misionaru Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 M ai amețit ) Deci nu avem? » Post actualizat in 18 Apr 2017 17:32 Ah, acum văd ce zici Paul, am înțeles. Deci am bec pt idioți Era mai simplu sa te duci in garaj si sa te uiti la motor, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Deci am bec pt idioți Am avut si eu vreo 4 colegu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) Bece? Asta ca sa nu mai reformulez intrebarea legata de acel 4 ) Editat Aprilie 18, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Am avut si eu vreo 4 colegu' Merci! Data viitoare berea o dau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
themircea Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Daca esti incepator si nu numai ar trebui sa citesti tutorialul de mai jos. Iti va lua cateva minute, dar iti va scadea sansele de a face un accident drastic si iti va darui nenumarati ani de distractie garantata pe motorul tau. Salut! Scuze..., dar nu gasesc tutorialul cu pricina. As vrea sa-l citesc, da' nu-i. A disparut din 2003 pana acum sau sunt eu chiar asa de tantalau ca nu stiu unde sa ma uit dupa el ? Help, please... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Cred ca se face referire la : /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Ianuarie 25, 2022 Share Postat Ianuarie 25, 2022 (editat) La 23.07.2003 la 2:30, alex a spus: ...va invata sa franati cu spatele (lucru care va va duce la o cazatura garantata in caz de pericol!)... Un topic vechi, dar il reactivez, pentru ca mai intra incepatori pe aici si vad traznaia asta scrisa si chiar o cred. Franati cu spatele, dragi incepatori. E singura frana pe care puteti s-o agresati cu risc minim de cadere. Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata. Editat Ianuarie 25, 2022 de categoria"A" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 25, 2022 Share Postat Ianuarie 25, 2022 Acum 13 minute, categoria"A" a spus: Un topic vechi, dar il reactivez, pentru ca mai intra incepatori pe aici si vad traznaia asta scrisa si chiar o cred. Franati cu spatele, dragi incepatori. E singura frana pe care puteti s-o agresati cu risc minim de cadere. Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata. Frânarea cu spatele asigură o preîncărcare a roţii faţă. Pedala trebuie reglată corect (acolo unde soluţia tehnică permite) ca să se afle la mică distanţă sub picior, nu mai în faţă, nu mai sus decât piciorul. Acţionarea frânei faţă durează mai mult pentru că trebuie să întinzi degetele, să apuci şi sa tragi, e întârzierea perfectă de care ai nevoie dacă ai apăsat întâi pedala. Regretatul Dan Năstase avea exact aceeaşi părere, mulţi erau scandalizaţi şi săreau să contrazică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 25, 2022 Share Postat Ianuarie 25, 2022 45 minutes ago, categoria"A" said: ... Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata. Pentru frânare rapidă, eu acţionez simultan ambele roţi, dozat, plus ambreiaj. Pentru frânare lentă, cea de motor cu plus de frâna spate. Pentru coborâri off-road, cea de motor /killer plus faţă, dozat. Pentru întoarceri din "scurt", spate blocat sau "burn-out" cu frană faţă. (dacă agregatul propulsor permite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shteph Postat Noiembrie 20, 2022 Share Postat Noiembrie 20, 2022 La 06.08.2003 la 17:51, bogdan.marinescu a spus: Mi-a placut tutorial-ul; la obiect si plin de informatii utile pe care nu s-a deranjat nimeni sa mi le spuna inainte (si ma refer aici in special la instructor). Cineva a mentionat felul in care se invata franarea la scoala; intr-adevar e o mare aberatie. Periculoasa, din pacate. Poate ar fi interesant sa existe undeva un colt special cu asemenea informatii, fie sub forma de documente (cum e tutorial-ul de pe probike), fie pur si simplu mesaje de la cei experimentati care au ceva de spus. Stiu ca exista astfel de informatii deja, dar sunt destul de imprastiate si greu de gasit, ar fi mult mai bine sa stea grupate undeva in forum. Propunere pentru moderatorii forum-uli Cei 3 instructori chiar nu au timp sa învețe o grămadă de cursanți, cum trebuie folosită o 🏍. Li s-a luat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2022 Share Postat Noiembrie 20, 2022 Acum 7 minute, Shteph a spus: Cei 3 instructori chiar nu au timp sa învețe o grămadă de cursanți, cum trebuie folosită o 🏍. Li s-a luat! Zi-mi că ți-ai făcut cont special pt a da replica unui post vechi de 19 ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shteph Postat Noiembrie 21, 2022 Share Postat Noiembrie 21, 2022 Nu special ;)) sunt nou în branșă dar nu m-am putut abține. Îmi cer eu scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.