Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

asta e logic insa, cu ce jeneaza motorul, functionarea si performantele lui. Intreb pentru ca, dr (ca pe asta l-am avut) mergea ceas in coada pe Victoriei vara cand bubuia asfaltul de caldura. Dupa aprox 1 ora de stat bara la bara n-a dat nici un semn de oboseala.

Depinde cat ulei are in ea.Asta nu stiu...

Teoretic,racirea pe ulei e mai efticienta decat cea pe apa

» Post actualizat in 17 Dec 2014 10:20

Ca putere, dintre miare, e cel mai slab si consuma cel mai mult. Iar asta nu e o problema asa mare, daca ar fi fost ajutate de o suspensie & frana buna.... dar nu e cazul :(

Daca Vtru are frana proasta,atunci TLu cum mai e?:))

In schimb aia compensa cu suspensia fata.

La vtr daca te dadeai blana pe frana fata,3/4 era ingropata in asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu am dat-o.E defapt a lu fratemiu,dar mai mult ma dau eu cu ea:))).

Nu prea se baga lumea la triumph....

A pus-o acum la 1800 de euro si tot nu prezinta interes.

Cred ca o sa i-o cumpar eu ca stiu cati bani a bagat in ea si are un consum foarte mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am dat-o.E defapt a lu fratemiu,dar mai mult ma dau eu cu ea:))).

Nu prea se baga lumea la triumph....

A pus-o acum la 1800 de euro si tot nu prezinta interes.

Cred ca o sa i-o cumpar eu ca stiu cati bani a bagat in ea si are un consum foarte mic

Daca nu avea carena dar avea in schimb doua faruri in fata si ghidon lat (stii despre ce vorbesc, nu? :P ) stateam de vorba la banii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TL-ul e cam peste VTR din orice pozitie.

Te-ai dat cu asa ceva?

Eu le-am avut pe amandoua si m-as intoarce tot la Vtr.

SI nu,nu m-au platit aia de la Honda ca sa le fac reclama

» Post actualizat in 17 Dec 2014 11:40

Daca nu avea carena dar avea in schimb doua faruri in fata si ghidon lat (stii despre ce vorbesc, nu? :P ) stateam de vorba la banii astia.

VI si faci o proba.

Se aude frumos motoru in 3 pistoane si trage de jos destul de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiu, nu poti sa-i pui ghidon drept la Triumph-ul ala?

Adica ma gandesc ca tie iti sta gandu' la Street Triple(si mie imi sta, ca a doua motocicleta), dar cred ca poti sa faci ceva frumos si din aia.
E foarte misto motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiu, nu poti sa-i pui ghidon drept la Triumph-ul ala?

Adica ma gandesc ca tie iti sta gandu' la Street SPEED Triple(si mie imi sta, ca a doua motocicleta), dar cred ca poti sa faci ceva frumos si din aia.

E foarte misto motocicleta.

:)

 

Nu, ar fi bani bagati aiurea-n ea cand as putea lua direct Triple :) Nu are logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Street Triple, ce stupid :))) .

Stiam ca e mai scump Speed Triple-ul, de asta intrebam.

Dar ala mai vechi cred ca e ok la bani.

 

955i doar 2002-2003

 

 

Are acelasi motor ca pe Speed Triple,dar cu 30 de cai mai mult.Plus ca e o mobra cu prestanta:)).A aparut in Torque

 

Esteeeee?!?!?! :) Daca ma iau dupa prostia aia de film mai bine merg cu metroul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F.ute-i o cheie pe rezervor sa para mai vechi

 

Eu incep sa ma gandesc sa-l marit in primavara si sa-mi iau un Monster. Sau poate-l pastrez si-mi iau si un Monster mai mic Vedem.

 

Da ma, n-am zis ca un M900 ar fi peste VTR. Nu stiu ce citesti tu Eu am zis ca imi place Monsterul si atat. E cam singura pentru care as renunta la VTR. Bine, S2R, S4R par cam din alta poveste si alt buget, asa ca ies din discutie.

 

PS: eu tot sper sa se mai ieftineasca FZS-urile de 1000, dar se pare ca italienii tin la pret

 

pune un ban de-o parte, vinde VTR si ia-ti un S4R...sau un Raptor d-o mie....una din astea va fi urmatoarea mea mobra cand ma plict de VTR

 

Lasa dracu' Fazerele, crezi ca mai poti sa mergi pe 4L dupa ce au gustat V2? :D eu m-am intors dupa 4 ani jumate la V2, si prea ma mai vad pe 4L si vb aia...inainte nu am avut V2uri cu suta de cai, ci niste choppere lesinate :)

Sau daca vrei 4L, Bandit 1200....e pisda!

 

Da, sunt ieftine pentru ca la noi se devalorizeaza foarte repde. Uita-te de ex. in UK sa vezi ce preturi au alea intretinute. La noi nici intretinute si acesorizate nu gasesti Mai toate au ceva hibe.

Il urmarim pe conu' MotoRocker cum o intretine pe a lui

O intretin 'tu-i mama ei :crack:

numai toamna asta am bagat aproape 3000 lei in ea dar ce i-am facut e pt cativa ani....

 

- distributie

- simeringuri + ulei furca

- garnituri noi + curatat etrieri + placute + lichid nou

- lichid ambreiaj nou

- antigel nou

- curatat filtru de aer (sport) + sincronizare carbelitoare

- ulei + filtru nou

- cauciuce noi noute

+ cateva chestii estetice - semnale, oglinzi, mansoane si manetele...manete pe care o sa le returnez...ca nu mi se potriveste aia de frana (e mai groasa cu vreo 3 mm decat originala si nu intra)

in rest mobra e giugiuc... poate sa-i schimb si bujiile la urmatoarea servisare, desi si astea sunt bune dar nu noi (sunt varianta aia intre bujie normala si iridium)

mobra asa am luat-o. cu bubele ce le-am rectificat in lista de mai sus....asa-mi trebuie daca merg pe incredere si cumpar mobra din poze

are 32.000 pe ceas si pana in 50.000 reali (judecand dupa pastilele de supape si uzura din motor)

sa vedem ce rezerva viitorul, am de gand s-o tin vreo 3 ani minim....

 

TL-ul e cam peste VTR din orice pozitie.

cam nu

doar la motor si poate la fiabilitatea acestuia.... la manevrabilitate si confort e mult sub VTR

 

PS: racirea pe ulei n-are nici pe dracu, si nici aia pe aer...am avut Virago 535 racit pe aer....manca orasu si am calarit Bandit de 600 timp de 4 ani jumate si n-am avut nicio problema cu racirea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta o termocupla care declanseaza mai repede, sau pune-i boton pt. ventilator. S-au redus mult temperaturile alea ciudate de 220 grade de pe bord (fahrenheit :) ~105 celsius)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca nu m-am bagat la semeringurile de la furca pentru ca nu a fost nevoie - daca nu plang jambele, nu umblu :)

Etrierii mi i-a curatat si mie anul trecut, dar garniturile nu le-am schimbat. Uite ca mi-ai dat o idee. Gume tre' sa ii pun si eu in primavara, am dus deja un set de Pirelli Diablo. Mai vreau sa ii iau si niste aparatoare de carbon pentru capacele de ambreiaj si alternator. Tre' sa ii schimb parbrizul, am un DB inca in folie, am un set de oglinzi din alea cu semnale incorporate pe care le-as monta, saua vreau sa o trimit la Timisoara la retapitat si cam atat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua vreau sa o trimit la Timisoara la retapitat si cam atat .

daca ai chef de surubarit, au la decathlon pad cu gel pt. echitatie. Tai frumos cu lama (fara dejte ca mine), bagi padul, infasori in folie si e mai ok decat la timisoara. Cel putin pt. mine. Pacat ca Dan nu lucreaza cu gel, la imbinarea celor 2 stiluri ar fi fost compromisul ideal :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa dracu' Fazerele, crezi ca mai poti sa mergi pe 4L dupa ce au gustat V2?

Sau daca vrei 4L, Bandit 1200....e pisda!

 

Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna. :P

Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept.

 

Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba.

 

Am starnit o furtuna ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna. :P

Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept.

 

Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba.

 

Am starnit o furtuna ? :D

 

Carevasazica, cu alte cuvinte, vrei sa imi spui elegant ca nu ai chef sa te apuci de invatat mecanica de Ducati :)

 

Da, stii ca am mai discutat, FZS-ul de 1000 e o chestie. Dar, e cam scumpa pentru ceea ce vreau eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...