Sari la conținut

Triumph Daytona 600


Sawyer
 Share

Postări Recomandate

Deci...in incercarea de a ma informa mai bine asupra acestui motor apelez la voi dragi concetateni....uhm conmotoristi sa imi dati cateva detalii. Din auzite, din incercate...cum puteti...ar fi de mare ajutor! Multam fain....a...sa nu uit....subiectul discutiei Triumph Daytona 600(2004). A si inca o chestie...un detaliu important...consumul...cam cat papa? Are cineva idee?

post-11890-1191784376_thumb.jpg

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai primit sfaturi bune mai sus

despre noul 675 s'au auzit numai lucruri bune, despre 600 mai putine, doar ca erau inferioare japonezelor de 600.

consumul cred ca este lucrul cel mai irelevant..cat poate sa consume?? intre 5 si 10%, depinde cum o porti

alegerile astea tre facute cu inima, iti place? o cumperi!! fara prea multe masturbari mentale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai $$$ de dat pe o Daytona ...te gandesti la consum?

Niciodata nu o sa inteleg intreabarea asta legata de consum, mai ales pusa de cei care isi cumpara supersport.

 

E super imbecila. E ca si cum ti-ai lua BMW 540i si ai intreba "da consuma mult?"

 

Mai mult de-atat, pune-ti problema pieselor,nu a consumului.

 

Cu siguranta vrei Daytona pt ca e "altceva", "diferit" si ca nu e atat de prezenta pe strazile Romaniei. Cu siguranta nu pt performantele ei isesizabil mai bune/proaste fata de japonezele de 600, pe care tu mira-m-as ca le vei simti...

 

LE: sunt eu mai noob asa, dar la prima vedere Daytona poate fi asemanata, de un necunoscator, cu un CBR 600 F4i sport.

 

Deci daca vrei 'style' sau 'unicitate', la prima vedere nu o sa faci furori.

 

daca vrei ceva diferit incearca un Ducati 749, se invarte cam in aceeasi plaja de pret.

 

Imi dau si eu cu parerea, daca spun prostii rog sa fiu corectat:)

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul 600 de la Triumph era un patru cilindri. 675 este un trei cilindrii, adica nici cu unul mai putin nici cu unul mai mult decat trebuie :bigstar: 600 nu a fost un motor performant la Triumph, de aceea l-au lasat cu totul.

 

Agusta a vandut Husqvarna ca sa aiba bani (pe langa innoirea modelului foarte vechi de 1000 cm3) sa dezvolte si un supersport de.... trei cilindrii si 675 cmc - o sa va uitati altfel la trei cilindrii de acum incolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre sa ne intelegem acela este Daytona 650. CEL DIN POZA. 4 cilindri erau intr-adevar.

pe aici din pacate nu poti gasi prea multi posesori. Anult recut vedeam doua 650 galbene pe amkrt, da rnu stiu cine erau tipii.

 

Pe mine ma excita gandul de mult la un 675, dar momentan mia rabd. sa vad cums e misca piatza si.. treburile.

675 cam trage clapa la japo :ok:). It's a real pinn in the ass.

dar reveind la 650, am auzit si eu vorbe cum ca un tip care avea pe la noi l-a luat nou si pe la 14 ooo km l-a vandut pe motive de zgomote ciudate la motor. nu stiu amanunte detalii sau..daca e doar o vorba aiurea.

 

Problema pieselor mi-o pun si eu. E principalul motov care m-ar impiedica sa o am.. inca ma mai gandesc..

 

p.s. nu imi iau motor pentru alii. cine stie cunoaste. Nu ma itnereseaza sa ma recunaosca putzacii cu 675. it's all about ME. my feelings.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre sa ne intelegem acela este Daytona 650. CEL DIN POZA. 4 cilindri erau intr-adevar.

pe aici din pacate nu poti gasi prea multi posesori. Anult recut vedeam doua 650 galbene pe amkrt, da rnu stiu cine erau tipii.

 

Pe mine ma excita gandul de mult la un 675, dar momentan mia rabd. sa vad cums e misca piatza si.. treburile.

675 cam trage clapa la japo :ok:). It's a real pinn in the ass.

dar reveind la 650, am auzit si eu vorbe cum ca un tip care avea pe la noi l-a luat nou si pe la 14 ooo km l-a vandut pe motive de zgomote ciudate la motor. nu stiu amanunte detalii sau..daca e doar o vorba aiurea.

 

Problema pieselor mi-o pun si eu. E principalul motov care m-ar impiedica sa o am.. inca ma mai gandesc..

 

p.s. nu imi iau motor pentru alii. cine stie cunoaste. Nu ma itnereseaza sa ma recunaosca putzacii cu 675. it's all about ME. my feelings.

 

650 si 600 sant indentice ca design. Diferenta? 600 este profus in 2004 iar in 2005 inginerii s-au hotarat sa maeasca cilindreea la 650...look 600-ul si 650-ul

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...