100km a fost minimul de consum, in mod normal 5.5l/100km.

In afara de faptul ca porneste greu la rece (care pun pe seama bateriei foarte slabe) mie mi-a placut foarte mult, iar pentru un soft spre mai hard enduro (am urcat 2 pe ea, pe un drum care nu poate fi categorisit forestier, pana in varf de munte) se descurca mai mult decat onorabil.

 

Multa bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine folositi un ulei semisintetic si-l schimbati la 5000-6000km? De ce spuneti ca il schimbati la 2-3000km?

 

nu te supara.daca tu ( si nu esti singurlul ) crezi ca daca pui un ulei mai performant poti sa ridici intervalul intre schimburi..sa fii sanatos.

 

EU pun NUMAI FULL SINTETIC si l schimb ( cu tot cu filtru ) la 3000, .

Poti sa pui tu si mama lu' uleiu' daca nu l schimbi la timp.

 

IA gandeste te , 1 cilindrum, 650 cmc, 2 l de ulei un schimb.ti se pare ca 3k nu i suficient ?

nu am acum articolul ( e pe aici pe forum ) Care explica tot despre uleiuri dar daca l cauti sigur dai de el

 

Ca si comparatie, XX modeul 2004 , are schimbul la 12.000 :) iar bujiile la 48.000

crezi ca il voi schimba vreodata la 12.000 ? nope, 6k e suficient

 

nu uita ca traim in Ro si suntem in zona de "conditii" grele

 

iar uleiul + filtrul sunt viata motorului, de ce m-as calici la 100 de roni ?

:moto:

 

PS nu vreu sa cumpar un motor de la tine, cu uleliul schimbat la 6k :cheers:

 

 

--- Mesaj completat în 08 Nov 2007 06:38 -------------

Din cate stiu eu schimb de ulei la fiecare 3000km, iar de filtru de ulei la fiecare 6000km. 4.6l/100km a fost minimul de consum, in mod normal 5.5l/100km.

In afara de faptul ca porneste greu la rece (care pun pe seama bateriei foarte slabe) mie mi-a placut foarte mult, iar pentru un soft spre mai hard enduro (am urcat 2 pe ea, pe un drum care nu poate fi categorisit forestier, pana in varf de munte) se descurca mai mult decat onorabil.

 

Multa bafta si asfalt uscat.

fiind mai de strada are si transmisia modificata, parerea mea este ca trage mai "frumos" ca un domi :lol:

atentie, n am spus ca i mai puternc ci doar ca e mai fain :lol:

 

--- Mesaj completat în 08 Nov 2007 06:40 -------------

Honda SLR 650, an de fabricatie 1998.

SLR-ul care pe linga versiunea standard cu 39cp (29kW), mai are o varianta de serie cu 32cp (25kW) pentru motociclistii incepatori. Singura deosebire este la conectorul de la CDI cu legaturi diferite. O modificare necesita numai citeva minute. Modificarea de la 34cp la 39cp este foarte indicata din cauza ca la turatii mai mari este mai mult cuplu si viteza mai mare, dar si motorul invirte mai leger.

 

mare sef, detaliiiiiiii si te ingrop in bere. unde e modificare aia ?:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te supara.daca tu ( si nu esti singurlul ) crezi ca daca pui un ulei mai performant poti sa ridici intervalul intre schimburi..sa fii sanatos.

 

EU pun NUMAI FULL SINTETIC si l schimb ( cu tot cu filtru ) la 3000, .

Poti sa pui tu si mama lu' uleiu' daca nu l schimbi la timp.

 

IA gandeste te , 1 cilindrum, 650 cmc, 2 l de ulei un schimb.ti se pare ca 3k nu i suficient ?

nu am acum articolul ( e pe aici pe forum ) Care explica tot despre uleiuri dar daca l cauti sigur dai de el

 

Ca si comparatie, XX modeul 2004 , are schimbul la 12.000 :) iar bujiile la 48.000

crezi ca il voi schimba vreodata la 12.000 ? nope, 6k e suficient

 

nu uita ca traim in Ro si suntem in zona de "conditii" grele

 

iar uleiul + filtrul sunt viata motorului, de ce m-as calici la 100 de roni ?

:moto:

 

PS nu vreu sa cumpar un motor de la tine, cu uleliul schimbat la 6k :cheers:

 

 

NU o fac deloc din calicie ci pentru ca asa recomanda producatorii de ulei. IAr legat de conditiile grele, nu inteleg la ce te referi, ce conditii mai grele din romania afecteaza viata motorului?? Oricand ar putea zice cineva ca schimba uleiul la 1500km, si ca tu te calicesti la 100roni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca stricam topicul.

in romania se stie, calitate drumurilor este infecta . Din acest motiv cam toti dealerii de motoare ( nu conteaza daca 2 sau mai multe )nu pot sa ofere garantia repectiv periodicitatea reviziilor la nivelul celor de afara si atunci o scad ( sa nu intram in detalii, daca o mentin pe cea deafara atunci o fac pe banii lor ).

Exemple iti dau pe PM daca vrei .

Deci eu as face schimbl si la 1500 daca as merge in oras mai mult dar dat fiind ca am mers in regim de turing am mentinut cei 3000 km. Ca idee, FMX ul care este urmasul , are schimbul de ulei TOT la 3 k. Eu cred ca este suficient de clar ca trebuie schimbat la acesta valoare .scuze daca ti s-a parut ca sunt mai agresiv insa am obosit sa vad cum lumea nu intelege un extrem de simplu dar vital lucru - uleiul este viata motorului si cum spune producatorul lui , asa facem . Poate chiar mai scandem intervalul la ce praf si ce mizerie este aici

 

bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate chiar mai scandem intervalul la ce praf si ce mizerie este aici

bafta :cheers:

Schimbarea uleiului se face ca la carte, sau in functie de placerea fiecaruia. Dar un ulei isi pierde proprietatile atunci cand modul de abuzare al motorului este altul decat unul "normal" (normal fiind ceva considerat de proiectantii motorului). Asa ca daca dai in el ca in caine automat schimbi si uleiul mai des. Daca utilizarea motorului e mai mult in interiorul orasului, ar fi recomandat sa il schimbi mai des, datorita modului de functionare a motorului.

Una peste alta producatorul poate recomanda un anumit tip de ulei si in functie de locatia unde folosesti motoru sa utilizezi ulei de anumita vascozitate... si tot asa.. povestea continua.

Revenind la topic, e un motor frumos de strada, ce seamana cu vechile scrembleruri, pe care personal nu l-as calari. :) , pentru ca nu imi place.

Hai cat mai multe schimburi de ulei in conditii optime de utilizare si fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapanesti (a se citi calaresti) sanatoasa si ea sa aiba grija de tine ! :burnout: cred ca abia astepti s-o aduci acasa...si sa vina vremea frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...