Sari la conținut

Ce Ar Trebui Sa Stie Orice motociclist!


alex
 Share

Postări Recomandate

M ai amețit :))

Deci nu avem?

» Post actualizat in 18 Apr 2017 17:32

Ah, acum văd ce zici Paul, am înțeles.

Deci am bec pt idioți ;)

 

 

Era mai simplu sa te duci in garaj si sa te uiti la motor, nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 336
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

 

 

Daca esti incepator si nu numai ar trebui sa citesti tutorialul de mai jos. Iti va lua cateva minute, dar iti va scadea sansele de a face un accident drastic si iti va darui nenumarati ani de distractie garantata pe motorul tau.

 

 

 

Salut!

 

Scuze..., dar nu gasesc tutorialul cu pricina. As vrea sa-l citesc, da' nu-i.

A disparut din 2003 pana acum sau sunt eu chiar asa de tantalau ca nu stiu unde sa ma uit dupa el ?

Help, please...

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...
La 23.07.2003 la 2:30, alex a spus:

...va invata sa franati cu spatele (lucru care va va duce la o cazatura garantata in caz de pericol!)...

 

Un topic vechi, dar il reactivez, pentru ca mai intra incepatori pe aici si vad traznaia asta scrisa si chiar o cred.

 

Franati cu spatele, dragi incepatori. E singura frana pe care puteti s-o agresati cu risc minim de cadere.

Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata.

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, categoria"A" a spus:

 

Un topic vechi, dar il reactivez, pentru ca mai intra incepatori pe aici si vad traznaia asta scrisa si chiar o cred.

 

Franati cu spatele, dragi incepatori. E singura frana pe care puteti s-o agresati cu risc minim de cadere.

Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata.

Frânarea cu spatele asigură o preîncărcare a roţii faţă. Pedala trebuie reglată corect (acolo unde soluţia tehnică permite) ca să se afle la mică distanţă sub picior, nu mai în faţă, nu mai sus decât piciorul.

Acţionarea frânei faţă durează mai mult pentru că trebuie să întinzi degetele, să apuci şi sa tragi, e întârzierea perfectă de care ai nevoie dacă ai apăsat întâi pedala.

Regretatul Dan Năstase avea exact aceeaşi părere, mulţi erau scandalizaţi şi săreau să contrazică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, categoria"A" said:

...

Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata.

Pentru frânare rapidă, eu acţionez simultan ambele roţi, dozat, plus ambreiaj.

Pentru frânare lentă, cea de motor cu plus de frâna spate.

Pentru coborâri off-road, cea de motor /killer plus faţă, dozat.

Pentru întoarceri din "scurt", spate blocat sau "burn-out" cu frană faţă.

(dacă agregatul propulsor permite)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
La 06.08.2003 la 17:51, bogdan.marinescu a spus:

Mi-a placut tutorial-ul; la obiect si plin de informatii utile pe care nu s-a deranjat nimeni sa mi le spuna inainte (si ma refer aici in special la instructor). Cineva a mentionat felul in care se invata franarea la scoala; intr-adevar e o mare aberatie. Periculoasa, din pacate. Poate ar fi interesant sa existe undeva un colt special cu asemenea informatii, fie sub forma de documente (cum e tutorial-ul de pe probike), fie pur si simplu mesaje de la cei experimentati care au ceva de spus. Stiu ca exista astfel de informatii deja, dar sunt destul de imprastiate si greu de gasit, ar fi mult mai bine sa stea grupate undeva in forum. Propunere pentru moderatorii forum-uli :)

Cei 3 instructori chiar nu au timp sa învețe o grămadă de cursanți, cum trebuie folosită o 🏍. Li s-a luat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Shteph a spus:

Cei 3 instructori chiar nu au timp sa învețe o grămadă de cursanți, cum trebuie folosită o 🏍. Li s-a luat! 

Zi-mi că ți-ai făcut cont special pt a da replica unui post vechi de 19 ani!

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...