Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz)


  • Please log in to reply
2136 replies to this topic

#1 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 04 September 2007 - 12:27 PM

salve suntem stef si ade..familia ktm din valcea si nu mai suportam sa nu avem si noi un topic pe profil...portocaliu si cu aripioare pe rezervor...hai sa bagam .necazuri,probleme,solutii practice,puncte slabe la exc-uri(2T sau 4T)
o sa revenim cu o dezbatere mai larga pe aceasta tema..pana atunci aratati-va interesul si bagati si voi vorbe in cantec.....
:)

ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#2 Soso

Soso

    motociclist de brazda

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,134 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucurești
  • Moto: ktm 300 exc

Posted 04 September 2007 - 04:31 PM

eu astept de la tine detalii si impresi legate de 530, mai ales fata de 525.
ready to race

#3 MacLeod

MacLeod

    Eingel

  • Super Membru
  • PipPip
  • 566 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:moto, muntele si skiul
  • Moto: 520 EXC
  • Numar: B-96-MTK
  • Club: Moto Adventure

Posted 04 September 2007 - 08:17 PM

probleme ati spus, iata ca vine:
Am un 520 din 2000 si imi tot pisa ulei pe la pinionu de atac. Culmea e ca am schimbat semeringu, oringu si bucsa cu original KTM parts, dar degeaba. Cineva imi sugera un semerign identic dar romanesc, diferenta intre cel de la mama lui din Austria si cel din Romania consta in partea exterioara a semeringului care la Romania nu e invelit in metal. Ceva idei?
In rest sunt foarte mandu ca fac parte din aceasta mare familie a portocaliilor. :)
Bafta si ne :scratch: la Buzau cu cei care vin.

Edited by MacLeod, 04 September 2007 - 08:19 PM.

Live long and prosper

#4 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 05 September 2007 - 07:47 AM

probleme ati spus, iata ca vine:
Am un 520 din 2000 si imi tot pisa ulei pe la pinionu de atac. Culmea e ca am schimbat semeringu, oringu si bucsa cu original KTM parts, dar degeaba. Cineva imi sugera un semerign identic dar romanesc, diferenta intre cel de la mama lui din Austria si cel din Romania consta in partea exterioara a semeringului care la Romania nu e invelit in metal. Ceva idei?
In rest sunt foarte mandu ca fac parte din aceasta mare familie a portocaliilor. :)
Bafta si ne :scratch: la Buzau cu cei care vin.

eeeeee poveste veche asta cu uleiul de la pinion...un flacau de la noi are un 400 de 2007 si am schimbat simeringul si s-a rezolvat..nu stiu ce sa iti zic de treaba cu simeringul romanesc..austriecii nu sunt prosti cand au facut camasa de metal...poate merge...fa o proba daca gasesti dimensiunea respectiva..spala bine monteaza simeringul si da-te putin pana incingi bine uleiul in el si vezi ce se intampla...dar in mod normal nu are voie cu piese originale sa mai piarda :what:

ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#5 gabi bv

gabi bv

    pasionat de enduro, cross.....femei

  • Membru
  • Pip
  • 294 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: KTM 250 EXC-F
  • Numar: BV-55-KTM
  • Club: inca nu

Posted 05 September 2007 - 08:09 AM

Salut.
Chiar ma intrebam cand o sa apara un topic de genul asta.
Sunt la al 2-lea KTM; am avut LC 4 si de aproape 2 luni am EXC.
Probleme......Lc-ul - pornea prea usor....la prima pedala chiar si la inceputul sezonului (2 februarie), uzura mare (sau nu) la rulmenti, pinioane, placute frana, cauciuc spate care le schimbam la 3 luni = 3000 km. Chiar nu am avut probleme cu ea, bujia nici macar nu am scos-o (am vrut eu sa ma uit la ea dar nu am avut cheie sa o scot), motorul ok, suspensii bune.....si-a facut treaba. Super multumit.
EXC-ul il am din iulie. In afara de problemele cu care a venit din Italia (joc pe la toti rulmentii) nu sunt probleme. Fata de LC e mai puternic, mai usor....imi place mai mult.
Apropo de cauciuc spate.....l-am terminat mai repede (nici 2 luni) si era aproape nou. Deja trebuie sa-mi iau altul.
Avand in vedere ca fac aprox. 200-300 km pe saptamana de hard enduro nu cred ca pot fi numite "probleme".
Tin sa spun ca desi se vorbeste de fiabilitatea mai mare a japonezelor pe mine nu ma intereseaza.
Urmatoarea va fi tot KTM. Cred ca EXC 450 modelul de dupa 2004.
Si pe final o intrebare...ca poate nu ma prea pricep eu: de ce pe la curse la liniia de start culoarea predominanta e portocaliul?
Numai bine.

#6 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 05 September 2007 - 08:12 AM

eu astept de la tine detalii si impresi legate de 530, mai ales fata de 525.

soso...greu de spus..e mult mai violent decat 525 asta e clar...avem deja un 530 la club care are 1000 de km facuti in teren...asta e echipat cu 14/52 si in ture joase rupe aderenta grozav...al meu (525/2007) are 13/52 si nu face asa rau ca asta....marea diferenta este insa la cutia de viteze.....530 e foarte scurt,trebuie sa tot macini in cutie pe cand la 525 cutia e mai lunga,mai permisiva....incep sa cred incet incet ca 530 e facut strict ptr profi....noi am reusit sa ii fierbem motorul la 800 de km si imediat au inceput sa tacane pastilele....bineinteles ca pastile nu sunt pe stoc inca nicaieri dar zic baietii lui szolt ca poti sa te dai f probleme o gramada doar ca deranjeaza tacaneala aia...
revin cu amanunte dupa ce il probam la prima cursa ....

--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 09:18 -------------

Salut.
Chiar ma intrebam cand o sa apara un topic de genul asta.
Sunt la al 2-lea KTM; am avut LC 4 si de aproape 2 luni am EXC.
Probleme......Lc-ul - pornea prea usor....la prima pedala chiar si la inceputul sezonului (2 februarie), uzura mare (sau nu) la rulmenti, pinioane, placute frana, cauciuc spate care le schimbam la 3 luni = 3000 km. Chiar nu am avut probleme cu ea, bujia nici macar nu am scos-o (am vrut eu sa ma uit la ea dar nu am avut cheie sa o scot), motorul ok, suspensii bune.....si-a facut treaba. Super multumit.
EXC-ul il am din iulie. In afara de problemele cu care a venit din Italia (joc pe la toti rulmentii) nu sunt probleme. Fata de LC e mai puternic, mai usor....imi place mai mult.
Apropo de cauciuc spate.....l-am terminat mai repede (nici 2 luni) si era aproape nou. Deja trebuie sa-mi iau altul.
Avand in vedere ca fac aprox. 200-300 km pe saptamana de hard enduro nu cred ca pot fi numite "probleme".
Tin sa spun ca desi se vorbeste de fiabilitatea mai mare a japonezelor pe mine nu ma intereseaza.
Urmatoarea va fi tot KTM. Cred ca EXC 450 modelul de dupa 2004.
Si pe final o intrebare...ca poate nu ma prea pricep eu: de ce pe la curse la liniia de start culoarea predominanta e portocaliul?
Numai bine.


:) :scratch: :what: de aia..o sa ajunga (sper)la enduro ktm-ul cum e harley-ul la americani...
adica un stil de viata.noi(eu si adelina)l-am adoptat...vrei motor de viteza iti iei lc8,vrei motor de oras faci un exc supermoto...cred ca ajunge...choppere ne luam cand avem discopatie si sciatica pana atunci ktm rulz..sau cum se spune ...READY TO RACE AND WELCOME TO THE FAMILY...spune tu cine are un logo mai cald si mai frumos ca asta

ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#7 ionut73

ionut73

    Expert

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,938 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM 300 EXC
  • Club: AMCKart Racing Team

Posted 05 September 2007 - 12:12 PM

In afara de problemele cu care a venit din Italia (joc pe la toti rulmentii) nu sunt probleme.


Gabi, un motor de enduro cu jocuri in rulmenti spune multe despre proprietarul lui si modul cum a fost intretinut. Fa-i o revizie amanuntita la un mecanic priceput ca altfel o sa inceapa sa pice cand ti-e lumea mai draga.

Despre KTM cred ca nu trebuie sa zic prea multe aici :scratch:. Am zis destule :)
Orteza de umar DonJoy marimea L de vanzare

#8 EnduroMan

EnduroMan

    Bolnav RAU

  • Membru
  • Pip
  • 372 posts
  • Location:pe coclau'

Posted 06 September 2007 - 06:41 AM

2t-2008 a cumparat cineva ? 300 e ?

--- Mesaj completat în 06 Sep 2007 07:48 -------------
Ma excit cand vad pozele astea....

Attached Thumbnails

  • 300e.jpg
  • exc_300.jpg

Haide la o tură !

#9 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 06 September 2007 - 07:53 AM

2t-2008 a cumparat cineva ? 300 e ?

<small>--- Mesaj completat în 06 Sep 2007 07:48 -------------</small><br/>Ma excit cand vad pozele astea....



avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor...oare stie mobra asta sa stea cu amandoua rotile pe pamant si dupa ce pornesti motorul???....nu cred... :) :scratch: :what: :-L

ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#10 EnduroMan

EnduroMan

    Bolnav RAU

  • Membru
  • Pip
  • 372 posts
  • Location:pe coclau'

Posted 06 September 2007 - 01:22 PM

avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor...oare stie mobra asta sa stea cu amandoua rotile pe pamant si dupa ce pornesti motorul???....nu cred... :) :scratch: :what: :-L

Depinde de mobrist...
Haide la o tură !

#11 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 07 September 2007 - 07:11 AM

Depinde de mobrist...

:) :scratch: :-L :what:

ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#12 piti_biker

piti_biker

    PaniqSquad & ktmclub

  • Super Membru
  • PipPip
  • 840 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Interests:Rally Raid, Enduro, SuperMoto..
    www.ktmclub.ro
    www.panicsquad.ro
  • Club: KTMclub & PanicSquad

Posted 08 September 2007 - 10:41 AM

...intotdeauna va fi KTM...urmatoarea sper eu cat mai repede e exc...salut toti ktm-isti..
KTMclub ROMANIA
PANIC SQUAD RACING TEAM

#13 Dark Petak

Dark Petak

    Enduro Petak

  • Membru
  • Pip
  • 232 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gheorgheni
  • Interests:Cross,Trailride,Ski,Snowboard
  • Moto: Yamaha YZ250 `05
  • Numar: XX xx XXX
  • Club: no more club shit

Posted 08 September 2007 - 12:35 PM

sal! yo cred ca nu trebuie sa facem un alt colt pt ktm ... daca mergeti vreun concurs offroad vedeti ce culoare e predominanta...oricum ktm e facut pt toti are o gama foarte mare de mobre pt. offroad si probabil si la street va face mai multe.
Yo am avut 450exc dar am schimbat cu un 250EXC2t pt ca e mai bun pt ce fac yo. Ktm e super simplu, foarte manevrabil. modele 2t sunt atat de fiabil decat mobre japoneze...aprpo de japoneze. proabil si yamaha scoate ceva enduro de 2t...am auzit ca sunt dar numai pt concurenti.
Viata e frumos in portocaliu!
The Steel is Forged in Fire!

#14 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 12 September 2007 - 04:23 AM

este cineva care stie de ce dupa un anumit timp la exc-uri incepe sa chitaie ambreiajul in momentul cand debreiezi???am patit-o pana acum la vreo 3 motoare si efectiv nu stiu cum sa fac sa dispara...
ambreiajele functioneaza corect dar e f deranjant....ai mereu senzatia ca ceva patineaza....

ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#15 ionut73

ionut73

    Expert

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,938 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM 300 EXC
  • Club: AMCKart Racing Team

Posted 12 September 2007 - 08:06 AM

este cineva care stie de ce dupa un anumit timp la exc-uri incepe sa chitaie ambreiajul in momentul cand debreiezi???am patit-o pana acum la vreo 3 motoare si efectiv nu stiu cum sa fac sa dispara...
ambreiajele functioneaza corect dar e f deranjant....ai mereu senzatia ca ceva patineaza....


Nu stiu de ce face asa dar si eu m-am speriat rau prima data. Al meu chitzaie doar la rece. Insa nu are nici o problema. Daca afli cauza zi-ne si noua
Orteza de umar DonJoy marimea L de vanzare

#16 Patrick boissy

Patrick boissy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 178 posts
  • Numar: hr90fab
  • Club: smart brasov

Posted 12 September 2007 - 11:03 AM

este cineva care stie de ce dupa un anumit timp la exc-uri incepe sa chitaie ambreiajul in momentul cand debreiezi???am patit-o pana acum la vreo 3 motoare si efectiv nu stiu cum sa fac sa dispara...
ambreiajele functioneaza corect dar e f deranjant....ai mereu senzatia ca ceva patineaza....



schimb ulei!!!!

#17 adrian1000cc

adrian1000cc

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 74 posts
  • Location:Bucuresti
  • Numar: B90CRN

Posted 13 September 2007 - 11:31 AM

schimb ulei!!!!


Ca tot vorbiti de ulei ... ce specie imi recomandati ptr un 520 sx ???

Multumesc.
These YZF's are excellent!
May I have another?

#18 MacLeod

MacLeod

    Eingel

  • Super Membru
  • PipPip
  • 566 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:moto, muntele si skiul
  • Moto: 520 EXC
  • Numar: B-96-MTK
  • Club: Moto Adventure

Posted 13 September 2007 - 02:30 PM

Ca tot vorbiti de ulei ... ce specie imi recomandati ptr un 520 sx ???

Multumesc.

Mai eu folosesc la 520 meu Motorex CrossPower 10W50, si merge de minune.
Iar tot legat de ulei, mie nu iim mai supureaza pe la semering. Cred ca namolul de Buzau face minui. :)
Live long and prosper

#19 gabi bv

gabi bv

    pasionat de enduro, cross.....femei

  • Membru
  • Pip
  • 294 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: KTM 250 EXC-F
  • Numar: BV-55-KTM
  • Club: inca nu

Posted 13 September 2007 - 02:33 PM

La cati km schimbi Motorex-ul ala?

#20 tonidinsibiu

tonidinsibiu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 61 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Moto: Intruder 1500LC - KTM 200EXC - Jawa 354

Posted 13 September 2007 - 07:56 PM

Ma mandresc si eu cu un 200exc de 2008.... e bestial... foarte distractiv... de nou "suna" ambreiajul deci nu va faceti griji... e normal.

bafta




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status