Jump to content


Photo

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


  • Please log in to reply
2187 replies to this topic

#2181 moshu_999

moshu_999

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucurest/Berceni
  • Moto: gixer
  • Numar: la vedere
  • Club: niciunul

Posted 05 July 2018 - 04:25 PM

Salutare dragilor

 

De aproape 1 an am o capra portocalie exc 250,mai exact 20 ore de acomodare.

Problema e ca nu mai am cu cine sa ies la endureala.

Unde sunt intalnirile,plimbarile de enduro de pe aici?(cand aveam mobra de strada gaseam mai usor colegi de distractie)

Poate ma intrumati,va rog spre un grup facebok sau ceva de genu.

 

Multumesc!



#2182 un_aiurit

un_aiurit

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,325 posts
  • Gender:Male
  • Moto: kawa zx-9r
  • Numar: rabatabil

Posted 05 July 2018 - 10:46 PM

In ce zona ești?

#2183 moshu_999

moshu_999

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucurest/Berceni
  • Moto: gixer
  • Numar: la vedere
  • Club: niciunul

Posted 06 July 2018 - 08:09 AM

Bucuresti



#2184 un_aiurit

un_aiurit

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,325 posts
  • Gender:Male
  • Moto: kawa zx-9r
  • Numar: rabatabil

Posted 06 July 2018 - 09:01 AM

Salut,noi suntem un grup mic si ne mai dam la enduro,dra nu facem enduro turing,mergem cu ele pe remora si ne dam pe coclauri,lasa un numar de tel si te bagm in grupul nostru de wassup.Stima.



#2185 moshu_999

moshu_999

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucurest/Berceni
  • Moto: gixer
  • Numar: la vedere
  • Club: niciunul

Posted 06 July 2018 - 01:02 PM

Mersi frumos ai PM cu nr telefon.



#2186 adi_b

adi_b

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:SM
  • Moto: GasGas ec 200.
  • Numar: nemontat.

Posted 12 July 2018 - 07:02 AM

Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici.

Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii?
Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat.
» Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07

Pentru cine este interesat de o combinatie buna de jiglere pt ktm exc 200 carburator de 36 : jigler relanti 40, jigler principal 162, cui dozaj nedh clip 3 ( cui de suzuki rm 250 ) 1si 1/2 la aer ( se regleazad in functie de altitudine si temperatura ) , pentru cine merge mult in power poate pune un jigler principal mai mare 165 sau 168. Are un bun raspuns la accelerare de la relanti la 1/4 , cuplu bun in mid-range , putere livrata liniar. Cea mai buna modificare pe care am facut-o, este alt motor de cand am shimbat cuiul nozg standard.


Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa.

Ca sa fie treaba treaba.  


#2187 CazyRO

CazyRO

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 918 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:IT, Moto
  • Moto: BETA 300 RR Racing
  • Club: facebook.com/CRAMPOANE

Posted 12 July 2018 - 10:21 AM

Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici.

Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii?
Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat.
» Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07

Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa.

 

Eu am avut Vforce 3 pe un ktm 250 EXC din 2007, in 4 ani am pus 400 de ore pe el de nou si niciodata nu am avut probleme, este foarte fiabil, tu poate ai avut ghinion. Vezi ca daca pui Vforce 4 s-ar putea sa nu mai mearga cum trebuie, mai bine ramai pe VF3, oricum nu cred ca e mare branza intre ele, poate diferenta apare daca il pui pe Dyno.

 

Legat de NECJ, nu e ce trebuie, merge bine de la jumate in sus, pe blana e ok, dar n-ai joase, l-am incercat si eu cu toata gasca mea de la Crampoane, sunt alte cuie mult mai bune!

De exemplu pe 250 EXC incearca tot un cui de Suzuki 13383-37FC0 13372489-219, NECH, pe clip 4. Pilot 35 / Main 162 / Air 1 turn - trage CEL MAI BINE, E LOCOMOTIVA, pe toate plajele.



#2188 adi_b

adi_b

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:SM
  • Moto: GasGas ec 200.
  • Numar: nemontat.

Posted 12 July 2018 - 01:49 PM

Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos.
» Post actualizat in 12 Jul 2018 11:51
Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos.

Vf3 am avut de 300 2007 si la ala am avut probleme. Plus alti amici tot cu probleme pe vf3.
Despre vf4 am auzit numai de bine,legat de performante si fiabilitate.

Ca sa fie treaba treaba.  





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status