Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

am si eu o intrebare pentru proprietarii mai vechi..........s-a gandit cineva sa-si puna alta toba de espapament pe suza ?? - ma intereseaza si pe mine cam ce s-ar potrivi, dimensiuni,marci,etc pt ca eu am tot cautat pe site-urile de profil si nu am gasit nicaieri o toba sport sau diferita fata de cea din fabrica care sa fie speciala pt xf650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BMW F650..... da e un model bun de care lumea e in general multumita, mie personal imi place mult si e (cu tot respectul) mai OK decat XF-ul

Yamaha Tenere.....sub nici o forma mai ales ca esti incepator iar motorul e foarte mare si consuma mult

Honda Transalp...... iarasi un motor foarte bun cu doi cilindri in V dar cam greut si nu e de incepatori si eu mi l-am comandat initial dar am gasit o alternativa mai nervoasa si usoara Kawasaki KLE

....... ca alternativa la Transalp poti lua in calcul Honda Dominator accesibil ca pret dar mai enduro decat celelalte

Aprilia Pegaso .........hmmmmmmmm sincer lasa-l pe ultimul loc e ok motoru dar clar inferior BMW-ului

 

PS: m-am dat pe toate modelele si asta e parerea mea sincera chiar daca trebuie sa iei in calcul faptul ca sunt femeie

 

 

 

melciu - ce a spus Eliza e adevarat, cu o mica mentiune: daca nu ai bani de Dakar, F-ul sa fie pe injectie, sa aiba robinet de reglare a suspensiei pe spate si - ideal - ABS ! :angryfire: Altfel ... vei avea un motor doar cu 20 kg mai greu decat Freewind. Si daca te hotarasti la XF, iti recomand cu caldura sa-l iei cu cric central (cel putin), dar cu cat il gasesti mai accesorizat, cu atat mai bine. :angryfire: eu l-am luat pe al meu cu accesorii in valoare de 800 euro (valoare ce nu s-a regasit in pretul motorului) si fiecare dintre ele merita (manere incalzite, crash-bar, suport de valize laterale + valize, topcase, etc ..)

 

 

Eliza, Alex, multam fain de raspunsuri.

 

BMW-ul ar fi o generatie mai veche deci fara injectie, ABS (nu stiu de robinet).

 

Ma bucur ca "suntem" de acord la Aprilia, la fel si o cagiva canyon care mi s-a mai aratat recent, parca nu ma atrag "italiencele" ....foarte mult plastic subtire.

 

Cred ca ma indrept la XF pentru inceput, am gasit unul mai decent decat ce aveau in Bucuresti si ca bani si ca echipamente. Vad cum ma impac cu ea si vedem pe parcurs. E la bani buni asa ca o dau la anul cu aceeasi bani daca nu-mi mai place. (ma indoiesc ca n-o sa-mi mai placa din cate ziceti voi :angryfire: )

 

Mai am pana marti sa ma hotarasc oricum...

 

Week-end frumos... am auzit ca iese soarele, poate va vad pe sosele si ma hotarasc inainte de marti :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pentru proprietarii mai vechi..........s-a gandit cineva sa-si puna alta toba de espapament pe suza ?? - ma intereseaza si pe mine cam ce s-ar potrivi, dimensiuni,marci,etc pt ca eu am tot cautat pe site-urile de profil si nu am gasit nicaieri o toba sport sau diferita fata de cea din fabrica care sa fie speciala pt xf650

 

Da, m-a batut si pe mine gandul dar ... ceva bun e scump (peste 400 euro). Pe forumul de XF din Germania se vehiculau 2 nume: LeoVince si Arrow. Special pt XF nici eu nu am gasit (modelul nu se mai fabrica din 2003, deci nu se inghesuie nimeni sa mai faca piese "custom" pt motoru asta) dar sunt sigur ca se potrivesc destule tobe. Care este principalul motiv pentru care vrei sa o schimbi ?

 

Uite cam ce am gasit eu:

 

10031851 (cod www.louis.de)

 

http://www.arrow.it/eng/catalogo/linee.asp?IDLinea=83

 

http://www.sitogroup.com/servlet/page?_pag...s_prgtmp=122003

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Apr 2008 23:38 -------------</small><br/>

da de un lc4 adventure ce spuneti? e bun? si eu sunt incepator, dar imi place ca e portocaliiiiu...

 

so?

 

mersi

 

 

:angryfire:

 

Nu vreau sa te influentez, dar sa stii ca si Freewind are o versiune pe portocaliu ... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Guys, multam fain de sfaturi.

 

M-am decis pana la urma asupra unui BMW. Mi-a placut cu se prezenta, decent la KM si la ani si la stare si la bani

 

L-am vazut, ne-am placut si de ieri e in garaj :D Nu se mai prezinta decent, se prezinta impecabil. A avut grija neamtul de ea ca de copilul lui.

 

Apreciez foarte mult sfaturile voastre, inca o data va multumesc si sper sa ne vedem cu bine :whip:

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salutare!

Am revenit cu vesti bune pot sa spun :)

Mi-am luat un Freewind si ma numar si eu printre voi daca ma primiti;).

as avea cateva intrebari .... de cand l-am cumparat la bord nu arata turatiile reale ... am turat-o aproape maxim si arata cel mult 3000 rot/min care ar fi problema ?

ce ziceti ar trebui sa schimb si uleiul , filtrul inainte sa ies cu motoru? sau mai merge cu care l-am cumparat.

Mi se pare ca e cam murdar farul pe dinauntru , se poate sa fie de la praf ?

 

Asfalt uscat! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am si eu o intrebare filtrele de aer de la toate modele freewind se potrivesc intre ele??ms

 

Eu cred ca da (fara sa bag mana in foc). Din punctul de vedere al pieselor in general am gasit pe net doua "perioade": `97-`00 si `00-`03. Dar filtrul de aer nu cred sa fie diferit.

Poate doar sa alegi altul decat cel standard, din fabrica. Bafta !

 

 

 

salutare!

Am revenit cu vesti bune pot sa spun :laugh:

Mi-am luat un Freewind si ma numar si eu printre voi daca ma primiti;).

as avea cateva intrebari .... de cand l-am cumparat la bord nu arata turatiile reale ... am turat-o aproape maxim si arata cel mult 3000 rot/min care ar fi problema ?

ce ziceti ar trebui sa schimb si uleiul , filtrul inainte sa ies cu motoru? sau mai merge cu care l-am cumparat.

Mi se pare ca e cam murdar farul pe dinauntru , se poate sa fie de la praf ?

 

Asfalt uscat! ;)

 

Bine ai venit ! Si sa-l folosesti cu placere. Cu turometrul este foarte posibil sa ai o problema, dar nu stiu care este cauza. Mai bine mergi la un mecanic. Uleiul si filtrul schimba-le, e unul din primele lucruri pe care le faci dupa ce cumperi un motor (in afara cazurilor in care au fost schimbate in fata ta de fostul proprietar). Cu farul am aceeasi problema, s-a cam prafuit pe interior geamul si ... trebuie sters. Cum faci asta ? Pai .. in principiu cam trebuie sa dai jos toate carenele din fata ca sa ai acces la far ... stupid dar adevarat, am pierdut o ora si ceva doar sa inlocuiesc becul. Iti urez multa bafta !

 

Alex

 

totusi, revin cu o intrebare: ce inseamna ca ai turat-o "maxim" ? ai dus acceleratia pana la capat ? in mod normal trebuia sa ajunga la cel putin 8000 ture, ceea ce nu e prea placut urechilor ... ;)

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

Am revenit cu vesti bune pot sa spun ;)

Mi-am luat un Freewind si ma numar si eu printre voi daca ma primiti;).

as avea cateva intrebari .... de cand l-am cumparat la bord nu arata turatiile reale ... am turat-o aproape maxim si arata cel mult 3000 rot/min care ar fi problema ?

ce ziceti ar trebui sa schimb si uleiul , filtrul inainte sa ies cu motoru? sau mai merge cu care l-am cumparat.

Mi se pare ca e cam murdar farul pe dinauntru , se poate sa fie de la praf ?

 

Asfalt uscat! ;)

 

Bine ai venit ma bucur ca suntem mai multi. Si eu sunt de parere ca trebuie sa schimbi uleiul si filtrul (daca nu stii de unde te pot ajuta).

In acelasi timp te-asi sfatui sa te mai uiti o data la placutele de frana, ca sa nu ai surprize.

Asfalt uscat si sper sa nevedem cu totii cat mai curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex

 

totusi, revin cu o intrebare: ce inseamna ca ai turat-o "maxim" ? ai dus acceleratia pana la capat ? in mod normal trebuia sa ajunga la cel putin 8000 ture, ceea ce nu e prea placut urechilor ... ;)

 

nu am tras la maxim acceleratia dar era destul de turata , aproape de maxim si oricum mai mult de 3000 nu mi-a aratat niciodata.

Am fost si la drum mai lung si la turatie medie cand schimb viteza imi arata 1500-2000 cam asa schimb si real cred ca e pe la 4000.

oricum vreau sa ma duc la un specialist sau cineva care se pricepe si sa incerc sa rezolv problema.

 

 

 

 

""""""Bine ai venit ma bucur ca suntem mai multi. Si eu sunt de parere ca trebuie sa schimbi uleiul si filtrul (daca nu stii de unde te pot ajuta).

In acelasi timp te-asi sfatui sa te mai uiti o data la placutele de frana, ca sa nu ai surprize.

Asfalt uscat si sper sa nevedem cu totii cat mai curand""""

 

 

Eu sunt din Mures si nu stiu daca este "reprezentanta" sau cel putin nu am auzit inca cineva care sa se priceapa la suzuki ( vre-un mecanic)

Cu placutele nu cred ca sunt probleme, pe fata e nou , scartaie putin dar am vazut ca este ceva spray special pt placute antiscartait , iar pe spate nu e uzat tare.

 

Asfalt uscat si ar fi frumos sa ne intalnim asa cu freewindu-rile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am avut de curand un incident cu motoru. Am fost intr-o excursie pe defileul Dunarii si am intrat intr-un bolovan cu 100km/h. Am zburat bine, dar nu am cazut de pe ea. Insa aparatoare aia de plastic s-a desprins si s-a bagat in roata din spate. Destul de aiurea facuta.

 

Oricum acuma vreau sa-mi pun alta protectie la lant si am dat peste un site fain al unui neamt.

 

Chiar si daca e in germana pozele merita vazute: http://www.lucasmatic.de/seite_freewind_chopped.html.

 

Vreau sa-mi pun niste sidecase-uri, dar nu stiu cum sa le fac cadrul. Are careva cadru sa-l pot copia ? De preferat cineva din BV ;) .

 

Ciao,

Tavi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dragilor,

 

De duminica, 18 mai 2008, am in garaj propriul meu Freewind. Deocamdata nu am carnet, si l-am pornit o singura data, ca sa vad cum suna motorul.

 

Intrebare: e normal sa trebuiasca tras socul la pornire? Motorul probabil ca nu a fost rulat de mult, bateria e ok, porneste fara probleme. Insa daca dupa un timp (1 minut sa zic), las socul, moare motorul la turatie joasa. E normal sa trebuiasca tinut tras atata timp socul? Pentru ca la un moment dat, merge si fara socul tras. Poate ma ajutati cu experientele voastre.

 

O alta intrebare: fiind cam inaltutz (195), par ca si cum as fi calare pe un magarush, si am auzit ca se poate lasa scaunul mai jos cu cativa centimetri. Aveti idee daca e o procedura complicata?

 

Am manualul Suzuki, insa recunosc, ca un ignorant, inca nu l-am buchisit, si ma rod intrbarile astea. Cu pornirea, e posibil sa fie explicatii in manual, insa cu lasatul scaunului, ma indoiesc.

 

Va rog sa imi raspundeti, ca sa ma linistesc si eu putin.

 

Si ultima intrebare: Am tinut-o pornita in fata garajului vreo-5-10 minute. E normal sa se incalzeasca asa de tare toba si plasticul de langa? Cum poate sta pasagerul din spate, daca se incalzeste asa de tare?

 

 

Stima si respect pentru toti motociclistii din Romania, mai ales Freewindisti :rolleyes:

 

Asfalt uscat.

 

Uite si poze cu motorul.

post-37797-1211261127_thumb.jpg

post-37797-1211261153_thumb.jpg

post-37797-1211261182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand .. La multi ani Eliza ! Sorry, abia acum am vazut ca e ziua ta. :rolleyes:

 

 

 

@ flaviu - sa-l stapanesti sanatos ! da, e normal sa tragi socul, e carburatie .. o sa-l tragi si la 30 grade, dupa o ora de stat .. dar il bagi la loc, incet, incet ... pana se stabilizeaza undeva la 1500 (relantiul indicat de cartea tehnica).

 

cat timp lasi socul tras ? pai .. in functie de temperatura de afara si perioada cat a stat nepornit ... acum, vara, eu pot baga socul de tot si ramane la 1500 dupa 2-3 minute ... adica cat timp imi pun casca si manusile. aveti grija si la ce ulei aveti in ele, acum ar trebui pus unul mai "subtire", de vara ...

 

vrei sa lasi mai jos .. sau sa o ridici ? in principiu motoreta poate fi coborata / inaltata cu 3 cm (din furca .. adica din cantitatea de ulei din jambe si din prinderea amortizorului spate .. o sa pun niste capturi din manual). eu am ridicat-o .. am 1,78 si e ok, ajung perfect la pamant. toba se incalzeste dar .. la mine nu se incinge plasticul de langa ea .. e ciudat ...

 

hai sa ne auzim sanatosi .. poate ne si vedem, ca vine intalnirea de la Brasov .. :(

 

salut

 

As avea nevoie de un manual pentru freewind sau daca pot gasi pe net . Ma poate ajuta cineva ? pls

 

asfalt uscat !

 

 

razvan, da-mi pe PM o adresa de mail si ti-l trimit eu .. :D sau un id de mess, ca manualu e destul de maricel ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi alexxx. In alta ordine de idei, voi pe la cat schimbati vitezele? Ca eu abia ieri ce m-am dat in spatele blocului putin, si doar cu 1-a, deci n-am schimbat nicio viteza.

 

Mersi.

 

Apropo, mai sunteti din astia inalti ca mine, de 190cm+ :rolleyes:)) pe Freewind? Si daca da, cum vi se pare? Mie mi-e ok la condus, dar parca acum ca am vazut o poza cu mine pe moto, mi se pare putin cam micutza pt mine.

 

 

 

Eu am avut noroc si am primit manualul Suzuki cand am cumparat-o. :(

 

Hai mai, niciunu nu sunteti de 2 metri cu Freewind? Apropo, aparatoarele de pe ghidon va protejeaza ceva de vant la drum intins? Se justifica sa imi cumpar, sau vara n-am treaba, doar in sezonul rece?

 

Haideti mai raspundeti pe forumul asta, sau sunteti toti plecati pe coclauri si nu mai intrati pe net?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti raspund tot eu, ca altii nu se inghesuie, sunt rari si scumpi la vorba. :lol:

 

Vitezele le schimbi pe la 3-4000 ture (maxim 4000 daca mergi mai sportiv, ma rog, cat de sportiv poti merge cu asa ceva ...).

Aparatorile alea de vant isi fac foarte bine datoria in sezonul rece (in combinatie cu niste manere incalzite, pe care le recomand oricui) dar si vara ... protejeaza atat de vant cat si de orice ar veni in contact cu degetele in zona respectiva (pietre, insecte, noroi, etc ..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi alexxx. In alta ordine de idei, voi pe la cat schimbati vitezele? Ca eu abia ieri ce m-am dat in spatele blocului putin, si doar cu 1-a, deci n-am schimbat nicio viteza.

 

Mersi.

 

Apropo, mai sunteti din astia inalti ca mine, de 190cm+ :()) pe Freewind? Si daca da, cum vi se pare? Mie mi-e ok la condus, dar parca acum ca am vazut o poza cu mine pe moto, mi se pare putin cam micutza pt mine.

 

 

 

Eu am avut noroc si am primit manualul Suzuki cand am cumparat-o. :(

 

Hai mai, niciunu nu sunteti de 2 metri cu Freewind? Apropo, aparatoarele de pe ghidon va protejeaza ceva de vant la drum intins? Se justifica sa imi cumpar, sau vara n-am treaba, doar in sezonul rece?

 

Haideti mai raspundeti pe forumul asta, sau sunteti toti plecati pe coclauri si nu mai intrati pe net?

 

Bine ai venit printre noi Flaviu :lol:

 

Eu am 191 cm si chiar mi se pare un motor f potrivit pt oameni mai inalti .......... de exemplu m-am suit pe un GS 500 si aratam destul de caraghios pe el cand m-am vazut in poze

 

Al meu nu are aparatori de vant si nu le consider absolut necesare, nici chiar pt sezonul mai rece. Daca investesti si iti iei niste manusi bune nu iti mai trebe nimic la ghidon (eu am de exemplu niste Scott-uri impermeabile, breatheble - cu care am mers asta primavara la +10 grade, m-am prins si ploaia, si am mers si pe caldura cu ele fara sa imi inghete mainile sau sa imi fie cald)

 

In ceea ce priveste vitezele, cand merg normal si eu schimb la 4000-4500, dar cand e nevoie sa faci o depasire sau sa dai gaz poti merge pana la 5500 chiar 6000 ( asta numai in treptele superioare - de la a-3-a in sus)

 

Sunt curios cat ai dat pe motor, si de unde l-ai luat....?

 

Multa bafta si astept freewind-istii la Brasov :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spd1: Motorul e adus din Italia, e din 99, negru, 27.000km, 2000 EUR. In banii astia am si un top case Givi ( Maxia ) mare, nu stiu exact cati litri si am si cric central. Parbriz mai inalt, de touring. E usor zgariata pe rezervor in partea dreapta, dar nesemnificativ. Aspectul e ingrijit.

 

Despre motor, pot spune doar ca mi se pare ok, nu sunt mare specialist, dar porneste la prima cheie, suna bine. Daca aveti alte sfaturi la ce sa mai verific, ar fi excelent. Momentan am pornit-o o data in fata garajului, iar a doua oara am dat o tura mica in spatele blocului, sa vad daca se misca din loc. Pot spune doar ca merge mai bine ca MZ-ul din 80 pe care fac scoala; alt termen de comparatie nu am. :lol:))

 

Va astept cu sfaturi / sugestii / opinii.

 

Eventual: ati gasit (din punctul vostru de vedere) puncte slabe la freewind? Sau ce va incomodeaza, ce vi se pare ca liopseste, etc.

 

Grazie. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urare.

Scuze ca nu ti-am raspuns pana acum dar mai nou cobor de pe motor pe la unu- doua noaptea.

Si mie mi se raceste repede motoru si tin socul tras "dupa ureche" dar oricum mai mult de 1 minut.

Toba nu mi se incalzeste si imi aduc aminte ca pe vremea cand eram pasager pe XF nu am avut niciodata probleme cu plasticul incins.

Apoi eu nu am dacat 1.70 inaltima dar stau doar pe varfuri, poate de asta am luat o tranata zdravana cant treceam printr-un rau. Eu in schimb am senzatia ca sunt prea "lata" pt motorul asta.

De schimbat schimb pe la 3500-4500 depinde de cum aud motoru si daca sunt in oras sau in afara lui. La defecte asi pune faptul ca la peste 100 km/h vibreaza destul de tare, in rest imi iubesc motorul si nu o sa il schimb prea curand.

Cand e intrunirea de la Brasov si cati dintre noi se anunta?

post-13245-1211614594_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tie :D eu am cam rarit-o ... ma plimb mai rar .. dar cu mai mare placere. Poate am imbatranit :cheers:

 

Intalnirea de la Brasov tocmai am citit ca se amana, undeva prin august, inca nu se stie exact (au probleme cu locatia). Oricum, ramane in plan.

Apropo de viteza de "drum" ... eu va recomand undeva pe la 110-120 maxim (daca doriti sa o aveti mai mult timp). 160 a fost maxim atins de mine pe A1 (intrase pe rosu la 8000 ture). Motorul nu mi-a dat nici o emotie dar, ca pozitie, eu eram culcat pe rezervor :P nu cred ca as fi stat drept cu parbrizul standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si eu sunt de acord cu viteza sugerata de alexx, peste 120 deja nu mai e fun (devine foarte obositor la un drum lung) , asta poate si din cauza castii de cacao pe care o am (un probiker de 50 euro) care vajaie la greu si-ti trage capu pe spate la viteza

 

acuma astept sa-mi vina un shuberth, care sper sa se comporte altfel la viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, am avut si eu Probiker, tot de vreo 50 euro, incredibil ce turbulente erau in casca aia. Nu se aburea niciodata din cauza curentului din ea, am avut probleme si cu ochii.

Acum am un HJC, e mult mai bun, nici nu se compara. La Schuberth visez si eu, am auzit numai chestii misto despre castile astea, am simtit de pe loc, cand am pus una pe cap si s-a facut brusc liniste :cheers: DAR ... ideea ramane aceeasi, peste 120 (eu chiar as zice 110, la mine e treapta a 5-a, 5000 ture) nu mai e nici un fun din cauza pozitiei.

 

Eu caut in continuare un parbriz touring, cam cum are Flaviu. Aveti idee ... ?

 

Pana la intalnirea de la Brasov, v-ar interesa asa ceva ? /index.php?...t&p=1195725

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vis-a-vis de casti... Unii din voi se plangeau de castile Probiker. Eu mi-am luat un Airoh SV55, un flip up. Avetic areva din voi asa ceva, ceva asemanator? Pentru ca stiu ca aceste casti flip up sunt nitel mai galagioase decat cele integrale, iar freewindul este si el galagios. Sper sa nu fie deranjant la viteze de 100 la ora. Eu zic ca oricum imi e util flip-upul avand in vedere ca is ochelarist si mai ales pt caldurile din vara, cand o sa vreau sa ma ventilez un pic la viteza mica.

 

Cheers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...