Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fzs-ul wheelie machine?

Pai si atunci V2urile astea ce mai sunt? :P

 

Da, are dreptate. Asa i se zice :)

» Post actualizat in 19 Dec 2014 08:44

Cu Fzs-ul faci si ceva touring,deci ar fi buna.Asa cu monsterul care e naked,nu prea merge...

Da, intr-adevar, dar un M600 il iau pe la 1600E. Ca a doua motocicleta.

Un FZS1000 fara 3000E nu prea gasesti.

» Post actualizat in 19 Dec 2014 08:48

Si daca as avea 3000E, as renunta la orice rationament si as lua asa ceva:

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=592293&selpic=2&zoom=1#foto

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, are dreptate. Asa i se zice :)

I s-o zice,dar care o dai mai usor pe o roata?Un 4L sau un V2.

Eu la Vtr i-am schimbat semeringurile la furca,de 2 ori intr-un an.

Pur si simplu din 3 plecari de pe loc,1 era pe o roata,musai...

Imi cer scuze fata de ea,dar o cam demolam :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna.

Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept.

 

Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba.

 

Am starnit o furtuna ?

 

in mod cerebral da, clar Yamaha este peste Suzuki in general, iar tehnic FZ-ul e mult peste Bandit, chiar si ala nou....DAR, eu nu ma refeream cerebral, adica.... Banditul de 1200, ala racit pe ulei/aer are un farmec aparte, un sunet, un filing.... si aspect mai classic. Inafar de asta e si mult mai ieftin, e cult-bike si are pedigree de motocicleta de huligan (de la faptul ca e ieftina si are cuplu de tractor)....e si cel mai modificat dintre nakeduri. oricum, eu la nakeduri am niste gusturi ciudate...intre un FZ1 2014 si un GSX1400 2001, aleg GSXu :P

 

si la italience iti dau dreptate....ca fiabilitate si intretinere sunt gaunoase dar au farmecul lor, iar eu, personal... parca m-as baga la o italianca pe viitor, cu toate neajunsurile lor :D japoneze am avut de toate 4 si toate-s bune...d-aia zic ca pe viitor m-as baga si la ceva ioropean, sa vad cum ma inteleg cu ele.

 

PS: Daca-r fi sa plec in jurul lumii, clar as pleca pe o japoneza :P

» Post actualizat in 20 Dec 2014 15:31

PS: Banditul nou, ala racit pe apa, nu-mi place deloc! orice altceva, daca ar tb sa aleg ceva nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roog, astea-s deja vise. :) Umede, chiar.

 

Eu ma refeream la alternative la VTR in acelsi segment financiar. Adica ce as lua pe mere sa dau pe pere.

Si da, Banditul 1200 ar fi o alternativa la VTR. De multe ori m-am gandit la solutia asta, dar parca nu-mi place ca e prea greu. In oras te cam deranjeaza asta, plus ca are si ala un consum nesimtit (nu cred ca e cel mai economic 4L de 1200 din lume) iar franele si suspensiile, din reviewuri cam lasa de dorit. Adica la un Bandit 1200 clar trebuie pusa un USD de K4 cu etrieri radiali, desi nu stiu cat de eficienti ar fi pe o motocicleta asa greoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la nakeduri am niste gusturi ciudate...intre un FZ1 2014 si un GSX1400 2001, aleg GSXu :P

 

 

Asta e clar. Doar ca eu nu vorbesc de FZ1, ci excusiv de FZS 1000 din 2000 pana in 2005. Motorul de R1 din 1998, huligan si fiabil, carburatie, etc.

FZ1 pe care l-au scos din 2006 cand i-au pus injectie e alta mancare de peste cu branza si nu mai prezinta acelasi interes.

 

GSXu' de 1400 e si pentru mine unul din modelele de vis, dar va ramane doar asa. Cu banii pe care-i mananca pe cauciucuri si lanturi iti dai seama de cate ori poti merge in jurul lumii cu alta motocicleta ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roog, astea-s deja vise. :) Umede, chiar.

 

Eu ma refeream la alternative la VTR in acelsi segment financiar. Adica ce as lua pe mere sa dau pe pere.

Si da, Banditul 1200 ar fi o alternativa la VTR. De multe ori m-am gandit la solutia asta, dar parca nu-mi place ca e prea greu. In oras te cam deranjeaza asta, plus ca are si ala un consum nesimtit (nu cred ca e cel mai economic 4L de 1200 din lume) iar franele si suspensiile, din reviewuri cam lasa de dorit. Adica la un Bandit 1200 clar trebuie pusa un USD de K4 cu etrieri radiali, desi nu stiu cat de eficienti ar fi pe o motocicleta asa greoaie.

 

La primul model ala pana in 2000, erau de rahat franele si suspensia si la ala de 600

La ala din 2001-2004 le-au facut mai bune...dar oricum, Banditul nu se vrea un naked de performanta, ci un street-touring....e cred, cel mai confortabil naked, mai ales la drum lung, atat pt tine cat si pt pasager... si e f versatil, adica merge si la naveta, si in ture f lungi, si pe curbe ii f fun, in limetele lui....

 

Daca vrei ceva misti de oras, de naveta, ieftin si dixtractiv. ia un supermoto de maaaxim 600 si pastreaza VTR pt nebuneli...

 

Asta e clar. Doar ca eu nu vorbesc de FZ1, ci excusiv de FZS 1000 din 2000 pana in 2005. Motorul de R1 din 1998, huligan si fiabil, carburatie, etc.

FZ1 pe care l-au scos din 2006 cand i-au pus injectie e alta mancare de peste cu branza si nu mai prezinta acelasi interes.

 

GSXu' de 1400 e si pentru mine unul din modelele de vis, dar va ramane doar asa. Cu banii pe care-i mananca pe cauciucuri si lanturi iti dai seama de cate ori poti merge in jurul lumii cu alta motocicleta ?

 

stiu ca e un cliseu vb asta, dar... nu se mai fac cum se faceau odata, asta nu-mi place nici la mobre, nici la masini, performante, mult plastic, caracter ioc....o arunci si iei alta dupa 5-10 ani...daca-ti face unu stanga-n fata si ai intrat in el la 15 km/h...dauna totala, se face cadru tandari....eh, la banditu vechi de exemplu, cadrul ala din teava groasa era beton, greu...dar beton! acum nu mai renteaza

 

PS: Gandit la rece, daca trecem de 500 cc, si strict rational, motociclismul e o risipa de bani :P dar nah...ochii vad inima cere :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternativa la vtr nu cred ca exista si nu va exista! Bandit-ul e bunicel dar greut si mai e ceva...sunetul unde e sunetul ala de V'eu, cand trece pe langa tine pe strada sa vibreze aerul cu tot cu chiloti:)

Va salut! Primul meu post pe acest forum:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul ala monopost face toti banii. Vezi ca se gasesc pe ebay la preturi de rah.at.

Daca ai vreo sursa pe undeva unde putem face pinteni din fibra la preturi accesibile, am eu un pinten de la Roni ca si matrita. Din pacate, ca sa fie folosit, trebuie refacut integral (dupa ce a zis la momentul respectiv vopsitorul).

 

Apropo, stie cineva cum se scoate geamul farului, daca se scoate?

Cel de pe moto e usor zgariat si mai am unul, dar cu o urechiusa de prindere rupta. Din doua, as vrea sa fac unul calumea.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage-i o vopsea rosie pe capacul ala. E pacat sa ramana asa.

 

Mai asta toamna am vazut un VTR rosu parcat pe Metalurgiei, Avea carene intregi si motocicleta parea destul de intretinuta. N-am identificat-o prin trafic.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te face sa crezi ca stiu asta?:))

Am tinut mobra decat vreo 8 luni.N-am verificat-o.

Singurele chestii pe care i le-am facut au fost schimbat de lichide si ulei.Aaa si un releu,ceva clasic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele erau ceva marca sau chinezarii?

 

Ma bate gandul sa iau un set de tobe sh de pe la cineva, sa le tai, sa le scurtez si sa le golesc. Un set de tobe calumea costa un purcoi de bani, cele mai ieftine le-am gasit pe danmoto.com, chinezarii evident. La ce pret au, plus transport, oricum as da-o, nu prea merita investitia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

G B V mobra ta arata cam ca a mea,doar ca era galbena :) Tobele si coturile aproape identice.

 

Stiu mobra ta ca aveam si eu in paralel atunci VTR si ma tot uitam pe piata moto dupa altele, sa vad ce mai e.

 

@ Metal Heart: nu inteleg cum faci tu diferenta intre Dan Moto (care zici ca-s chinezarii) si niste Leo Vince de exemplu? Chiar crezi ca o sa simti vreodata diferenta? MA amuza cand vad ce dume scoateti uneori.


De ce sa strici niste tobe si sa le scurtezi,sa se auda ca dracu.



Tobele care le-am avut eu (care semanau f mult cu alea de pe fostul motor al lui G B V) se auzeau perfect (erau fara db killer).

 

 

post-77849-0-11038900-1419323276_thumb.jpg

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...