Sari la conținut

Consum Cbr 600 F4 '99


dot
 Share

Postări Recomandate

Salutari.

 

Am si eu o mica curiozitate, pt cei care detin f4, care este consumul vostru mediu oras/afara ?

La mine in oras deplasare in treapta 2 cu ~4500-5000rpm, treapta 3 cu ~3500-4000rpm imi ia cam 8.5, iar in afara papa cam 7.5, in toate treptele mentin un ~6000-8000rpm . unii spun ba ca ar fi prea mult, ba ca e ok ... dar nici unul detinator de f4 '99

 

O zi buna si asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de mult in afara dupa parerea mea. Eu am un F4 ce-i drept cu injectie si consuma in oras cam 6-7% max insa afara ~5% (medie). Daca merg f turat (>10.000 - autostrada, etc) consuma max 7% afara. Alti amici cu F4 cu carburatie au consumuri apropiate de ale mele. Mergi la un service si mai regleaza carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR F4 din 2000 (din cate stiu sunt la fel) consum

- in oras 3500-5000 toate treptele ~7% (poate 7,5)

- afara 120-130km/h si 70-80 prin sate 5%

Total de acord.

In plus, la drumuri spre Constanta, 160-170 pe tot A2'ul si 120-140 in rest cu 60 in sate => 6,7%

 

Cel mai putin mi'a luat la o tura pe Siriu, 4,85%, in conditiile in care am mers turat pe curbe.. :)

In concluzie, la viteza mare mananca mai mult.

 

PS: Consumul de mai sus de pe Siriu a fost facut cu TOATE consumabilele NOI (ulei motul dublu ester, filtru aer+benzina, sincronizare carburi, bujii iridium, kit lant nou)!

PS2: @ g3rmanoo: Uita'te in prima instanta la filtrul de aer, s'ar putea sa ai surprize. Apoi la bujii, iti vor da o idee daca amestecul e mai bogat si trebuie sa mai umbli la amestec. Dar asta DUPA ce schimbi filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 600F4 - 99. La cumparare papa 7 in oras si vreo 7 afara. Dupa inlocuire filtru aer KN si bujii cu iridiu consumul a scazut la 5.8 in oras, rar iesea 6 l doar daca mai plimbam vreo fata, si 6 afara, 14l de la Buc. la Mamaia 230km, 150-180 pe A2, 120-180 pe Drajna-Constanta, facut de vreo 4 ori a iesit la fel consumul. Atentie, am pastrat stilul de mers al meu dintodeauna, la toate motocicletele pe care le-am avut.

 

Cind am schimbat filtrul de aer, cel vechi era murdar rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea merg in oras decat minimul pana la iesire :) deci nu pot sa spun un consum urban. In schimb, 5.2-5.5% este consumul in afara, cu viteze variind de la 30-90km/h in state pana la 160-190km/h.

Cel mai mic mi-a iesit cu prietena, pe Sibiu - Brasov, unde am rulat cu ~110km/h, consum 4.8%. Cel mai mult mi-a luat vreo 6.6 pe A2, doi pe bicicleta, cu 150-180 km/h.

 

In concluzie, du-te la o sincronizare de carburatoare, schimba filtrul de aer si verifica bujiile :bigstar:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri... deci ceva nu e ft ok. Maine o duc la o verificare sa vedem ce si cum. Inca odata mersi, asfalt uscat si cat mai multi km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ok deci am ajuns cu ea in servici, rezultate ... filtru de aer imbaxit, plin de mizerii. Pentru moment l-am curatat, dupa 400 km ~5.8 consum, trage mai liniar. Dupa alte 200km a inceput sa-mi creasca iarasi consumul. Facut comanda de un K&N sa vedem cu acesta cum se va comporta.

 

numai bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Revin cu noutati. Dupa achizitia filtrului K&N la un drum de 1000km , mi-a papat 5.8% in afara iar in oras momentan ~6.5%.

 

@raul destul de mare consumul tau, pe mine m-a rezovat schimbul filtrului. Poti sa incerci prin curatarea lui sa vezi cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

o intrebare: am un amic care are un FZR DE 1000 si sub 10 n-a iesit niciodata...in oras chiar mai mult... va zic asta pt. ca nu reuseste sa-si ia permisul si ma mai ia pe mine de "sofer"... si m-a lasat masca.... cand am bagat nasul pe sub rezervor si sa....

...PRACTIC , FILTRUL DE AER NU STA PE CARBURATOARE...DECI MERGE FARA FILTRU DE AER... BUJIILE SUNT SI ALEA "CAM DUSE"... DEOARECE MAI INTRERUPE LA RELANTI... eu i-am zis ca o sa distruga motorul...si sa mearga la KAORE MOTO in bucuresti ca sunt acolo doi mecanici japonezi care le "gadila" unde trebuie... DAR NU PREA ARE 7-8 MIL. sa o faca de la "A LA Z..."... stie cineva de unde ar putea sa cumpere o CARCASA DE FILTRU DE AER CU TOT CU PRINDERILE PE CARBURATOARE? CA PARCA VAD CA SE DUCE TOT SETUL MOTOR.... CA PRACTIC TRAGE TOATE MIZERIILE -PRAF ETC ETC IN CILINDRII... imi pasa mie mai mult de motor decat lui.... :finger: .... si are vreo 4-500km facuti ... (de mine ...) mie deja mie sa nu "crape" cand merg eu cu ea... ca parca vad ca-s bun de plata...

"cam" off-topic... DAR poate sare vreunul cu un pont bun..sa-l ajute si pe omul asta... ca e pacat de motor...

 

CIAO! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Eu la 1.83 aratam ca un ursulet pe bicicleta pe un F4. Mai ales daca ai planuri de pasager, gandeste-te la altceva parerea mea.

 

Sunt motoare care au fost bunem dar este dificil sa mai gasesti una in mintile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...