Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant.

Cele mai bune sunt alea stock.

Am avut si si eu asa ceva si se tot desfacea surubul care tinea bratul ala culisant.

Am renuntat la ele si le-am dat pe 3 beri.

Poate erau ale mele prea chinezesti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neaaaaah :)

Pe VTR, cele mai bune oglinzi sunt alea de.... Fazer 600. Au bratul mai lung si sunt o idee mai mari. Eu pe stanga am oglinda de Fazer si pe dreapta de VTR. In aia de VTR, jumatate vad coatele, in aia de Fazer se vede calumea totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca utilitate sunt bune, reglate bine nu prea ai unghi mort (apare botul masinii in campul vizual pana ii dispare fundul din oglinda)...mie nu prea imi plac estetic, credeam ca vor veni mai orizontal, nu la 45 grade. Era misto daca aveai stanga de.VTR, ca o dreapta am si eu, si ma interesa o stanga originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc!

Termostat nou de aici http://www.kampurmotors.ro/

Termostat second de aici http://kit-lant.ro/termostat-honda-vtr-1000-f-firestorm-1998-2005-19300-mbb-003/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie-mi plac oglinzile de cbr 900 si mi se par f ok ca deschidere. Eu cu cele stock de vtr imi cam vad umerii, dar de recunoscut, arata f bine ca design :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschid cutia Pandorei si lansez o intrebare: ce recomandari de gume aveti pentru genul asta de motocicleta?

 

Cand am luat-o, avea pe ea niste Michelinuri vai mama lor, DOT 2004 sau 2005. Nu mai conteaza modelul, ca oricum erau opinci. Am mers asa pana a dat frigul si in primavara urmatoare am incaltat-o cu niste Pirelli Diablo luate de noi. In primul sezon au mers misto de tot, mi-au placut. Bine, ce-i drept, nici n-am bagat kilometri foarte multi. In schimb, in al doilea sezon a cam inceput sa se rupa filmul: la intrare pe AMCKart, desi eram de cateva ture pe circuit (la mersul meu de melc incepator) simteam cum la iesirea din viraj fata nu mai statea unde ar fi trebuit sa stea - o simteam cum pleaca. Pe Tg Secuiesc n-am avut probleme de aderenta, dar acolo e alt asfalt. In schimb, pe strada, la accelerarile mai violente simteam cum imi patineaza spatele in loc sa incerce sa ridice nasul sus... Tot spre finalul sezonului, venind dinspre Sinaia in coloana, in curba simt cum incepe sa-mi plece spatele de sub mine. Noroc ca n-aveam viteza si am redresat-o repede. Deci... nu Pirelli Diablo. Sunt cauciucuri ok, dar sa nu le tii mai mult de un sezon sau sa nu le pui pe VTR. Voi ce recomandari de gume aveti, ceva sa tina vreo doua sezoane si vreo 10-12.000 km. Eventual si cu valente de circuit - din An in Paste mai intru si pe astea mici, asa... de dezmortire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am pus slik-uri sh dah la bajeti... alta motoreta, alta mancare de peste :) acuma trebuie sa te destresezi putin cand mergi pe ploaie, dar, intrebarea e, cat de tare mergi pe ploaie in trafic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

michelin pilot power, primul model si monocompozitie, nu 2CT....

 

le-am avut la un moment dat pe bandit si am fost super multumuit de ele...m-au tinut 17.000 km si aderenta era GI-GEA! dupa aia am pus Dunlop Roadsmart....mai de turing si s-a simtit...

 

VTR-ul meu a venit cu niste Pireli bunicele, numai ca fata era 2008 si spatele 2009, cam dus si de 190....asa ca am luat set nou de michelin PP. cu 180 pe spate, cum trebe (900 lei cu tot cu montaj) si la primul giratoriu mi-am dat seama cu adevarat cat de manevrabila e de fapt mobra asta (eram unpic dezamagit de manevrabilitate, dar era de la 190 ala de pe spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ce ai avut pe Bandit. Pe VTR e cu totul alta mancare de peste.

Apropo, se merita sh-urile? Schimbate la sezon? Facand un calcul, diferenta de lovele se semnificativa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ce ai avut pe Bandit. Pe VTR e cu totul alta mancare de peste.

Apropo, se merita sh-urile? Schimbate la sezon? Facand un calcul, diferenta de lovele se semnificativa...

Depinde la ce sh-uri te referi si de unde le iei.

Eu puneam pe gsxr d212 de la petre pop,dupa ce se dadea pe circuit cu ele.

Erau luate doar pe margini si nici acolo foarte mult.

Pretul nou era pe undeva pe la 800 ron iar eu ii dadeam 200.

Aici cred ca era o manevra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se distinge cadrul si motorul de vtr.

In rest...

Daca vrei sa vezi ce fac aia din afara cu vtr-urile lor,uite aici: https://www.facebook.com/groups/364384210361341/?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se distinge cadrul si motorul de vtr.

In rest...

Daca vrei sa vezi ce fac aia din afara cu vtr-urile lor,uite aici: https://www.facebook.com/groups/364384210361341/?fref=ts

Pai d'aia am si postat, ca doar atat se mai distinge :) In rest, nu prea inteleg mare lucru din ea... pozitie de chopper, aspect de streetfighter si topspeed de vitezana :))

 

 

bah, io zic ca e o motoreta de roaker :)))

Oricine ar calari-o, a avut imaginatie bogata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul nou e cauciuc nou! Io am michelin pilot power pe ambele cu 2ct spatele, vara trecuta le-am plimbat cam 6000km, pe ploaie sunt super ok, pe asfalt incins la 40 de grade din ala cu zmoala un pic mai multa si mobra inclinata un pic, a-II- a tras de gaz mai voiniceste era sa fac un high side.Pe alte tipuri de asfalt s-au comportat binisor. Cu anvelopele moto nu prea poti sa impaci si capra si varza(in general).Vrei pe circuit, cumperi pt circuit, pentru strada altceva si tot asa. E greu sa gasesti portita! Cel mai bine cumperi si vezi dupa ce si cum, second hand niciodata pe moto!!!(cel putin eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In asentimentul lui Metal, eu ma intrebam wtf e asta?! exceptand-o pe don'shoara calare si focoasa si rezumandu-ne strict la mecanica din mintea englezului care a facut bestia; un turbo combinat cu hypercharge?! :eek:

http://www.mototuning.com/honda-vtr-1000-turbo-compressor-street-fighter


» Post actualizat in 17 Jan 2015 08:30

2 intrebari:

 

1 - are/a avut cineva montat dublu xenon pe vtr? cat este de eficient si de fiabil? am luat un far de vtr care s-a nimerit sa aiba toata instalatia xenon si ma bate gandul sa-l pun pe mobra.

2 - vreau sa schimb bateria in primavara si nu stiu ce sa aleg (pe a mea nu mai are nici o eticheta ceva, stiu decat ca-i o Varta cu gel). Cati Ah, ce marca, de unde etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...