Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Eu am asa ceva. E un suport Hepco & Becker, se monteaza in locul manerului pt pasager. Eu l-am luat second, nu avea,bratele care merg in jos, dar mi le-am construit singur. Statea in pozitie si fara ele, doar ca vibra.

» Post actualizat in 18 Feb 2018 10:05

Multumim Napoleon pt. solutionarea problemei de mai sus :10:

 

Am si eu o "problema " acum tot cu ceva scurgeri de antigel.

Cand turez foarte tare motorul, peste 9000rpm si il tin mai mult acolo, sau ma duc la drum lung mai sport si afara e cald, pe gaura indicata in foto, din cilindrul din dreapta iasa lichid de racire si se prelinge in jos conform foto. Nu este mult si niciodata nu mi-am factut probleme deoarece la mers normal nu se intampla. Sa imi fac griji ? Care este problema ? Mersi baieti de raspunsurile folositoare.

Am avut si eu problema asta. In primul rand verifica sita din interiorul filtrului de antigel, e chestia aia de plastic de care am mai vorbit. O speli si o pui la loc. Apoi dai jos rezervorul de benzina, dedesupt o sa vezi o piesa ca un fel de T-eu, cu 2 tevi subtiri. Scoti piesa afara, desfaci 1 surub sau 2 parca, pe cele 2 tevi sunt 2 garnituri rotunde, pe acolo iti curge. Schimbi garniturile, si pui totul la loc.

Garnituri gasesti la instalatii sanitare sau mag cu instalatii hidraulice, duci originalul cu tine. Piesa care trebuie demontata are termostatul in interior. Iti curge la turatie mare pt ca atunci e presiunea mai mare in instalatie, dar nu ar trebui sa curga daca totul e ok. Succes

post-41658-0-76604100-1518946934_thumb.jpg

post-41658-0-35395500-1518946949_thumb.jpg

post-41658-0-01571300-1518946966_thumb.jpg

post-41658-0-34057200-1518946980_thumb.jpg

Editat de napoleon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

 

Stie cineva daca se pot schimba cablurile de inalta tensiune (fara bobine)? Ca din desenul aferent aceste cabluri nu au cod propriu si sunt desenate ca fiind atasate bobinelor.

Mi s-ar parea o mare tampenie sa cumperi bobine pentru un cablu care se coace in timp de la caldura motorului. Dar... nu ar fi prima sau singura anomalie

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De ceva vreme mi-am montat o cupla rapida pe furtunul de benzina, pt a putea da jos usor rezervorul de benzina (pt lucrari de mentenanta: uns cabluri, demontat bujii, etc).

Mentionez ca eu nu mai am robinetul de benzina original, a fost inlocuit cu unul manual.

» Post actualizat in 10 May 2018 17:18

De ceva vreme mi-am montat o cupla rapida pe furtunul de benzina, pt a putea da jos usor rezervorul de benzina (pt lucrari de mentenanta: uns cabluri, demontat bujii, etc).

Mentionez ca eu nu mai am robinetul de benzina original, a fost inlocuit cu unul manual.

Cupla rapida a fost achizitionata dintr-un parc de dezmembrari auto.

post-41658-0-37518900-1525972580_thumb.jpg

post-41658-0-99616300-1525972594_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Salutare tuturor

va rog  sa ma ajutati cu o problema pe care o am la kawa er5 2006 al meu

in mers la 110-120 a scazut dintr-o data puterea-turatia . am dat a 4a .dar nu am facut nimic...a 3a nimic ...doar in a 2 a merge cu 55-60 maxim, de turat se tureaza pana la 8000 de ture dar merge prost , adica merge sacadat , merge intr-o bujie cum se zice

 am schimbat ambele bujii dar tot la fel se manifesta treaba.... ce ar putea avea,, va rog,daca ati mai avut asa caz cu ale voastre.

o seara buna sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.06.2019 la 17:38, napoleon a spus:

Stie cineva ce fel de bec trebuie la pozitie, in far?

Pai nu-l ai pe ala vechi, chiar daca e ars?

Gasesti la Mymoto becuri de orice fel la preturi civilizate. Sau la magazinele de auto cu bcul vchi ca model, dar nu stiu calitatea.

PS, la ce dreaqu iti trebuie bec de pozitie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare. De curand am intrat si eu in posesia unui Er 5 Twister din 1999. 
 E prima mea motocicleta , asa ca sunt la inceput de drum. 
Momentan am schimbat lantul si pinioanele , filtrul de aer. Urmeaza acum in perioada asta invernala sa schimb ulei ,filtru ulei , bujii , lichid racire si lichid de frana. Citesc cam tot ce gasesc pe net deapre Er 5. Si mecanica si sfaturi pentru incepatori. Am inca probleme in a lua curbele mai repede (contra virarea nu o folosesc inca, inclin din corp), exersez franarea etc. Nu am pe nimeni in zona sa imi dea sfaturi (Germania-Frankfurt Hahn) asa ca youtube si forumuri. 
Pana acum nu am avut probleme. Am facut cam 1000 km in 2 saptamani. 
Am si eu o nelamurire. Cand inchid gazul intra frana motor dar foarte puternic. Si la accelerare mai am cate un soc. E normal ? Ma asteptam sa fie mai fluida. Nu am tras de ea mai mult de 120 ca ma da vantul jos :)). Bate si  vantul destul de tare pe aici in perioada asta. 

78114359-C0B4-4970-89F9-7EE96BC7D316.jpeg

C9B036B2-26F0-4026-92A5-F376582F4B42.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sfaturi n-am sa iti dau pentru ca ma dau pe alta clasa dar, de vreo 2 saptamani caut pentru fata un twister din asta.

Ma abonez si eu la topic si, daca e vreun Twister de dat in Bucuresti / imprejurimi... Dati de veste, va rog!

 

Vant din pupa! :)

 

Editat de Alexandru Boros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Soni a spus:

Cand inchid gazul intra frana motor dar foarte puternic. Si la accelerare mai am cate un soc. E normal ? Ma asteptam sa fie mai fluida. Nu am tras de ea mai mult de 120 ca ma da vantul jos :)). Bate si  vantul destul de tare pe aici in perioada asta.

Da, e normal. În general, cu cât nr de cilindri e mai mic, cu atât frâna de motor e mai violentă. Atenţie, se poate bloca roata spate, se pierde aderenţa şi controlul. Pt a se atenua efectul, se dă un pic de gaz după retrogradare şi înainte de ambreiere (pt a cupla treapta inferioară).

În plus, atenţie şi la frâna de pe spate, care se blochează foarte repede, iar derapajul e inevitabil. Frâna spate e foarte puţin eficientă de la anumite viteze, iar din cauza asta există tendinţa să se frâneze mai apăsat, efectul e blocarea roţii spate.

Deşi se spune că orice Kawa are un suflet de cursieră, la ER-5 nu e cazul!

Viteza se siguranţă nu cred că poate depăşi 110 km/h, iar cea de plimbare ar fi de vreo 80 km/h. ER-5 are limite serioase, astfel că frâna spate e pe tambur, ampatamentul e destul de scurt, iar amortizoarele sunt slabe, ceea ce o face inaptă pt un condus mai în forţă. Dar toate acestea nu descalifică ER-5, cu care se poate învăţa, face naveta, merge în oraş, plimba în WE pe lângă oraş etc.

Contrabracajul trebuie învăţat, fiind necesar pt maşini mai grele şi puternice.

Felicitări pt achiziţie şi sute de mii de km de plăcere moto, îţi doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aud p-aici...mama-mama, ma tot minunez!

Countersteeringul il faceti toti din scoala moto, doar ca nu va dati seama. Il faceti si cand sunteti copii, pe bicla, dar, la fel, nu va dati seama. Alea cu aplecarea din corp sunt povesti nemuritoare, nu exista corp sa invinga efectul giroscopic la 50 la ora, de exemplu. Daca ati avea montata pe ghidon o camera cu niste repere ati fi uimiti sa vedeti cum contravirati la fiecare inceput de inclinare.

Cat despre vitezele ER-ului, daca mobra e bine pusa la punct n-ar trebui sa simiti nimic in neregula pana pe la 140 la ora. In afara de vant, fireste, dar ala e la fel pe orice neked.

Frana spate si frana de motor sunt frane de baza la mobrele astea. Franele fata sunt mizerabile, doar cu ele o sa va rupeti gatul. Invatati sa folositi frana de motor care e foaaarte buna si obisnuiti-va cu derapajul spate si cu dozarea franei spate. Cu roata spate blocata se poate pastra suficient control incat sa te descurci. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.K Eu am facut A in 2006 la Medias. Totul a constat in 15 minute unde mi sa spus sa dau de pedal aia in jos sa las ambreiajul usor si sa fac jaloanele de 2 ori si inapoi cu o mana in rectiliniu. Asta a fost prima sedinta si ultima. A doau zi am dat examenul. Din 2006 pana acum doar scooter asa vreo 40k km. Dar mergea maxim 60 la ora. 
Poate sa fie cum zici tu nu te contrazic   
Pai si daca naked-urile sunt toate asa ce sa aleg. Am nevoie de mobra ptr naveta. 100! Km pe zi din care 70 autostrada. Exclus sportive. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Soni a spus:

@Speedy.K Eu am facut A in 2006 la Medias. Totul a constat in 15 minute unde mi sa spus sa dau de pedal aia in jos sa las ambreiajul usor si sa fac jaloanele de 2 ori si inapoi cu o mana in rectiliniu. Asta a fost prima sedinta si ultima. A doau zi am dat examenul. Din 2006 pana acum doar scooter asa vreo 40k km. Dar mergea maxim 60 la ora. 
Poate sa fie cum zici tu nu te contrazic   
Pai si daca naked-urile sunt toate asa ce sa aleg. Am nevoie de mobra ptr naveta. 100! Km pe zi din care 70 autostrada. Exclus sportive. 

Pt 100 km pe zi nu vad de ce n-ar fi bun ER-ul. E comoda, e micuta, consuma decent, poti sa mergi 120-130 a la long cu ea, e OK. Nu e ideala, dar nu e rea.

Ideala ar fi un tourer mijlociu cu ceva carene si un parbriz mai a catarii sau macar un neked semicarenat, gen CB500 S. Sau un enduro-touring mediu, gen KLE. Practic cam orice are un pic de carena si un pic de parbriz, un motoras minim doi cilindri si o viteza de croaziera decenta. Chiar si un maxiscuter, daca e strict pentru naveta si oras si cate o plimbare ocazionala de 200-300 km intr-un weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 11 months later...
On 6/23/2021 at 8:27 PM, foxxbiker said:

Salutare , unde as putea gasi aceasta piesa  din plastic  ? As inlocui cu un stut din teava  dar are  cote   diferite la capete  .

Screenshot (35).png

Screenshot (37).png

Și dacă tai ștuțul de la un filtru de benzină (cu cote diferite) ce se întâmplă?

image.thumb.png.3af9ebb56a8db2deda3dcf8c37ef20e0.png

Eventual poți găuri și hărtia de filtru din interior ca ”bypass” (cu o șurubelniță) ... și filtrul devine ca piesa originală.

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...