Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Media mea este ~5.5 combinat (autostrada/urban). Un rezervor ma tine cam 250 km pana ii fac plinul.Adeca atunci cand clipeste pompita de pe dashboard. Si daca nu ma-nsel in carte scrie ca atunci cand nu mai ai nicio liniuta mai sunt 2 litri. Mie imi place sa o tin la peste 6,000 ture pentru ca EFI nu-si mai face de cap atunci. Daca o las mai jos de 3000 nu mai trage dupa cateva secunde. Te obisnuiesti cu regimul ori poti sa-i pui un PC. Sunt o gramada de maps pentru GSR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai rodajul nu l-am facut eu. Fiind un demo bike a fost rodata la dealer. Scrie in cartea de sub sa cum trebuie sa faci. Iti trebuie cateva mii de km ca sa-i poti deschide gazul la maxim :). Din fericire eu n-a trebuit sa astept :lol: Direct pe sosea la regim maxim. Mi-a promis cineva manualul de intretinere/demontare etc pe un CD. Sa vad daca se tine de cuvant.

LE : in orice caz daca e primul tau motor nu o sa-ti faca probleme mai ales in timpul rodajului cand trebuie sa rulezi la anumiti parametri. GSR e foarte linistit pana in 5,000 ture. Festivalul incepe dupa 6,000. Daca nu e prima motocicleta atunci o sa-ti placa cum ia curbele la viteza medie si cat de bune sunt BT014 pe vreme rece. Astia de la Bridgestone stiu cate ceva despre cum se face un pneu de motor. La primavara am sa schimb pe Michelin Pilot Power, am auzit numai lucruri bune despre ele.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, nu e primul motor. E primul nou, in schimb. Si da, a venit la timp, deci baietzii sunt seriosi. Am facut primele zeci de km, merge ok, dar astept sfarsitul rodajului ptr parerea finala. Pana acum pot sa zic doar ca isi merita banii, sunt multumit. Suna f bine chiar cu tobe stock, un pic cam mare raza de bracare si parca o idee mai "grea" la schimbari de directie decat, sa zicem, un cbf 600. In rest, totul ok, astept prima suta ptr o idee relativa despre consum.Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,pai nu cred ca o sa ai mai mult de 5.5-6 % chiar si in faza asta. Ce raza de bracare ai incercat? Eu sunt super multumit la 5-6 m desi sa fiu sincer nu am incercat niciodata sa vad cat poate sa duca cu adevarat.Uite o chestie buna de testat azi cand merg acasa :) Am sa incerc fara ambreiaj si cu frana de picior ca sa compensez jocul din cutie,ca la scoala :lol:

 

LE: de fapt,daca ai s-o rodezi doar prin oras (contraindicat de altfel) s-ar putea ca si consumul sa creasca. In oras ai termometrul lejer la 90 mai ales daca stai la multe stopuri. Pe autostrada 79 este cam regula. Nu te speria daca vezi spuma alba in baia de ulei, daca pornesti motorul rece si te misti putin se vede un fel de spuma alba prin gemuletul de pe carter. Si inca o chestie , intre 6-7000 ture oglinzile vibreaza destul de enervant. Eu deja mi-am comandat altele mai grele desi ma gandesc serios la alt ghidon. Frana de picior e un pic mai moale in prima parte a cursei dar isi face treaba.

 

--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 21:05 -------------
UPDATE : am primit Suzuki GSR600 service manual. 160 MB. Il trimit gratis la posesorii de GSR.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu fac rodajul in oras, dar distantele iesirilor dupa ora 16 in timpul saptamanii sunt scurte din motove evidente. Consumul aproximativ 5,6-5,7. asta in conditii de maxim 6500 de ture. Nu ma sperie nici o spuma ptr ca nu ma uit! :) E in garantie! :lol:. Am citit deja manualul de utilizare, nu sunt la primul motor asa ca nu imi prea fac probleme. Azi am facut ceva km pe o ploaie torentiala, am mers cam cu 70-80 km/h, perioada de ploaie adica, cateva curbe usoare si s-a comportat excelent, nu am avut probleme cu aderenta, chiar si in conditii de cauciucuri reci si asfalt scaldat de apa. Inca o nota buna ptr ea.

cat despre oglinzi care vibreaza, ce sa-ti zic, eu vin de pe un shadow de 750, asa ca vibratiile anemice de la gsr sunt apa de ploaie. parol. numa bine.

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ceva amuzant? Un amic, auzind ca vreau sa iau un gsr (sau suzuki in general) imi spunea ca sunt rau prelucrate, ca nu dau atentie la finisaje, ca ar fi neingrijite.....dar ca sunt bune ca motoare, dupa honda adica. Am zis, ok, ma duc sa-l vad de aproape, l-am vazut, mi s-sa parut super ok....Am cumparat motoru, m-am dus sa-l vada....zice, arata misto, felicitari....dar ce tare e copiat dupa hornet(asta nou):)) :lol: ! Nu m-am suparat deloc, ptr ca este un om super ok si stie despre motoare. Dar eu stiu ca prototipul B-King e ceva mai vechi decat noul hornet. Nefiind mare fan suzuki de principiu, serios asta, eram curios sa vad cum merge, cum arata, etc...M-am convins de look si de ciclistica, nu mai vorbesc de pret, astept fiabilitatea si competenta la service. Pana acum m-a castigat! Bravo Suzuki.

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti se pare la ture mici? Pe mine la inceput m-a luat prin surprindere. Dupa un doi cilindri in la care dadeam drumul la ambreiaj si puteam urca bordura din fata casei cu ceva zvac,acum trebuie sa am grija parca sa lucrez mai mult din ambreiaj si gaz ca sa evit stall. La drum eu o cam tin mai mereu la peste 5k. Cica torque cel mai mare ar fi la 9k sau pe-acolo oricum.

N-are cum sa fie copiat nimic de la Hornet. In primul rand farul cu dash board arata penal la Hornetul nou iar un nekkid fara exhaust sub seat nu e nekkid.Period. In rest, Hornet e cam la fel la ciclistica.N-ai pierdut nimic. In schimb asta nou de 1000 de la Honda arata bestial (CB sau CBF nu mai stiu).Oricum,pana te plictisesti tu de gisser mai trece vreme lunga. Ceva tunning la ea,modificari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si io GSR 600, fara ABS, am facut vreo 4000 si ceva de km (cateva sute impreuna cu Tytus, initiatorul temei). Viteza maxima atinsa 230 km/h pe A2 si mai avea gaz(merita mentionat ca am 70 de kg si 1,72).

Consum: la mine consuma undeva intre 6,5 - 7 / 100 km. Nu am reusit nicodata sa bag 16,5 litri in ea - si am avut chiar pana prostului, au intrat vreo 15 litri. Sunt multumit de motor. O singura problema am avut duminica trecuta - pornesc motorul, porneste, merge cateva secunde, se opreste.

Am pornit din nou si a fost ok de data asta.

Am condus pe ploaie torentiala(aviz amatorilor - la viteze mici, se face un abur de la tevile de esapament si de la radiator de zici ca a luat foc!!!!), pe asfalt inghetat (-2 grade), Battlax-urile sunt superbe, motocicleta e previzibila.

Alte impresii - in oras pot merge si cu 2000 de ture fara sa faca nazuri, pot pleca cu a 3-a de pe loc fara zgaltaieli. La inceput cutia de viteze parea un pic imprecisa - de multe ori nu reuseam sa "ghicesc" neutralul la semafor- trecea fie intr-antaia fie intr-a doua. Dupa vreo 1500-200km, nu mai sunt probleme.

 

Dezavantaje

- loc sub sa minuscul - tot timpul ma car cu rucsac dupa mine

- lipsa cric central - ca sa ung lantul am cumparat un cric special de la louis

 

Am atasat si niste poze cu evolutia mea ca motociclist.

post-20099-1196959112_thumb.jpg

post-20099-1196959139_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti se pare la ture mici? Pe mine la inceput m-a luat prin surprindere. Dupa un doi cilindri in la care dadeam drumul la ambreiaj si puteam urca bordura din fata casei cu ceva zvac,acum trebuie sa am grija parca sa lucrez mai mult din ambreiaj si gaz ca sa evit stall. La drum eu o cam tin mai mereu la peste 5k. Cica torque cel mai mare ar fi la 9k sau pe-acolo oricum.

N-are cum sa fie copiat nimic de la Hornet. In primul rand farul cu dash board arata penal la Hornetul nou iar un nekkid fara exhaust sub seat nu e nekkid.Period. In rest, Hornet e cam la fel la ciclistica.N-ai pierdut nimic. In schimb asta nou de 1000 de la Honda arata bestial (CB sau CBF nu mai stiu).Oricum,pana te plictisesti tu de gisser mai trece vreme lunga. Ceva tunning la ea,modificari?

E ok si la ture mici, asa merg astea cu multe mii de ture, trebuie accelerat un pic mai tare....

Cat despre cum arata una sau alta dintre motociclete, este strict chestie de perceptie.

Eu sunt un fan Honda, admit asta, dar asta nu inseamna ca nu pot recunoaste un motor frumos cand vad unul, nu sunt ipocrit, iar sincer, sunt putine motoare care sa nu-mi placa dpdv estetic. Tehnic mai discutam.

Tunning nu, modificari nu, e ok deocamdata, poate ceva chestii minore ca de ex capete de ghidon, grip-uri si engine guard de la rizoma si chiar niste oglinzi, dar peste ceva vreme.

E normal sa aiba cuplul maxim la turatie mare genul asta de motor, iar despre ture, deocamdata, ma repet, sunt la rodaj, asa ca nu e relevant. merge ok, asta pot sa zic.

Te salut.

 

Cat despre spatiul de sub sa, este mic, intr-adevar, dar ce naiba, motor de genu' asta cu port-bagaj....zau asa...

Sa nu fim carcotasi mah..... :crack:

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd:Si la mine sta temperatura la drum numai la 79 grade,in oras86-98grade... e normal atunci.BT014 sunt super ok sustin si eu asta.As vrea si eu manualul de service, poate discutam pe mess modalitatea de transmitere :crack:

 

@dio phili:Ma bucur ca iti place jucaria :puke: poate ne vedem odata.Vezi ca in rodaj tb sa o freci in ture,nu sa mergi constant,eu am ramas surprins cand am citit in manual,e invers ca la masina;consum am avut si 8% (am 2.01 inaltime si 110kg+lipsa parbrizului(la moto :o ))cand am venit de la CT(voi pune poze mai jos)pe A2 cu viteza la varf de 210km/h,2ore15min mamaia-dristor si sub 150km/h nu am lasat-o pe A2(noaptea,singur si la 4 grade nu e asa placut sa mergi),am cam 250km autonomie cu un rezervor,astept parerea ta despre consum :crack:

 

@ddmkro:asa domnule ,nici acasa nu te poti da jos de pe 2 roti :hurt: si cea mica are lant? :D ;eu am reusit sa folosesc portbagajul umplandul cu o husa de casca pt pasagera si plasa de prindere :D :D .Pun si eu poze de la iesirea noastra de pe Cheia,Muntele Rosu din 3noiembrie2007,poate mai gasim si un Aramis Fz6(stie el cine :D ) sa vina alaturi de muschetarii GSR in incursiuniile noastre moto :-L

 

post-18483-1197016529_thumb.jpgpost-18483-1197016557_thumb.jpgpost-18483-1197016741_thumb.jpgpost-18483-1197016824_thumb.jpgpost-18483-1197016875_thumb.jpgpost-18483-1197016937_thumb.jpgpost-18483-1197017029_thumb.jpgpost-18483-1197017163_thumb.jpg

 

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 10:58 -------------</small><br/>

Dupa distractii, un pic de probleme:

1.Firul de la far e nesimtit de scurt(poate doar la mine)cand intorc ghidonul maxim dreapta(firul vine prin stanga)se sugruma si sare din mufa de la far :) mi-am facut dexteritate sa il bag fara sa scot ornamentele laterale ale farului.A patit cineva asta?La voi e firul lasat mai lung?Voi da jos carcasa de la rezervor sa il mai lungesc.

 

2.Venind iarna si frigul, jucaria s-a ofticat si am gasit-o in garaj pe pana pe spate(bine ca am patit acasa) :rtfm: ,unde o tin eu este putin inlinat solul opus directiei motocicletei care si asa pe cric statea cam pe drept si facand pana pe roata spate am constatat cu stupoare ca statea la verticala (pana=statea pe janta dreapta nu pe cauciuc pe rotund) intr-un echilibru F FRAGIL nici prin cap nu imi putea trece asta,aveti si voi grija unde si cum o tineti :ok: A avut cineva pana cu ea?De ce scule am nevoie? in manual nu scrie si cu parere de rau nu am avut pana acum inlinatii mecanice prea mari sa imi dau seama din ochi de ce am nevoie(dar invat temeinic acum)

:lol:

 

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 11:13 -------------</small><br/>

22noiembrie2007 excursie Constanta :rtfm:

La dus soare si 10grade,placut pe A2 care era pustiu,la intoarcere noaptea la 4 grade nu a mai fost asa placut dar am venit tare.

Poze moto-marinaresti, sper sa va placa

post-18483-1197018380_thumb.jpgpost-18483-1197018461_thumb.jpgpost-18483-1197018506_thumb.jpgpost-18483-1197018525_thumb.jpgpost-18483-1197018566_thumb.jpgpost-18483-1197018660_thumb.jpgpost-18483-1197018684_thumb.jpgpost-18483-1197018704_thumb.jpgpost-18483-1197018736_thumb.jpgpost-18483-1197018756_thumb.jpgpost-18483-1197018806_thumb.jpg

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bune pozele, alea de la C-ta adica! :crack:

Si a mea tot pe la 80 grade sta, asta e temp, nu e de speriat.

Consumul e cum am zis mai inainte pe topic.

Probleme nu am pana acum.Salut.

 

Ah, 2, 15 ore pana la Cta, cu motoru?pai am facut 1,40 cu masina.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK,deci cine vrea dati PM cu adresa sa va trimit prin posta CD-ul cu manual service. O sa dureze ceva pentru ca sunt in constructii pe acasa si pana ard un CD ...

ATENTIE : Service manual nu este carticica aia ce ati primit-o sub sa. Este un manual de ~400 pagini in care bicicleta e desfacuta pana la ultimul surub si toate alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]poate mai gasim si un Aramis Fz6(stie el cine :crack: ) sa vina alaturi de muschetarii GSR in incursiuniile noastre moto :lol: [...]

 

:D ...se pare ca m'am recunoscut... numai ca o sa va stric imaginea de gesristi... :D

aaa...si sa imi recuperez casca...stie el cine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tytus - da, si aia mica are lant :crack: - eu discut atat de mult despre intretinerea lantului, incat Tytus considera ca am un fetis cu lantul... :lol:

 

A gasit cineva un parbriz la un pret decent ptr GSR ? Aia de la Suzuki au niste preturi nesimtite la parbrize ptr GSR, si in plus, mi se pare ca parbrizele de la Suzuki parca fac GSR-ul sa aduca a B-King.

Eu cred ca Suzuki a scos GSR-ul ptr a testa piata ptr B-King, sa vada daca exista o reactie pozitiva la vazare.Ce vreau sa spun este ca desi asemanarea intre GSR si B-King este intentionata, mie imi place GSR-ul mai mult.

 

Ceva un pic off topic - am acasa colectii intregi de Motolife, Univers Moto si Motociclismo. Am tot cautat niste review-uri decente la GSR - am gasit unul in Motociclismo. La Univers Moto, la testele de naked-uri, lipseste cu insistenta GSR-ul, ca si cum astia de la Motorrad nu stiu ca exista - tot timpul la Suzuki apare ca si motor naked fie Banditul de 6 jumate' fie SV-ul !!!In plus, cam in toate numerele si pe la cam toate categoriile de teste, apare BMW-ul. Nu ca BMW ar face motoare nasoale, doamne fereste, dar nici motoare asa "that good"...Sa fie doar o parere oare ca nemtii de la Motorrad ( al carei apendice declarat e Univers Moto) sunt cam nationalisti si isi cam protejeaza industria moto?

 

Atasez o poza cu un parbriz care costa cam 100 de euroi, e de la Ermax..si poate stie cineva de unde pot face rost de asa ceva.

 

@Tytus - Da'i domne odata casca lui Aramis...ce naiba, nu ti-ai mai gasit Uvex-ul ala ? :crack:

post-20099-1197138575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ceva despre Gsr:

http://www.emoto.com/essais/suzuki-gsr600-2.php

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...2F?OpenDocument

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...e|1&id=1899

O sa vezi ca francezii si italienii sunt sensibil mai obiectivi decat altii...desi in Anglia Gsx r 1000 e cel mai vandut motor.

Si in plus, ce review mai bun vrei decat faptul ca in Italia, in anul 2006, a fost cea mai bine vanduta motocicleta, iar in 2007, in luna iulie, de ex, era pe locul 4. Motociclismo.it e super ok, daca gasesti revista scrisa, in romania, e cca 90 si ceva de mii, o sa afli f multe date despre motoare in general. Recomand iarasi, in masura posibilitatilor, revistele "In sella" si "Due ruote", super bune si obiective la teste, cu tot ce poate fi interesant ptr unii ca noi. La cca 4 euro, in Italia, din pacate.

Ciao!

 

PS: BMW sunt motoare f bune, e f bine ca nemtii isi protejeaza industria si isi promoveaza produsele, imi doresc sincer sa putem promova si noi produse romanesti de acelasi calibru. Toate statele au politici protectioniste ptr produsele proprii.

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca motorul de pe GSR e un K5 GSX-R detunat, nu un K4.Ma rog.

LE: deci situl ala englez e chiar (cuvant urat). E clar un articol la comanda. Uite la cp : 88???Plus ca e diferenta uriasa intre owner's rating si MCN.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tytus - Da'i domne odata casca lui Aramis...ce naiba, nu ti-ai mai gasit Uvex-ul ala ? :crack:

 

:D :D

QUOTE(ROMI3 @ Dec 5 2007, 03:07 PM) *

salut,

Pe louis nu este decit marimea XL iar eu nu am mai tinut minte ca vrei alta marime. Am crezut ca vrei acel XL. Pe marime M nu o gasesc sa ti-o aduc mai ieftin de 1630 lei. Termen de livrare ar aprox 2 saptamini.

Numai bine

 

QUOTE(Tytus @ Dec 5 2007, 04:06 PM) *

Asta e, o sa mananc mai putin de Craciun drink.gif sad.gif

UVEX HELIX RS 750 HELM carbon pe negru mat marimea M

Poti sa lansezi comanda si o astept beer.gif

 

Astept data de 19-20decembrie :crack: cand teoretic ar tb sa vina caciula din carbon cu viziera :lol:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ dio phili Am mai gasit pe undeva pe net remarca cum ca GSR 600 ar fi fost motocicleta anului in 2006 in Italia. Imi poti da un link unde sa vad si eu cum e clasata in 2007 in diferite tari ? Legat de industria noastra moto pe care ar trebui sa o promovam.Hmmm...ia sa vedem ce am putea promova....Carpati de 70 cmc, Mobra Turist, Mobra Hoinar de 50 cmc, si niste incercari pe la IAR in anii '50 de a copia MZ RT 125 (fostul DKW de dinainte de razboi, si prima mea motocicleta)...A, mai era si celebrul Iustin Capra, care a facut niste prototipuri foarte interesante de motorete, nu stiu daca mai traieste.

 

@Tytus ...te tachinam cu casca aia. Bafta multa si sa vina cat mai repede !

 

Am o mica chestie care ma seaca rau la GSR . Cand merg cu viteza mica - la trecerea printre masini sau cand fac manevre de parcare - aud un scarzait secant undeva in stanga fata...Tytus mi-a sugerat ca ar fi placutele de proasta calitate, si asta m-a mai linistit, ca voiam sa dau o tura pana la mama dracului in Tunari.

Mai aude cineva scartaiala asta ?

 

Acum cateva sapt mi-am luat inima in dinti si mi-am spalat lantul. Am cautat in disperare kerosen ptr curare, si pana la urma am folosit motorina. Se strange foarte multa mizerie pe patina - mizerie care trebuie data jos cu mana, ca nu incapea altceva acolo. Ptr ridicat roata am folosit http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...tnr_gr=10003338

Ptr curatire am umplut o sticluta de pulverizat uleiul de plaja cu motorina, si am spray-at fiecare link. Am folosit si niste periute de curatit unghiile - luate de prin Real. Sapt trecuta mi-am comandat http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...5&anzeige=0. Ptr cei care vor sa isi comande, este o perie care arata destul de ieftin, iar perii sunt FOARTE aspri - drept ptr care nu prea imi vine sa o folosesc, sa nu deteriorez o-ringurile.Deci nu prea merita.

Am evaluat ochiometric si kettenmax-ul http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...tnr_gr=10003135

si nu prea e spatiu la gsr intre lant si bascula.Oricum, un amic de-al meu si-a comandat, o sa va zic daca incape la gsr si daca merita.

Ptr spalat motocicleta folosesc un garden sprayer - un recipient cu pompa, se gaseste la orice hypermarket costa cam 50 roni si isi face treaba. Atasez niste poze.

 

Ce se poate totusi depozita sub sa (adica ce am eu):

- una bucata manometru

- una bucata pompa de bicicleta - se gaseste la magazinele de biciclete, e mica, incape perfect intr-unul din "santurile" "portbagajului"

- niste servetele

Am incercat sa indes si trusa medicala - http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...0&anzeige=0 - si nu am reusit.

post-20099-1197198178_thumb.jpg

post-20099-1197198190_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...