Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz)


  • Please log in to reply
2136 replies to this topic

#2121 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 24 June 2017 - 10:15 AM

De ex., a mea nu vrea neam sa mearga cu configuratia standard. E un 200, adevarat, dar la setarile actuale am ajuns cu trial and error. Am sfarsit prin a avea jiglere si ace inutile pt mine, acum. O fi din cauza uzurii carburatorului (??!!), a cilindrului. Nu stiu. Mecanicul tau poate sa faca reglaje foarte bune in principiu dar sa nu fie valabile pt mobra ta.


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#2122 Stefrusu

Stefrusu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 224 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Intalniri,discutii,plimbari
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CL 02 HUG
  • Club: NO CLUB!!!

Posted 27 June 2017 - 05:02 PM

Salutare! Stie cineva unde gasesc piese pt un 620-L4 ,din '95? Multumesc.



#2123 secbiker

secbiker

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 339 posts
  • Gender:Male
  • Location:Simleu Silvaniei
  • Moto: Honda Crf 250X , Yamaha XT 660 X
  • Numar: SJ 85 SEC
  • Club: Simleubike

Posted 30 June 2017 - 07:35 AM

  Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba.



#2124 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 30 June 2017 - 08:37 AM

Salut,

 

De curand mi-am vandut 400 exc-ul si as vrea sa trec pe doi timpi, as avea o mica intrebare: Sunt diferente majore intre 250exc din 2003 si cel din 2006 ? Diferenta de pret ar fi cam de 600-700 euro, daca as lua 2003-ul ar mai ramance ceva bani pt o revizie, poate chiar si o remorca.

Il voi folosii in regim hobby, ture de 3 maxim 4 ore de maxim doua ori pe luna. Si poate in viitorul putin mai indepartat si si mici competitii de amatori.

 

Multumesc!



#2125 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 30 June 2017 - 09:18 AM

  Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba.

 

Pai relantiul nici nu trebuie sa stea la rece fara soc. Ca d-aia exista circuitul de soc la carburatoare: sa ajute alimentarea cand motorul este rece. Surubelul de "aer" se regleaza dupa ureche. Scrie si in carte asta. Nr. de ture din carte este setarea de la care pornesti reglarea lui.


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#2126 Un motociclist

Un motociclist

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:sat cu tranvaie
  • Moto: suzuki drz 400

Posted 10 July 2017 - 10:11 AM

Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...
» Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17
Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...

Attached Thumbnails

  • IMG_20170709_172259.jpg


#2127 LaurAlex

LaurAlex

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 146 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Enduro
  • Moto: KTM EXC-F 250

Posted 08 August 2017 - 12:44 PM

Salut. De 2 saptamani am cumparat un KTM EXC-F 250 2008 cu 214h. Vreau sa ii fac schimbul de ulei, ce ulei sa folosesc? in manual spune ca Motorex power synt 10w50, altii au spus ca folosesc motul 300v 10w40,  care mi-l recomandati?  



#2128 radu2000v

radu2000v

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Moto: KTM 300 EXC, Beta Rev3
  • Club: -

Posted 09 August 2017 - 03:12 PM

Cauta ulei moto, enduro (daca este posibil), macar 10W50.

10W60 este mai bun, pe caldurile astea o sa reziste mai bine.



#2129 LaurAlex

LaurAlex

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 146 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Enduro
  • Moto: KTM EXC-F 250

Posted 09 August 2017 - 04:32 PM

Am ales Motul 300V. 

 

Acuma am alta problema. Am scos uleiul, l-am tinut in toate partile si am scos abia 700ml de ulei..

Fostul proprietar a facut schimbul inainte cu 10h sa il cumpar eu, a spus ca a bagat 1.1l si ca mereu a verificat nivelul si era ok.

 

Din ce cauza poate sa manance ulei? scurgeri nu are ca am verificat mereu, si nici nu am vazut pete.

De cand l-am cumparat am mers cu el doar in forja, viteze de 120-130, ridicari intr-o roata etc.. poate fi si asta o cauza?



#2130 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 390 posts

Posted 12 August 2017 - 05:11 PM

un manual cu coduri piese pentru un ktm lc4 supermoto 2004 , daca are careva prin PC rog un PM cu dansul ,   sbk750@yahoo.com   ,  merci anticipat .



#2131 un_aiurit

un_aiurit

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,272 posts
  • Gender:Male
  • Moto: kawa zx-9r
  • Numar: rabatabil

Posted 12 August 2017 - 06:45 PM

http://shop.dementor...rmoto-orange-au
» Post actualizat in 12 Aug 2017 16:45
Sau intri pe www.ktmexc.ro

#2132 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 390 posts

Posted 12 August 2017 - 09:54 PM

merci fain , super primul site



#2133 LaurAlex

LaurAlex

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 146 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Enduro
  • Moto: KTM EXC-F 250

Posted 17 August 2017 - 03:19 PM

Are cineva de vanzare un intrerupator semnalizare KTM EXC 2008 (si second), potriveste si de la model mai nou.  

Am cautat cam pe la toate magazinele din tara si nu are nimeni.. doar complet

Am nevoie doar de partea de jos care e incercuita in poza

Attached Thumbnails

  • nachman-buton-lumini-oprire-claxon-ktm-husaberg-cu-semnalizare_dbcd2d.jpg


#2134 radu_

radu_

    Uliu'

  • Membru
  • Pip
  • 443 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Moto: TransalpPD10
  • Numar: din tabla
  • Club: ...

Posted 22 August 2017 - 11:05 PM

Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate!

 

https://www.olx.ro/o...-4-ID99bhZ.html


» Post actualizat in 03 Sep 2017 18:30

Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate!

 

https://www.olx.ro/o...-4-ID99bhZ.html

 

Vândut!



#2135 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 29 September 2017 - 09:28 AM

E cineva care are un 525 pe aici ?

 

Vreau sa merg maine sa vad si eu unul si am o mica intrebare legata de compresia lui...Trebuie sa se poata pornii la pedala si fara decompresor (maneta mica de pe capacul pompei de ambreiaj) ?

Pun aceasta intrebare deoarece vanzatorul mi-a trimis o filmare in care il porneste la pedala destul de usor, la a doua pedala o ia, dar fara sa foloseasca decompresorul, efectiv nu il are, a zis ca asa l-a luat si nu i-a simtit lipsa...

 

Eu am avut un 400 in trecut, la care avea acelasi tip de decompresor, dar la fel il puteam pornii si fara.

 

Deci pentru cei care au avut si 400 si 525 cat de mare este diferenta de compresie intre cele doua ?

 

Multumesc!



#2136 un_aiurit

un_aiurit

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,272 posts
  • Gender:Male
  • Moto: kawa zx-9r
  • Numar: rabatabil

Posted 29 September 2017 - 02:52 PM

Am eu 525 și îl pornesc fara decompresor,trebuie să știi când sa îi dai,îl pot porni fara probleme și în adidași,dar dacă îi dai când e in compresie maximă și dai bărbătește se poate lăsa cu oase rupte.
» Post actualizat in 29 Sep 2017 12:54
Cel mai bine vezi cum trage,dacă scoate fum etc,.

#2137 Biscuit

Biscuit

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 141 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: KTM EXC
  • Numar: Nu le mai stiu numarul (femeilor)
  • Club: Ma gasiti in Fratelli

Posted 29 September 2017 - 11:42 PM

Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...
» Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17
Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...

 

Acela e un buton de harta de putere (mareste avansul la bujie). Butonul eu zic sa nu-l cumperi pe cel original avand in vedere ca gasesti la aprox 40 ron si merge foarte bine: https://www.olx.ro/oferta/buton-on-off-pornit-oprit-motocicleta-scuter-atv-ghidon-ID57BQu.html#cbe2b6d886  aici ai modelul insa il gasesti in orice magazin de piese atv/scutere. Il folosesc de mult timp si merge fara probleme.


Toti iti vor binele. Nu-i lasa sa ti-l ia !





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status