Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Oct 2007 01:28 -------------</small><br/>Ma agit ca trebuie sa imi iau un set de cauciucuri noi si nu stiu ce sa iau ca trebuie sa fac compromisuri.Recomandat este sa iau ceva soft sa tina moto la curbe si pe umezeala si asfalt rece-POWER,2CT,M3,RACETEK,SUPERCORSA sau ceva mai touring care sa tina si ele 9-10k km-PILOT SPORT,SPORTEC M1,ROAD2,MEZ4,Z6,SPORTMAX D207.Ei recomanda Bt 056j care este numai pe spate si pe fata bt056f si nu stiu ce fel sunt si modelul este cam ciudat.Puteti sa imi recomandati ceva?Trebuie tinut cont ca la schmbarea in sarcina roata spate rupe aderenta si cam burnuieste in primele 3 trepte de viteza.

poti sa incerci metzler Spotec m3.Eu am metzler z6 si sunt f bune in toate conditiile...parca pe ud stau nu stau asa bine,dar merge. Daca pui ceva soft pe spate trebuie sa schimbi cauciucul destul de repede,mai ales daca ai un stil de pilotaj mai agresiv.Cat despre frane eu vreau sa schimb si pompa...sa vad ,poate se imbunatatesc performantele :bigstar: Salutare tuturor Busistilor ! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am uitat sa va spun!Daca aveti cumva,candva probleme cu radiatoarele va pot ajuta eu.Avem o fabrica de radiatoare aici .Pe mine m-a costat un radiatorul m-a costat 160 lei.no noutz! Fain ,nu?Cred ca cel de ulei este in jur de 100. :bigstar: salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei nu au nimic pe stoc.Te duci cu radiatorul respectiv(nu conteaza modelul),ei fac matrita si in cateva zile ai radiator nou.Daca pot vreodata sa va ajut ,nu ezitati busistilor !Cu cel mai mult drag :ok: Ce motor si Busa asta...O minune! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la producatorul si modelul de anvelopa: nimic altceva decat michelin power sport. echilibrul aproape perfect intre performanta , costuri si durata de viata.atentie la anul de fabricatie totusi

din pacate datorita inertiei mari, singurul element diferentiator intre a frana bine sau a nu frana la busa o reprezinta pilotul...orice perioada de franare trebuie sa porneasca prin actionarea franei spate, abia la oprire se recomanda frana fata.

 

ps.offtopic: daca stiti undeva un cadru central cu acte pt busa `99, dati-mi un pm.

 

multumesc anticipat

 

M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum vreo luna un cadru,chiar si un motor pe moto.it. sau motoscout.de ,nu mai stiu exact. Pt cauciucuri raman fan Metzler.M-au cam dezamagit cei de la Michelin...Cat despre frana eu ma ''plangeam''in legatura cu problema pe care o am in a simti exact puntul maxim de aderenta al pneului fata si elasticitatea ansamblului.Am cumparat o pomapa Brembo.Sunt curios sa vad diferentele. :ok: numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eszes pune si tu foto te rog cu busa ta sa o vedem si noi si spune-ne si noi ce upgrade si modificari ai mai facut pe la ea ca e iarna lunga si poate ne vin idei. :ok:.In anii in care au iesit busele erau in verva BRIDGESTONE si au iesit cu astea de serie-BT056J.In 2001 Pirelli DRAGON ainceput sa puna lumea pe ele.Prin 2003 PILOT SPORT.In 2005 POWER a spart piata si in 2006 2ct.Pe 2007 au inceput sa isi puna din cele moi cu riscul de a tine 2-3mii km-SUPERCORSA,DUNLOP,RACETEK,M3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in anul de gratie 99 suzuki, a cerut celor de la brig sa le produca o anvelopa pe busa..fara verva in schimb.upgrade.?!?..cred ca vrei finalele mele...

ps.eu am upgradat-o intr-un matiz...arata giugiuc acum ...cadru mai lung cu cca 1 cm iar suspensia fata...hmmmmm...gen tirbuson...

post-5693-1192811655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Fila DUCATI MONSTER.Tari de tot cu talpa in carbon si cadru in tevi exact ca mobra.Daca sunteti curiosi va bag poze.

 

Baga pe ''detinatori de Ducati''.Ai mai multe sanse acolo...zic eu :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-6592-1192906154_thumb.jpg

 

:ok:

Se asorteaza cu asta:

post-6592-1192907803_thumb.jpg

M-am chinuit o ora sa pun o poza. Site-ul asta are momente in care simti ca iti ies perii albi...

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Cat de corect...

 

Daca omu nu vrea sa zica nimic... ma bag io. :lol: Ii gazduiesc unui pretin o trotineta din asta in garjd... si o blestem de fiecare data cand tre sa ma coiesc sa o scot afara ca i grea ca pamantu si vireaza ca TIRu. :D Am avut si eu ocazia sa trag (tare) de gazul unui Busalau. Se duce ca glontul si se duce din ture joase. Are parbriz reising aftermarket si protectia la vant e beton... la 250 bate vantu ca la 60 pe Bandit. Insa nu e de mine. Ma lasa rece. M am dat pe Bandit 1200 iar senzatia subiectiva! la repriza e comparabila, mai ales datorita pozitiei drepte de pe naked. I didn't miss a thing. :blbl: Daca e folosita in scopul in care a fost creata, Busa e brici. Daca e maltratata prin oras e muci. Cred ca doar un Goldwing s-ar comporta mai penibil in orasele sufocate de trafic.

 

 

 

fara suparare , dar daca te-ai mai ``antrena ``putin nu ti s-ar mai parea asa grea si nici ca vireaza greu, iar mie mi se pare destul de manevrabila chiar si in oras si in trafic aglomerat, totul tine de obisnuinta si de ceea ce ti se potriveste si iti si place.

 

si de gazu ala nu ai tras asa tare pt ca are limitator, asa ca nu mai incerca sa compari banditu de 1200 cu busa , ca ma ma umfla risu :D :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine se plange de manevrabilitate la busa probabil nu are suficienta experienta pe ea.

La inceput e intr-adevar e ceva de lucru, mai ales daca vii de pe o sportiva mai usoara. E intr-adevar o vaca.

Insa motorul are suficienta putere in ture joase si e suficient de elastic ca sa o tii foarte lejer la viteze mici. Joaca-te un pic cu ambreiajul si ai sa vezi.

Eu merg zilnic in trafic cu ea (la munca). Nu ai probleme la strecurat (nu e totusi scuter).

atentie la ampatament. e mai lunga decat "se simte" si daca vrei sa tai banda printre masini oprite, arunca un ochi la tobe ca sa nu agati ceva in spate.

 

Altfel motoreta e incredibila. Stabila ca un bolovan. Ciclistica e de mare arta. Comportament previzibil la limita ... iti dai seama inainte de a atinge limitele de aderenta. Sunt totusi de acord cu problema franei pe fata. E cam greu de estimat punctul de aderenta la franare energica.

 

Poza cu specimenul meu....

post-2720-1193256647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am venit pe Busa dupa un FZR 600siZX9 cu care am facut peste 30 000 km.Facand o comparatie Busa se comporta ca o bivolitza !Ma enerveaza sa tot frec ambreajul ,sa merg subturat si sa opresc motorul la stop pt ca se incalzeste.Mai bine iau GS-ul in oras. ;) Asta-i piesa(acum in reparatie ca si mine :D )

post-3768-1193257690_thumb.jpg

post-3768-1193257851_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am venit pe Busa dupa un FZR 600siZX9 cu care am facut peste 30 000 km.Facand o comparatie Busa se comporta ca o bivolitza !Ma enerveaza sa tot frec ambreajul ,sa merg subturat si sa opresc motorul la stop pt ca se incalzeste.Mai bine iau GS-ul in oras. ;) Asta-i piesa(acum in reparatie ca si mine :D )

 

prietene, se incalzeste zici? mai verifica...sau...service se cheama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene, se incalzeste zici? mai verifica...sau...service se cheama

Hai mai prietene lasa-ma ! Pai aici nu avem bulevarde lungi ca si in Bucuresti.Avem si o gramada de semafoare.Si apoi sa nu imi spui ca nu ai auzit termocupla vara pe la stopuri ca nu te cred !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea este noua - 2007, are deja 4000 km in prima luna si incinge ca dracu in traficul urban cand o chinui in 1-a. Dupa prima suta de metri de drum liber, problema dispare. Cunosc inca trei baieti care au busa, diversi ani si au aceiasi problema. Se poate schimba elicea ventilatorului cu una mai eficienta, dar tot aerul fierbinte ti-l da pe genunchi. O poza si de la mine cu motoarele mele:

post-6592-1193338620_thumb.jpg

Apropo....am uitat sa ma prezint: Robert Cristea - 34 ani.

post-6592-1193339317_thumb.jpgpost-6592-1193339632_thumb.jpg

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta spuneam si eu.Motorul este mare,are ventilator dar este ca si cum nu ar fi,chiar daca are radiator acesta este mult mai mic decat al unui automobil,de fapt tot sistemul de racire este mai mic ,este carenata pana in ''dinti'' si normal sa se incalzeasca pe la stopuri.Temperatura optima o are doar in mers si nu ma refer la 20-30 m si iar stop.

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...