Theo Biker Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Pai pune o poza daca ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Are cineva parbrizul asta si o inaltime de apr. 180 cm? Cum se comporta? http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/281-parbriz.html Iti trebe ce inalt de 54 cm. Editat Aprilie 24, 2013 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Pai pune o poza daca ai! pozele nu le-am facut special pentru ca sa se vada parbrizul dar se vede ca este de aceeasi inaltime ca cel din linkul tau Editat Aprilie 24, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6% I-am facut consumul de inca doua ori si a iesit 4.6 (90-100 km/h), respectiv 5.2(40-60 km/h). Eu zic ca e rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde gasesc stikere originale transalp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 A ajns transalpul in tara, se pare ca nu are biela rupta , motorul functioneaza , trage foarte bine dar are o bataie, un tacanit. Pentru cine e interesat de el in starea incare este se poate vedea la Campia Turzii, prefer sa il vand asa cum e. La cerere se poate asigura transport intara. Tel 0740163397 . Pretul e 820 euro usor. neg. Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare. O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este. Se poate vedea in Campia Turzii. Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde gasesc stikere originale transalp . asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc. pana la urma ai trecut de la 600 la 650 cum am facut si eu, sunt curios ce ne vei spune eu personal nu am vazut mare branza din contra Editat Aprilie 28, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 sig.png pana la urma ai trecut de la 600 la 650 cum am facut si eu, sunt curios ce ne vei spune eu personal nu am vazut mare branza din contra Lasa ca dupa aia ai facut alt salt, mai consistent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 multumesc,am gasit cutiuta am incercat cu alte sigurante dar farul continua sa nu functioneze...cred ca am sa cedez si am sa las specialistii sa se ocupe.legat de schimbare...mie imi place deocamdata chiar si pt simplu fapt ca e mai noua.o sa vedem la drum lung cum o sa fie prin oras deocamdata e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 I-am facut consumul de inca doua ori si a iesit 4.6 (90-100 km/h), respectiv 5.2(40-60 km/h). Eu zic ca e rezolvata 160 km azi (de fapt aproape 300 dar doar la astia 160 am calculat), din care vreo 80 km drum asa zis judetean european(celebrul Oradea-Beius) unde se cere cica rovigneta, nu am prea apucat sa bag a 5, viteza de croaziera cam 70 la ora si slalom printre cratere, apoi vreo 20 de km de asfalt ok, viteza de croaziera 90-100 si in fine urcarea la Padis, restul distantei, doar cu a 2, asfalt nou dar presarat cu tone de nisip si pietris, in acele de par cred ca mergeam cu 5 km/h. 2 persoane, topcase plin, consum 4,95 l la suta. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ E buna si o vectorizare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Unde as putea gasi kit de redus puterea la 27 de cai, pentru Transalp 600? Se compune din doua flanse de admisie cu diametru interior micsorat, doua jicloare principale micsorate si este specific motoarelor aduse din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Nu inteleg de ce, la o vaca gen TA, sa-i iei inaltatoare de ghidon de forma aia si la banii aia, cand cea mai simpla metoda e sa iei unele in forma de bucsa, care se pun fix intre actualele prinderi de ghidon si jug. Uite aici niste baieti de la noi din tara care fabrica asa ceva: http://www.ebay.com/itm/KTM-Handlebar-Risers-20-22-or-30mm-EXC-R-EXC-F200-250-300-350-400-450-500-530-/190763542792?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c6a64a908&vxp=mtr Referitor la intrebarea daca trebuie schimbate conductele, testul e simplu: ridici vaca pe cricul central, tii apasat pe portbagaj astfel incat roata fata sa fie suspendata si vezi daca conductele tale iti mai permit o ridicare de 2 cm a ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Aici mai ieftine: http://www.motor-inn.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=product.tpl&Itemid=186&category_id=135&product_id=4348 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Pe PD10 daca ai conductele de frana stock se poate ridica ghidonul maxim 25mm. Am avut o vreme inaltatoare de 25, a fost cam la limita si asa, cu 20 ar fi fost mult mai lejer. Cel mai mult te limiteaza conducta de frana care face legatura intre pompa de frana si tubulatura care distribuie lichidul pe canalele stanga/dreapta (care e ancorata pe juguri, deci macar e fixa, nu depinde de cat e de comprimata/relaxata suspensia).... e un furtunel foarte scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Multumesc la toti pentru raspunsuri! Deathu, sa inteleg ca acum nu mai ai inaltatoarele de 25? Le ai dat jos? Ai pus altele? Editat Mai 2, 2013 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc vrei sa zici cel de 583 cc ^^ cica xl600v-ul ar prinde 174.6 km/h eu mai mult de 150 nu i-am dat ca mi se pare ca este supraturata deja la viteza aia, nu e vitezana pana la urma Editat Mai 2, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Domnilor va salut si va rog sa ma ajutati si pe mine. De curand am descoperit la transalp-ul meu ca ii lipseste asa zisul jigler de aer de la carburatorul din fata. Nu stiu cand sau cum s-a intamplat acest lucru , dar vreau sa rezolv problema. Daca are cineva asa ceva il rog sa ma ajute. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Multumesc la toti pentru raspunsuri! Deathu, sa inteleg ca acum nu mai ai inaltatoarele de 25? Le ai dat jos? Ai pus altele? Inaltatoarele de 25 au ajuns pe DR650 unde imi sunt mult mai necesare. Pe TA pe post de inaltatoare acum folosesc prinderile superioare ale ghidonului, puse invers (au undeva spre 20mm parca, si e numa bine). Asta e partea draguta cand cumperi o pereche de inaltatoare, ai pt 2 motociclete pt ca iti ramane o pereche de capace (prinderi superioare sau cum s-or numi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 da intradevar este fortata la viteza aia, e cam capat; eu iam dat -dupa bord- 180 si inca putin dar cam pe la 170 si ceva e realul, oricum se poate merge pe autostrada lejer cu el. Africana ajunge pe la 200, aia e vitezana mancatoare de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 cu Afrikana rd04 am atins maxim 175(pe centura, fara trafic) ceea ce e aproape de vit. max constructiva. 200 foarte greu si doar cu pinioane schimbate in conditii ideale cred ca reusesti! cu Transalpul am reusit 165 prin plimbarile mele de acum prin trafic doar ca greu tare am reusit sa ajung de la 150 la 160 si mai departe. nici drumul nu a fost indeajuns de lung si aveam ceva vant din fata. Acesta e motivul pt care vreau sa stiu ce viteza a-ti reusit voi sa atingeti cu ele, varfuri evident si mai mult ...conditiile ahh, si juninca mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.