Sari la conținut

Posesori Kawasaki Zr-7 Daca Exista


motanu26
 Share

Postări Recomandate

Io sunt proaspat proprietar de ZR-7 si sunt foarte multumit de ea in foarte multe aspecte,consum,manevrabilitate,confort.Vad ca nu exista un topic despre asa ceva si de ce sa nu fie :lol: va invit sa discutam pe tema asta. :lol: :lol:

post-19796-1181902728_thumb.jpg

Editat de motanu26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si eu sunt proaspat proprietar de zr-7.inca nu am apucat sa ma bucur de ea dar sper ca in cateva zile sa o scot la plimbare.(acum doua zile a venit din italia).nu stiu nimic despre ea dar fac cercetari.eu nu pot sa spun decat ca arata foarte bine chiar daca exista o asemanare izbitoare cu honda hornet.deocamdata sunt fericit dar...... asta e (nu e honda) :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut,

 

Sunt pe cale sa achizitionez un motor. In principiu il voi aduce din Italia printr-o cunostinta de incredere. Din partea lui am primit o oferta de ZR-7 din 2003 cu 29.000. Pretul ... 2.500.

 

 

 

Am citit numai de bine despre motorul asta, dar am 2 probleme cu el:

1. 750cc - 75 HP -> Incepator -> Nu e prea puternica? Daca da, poate fi limitata?

2. 200Kg la gol -> 60kg eu, la 1,77m -> Nu cumva este prea grea pentru talia mea?

 

As dori sa aflu parerea voastra de posesori legata de cele "indoieli" ale mele, daca sunteti amabili. In principiu nu-mi doresc ceva care sa ma depaseasca. O iau pentru pura pasiune de a merge pe 2 roti, pentru faptul ca-mi plac naked-urile, ca am nevoie de o moto de oras, ca ZR-7 arata superb si in niciun caz pentru "cascadorii". Ahh, inca ceva ... ce sistem de racire are?

 

Multam fumos si asfalt uscat!

Editat de Khael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Ce sa zic nu e chiara asa cum crezi tu.

motorul merge in ture joase foarte bine. De incercat de limitat sa iti spun sincer nu stiu dar mai mult ca sigur ca se poate.

 

In schimba cu manevrabilitatea sta foarte bine chiar daca e asa de grea. Sa iti spun sincer se conduce mai usor ca un CB de 500.

Sa iti spun sincer am pus mana si pe un hornet de 900 care are mai putine Kg dar daca vrei sa intorci de ghidon e destul de greu pt ca are centul de greutate sus . Pe cand la ZR 7 e destul de jos si o face foarte manevrabila.

 

E drept ca e un pic inalta si ca eu am 1,84 inaltime dar si eu am inceput direct cu ea. Si sa iti spun sincer fata de alceva ce am incercat si au incercat si alti dinaintea mea e foarte manevrabial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

eu am 1.67 si 54 de kg. si vreau sa va spun ca ma joc cu ea. ce nu sunt lamurit cu consumul. eu i-am facut cateva reglaje si am obtinut 8% in oras(inainte era 10) si 5% in afara(inainte era 7%). ca viteza pot sa spun ca de la 150 sunt steag pe ea(bate vantu rau). oricum motocicleta pare destul de solida fata de suratele iei de la concurenta . salut.

cat de curand o sa-i fac si poze ca sa vedeti ce jucarie am,poate face-ti si voi la fel. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consul cam asa e si la mine. Tinde spre 7 in oras. Dar nu am reusit sa ii scot mai putin de 5,5 in afara orict de frumos am mers. Ca viteza eu nu am incercat asa de mult dar Fratemeu care are permis de 10 ani deja i-a dat 180 inafara si zice ca mai poate dar bate dej aprea tare vantul pe ea si nici macar nu aveam un wind wind shield.

 

 

Bafta si sa vina repede primavara sa se usuce asfaltul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da eu zic ca nu e nici o problema. Pana la urma conteaza fiecare parere. Si orice informatie noua e pretioasa.

Interesant motor la dimensiunile lui si desvolta ceva caluti. Bafta asfalt uscat cu el. Oricum eu te-as sfatui sa scapi destul de repede de el ca are cam multe turati pt un 250 si viata lui cred ca e destul de scurta.

Motorul e legat de cel de ZX ca nomal denumira lui care am gasit-o e Kawasaki ZX250 Balius.deci vine de pe partea sort de la Kawasaki. Si de asta dezvolta atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un zr model exclusivist pt japonia...:baldy: deste de 250 dar are 45de cai si 140 e kg :baldy:) deci e o adevarata rautate ....ma primiti si pe mine la discutii? ma incadrez in peisaj?

o poza cu aia micapost-20515-1195763586_thumb.jpg

 

Asa! Fii rau! Rupe-i fashu! Mama lui de motor derbedeu! :finger:

 

Sa-l stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci :finger: pai pt asta l-am luat sa il calaresc :baldy: este sportiv ce po sa zic ...trage al dreaq mai mult decat am crezut si pot sa zic k este foarte fiabil am auzit ca sunt multe cu peste 65.000 si inca mai duc lejer

al meu toarce ....trage f bine desi nu am fost sa ii curat carburatoarele sa le sincronizez si schimbat filtre.. :baldy: o sa ajunga si pe acolo ..

 

PS: am si eu o intrebare ...kawa al meu seamana forte mult cu un er 5 si cu zr 7 foarte mult....banuiesc ca pot sa ii pun acelas tip de crash paduri....voi aveti? vreau sa imi iau si eu in viitorul apropiat si nu stiu ce sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Si eu posesor de zr-7f de vreo 4 luni si ceva.

De calarit il calaresc de aproape 4 luni (de cand am carnetul) si am aproape 10.000 km la activ.

Pentru cei care isi pun tot felul de intrebari despre mobra asta, o sa incerc sa povestesc cat mai pe scurt pareri, impresii etc.

 

Desi pare o nebunie (pt unii prostie) lucrul care m-a facut sa-l iau a fost felul in care arata. Cand am primit raspuns la anuntul de "cumpar bandit de 600" si am vazut poze cu zr-ul am zis ca nu vreau nimic altceva, era si inca este exact ceea ce imi doream.

La inceput ma speriau cei 750 cmc si 236 kg la gol, dar cand am inceput sa merg pe el am ramas profund surprins de cat de prietenos este.

Primul drum a fost Bucuresti-Ploiesti-Cheia-Brasov-Fagaras-Sibiu (intalnirea de la Sibiu) la 3 zile dupa ce mi-am luat carnetul (inainte de plecare facusem deja 300km prin Bucuresti).

Pana dupa Cheia a fost mers de acomodare, pana m-am prins cum sta treaba cu turatia la care ii place sa stea, cum trage mai bine in curbe etc.

Desi este un motor destul de masiv, e foarte docil, are stabilitate mare, se manevreaza usor si cel mai important pt un incepator iarta multe din tampeniile pe care le poti face. Cuplul este destul de mare si de la turatii joase asa ca la demaraj nu prea ai probleme, se infige destul de tare dar fara sa fie violent (e posibil sa iti ridice un pic roata fatza de pe asfalt, undeva p la 8-9mii rpm).

 

Pana acum singurele probleme au fost cu unul din becurile din bord si cu pozitia p spate, am crezut ca s-au ars dar si-au revenit si acum am ramas iar fara pozitii.

 

Schimbul de ulei si filtru l-am facut dupa vreo 5.500 km (cand l-am luat erau noi) in spatele blocului, nu e nimic complicat.

Singurul lucru pe care vreau sa-l modific este toba. Vreau sa o golesc de site si sa ii pun sita racing sa ii modifice sunetul, care de la turatii peste 4.500rpm e cam sugrumat datorita unui dispozitiv din toba (sunetul acela metalic pe care il are cand turezi usor motorul).

De schimbat toba nu vreau, pentru ca arata mult prea bine asta stock.

In concluzie mobra chiar merita si cine a ales-o deja stiu sigur ca nu regreta.

 

Daca am omis ceva sau daca vreti sa intrebati ceva, nu ezitati.

 

 

Bafta :finger:

Editat de zanulmaseluta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

236. Cam multe hg nu e cumva varianta S cu carenaj. ca altfel e undeva in jur de 205 la gol.

 

In rest is deacord cu tine numai ca la mine mai repede a rupt aderenta decat sa se ridice ceea ce poate fi si din cauza cauciucurilor, poate tu ai ceva mia sport cu o aderenta mai mare.

 

Si de ce ai zis tu baditul arata chiar urat mai ales pana in 2004-2005 cand ia dar o forma mai misto.

 

Cat despre cazatori eu unul nu am dar si daca o sa imi iau imi cumpar de la Louis. E mai usor sa iti iei ceva de calitate si ceva nou decat sa iei second poate descentrate de pe suort sau alte chesti.

 

Apropo unde is eu ninge de vre-o 2 saptamani si ceva asa ca cel putin mie imi trebuie asfalt curat si va doresc si l avoi la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e nici varianta S, e zr-7F (nu imi plac variantele semicarenate desi la drum lung e mai comod cu windshield) si nu are nici 205kg, are 236 la gol (pe verificate si pe luate) date scrise in actele de germania cu care a venit mobra. Modelul este din 2000, poate astea mai noi au beneficiat de vreo "cura de slabire".

Cat despre cauciucuri nu sunt deloc racing, sunt unele touring de la bridgestone, dar daca sunt bine incalzite si pleci mai tare te ridica dar nu f mult, cat sa iti zboare ghidonul in toate partile. Oricum acum nu mai conteaza cauciucul pe spate ca am pana :baldy: , m-am trezit cu o ditai bucata de stop (d la o conserva) prinsa de cauciuc cu un shurub.

Asta e, trebuie sa-l duc la doctor, pana atunci sta cuminte la odihna si tratament :baldy:

 

 

bafta :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic acuma ma uit si eu la Certificatul

 

Si nu stiu de unde ti-au dat ai tai greutatea asta . Motorul asta sa fabricat din 1999 pana in 2004. Cel din 2004 are 210 kg. Si varianta din 2000 are 20210 kg. Poate neamtul de la care l-ai luat a facut ceva scimbari la el pt ca daca cauti pe net greutata acolo bate nu mai mult de 210 la varianta F.

 

Oricum mai fa o investigatie pe net si ai sa te convingi.

 

Sa sti ca astea pe certificat mai gresesc si se intimpla destul de des. Eu stiu unul la care cand i-o facut astea RAR i-au intinerit motorul cu 2 ai. Asa ca ar fi bine sa iti faci rost de date tehnice daca vrei am si cartea de la varianta S daca te intereseaza. Si chiar si aea are 210 kg deci varianta necarenata de loc ar trebui sa aiba mai putin.

 

Pana la urma s-ar putea ca nici la mine in certificat s-ar putea sa nu fir corect. Apropo manualul e pentru modelul din 1999 numai ca e scris in germana.

 

 

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:39 -------------
Cine vrea cartea de la zr7 o am in germana. Sa ma caute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu inca nu am nika de obiectat. Si nu cred ca am sa schimb nika la ea. Decat sa pun niste cazatori in rest imi place cum e originalul. si sunetul numia peste 5000 nu imi place cum suna parca nu mai e asa de rotund. Dar asa e la modelul asta. Stiu cine o avut o toba super sport ca deabea daca avea filtre in ea suna altfel dar si la turati mici zici ca trecea avionul pe langa tine. Si mie mai mult imi pace sa se auda asa in surdina decat sa trebuiasca sa imi pun dopuri in urechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu stiu ce sa zic acuma ma uit si eu la Certificatul

 

Si nu stiu de unde ti-au dat ai tai greutatea asta . Motorul asta sa fabricat din 1999 pana in 2004. Cel din 2004 are 210 kg. Si varianta din 2000 are 20210 kg. Poate neamtul de la care l-ai luat a facut ceva scimbari la el pt ca daca cauti pe net greutata acolo bate nu mai mult de 210 la varianta F.

 

Oricum mai fa o investigatie pe net si ai sa te convingi.

 

Sa sti ca astea pe certificat mai gresesc si se intimpla destul de des. Eu stiu unul la care cand i-o facut astea RAR i-au intinerit motorul cu 2 ai. Asa ca ar fi bine sa iti faci rost de date tehnice daca vrei am si cartea de la varianta S daca te intereseaza. Si chiar si aea are 210 kg deci varianta necarenata de loc ar trebui sa aiba mai putin.

 

Pana la urma s-ar putea ca nici la mine in certificat s-ar putea sa nu fir corect. Apropo manualul e pentru modelul din 1999 numai ca e scris in germana.

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:39 -------------</small><br/>Cine vrea cartea de la zr7 o am in germana. Sa ma caute.

 

 

hai ca pana la urma am gasit p net

 

Wet weight: 509 lb. (231kg) uite si site-ul http://www.sportrider.com/bikes/146_0012_k...zr_7/index.html

Am verificat si actele de germania cu care a intrat motorul in tzara si acolo scrie 228kg, in talonul romanesc 236 Kg si p site-ul asta 231kg. probabil ca in realitate are vreo 232kg :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca pana la urma am gasit p net

 

Wet weight: 509 lb. (231kg) uite si site-ul http://www.sportrider.com/bikes/146_0012_k...zr_7/index.html

Am verificat si actele de germania cu care a intrat motorul in tzara si acolo scrie 228kg, in talonul romanesc 236 Kg si p site-ul asta 231kg. probabil ca in realitate are vreo 232kg :blink:

 

Pai "wet" inseamna la plin. Iar in talon tot greutatea la plin se trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu stiu unde imi era capul, neatentia, deh. Ai dreptate.

In revistele pe care le citesc, la specificatiile tehnice astia trec greutatea la gol, probabil ca de acolo mi-a ramas in cap treaba asta.

 

Zilele astea o sa deschid un topic si un sondaj pt toba stock modificata vs. toba racing. O sa imi expun si punctul meu de vedere, asa ca ramaneti p receptie.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Si eu sunt un incepator pe zr 7s :) ... nu pot sa zic k este greu de "pilotat".Daca nu vrei sa zbori sau sa te dai pe o roata ci doar sa inveti ABC-ul mersului pe 2 roti eu zic k este ok...si cred k ar fi ok si dupa invatarea primilor pasi fiind f comoda prin orash,stai intr-o pozitie f comfortabila...este o motocicleta "decenta" sa ii zic asa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am avut un accident si trebuie sa merg pe la asigurari sa imi recuperez dauna. Si imi caut niste piese originale cum ar fi toba, scarita spate dreapta pasager cu tot cu suportul de toba, cam astea ar fi baza. Daca are cineva sau stie unde as putea gasi da imi dea un plm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...