Jump to content


Ij (izh)


  • Please log in to reply
4499 replies to this topic

#3861 cornelilinca84

cornelilinca84

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 347 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 15 February 2014 - 03:43 PM

Va salut, ce tip de atas este acesta?

1.Ce lungime are amortizorul de la atas?

2.Partea culisanta a barcii se opreste in ceva tampoane de cauciuc? O poza se poate?

3.Pe parcursul reparatiilor va voi mai stresa cu intrebari. Multumesc anticipat pt raspunsuri.

din cate imi dau seama este un atas de ij jupiter 4.

revin cu ceva poze la ce te intereseaza intrebarile de mai sus peste putin timp



cum am spus revin cu poze si raspunsuri la mine la atas lungimea telescopului este de 36 cm iar laalas partea culisanta intradevar se opreste in tempoane de cauciuc. uite aici ceva poze cu telescopul si cu tampoanele de cauciuc

Attached Thumbnails

  • IMG_20140215_150738.jpg
  • IMG_20140215_150724.jpg
  • IMG_20140215_150712.jpg
  • IMG_20140215_150703.jpg
  • IMG_20140215_150659.jpg
  • IMG_20140215_150554.jpg
  • IMG_20140215_150516.jpg


#3862 EX_:MosRahao_*

EX_:MosRahao_*
  • Anonimi

Posted 15 February 2014 - 04:32 PM

De exemplu una deasta: http://www.okazii.ro...-atv-a143222945

Acumulatorii de UPS pot deceda fara advertisement. Ei nu sunt facuti sa reziste la vibratiile eistente pe moto. 

Eu am folosit una de UPS 3 ani si m-a lasat deoarece mi s-a defectat releul regulator. 

 

Multumesc, baieti, pentru info. Azi m-am apucat sa caut acumulator nou pentru IJ, as merge totusi pe varianta "clasica", a unei baterii obisnuite pentru moto si nu cea a acumulatorului ups. Pentru altii interesati, mentionez ca masurand cutia pentru baterie (planeta 5), am constatat ca o latime de max. 85 de mm a bateriei este cea necesara, ca exemplu bateria de 90 de mm a viroagai nu lasa capacul sa se inchida. Cutia permite o baterie mai inalta (cca 150 mm) si mai lunga (cca 180 mm) dar nu mai lata de 85-87 mm.

 

Bateria decedata a fost 12 N 7 L - 4B, de 12V 7 Ah, 

cu dimensiunile 85 latime, 95 inaltime si 150 lungime.



#3863 Cristi PH

Cristi PH

    mereu incepator

  • Membru
  • Pip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova
  • Interests:pescar hoinar
  • Moto: Mobra ,IJ
  • Numar: PH 90 ARG, BZ 90 ARX
  • Club: solitar

Posted 15 February 2014 - 10:17 PM

din cate imi dau seama este un atas de ij jupiter 4.

revin cu ceva poze la ce te intereseaza intrebarile de mai sus peste putin timp



cum am spus revin cu poze si raspunsuri la mine la atas lungimea telescopului este de 36 cm iar laalas partea culisanta intradevar se opreste in tempoane de cauciuc. uite aici ceva poze cu telescopul si cu tampoanele de cauciuc

Multam fain pt informatii.


RESPECT


#3864 cornelilinca84

cornelilinca84

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 347 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 19 February 2014 - 07:26 PM

salut astazi in incercarea de a finaliza motorul de la juiterul 3 au avut o surpriza.

cand sa montez pistoanele (care erau demontate de pe un alt motor ) am constatat ca bolturile acestora nu imi intra in biele fiind mai groase cu circa 0.5 , 1 mm (dupa ochi k sublerul mi l-a sutit careva ) iar cele pe care le aveam intrau in biele aveau un joc de cel putin 1  mm in piston. acum vin si va intreb pe voi cei care va mai pricepeti pe la ij-uri ce insemna inscriptiile  de pe pistoane deoarece in capul pistoanelor demontate scrie 0 dupa cum se vede si in fotografie iar pe interior va  las pe voi sa distingenti caci cu scriul asta rusesc nu prea ma descurc

atasez ceva foto cu ele in speranta k ma va ajuta cineva si imi va spune macar ce cota sunt sau cum sa masor cota cilindrului pt a comanda alte pistoane dupa cota dar si bolturi. memtionez ca pistoanele vin tot de pe un motor de ij care pornea si avea compresie de numa numa (lucru masurat dar nu mai stiu valorile de pe pistoane )

 



aaaa mai adaug ca de astazi sunt mandrul posesor al unui ceas comparator pe care nu am habar sa il folosesc in reglarea aprinderi poate ma ajuta cineva si cu asta. uite si ceva poze cu el si cu reductia facuta de care sunt tare multumit cum a iesit, asta dupa ce am fost pe la vreo 3 ateliere,caci primul a facut-o scurta si nu era buna al doilea a facut-o ok dar a gresit pasul filetului si abia laal treilea atelier am reusit sa remediez problemele si sa ma declar extraordinar de multumit . nultumesc celor care au pus acea schema cu adaptorul pt ceasul comparator cu rugamintea sa dea si ceva cote mai exacte k de mesterii de la primele doua atelere cica din acea cauza au gresit nu k ar fi ei putin cam nepriceputi iar la al3 lea a trebuit sa ma duc cu chiuloasa k sa se prinda ce vreau eu de fapt, dar totul e bine cand se termina cu bine nu ??

 

Attached Thumbnails

  • IMG_20140219_190525.jpg
  • IMG_20140219_190815.jpg
  • IMG_20140219_190922.jpg
  • IMG_20140219_190938.jpg
  • IMG_20140219_191026.jpg
  • IMG_20140219_192848.jpg

Edited by cornelilinca84, 19 February 2014 - 07:34 PM.


#3865 EmanuelEmy

EmanuelEmy

    Old Bikes , Young Biker

  • Super Membru
  • PipPip
  • 769 posts
  • Gender:Male
  • Location:Localitatea Pascani ,Judetul Iasi
  • Interests:motocicletele
  • Moto: MZ RT 125,IJ jupiter 3,Mz Es 175
  • Numar: 46-IS-1942
  • Club: Lone Ranger

Posted 19 February 2014 - 07:58 PM

Acele inscriptii cu 0,1,2,3 sunt cotele.Dumneavoastra aveti cota 0 la primul piston care se vede.

salut astazi in incercarea de a finaliza motorul de la juiterul 3 au avut o surpriza.

cand sa montez pistoanele (care erau demontate de pe un alt motor ) am constatat ca bolturile acestora nu imi intra in biele fiind mai groase cu circa 0.5 , 1 mm (dupa ochi k sublerul mi l-a sutit careva ) iar cele pe care le aveam intrau in biele aveau un joc de cel putin 1  mm in piston. acum vin si va intreb pe voi cei care va mai pricepeti pe la ij-uri ce insemna inscriptiile  de pe pistoane deoarece in capul pistoanelor demontate scrie 0 dupa cum se vede si in fotografie iar pe interior va  las pe voi sa distingenti caci cu scriul asta rusesc nu prea ma descurc

atasez ceva foto cu ele in speranta k ma va ajuta cineva si imi va spune macar ce cota sunt sau cum sa masor cota cilindrului pt a comanda alte pistoane dupa cota dar si bolturi. memtionez ca pistoanele vin tot de pe un motor de ij care pornea si avea compresie de numa numa (lucru masurat dar nu mai stiu valorile de pe pistoane )

 



aaaa mai adaug ca de astazi sunt mandrul posesor al unui ceas comparator pe care nu am habar sa il folosesc in reglarea aprinderi poate ma ajuta cineva si cu asta. uite si ceva poze cu el si cu reductia facuta de care sunt tare multumit cum a iesit, asta dupa ce am fost pe la vreo 3 ateliere,caci primul a facut-o scurta si nu era buna al doilea a facut-o ok dar a gresit pasul filetului si abia laal treilea atelier am reusit sa remediez problemele si sa ma declar extraordinar de multumit . nultumesc celor care au pus acea schema cu adaptorul pt ceasul comparator cu rugamintea sa dea si ceva cote mai exacte k de mesterii de la primele doua atelere cica din acea cauza au gresit nu k ar fi ei putin cam nepriceputi iar la al3 lea a trebuit sa ma duc cu chiuloasa k sa se prinda ce vreau eu de fapt, dar totul e bine cand se termina cu bine nu ??


Caut pinion tractiune Mz Rt 125/2

Vand acte de Mz es 175 si carte tehnica in limba romana.( ACTUL DE VANZARE-CUMPARARE)

 

 

Vand ij jupiter 3,cu atas  -->  http://mercador.ro/o...as-ID1vqz7.html  <--


#3866 cornelilinca84

cornelilinca84

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 347 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 19 February 2014 - 11:09 PM

mercii ambele pistoane au acele inscriptii cu "0" insa nu stiu ce sa cred.mai astept si alte pareri de la cunoscatori nu de alta dar nu vreau sa comand niste pistoane si sa ma trezesc k nu sunt bune pt cilindrii pe care ii am si care provin de pe acelasi motor cu pistoanelea, asa ca  mai astept ceva pareri de la oameni cu greutate de pe aici, daca mai sunt, nu doar de la cei care isi dau cu parerea (scuze Emi dar mai trebuie sa cresti k sa ai un cuvant de spus aici, nu doar pareri caci eu asa consider ceea ce spui u )



#3867 schumydan

schumydan

    rookie

  • Super Membru
  • PipPip
  • 900 posts
  • Gender:Male
  • Location:buzau
  • Moto: ij planeta 5 cu atas
  • Numar: ftb
  • Club: fara

Posted 20 February 2014 - 08:14 AM

cumpara (imprumuta) un alezor pentru bucsile de la biela si foloseste fara frica pistoanele astea cu bolturile aferente. sunt pe cota 0 pistoanele dupa cum s-a spus mai sus, si par in stare f buna, plus ca cele noi sunt de coca, aluminiu de tuci

eu reglez aprinderea mai usor cu coada la subler, dar am numai 1 piston


Edited by schumydan, 20 February 2014 - 08:15 AM.

Barbatu' fara burta e ca mertzanu fara sigla

#3868 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,465 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 20 February 2014 - 09:51 AM

salut astazi in incercarea de a finaliza motorul de la juiterul 3 au avut o surpriza.

 

aaaa mai adaug ca de astazi sunt mandrul posesor al unui ceas comparator pe care nu am habar sa il folosesc in reglarea aprinderi poate ma ajuta cineva si cu asta.

de ce ai pus numai pistoanele de pe un motor pe altul, trebuia sa iei si ambielajele + cilindrii, dar ma rog e optiunea ta si stii mai bine ce iti trebuie.

 

de regula pistoanele ca dealtfel si alte piese nu le poti schimba de pe un motor pe altul de cum iti vine pe moment, pt ca o sa ai o gramada de surprize nu tocmai placute.cu toate ca sunt aceiasi marca si aceiasi cilindree.  pe tema asta intram in amanunt pe viitor ce si cum.

 

in situatia ta poti verifica pistoanele pe noii cilindri care o sa-i pui la rece si fara instrumente de masura, e o varianta babeasca dar merge, scoate segmentii de pe pistoane, pune cilindrii cu partea de sus (aia unde se monteaza chiulasa) pe ceva plan ca sa astupe cilindrul si da drumul la piston pe cilindru....el trebuie sa ''curga'' sa alunece lin pana ajunge jos, daca cade ca si un pietroi....clar nu-i bun...daca ramane suspendat si nu merge pana jos ...iar nu-i bun.

 

reglarea avansului cu comparatorul e simplu, dupa ce te asiguri ca comparatorul nu joaca in suport, duci pistonul la PME (punctul mort exterior, in partea de sus) rotind cu ajutorul unei chei de surubul dinamului, sau alternator, de acolo poti regla cadranul ceasului pe anumite marcaje, liniute, care iti e mai usor de urmarit, rotesti in sens invers de cum se roteste motorul in mers, doua ture si jumatate , 2,5 , vezi ca la modelul asta pe care al ai si la jupiter 4 in cartea lor da un avans maxim de 2,8 dar un 2,5 e suficient, daca avansul e prea mare risti ca motorul sa porneasca in sens invers, sau atunci cand al lasi la relanti sa-si inverseze sensul de rotatie, deci atentie. chestie probata pe propie piele.

 

 faci o lampa cu un beculet....faci legatura dintre ruptor (platina) si baterie ca atunci cand ruptorul inchide, beculetul sa se aprinda,  si de aici e simplu duci comparatorul la 2,5 ture in sens invers, dupa care rotesti platoul cu platine in sens invers pana se inchide platina si se aprinde beculetul, 

 

de aici incepi sa rotesti in sensul de mers al motorului, beculetul trebuie sa se stinga atunci cand indicatorul comparatorului trece de liniuta care ai luat-o tu ca reper la 2,5 ture. daca e nevoie mai ajustezi cate putin prin rotirea platoului.

 

daca mai ai nelamuriri poti intreba.

spor la treaba.

 

 

 

Attached Thumbnails

  • New_IMG_0140.JPG
  • New_IMG_0138.JPG
  • New_IMG_0141.JPG


http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#3869 cornelilinca84

cornelilinca84

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 347 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 20 February 2014 - 11:38 AM

me cupla,

scuze, am uitat sa mentionez k nu am luat doar pistoanele de pe aceel motor am luat tot respectiv  pistoane+secmenti si cilindrii cu chiuloasa in speranta de a le monta pe motorul meu care este deconditionat cap coada si pe care l-am asmblat  cu niste minunatii de ambielaje reconditionate cu astronomica suma de 400 lei(k de eram din provincie si trebua sa fiu jecmanit ) la un domn din floreascca. nu am mai vrut sa dessfac din nou   motorul k sa bag alte ambielaje si sa ma mai arda inca o data cu sume atronomice un jepcar din asta asa ca am lasat ambilajele ce le reconditionasem si am zis k pun restulpieselor  pe motorul ce vreau sa il fac. si de  aici surprize cum am spus mai sus

multumesc Burg_man pentru sfaturi dar me al meu ivan vreau sa imi montez aprindere electronica si deci iese din calcul chestia cu beculet

 

cumpara (imprumuta) un alezor pentru bucsile de la biela si foloseste fara frica pistoanele astea cu bolturile aferente. sunt pe cota 0 pistoanele dupa cum s-a spus mai sus, si par in stare f buna, plus ca cele noi sunt de coca, aluminiu de tuci

eu reglez aprinderea mai usor cu coada la subler, dar am numai 1 piston

pai alezor am pe acea cota dar ce fac ? ,k la mine problema e ca bolturile joaca in pistoane si au circa 02-05 mm diferenta intre diamerul bolturilor si diametrul gauriii din piston

ul



#3870 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,465 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 20 February 2014 - 12:42 PM

pretul pt reparatia ambielajelor e bun, nu stiu dece ti se pare tie astronomic....eu acum cativa ani (7-8) plateam cam tot atat cat ai platit tu acum, daca omul e de meserie si stie sigur ce face....poti trece pe la el sa-i lasi o bere.

 

cu aprinderea electrónica iti urez succes. eu nu am avut pusa...nu pun si nici nu voi pune....sunt de moda veche si nu ma despart de aprinderea clásica cu platine...na...fiecare cu pitici lui.

 

sa intelegem ca boltul intra la fix pe bila dar e mic pt piston...si boltul care e ok pe piston e mare pt biela....nu?

dupa cum a spus si schumydan poti sa schimbi bucsa de pe biela si o poti ajusta cu ajutorul alezorului pe diametrul boltului care iti este bun pe pistoane.

spor.


Edited by Burg_man, 20 February 2014 - 12:43 PM.


http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#3871 nitusararu

nitusararu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 40 posts
  • Moto: ij 56

Posted 20 February 2014 - 06:43 PM

vin si eu cu cateva imagini care arata stadiul actual in care ma aflu cu reconditionarea IJ-ului meu 56 !;

am aprx 1.5 ani de cand lucrez la el impreuna cu fiul meu de 17 ani_este adevarat ca timpul alocat reconditionarii este foarte, foarte scurt;

mai am foarte mult !!!!  achizitie  tobe noi,instalatie electrica etc ,dar in acest an sper sa finalizez

sper sa va placa !

 

cu stima

 

Attached Thumbnails

  • DSC_0535.jpg
  • DSC_0538.jpg
  • DSC_0539.jpg
  • DSC_0541.jpg
  • DSC_0542.jpg
  • DSC_0543.jpg
  • DSC_0544.jpg
  • DSC_0545.jpg
  • DSC_0547.jpg
  • DSC_0548.jpg


#3872 emster

emster

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 100 posts
  • Moto: IJ 350
  • Numar: -----
  • Club: inca sunt nou in bransa

Posted 20 February 2014 - 09:01 PM

salut!

am si eu nevoie de niste tobe pentru planeta 2 ,are cineva?

nu ma intereseaza stadiul lor ,doar s anu fie sparte!

merci !



#3873 nitusararu

nitusararu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 40 posts
  • Moto: ij 56

Posted 20 February 2014 - 09:37 PM


Ce an de fabricatie motorul?

salut!
am si eu nevoie de niste tobe pentru planeta 2 ,are cineva?
nu ma intereseaza stadiul lor ,doar s anu fie sparte!
merci !



#3874 EX_:MosRahao_*

EX_:MosRahao_*
  • Anonimi

Posted 20 February 2014 - 09:44 PM

sper sa va placa !

 

mie imi place foarte, foarte mult! 

 

spor la treburi si reconditionare grabnica dar si temeinica totodata!



#3875 emster

emster

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 100 posts
  • Moto: IJ 350
  • Numar: -----
  • Club: inca sunt nou in bransa

Posted 20 February 2014 - 09:45 PM

Ce an de fabricatie motorul?

este din 1962



#3876 cornelilinca84

cornelilinca84

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 347 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 20 February 2014 - 10:51 PM

pretul pt reparatia ambielajelor e bun, nu stiu dece ti se pare tie astronomic....eu acum cativa ani (7-8) plateam cam tot atat cat ai platit tu acum, daca omul e de meserie si stie sigur ce face....poti trece pe la el sa-i lasi o bere.

 

cu aprinderea electrónica iti urez succes. eu nu am avut pusa...nu pun si nici nu voi pune....sunt de moda veche si nu ma despart de aprinderea clásica cu platine...na...fiecare cu pitici lui.

 

sa intelegem ca boltul intra la fix pe bila dar e mic pt piston...si boltul care e ok pe piston e mare pt biela....nu?

dupa cum a spus si schumydan poti sa schimbi bucsa de pe biela si o poti ajusta cu ajutorul alezorului pe diametrul boltului care iti este bun pe pistoane.

spor.

pretu mi se pare astronomic deoarece in afara de a desface ambielajele, a schimba bilele din rulmenti, cu unele de la el e drept, a le imperechea si centra nu a trebuit sa faca altceva. pentru aceaste operatiuni care nu au durat mai mult de 45de min (timp ce decurge de cand a primit ambielajele si pana cand le-am primit inapoi), ma intreb daca trebuie sa imi construiasca vre-o bucsa sau chiar doua cat ma costa? ca sa  nu mai zic k mi-a zis ca ma costa 200 de lei la inceput iar cab a trebuit sa le iau mi-a spus k 200 costa 1 deci 400 pt amandoua. dar ma rog a trecut banii sunt dati si punct.

cat tine de bolturi si pistoane este cam asa:

pe ambielajele reconditionate cota in biela unde vine boltul este fix 14 mm iar bolturile pe care le am pt ele au 13.9 spre 14mm

bolturile de la pistoanele care vreau sa le montez au diametrul de 14,2mm deci o diferenta de +0,2 mm intre bolt si biela

acum nu ar fi nicio problema k as putea sa alezez bucsa din biela dar mai e o problema

bolturile cu diametrul de 14,2 mm au joc in pistoane deoarece diametrul gaurii din piston, gaura unde vin montate bolturile respective, este de 14,6mm iara un +04mm deci nicicum nu nerg. 

asa ca astazi am pus  mana pe tel si l-am sunat pe gaspar care s-a oferit el sa ma serveasca cu ceva pistoane, bolturi, secmenti si sigurante cota 0 la un pret de 80 de lei asa ca stept sa vad ce primesc, pana atunci mai astept



#3877 Dr_krl

Dr_krl

    Motociclist de ocazie

  • Membru
  • Pip
  • 286 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea/Satu Mare
  • Interests:multe
  • Moto: IJ 56, Hoinar, Kawasaki Z500, Jawa 250
  • Numar: diferite

Posted 20 February 2014 - 11:41 PM

Un prieten de-al meu cu Jupiter 4, şi-a comandat pistoanele la o firmă din Ungaria şi au sosit foarte bune. Dacă eşti interesat, pot să-l întreb ce şi cum.

Dacă pui aprindere Gotronic, reglajul se face tot aşa cum a zis Burg_man, cu trei mici precizări:

-aprinderea Gotronic are LED, aşa că poţi vedea când cuplează şi decuplează platina pe acel LED. Paşii sun aceeaşi ca la reglajul cu bec numai că nu ai bec.

-în acest caz, avansul poate fi mai mic cu aproximativ 0,5-0,7 mm decât cel zis de Burg_man, astfel că şansele de a porni motorul invers sunt muuuuuuuuuuult mai mici.

-poţi mări distanţa între electrozii bujiei (vei testa tu până la cât e OK) deoarece instalaţia electrică fiind pe 6V nu ştiu dacă e valabil ca la 12V - adică distanţa de până la 1,2 mm. Oricum, cred că cel puţin 1 mm tot poţi să-i dai.

P.S. Ce aprindere pui? Dacă pui Gotronic, cum faci cu borna "-" ? Ai modificat să fie la masă?



#3878 cornelilinca84

cornelilinca84

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 347 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 25 February 2014 - 10:31 PM

Un prieten de-al meu cu Jupiter 4, şi-a comandat pistoanele la o firmă din Ungaria şi au sosit foarte bune. Dacă eşti interesat, pot să-l întreb ce şi cum.

Dacă pui aprindere Gotronic, reglajul se face tot aşa cum a zis Burg_man, cu trei mici precizări:

-aprinderea Gotronic are LED, aşa că poţi vedea când cuplează şi decuplează platina pe acel LED. Paşii sun aceeaşi ca la reglajul cu bec numai că nu ai bec.

-în acest caz, avansul poate fi mai mic cu aproximativ 0,5-0,7 mm decât cel zis de Burg_man, astfel că şansele de a porni motorul invers sunt muuuuuuuuuuult mai mici.

-poţi mări distanţa între electrozii bujiei (vei testa tu până la cât e OK) deoarece instalaţia electrică fiind pe 6V nu ştiu dacă e valabil ca la 12V - adică distanţa de până la 1,2 mm. Oricum, cred că cel puţin 1 mm tot poţi să-i dai.

P.S. Ce aprindere pui? Dacă pui Gotronic, cum faci cu borna "-" ? Ai modificat să fie la masă?

aprinderea o am de la gotronic, e pe 6V. inca nu am facut modificarile, cu toate k inca nu sunt sigur k ij-ul are + la masa, si  daca are + la masa nu e f greu de modificat din cate am vazut se scimba nu stiu  ce fir de la stator cu unul de la carbuni oricum nu e greu. apropo cine stie de unde si la ce pot sa gasesc ceva bolturi pt piston cu diametrul de 14,5 mm sau daca se poate sa confectionez niste bucse pt locasurile din piston unde vin montate bolturile k sa pun bolturi de 14mm cele care sunt normale de altfel pt ij



a incercat cineva sa bucseze pistoanele in locasul unde intra boltul?

caci dupa lungi cugetari am ajuns la concluzia ca acest lucru este singurul pe care pot sa il fac daca vreau sa folosesc pistoanele pe care le am. deci astept pareri cu privire la confectionarea unor bucsi din bronz grafitat pe care sa le montez la respectivele pistoane



#3879 cisu68

cisu68

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 547 posts
  • Gender:Male
  • Moto: M62 si altele
  • Numar: ot03wvr
  • Club: niciunul

Posted 25 February 2014 - 10:44 PM

salut o varianta ieftina ar fi bolturile de 15 cu un alezor inprumutat de la un strungar ai rezolva imediat problema,apropo bolturile pe 15 sint pe toate scuterele cinezesti 4t de 125/150.



#3880 alexandrur

alexandrur

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM 450 EXC; IZH '56 1960

Posted 28 February 2014 - 10:22 PM

Salut,

m-am apucat de demontat trotineta si vreau sa va intreb cateva lucruri:

Ce ulei intra in furca si in amortizoarele spate ?(in toate am gasit un rahat de ulei - cred ca ulei de motor+apa+jeg)

Unde gasesc pe la noi si la ce preturi urmatoarele repere:

 

una bucata arc amortizor spate (l-am gasit rupt in trei bucati).

kit reparatie amortizoare spate sau piesele separat (bucsa superioara, simering, bucsi prindere amortizor jos si sus)

Simeringuri furca

Burdufuri protectie lant

Cauciucuri scarite si kickstarter

 

Ce ar trebui sa mai verific la suspensii ca sa iasa o treaba buna?

 

Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de pe saboti?

 

Ce rulmenti merg la roti si la prinderea basculei?

 

Cum scot motorul de pe cadru? m-am impotmolit la surubul din spate acre nu are loc sa iasa de capacul din dreapta al motorului. Banuiesc ca trebuie dat jos capacul si apoi are loc sa iasa si asta.

 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status
Site administrat de catre: EVENIMENTE MOTO SRL / CIF: J40/3869/2011 /forum@motociclism.ro