sbk750 Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 sa nu fie efect placebo , ai rabdare cateva ture , mie-mi e foarte greu sa cred ca uleiul e vinovat de sunetul auzit ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 Nu e placebo clar. Am ureche pt. asa ceva, ieri am dat jos uleiul (am bagat iar putoline) si filtru. Folosesc Putoline de 6 ani, cam 5 ani l-am folosit la CRF 250 X cu big bore si cam de un an de cand am EXC-ul. Acum la ultimul schimb am bagat Motorex. Revin dupa ce fac cateva ore EXC-ul sa vedem cum se comporta, daca a fost de la ulei sau de la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 6, 2020 Share Postat Octombrie 6, 2020 (editat) Salutari, Recent a aparut o problema la ktm-ul meu (exc 520 2002)... mai exact, cateodata intra greu in treapta 1. La restul treptelor si neutru se schimba usor, fara probleme. Problema persista si cand motorul e oprit si cand e pornit... In situatiile in care nu intra in 1-a, se simte in pedala o trepidatie, ca si cum ar incerca 2 roti dintate sa angreneze... Intrebarea mea e, a mai avut cineva problema asta? A scapat doar prin schimbarea pieselor sub ambreiaj (7, 16, 17 din imagine ) sau a trebuit desfacut motorul si schimbat furcile? Editat Octombrie 6, 2020 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu1.04 Postat Octombrie 8, 2020 Share Postat Octombrie 8, 2020 Ulei pe toba la ktm exc 250 2016(enduro 2t) Salutare, am și eu o problema cu motocicleta mea, un ktm exc 250 2t de enduro, cum am precizat și mai sus Problema ar fii ca in momentul in care pornesc motorul la rece , cu șocul, la început scoate fum normal, cum scot toate motoarele, iar când ii las șocul jos și îl turez,( după ce s a încălzit rezonatorul) începe sa scoată un fum gros(umple curtea de fum:)), și nu stiu de la ce ar putea fii, după ce turez motorul de câteva ori bune, nu mai scoate fum asa gros, și se mai întâmpla când ii dau blana sa scoată fum, am observat ca doar motorul meu face asta, la ceilalti băieți cu motoare de enduro nu am prea văzut sa se întâmple asta tin sa precizez ca motoreta am cumpărat o de 5 luni și pana acum aproximativ o luna nu făcea asa Știe cineva de la ce ar putea fii ? Scuipa și ulei pe la finalizare, amestecul îl fac in benzina, nu are pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 9, 2020 Share Postat Octombrie 9, 2020 Acum 15 ore, Sergiu1.04 a spus: Ulei pe toba la ktm exc 250 2016(enduro 2t) Salutare, am și eu o problema cu motocicleta mea, un ktm exc 250 2t de enduro, cum am precizat și mai sus Problema ar fii ca in momentul in care pornesc motorul la rece , cu șocul, la început scoate fum normal, cum scot toate motoarele, iar când ii las șocul jos și îl turez,( după ce s a încălzit rezonatorul) începe sa scoată un fum gros(umple curtea de fum:)), și nu stiu de la ce ar putea fii, după ce turez motorul de câteva ori bune, nu mai scoate fum asa gros, și se mai întâmpla când ii dau blana sa scoată fum, am observat ca doar motorul meu face asta, la ceilalti băieți cu motoare de enduro nu am prea văzut sa se întâmple asta tin sa precizez ca motoreta am cumpărat o de 5 luni și pana acum aproximativ o luna nu făcea asa Știe cineva de la ce ar putea fii ? Scuipa și ulei pe la finalizare, amestecul îl fac in benzina, nu are pompa Verifica simeringuri la ambielaj. Sau bagi prea mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Noiembrie 3, 2020 Share Postat Noiembrie 3, 2020 Salutare, ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi in reglarea carburatorului la un EXC 250 2t din 2007? Am schimbat piston, segmenti si renicasilat cilindrul iar acum as vrea sa reglez carburatorul, momentan cuiul de dozaj are siguranta pusa pe al doilea canal, iar aerul este dat ~ 2 ture insa cand ajung in ture mari simt ca se gatuie, pe langa asta am observat ca motorul fierbe destul de repede si consuma vizibil mai mult decat 300 2t 2012 sau Husaberg 250 2t 2010, poate este influentat de anul de productie/ stilul de mers. Se pot trage toate astea de la configurarea gresita a carburatorului? PS: Nu ma intrebati cum a fost inainte de a schimba pistonul si cilindrul, dupa achizitie m-am apucat de treaba, nu am apucat sa ma plimb prea mult cu el, vreau sa il fac impecabil din punct de vedere tehnic chiar daca este "batrana capra". Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Salutari, stie cineva de unde pot lua un termostat (preferabil aftermarket) pentru EXC 520 2002? am gasit pe ebay, doar ca e cam scump transportul. https://www.ebay.com/itm/Thermostat-and-O-Ring-for-KTM-58335017000-Thermostat-0770320020-O-Ring-/272282891907 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.