Jump to content


Photo

Honda Transalp Club


  • Please log in to reply
6780 replies to this topic

#5781 pintilie alexandru

pintilie alexandru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 62 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: transalp xl650v
  • Numar: PIF

Posted 06 March 2016 - 11:42 AM

Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc

#5782 florinelu07

florinelu07

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,018 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Judetu BV
  • Moto: ZX550A; Mobra 50

Posted 07 March 2016 - 07:33 AM

Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc

 

are urme de lovituri crashbar-ul? asa ar fi cel mai simplu sa evaluezi...



#5783 pintilie alexandru

pintilie alexandru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 62 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: transalp xl650v
  • Numar: PIF

Posted 07 March 2016 - 07:58 AM

Are ceva urme
» Post actualizat in 07 Mar 2016 18:31

Despre asa ceva este vorba

Attached Thumbnails

  • crash-bar-negru-honda-xl-650-v-transalp-16731.jpg


#5784 coach

coach

    aiurea pe aici

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: transalp 650
  • Numar: TM
  • Club: none

Posted 09 March 2016 - 09:20 PM

de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link

 

 

http://www.motorbike...2111.0001_2.jpg



#5785 slick_X

slick_X

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 92 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Moto: Honda
  • Numar: SJ 77 SLK

Posted 11 March 2016 - 07:46 AM

Salut,

Posed un XL700V 2010 tocmai ce mi-am cumparat un set de rulmenti jug si vroiam sa va intreb daca am nevoie de ceva scule mai speciale ca sa ii pot schimba, inca nu am desfacut motorul si nu as vrea pana nu stiu

Va multumesc !



#5786 fairplaybiker

fairplaybiker

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,068 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj-napoca
  • Moto: honda transalp xl 600
  • Numar: cj -- yad
  • Club: adventure team

Posted 11 March 2016 - 10:01 AM

Ai nevoie de extractor de rulmenți ,nu cred ca poți sa îi bați afară
Posted ImagePosted Image

#5787 emilian_rks

emilian_rks

    Enduro - turist

  • Super Membru
  • PipPip
  • 768 posts
  • Gender:Male
  • Location:Recas - Timis

Posted 11 March 2016 - 10:33 AM

NU stiu exact cum e la TA700, dar la Dominator camasile rulmentului au cam acelasi diametru ca si teava de cadru in care intra rulmentii. Din cauza asta nu am putut sa ii bat cu o surubelnita, tija, etc.

Pentru a le scoate imi trebuia asa ceva:

 

Asa ca am improvizat dintr-o teava. Am crestat teava la un capat apoi am bagat un con (o tubulara) si o tija filetata. Dupa aceea am bagat teava in gaura si am pozitionat-o cum trebuie, am strans tija si conul a largit crestaturile. O lovitura se ciocan sanatos si a iesit instant.

scula scos rulmenti jug.png


Edited by emilian_rks, 11 March 2016 - 10:37 AM.


#5788 kinguh

kinguh

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 March 2016 - 11:13 AM

intotdeauna functioneaza

 

sealey-parallel-pin-punch-set-6pc-200mm- + hammer-1.jpg

 

si rulmentul din jugl inferior, cel mai greu de scos.

 

 

dupa cum vezi dureaza 13 minute cu jugul scos

 

eu bag o lama de cutit intre rulment si jug sa il distantez putin apoi dau cu dornu

nu uita de semering sa il pui inainte sa pui rulmentul !


Edited by kinguh, 11 March 2016 - 11:17 AM.


#5789 tavi_cc

tavi_cc

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 94 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Transalp XL700
  • Numar: din aluminiu vopsit

Posted 11 March 2016 - 10:00 PM

Dorn dalta ciocan...in manual se face referire la folosirea unei dalti pt extragerea rulmentului inferior...am ramas si eu surprins :) Monteaza rulmenti cu role,conici.MAnualul nu recomanda asta clar insa ajuta la caracterul inclinat spre a vobla a transalpului xl700(aici manualul da cateva solutii,jambe,roata fata spate,rulmenti,distributia greutatii incorecta samd) Manualul e pe net,gratis si te ajuta enorm crede-ma.Succes si atentie la strangera jugurilor cat si a axului fata si faimoaselor 4 piulite aferente lui
Numai bine

A dracu domne ce iti e si cu poluarea asta...Deunazi desfac o conserva si inauntru ce sa vezi...numai ulei si pesti morti !


#5790 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,342 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 11 March 2016 - 10:33 PM

Rulmentii conici sunt mai buni decat cei cu bile pt jug pt ca rolele au suprafata de contact mai mare decat bilele si, deci, sanse mai mici sa faca gropite in cuvete. Si au si plaja de reglaj mai mare.

Si eu am schimbat rulmentii cu bile de la RD04 cu unii conici. Ma indoiesc ca voblajul are legatura cu tipul de rulmenti de la jug, atata timp cat acestia sunt in mintiile lor.


Edited by andrei belcic, 11 March 2016 - 10:34 PM.

UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#5791 johny77

johny77

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 266 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Moto: transalp 600

Posted 12 March 2016 - 11:28 PM

Va salut. Am releul mutat langa gura filtrului de aer, riglete in loc de mufe si voltmetru montat de vreo 7000 de km. Peste 2500 rpm arata si sta cam la 14,2 constant cu faza scurta aprinsa.
Azi mergand prin padure vreo juma de ora, am mers fara faruri aprinse (pana acum am mers totdeauna cu farurile aprinse, indiferent de drum), incarcare 14,8. Am iesit la asfalt, aprind farurile, si vad ca scade incarcarea treptat de la 13,7 la 12,2. Sting farurile, incepe sa incarce pana la 14,6 constant. Le aprind, iar incepe sa scada constant spre 12,5.
Am oprit motorul. Cand am pornit motorul, totul era perfect normal, incarcare in mers cu faruri aprinse 14,2. Merge asa 5 minute, apoi deodata incepe sa scada incarcarea spre 12,5. Opresc motorul, il pornesc, totul normal. Dupa 5 min de mers, iar problema. Pana acasa sa repetat asta de vreo 6 ori.
Ce minune l-a apucat? Sa se fi defectat? Dar totusi sunt momente cand baga normal. O fi ceva la vreun contact? L-a deranjat cu ceva faptul ca am mers o vreme fara faruri aprinse?



#5792 varg-voshod

varg-voshod

    MEMBER

  • Super Membru
  • PipPip
  • 815 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Tulcea
  • Moto: Honda Transalp xl600v-t

Posted 13 March 2016 - 12:36 AM

Sper ca ai voltmetrul montat pe baterie direct, daca e pe contact sau alte chestii o sa iti indice mai putin decat pe baterie. Aici suna ceva necurat "Am releul mutat langa gura filtrului de aer, riglete in loc de mufe"



#5793 johny77

johny77

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 266 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Moto: transalp 600

Posted 13 March 2016 - 09:10 AM

Voltmetrul e legat direct pe baterie. Releul l-am mutat unde are aerisire mai buna, pe cealalta parte, motorul trage aer direct de pe el si il raceste. Pentru a avea contacte mai bune, am eliminat mufele, si am pus riglete. Deci, de unde poate veni buba? Multumesc.



#5794 Serban.S

Serban.S

    supravietuitor in Ro

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,708 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: BMW F650 GS '04

Posted 13 March 2016 - 10:41 AM

 am eliminat mufele, si am pus riglete.

Riglete , adica din alea cu surubele de montat la instalatia electrica in casa ?

La un utilaj care vibreaza nu se monteaza contacte electrice pe riglete (banuiesc cu surubele) . Sau poti, dar cu riscul unor contacte imperfecte la un moment dat. Papucii rulz.

Bafta


Când ești mort, nu știi că ești mort. E greu doar pentru ceilalți... la fel și când ești prost... “Philippe Geluck, citat despre prostie

 

Pe motocicleta, cel mai mare pericol este sa crezi ca nu este nici un pericol

 

 

Ei rad de mine ca sunt diferit. Eu rad de ei ca sunt toti la fel.

 

 

TOMBEROANELE GOALE SUNT CELE MAI ZGOMOTOASE.


#5795 johny77

johny77

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 266 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Moto: transalp 600

Posted 13 March 2016 - 12:05 PM

Riglete cu surubele, da. Acum am venit de jos, am verificat din nou, crezand ca dupa un somn bun, totul se rezolva. Nu s-a rezolvat. Am verificat toate rigletele, contactele, totul e in regula. Am verificat cu multimetru direct pe baterie, banuind ca voltmetrul motorului e defect. Voltmetru e bun. Cred ca ramane doar releul. Ce parere aveti?



#5796 coach

coach

    aiurea pe aici

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: transalp 650
  • Numar: TM
  • Club: none

Posted 13 March 2016 - 02:47 PM

de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link

 

 

http://www.motorbike...2111.0001_2.jpg

up



#5797 cstelia

cstelia

    Profesoru'

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,888 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania
  • Moto: Honda XRV650, Honda XRV750
  • Numar: TM65/75XRV
  • Club: Oldmotors

Posted 15 March 2016 - 09:37 AM

Astea sunt primele simptome ca se duce dracului releul.


Powered by Morning Coffee

 

 

 

 


#5798 johny77

johny77

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 266 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Moto: transalp 600

Posted 15 March 2016 - 01:44 PM

Astea sunt primele simptome ca se duce dracului releul.

Am inteles. Oricum nu mai pot umbla asa pentru ca daca aprind farurile imi consuma doar din baterie. O sa cumpar altul atunci. Sper sa se rezolve cu unul nou (nou pentru mine :) )


» Post actualizat in 16 Mar 2016 17:29

Azi am montat noul releu (nou pentru mine). Dupa cod nu e original de transalp, ci e de honda cbr, shadow, varadero si altele. L-am pus sus si . . . 13.9 V, cu faza lunga aprinsa, in turatie.  La relanti aproape tot atata.  Fara lumini 14,2 V, Asa incarcare constanta nu aveam cu celalalt nici cand functiona. Deci, din nou pregatita vacutza de drum. Va multumesc de sfaturi.



#5799 Marius R

Marius R

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 841 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: TransPlant
  • Club: always free

Posted 20 March 2016 - 09:39 PM

are cineva suporti de bagaje pt transalp Heavy Duties de dat?



#5800 emircea

emircea

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 91 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: Hondas: XRV750 & VF1000
  • Numar: de tinichea
  • Club: Road Patrol MC Romania

Posted 29 March 2016 - 10:02 AM

Ciao;

 

Ieri a dat peste mine, la viteza destul de mica, un destept.

 

Ma intereseaza, va rog, la un pret decent:

- carenele laterale fata,

- carena care vine peste far

- aripa fata

- semnalizari spate (la una am bratul rupt);

- stickere fata (daca nu gasesc la culoare carenele)

 

m-am ales cu toate crapate.

 

Modelul meu e XL 600V din 1999, negru-gri, ca aici in josul paginii:

http://www.motorcycl...a_xl600v_99.htm

 

Contact: +40.751.082.653 sau PM.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status