Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti! Este vreo diferența între carburatoarele de gpz si astea de er5 ? Întreb pentru ca eu am carburatoare de gpz pe asta. Asa mi-a spus fostul proprietar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare

» Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38

Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ?

» Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11

Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare

» Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38

Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ?

» Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11

Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ?

O sa fie mai ridicata de spate cu dimensiunea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma gândeam la asta.. Dar nu stiu cat de urat ar da. Mă gândeam că a-ți pus careva

Va fi mai inalta de spate cu 2,6 cm , dupa calculele mele. Daca pastrezi cauciucul pe fata original, inclinarea la sea va fi mai mare, deci pasagerul va avea tendinta sa alunece in fata la franare. Eu am 150/60/17 pe spate si 120/60/17 pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend-ul trecut am reusit sa duc la bun sfarsit , ce mi-am propus de la inceputul sezonului.

Stiind ca una din cele mai intalnite probleme la Kawasaki ER-5 e puntea redresoare, m-am hotarat sa-i montez un voltmetru digital.

Cea mai mare problema a fost sa-i gasesc pozitia ideala pe motocicleta intrucat:

 

- nu trebuia sa fie ascuns de un eventual tankbag.

- nu putea sta pe ghidon pentru ca mai am accesorii montate acolo.

- trebuia sa nu arate grosolan, ca o improvizatie facuta in graba.

- nu trebuia sa vibreze.

- nu trebuia sa imi iau privirea de la drum daca vroiam sa verific voltajul.

- trebuia sa porneasca doar cand pun contactul.

 

Cred ca in mare parte am reusit sa bifez ce mi-am propus.

post-78138-0-29980300-1465243532_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa preintampin asa ceva, as face urmatoarele:

- as curata periodic radiatoarele puntii redresoare de mizeria ce se aduna pe ele si impiedica racirea eficienta.

- as curata periodic mufele puntii redresoare si nu numai, cu spray pentru contacte.

- as verifica periodic voltajul cu un multimetru, la diferite turatii (imediat dupa ce am facut o tura in care puntea redresoare intra in parametri/temperatura de functionare).

 

Ca si "side story":

Acum aproape un an eram cu vechea motocicleta pe autostrada in Ungaria, si observ voltajul ca sare dincolo de 14.3v...si creste pana la 14.7v..nimic ciudat pana incerc sa schimb banda de mers.

Aveam usor peste 130km/h si cand actionam semnalizarea stanga pregatit sa intru in "depasire", motorul "murea" timp de 2 secunde, dupa care revenea in functionare. Doua secunde e destul incat sa-ti intre frana de motor si sa-ti taie avantul si cheful de depasiri. Chestia asta se intampla de fiecare data cand activam un consumator electric (semnalizare, faza lunga ...).

Opresc in benzinarie si descopar doua sigurante de jumatate topite.

Din acel moment, cand observam ca voltmetru din bord imi arata 14.6v , opream si schimbam sigurantele ce aveau plasticul usor topit .

Problema de fapt era setul de sigurante ce l-am cumparat cu o zi inainte si care aveau tabla metalica insesizabil mai subtire decat la cele originale (care s-au ars in prealabil). Din cauza faptului ca erau mai subtiri, nu stateau fixe in socluri si pierdeau contactul in repetate randuri din cauza vibratiilor, incalzindu-se .

Odata ce le-am schimbat cu sigurante de calitate, problema a disparut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Merci de pontul cu puntea, o sa o curat si eu, desi nu prea e murdara (preventiv).

Am facut deja vreo 4700 km, ma pregatesc sa ii schimb uleiul (cred ca si filtrul). Stiu ca filtrul e HF303 (l-am schimbat dupa ce am luat-o), insa vreau sa ii schimb si filtrul de aer, insa nu stiu ce cod este. Al meu e cel cu plasa de sarma, nu cu tabla gaurita. O fi asta? http://www.romimoto-piese.ro/category/10500000000/vehicle/kawasaki-er-500:18419/article/143572

Nu gasesc codul, insa cam toate site-urile indica faptul ca asta ar fi. Nici in manual nu scrie.

Bujiile le-am schimbat cand s-au curatat si sincronizat carbelitoarele, la Petru_XXL.

Daca are cineva si niste coduri/linkuri pentru simeringuri (ulei si praf) + cuzineti furca, m-ati ajuta mult. Ulei am inteles ca trebuie 10W (daca retin bine), cat de curand fac si investitia asta. Modelul motocicletei este ER5 AA, din 1997.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi, nu de mult timp am obtinut categoria a2 pana in prezent am avut a1 si am avut o aprilia rs 125 am avut cateva probleme cu ea si am decis sa trec la altceva, dupa ce am cautat unele motociclete care se incadreaza la categoria a2 am optat pentru un kawasaki er5 tinand cont de buget, imi place foarte mult ca si aspect dar nu am apucat sa merg pe unul pana acum as vrea sa stiu mai multe despre intretinere, manevrabilitate etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha, daca o sa-ti gasesti un ER5 intretinut decent (decent, nu maniacal), o sa spui "ce plm mi-a trebuit mie eReS si mito ?". La modul ca nu ai treaba cu ele, doar sa le faci mentenanta la timp. Valabil si pentru CB500, GS500 ... tancuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ER 5-ul are 37 KW. Cu A2 poti merge pe utilaje care au maxim 35 KW. Trebuie sa-ti gasesti una limitata in acte, dar si fizic, ca daca o limitezi tu ulterior si in acte apare 37 KW nu cred ca-ti mai schimba nimeni datele din cartea de identitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...