Jump to content


Ij (izh)


  • Please log in to reply
5071 replies to this topic

#5061 cornelilinca84

cornelilinca84

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 559 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 13 June 2018 - 08:08 PM

salutare natiune! astazi am facut prima mea tura cu atasul la jupiter. am reusit sa merg doar 1 km caci simteam ca ma lasa bratele, deoarece trage ca dracu stanga. ma poate ajuta cineva cu ceva informatii privind reglajele ce trevuiesc facute?

p.s incarcarea functioneaza partial duoa ce am schimbat ledureile cu becuri cu filament. cand zic partial ma refer la faptul ca, la relanti, becul sta aprins dar in turati mici spre medii se stinge insa se reaprinde si mai puiternic decat la relanti atunci cand turez mai mult de jumatate mororul. ce sa fie oare ? 



#5062 pinnochio

pinnochio

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 368 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timișoara
  • Interests:Mecanica,Fizica,Natura.
  • Moto: Minsk 125
  • Numar: -
  • Club: Așa..singur!-

Posted 14 June 2018 - 07:41 AM

Salut,ai pe zona ta pe nea Victor(Vene)care dacă ar binevoi să te ajute...te-ai scos!

#5063 vene

vene

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 225 posts
  • Club: -

Posted 14 June 2018 - 12:31 PM

Nu este o problema sa-l mai sfatuiesc la cate o problema.

Cu atasul este intotdeauna o problema la inceput, eu nu am reusit sa merg decat dupa un "antrenament" pe camp, deoarece mentalul nu te ajuta sa accepti ca nu te poti inclina si ca doar cu bratele virezi.

In primul rand se strange piulita ce regleaza ambreiajul ghidonului pana misti ghidonul ca la un camion fara servo.

Deasemenea ajuta o greutate in atas.

Eu am cerut sfaturi lui Pedro deoarece intotdeauna gardul era ca un magnet pentru motocicleta, nu era drumul suficient de lat.

Tedinta este de a vira doar spre dreapta, iar stahga nu vrea!

Sunt aici schemele de reglaj atasul, in rest antrenament!

Atentie si la franare, unde motocicleta se duce spre axul drumului!

 


» Post actualizat in 14 Jun 2018 10:43

Pentru incarcare, acel bec-martor nu ne da o informatie completa,e doar mai mult decat "nimic", in ture mici poata sa se aprinda intermitent, se stie ca dinamul nu incarca decat la turatii mai mare (dezavantaj fata de alternator), de aceea in situatiile in care te opresti des la semafoare, treceri de pietoni, etc, ai farul aprins si baterie cu amperaj mic risti sa se opreasca motorul din lipsa de curent la aprindere- e nevoie a se verifica incarcarea cu un voltmetru atat fara sarcina (far aprins) cat si cu sarcina.

Dupa cum spui ca se intampla, foarte probabil releul nu functioneaza corect, -mai ar fi o posibila cauza sa ai  carbunii prea fixi in suport, sa nu se deplaseze usor si astfel au tendinta de a ramane blocati, nu stau bine pe colector- lucru ce nu e bun deoarece flameaza si distruge colectorul, problema agravata daca exista si ceva joc radial pe partea dinamului.

Releul se poate regla (uneori), dar cred ca mai ai altul si in prima faza schimba releul de incarcare, pot fi contacte inperfecte, arc rupt, ori decalit, etc. (sunt in releu 2 lamele cu pastile de contact si cu arcuri tarate ce conecteaza/deconecteaza la o anumita forta generata de un electromacnet cu bobina aferenta).


» Post actualizat in 14 Jun 2018 10:48

Aici sunt 2 scheme, cea de sus este cea standard a IJ-ului dar marcate sinonimele codurilor de conectare cu variantele germane , cea de jos este o schema generala cu un releu de Trabant ori MZ-unde simbolurile sunt altele decat la cele rusesti.

(La schema de IJ se vad cele 2 zone cu contacte de care povesteam mai inainte).

Sper ca acum te vei descurca!


» Post actualizat in 14 Jun 2018 10:49

Vad ca se amesteca lucrurile, dar  le pricepi tu!

Attached Thumbnails

  • aprindere.JPG
  • atas1.JPG
  • atas2.JPG


#5064 bang-bang

bang-bang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 152 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda d'naia cu strungareata
  • Numar: prea lung
  • Club: No way

Posted 03 July 2018 - 11:23 AM

Salutare , in Deva , Hunedoara , prin apropiere e cineva priceput la IJH-uri?


Motorcycle friendly : www.doualumi.com

#5065 Dr_krl

Dr_krl

    Motociclist de ocazie

  • Super Membru
  • PipPip
  • 692 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea/Satu Mare
  • Interests:multe
  • Moto: IJ 56, Hoinar, Kawasaki Z500, Jawa 250
  • Numar: diferite

Posted 05 July 2018 - 05:03 AM

Dar care-i problema cu el? Un Ij nu e chiar aşa greu de reparat.

#5066 -UFO-

-UFO-

    Take Me To Your Leader

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:To take over the world!
  • Moto: CB600F1

Posted 05 July 2018 - 07:27 PM

Dar care-i problema cu el? Un Ij nu e chiar aşa greu de reparat.

Poate omul cauta strungar, frezor, sculer+matriter, sudor, lacatus mecanic...  :crack:


Edited by -UFO-, 05 July 2018 - 07:28 PM.


#5067 255b

255b

    supravietuitor

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,740 posts
  • Gender:Male
  • Location:departe
  • Interests:obscure
  • Moto: plimbare - aspencade,sanchi - comuniste
  • Numar: pe aripa de fata
  • Club: ete asa.. de 1 singur

Posted 07 July 2018 - 10:56 PM

Ai finc iu hev ă obseşăn

#5068 ks2

ks2

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 27 posts
  • Gender:Male
  • Moto: mobra
  • Numar: Ms08tss
  • Club: Comuniste

Posted 01 August 2018 - 09:55 PM

Daca este cineva interesat de piese noi pentru Jupiter, am tobele, biele, pistoane+segmenti cota 0, cabluri, manete, seturi de garnituri si simeringuri. Detalii la nr. de telefon: 0762940458



#5069 White_Dragon

White_Dragon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 86 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludus, Jud. MS
  • Moto: IZH-J 4

Posted 29 August 2018 - 09:51 PM

Pedala pornire + pedala schimbare viteze + roata Jupiter 4 intereseaza pe cineva? Tel: 0766 582 636.



#5070 Bogdan Brinduse

Bogdan Brinduse

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 96 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: BMW F650 GS 2007
  • Numar: -

Posted 13 September 2018 - 08:32 AM

Salut, mă întreabă o cunoștință și nu știu ce să-i răspund, ce bujii sunt necesare pentru un Jupiter 5, an fabriacație 1991?


696637.png“If it's not fun, you're not doing it right.”


#5071 Algocalmin

Algocalmin

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 5 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Numar: Gl90bib

Posted 17 September 2018 - 03:40 PM

Salutare !! Ma poate ajuta cineva cu un sfat ,  cum sa schimb suportul motorului spate la un ij  ?

Eu ceva idei as avea dar un sfat sau niste desene cu masuri pe sasiu sunt binevenite.

In imagini se vede suportul nou la spate nu se pupa cu sasiul ptr ca in desen era o scobitura de 8 mm dar nu e problema se poate elimina scobitura si atunci cred ca vine pe sasiu .

Attached Thumbnails

  • 20180917_142410.jpg
  • 20180917_142435.jpg
  • 20180917_142452.jpg
  • Suport-motor.jpg


#5072 Dr_krl

Dr_krl

    Motociclist de ocazie

  • Super Membru
  • PipPip
  • 692 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea/Satu Mare
  • Interests:multe
  • Moto: IJ 56, Hoinar, Kawasaki Z500, Jawa 250
  • Numar: diferite

Posted 17 September 2018 - 11:01 PM

1. Tai orizontal suportul vechi aproape de baza unde-i prins acum;

2. Polizezi cu atenţiie baza;

3. Prinzi suportul nou pe motor;

4. Aşezi motorul în cadru şi îl fixezi în suportul din faţă;

5. Sudezi pe dedesupt suportul nou cu câteva puncte;

6. Dai jos motorul şi termini sudurile. 


» Post actualizat in 17 Sep 2018 21:03

P.S. Vezi să nu uiţi să sudezi urechea de prindere a aripii din spate pe suport.


Edited by Dr_krl, 17 September 2018 - 11:02 PM.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status