Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Noutati: de curand a inceput sa-mi zornaie bordul dupa ce depasesc 5000 de turatii, mecanicul de la Honda mi-a zis ca nu are ce sa-i faca si ca e "known issue" printre Horneturi. Asa o fi? Nu am reusit sa aflu motivul zornaitului, toate instrumentele functioneaza perfect, nu e nici foarte suparator .. cel mai mult se simte in prima si a doua treapta.

 

 

Si la mine se aude. Seamana cu zgomotul produs de cablul de kilometraj de la vechile dacii.

Ca sa nu se mai auda, gaureste toba :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si la mine se aude. Seamana cu zgomotul produs de cablul de kilometraj de la vechile dacii.

Ca sa nu se mai auda, gaureste toba :laugh: .

 

Gaureste-ti neamule toba daca nu vrei sa mai auzi mare chestie, inclusiv zornaitul bordului :)

M-as baga daca: 1)m-as pricepe catusi de putin la mecanica ( unde sa dau gaurile,distanta etc), 2)as stii sigur ca dupa operatie nu ma trezesc fara talon in caz ca se hotarasc politistii sa-mi masoare decibelii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaureste-ti neamule toba daca nu vrei sa mai auzi mare chestie, inclusiv zornaitul bordului :laugh:

M-as baga daca: 1)m-as pricepe catusi de putin la mecanica ( unde sa dau gaurile,distanta etc), 2)as stii sigur ca dupa operatie nu ma trezesc fara talon in caz ca se hotarasc politistii sa-mi masoare decibelii.

 

 

Vezi mai sus /index.php?...t&p=1435568

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salutare acum am descoperit si eu topicul

intradevar un super motor

am patit si eu o data sa se inece,schartie si la mine frana fata

iar la faza cu enduro cred ca poate ceva(transalpina iun 2008)

 

 

sper sa se vada poza

oricum salutari tuturor

paul

post-17665-1227621476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca daca l-ati revitalizat, ma bag si eu. :laugh: Mai intai salutari tuturor, pt ca sunt proaspat venit in gasca, de vreo luna numai.

 

Pe mine ma intereseaza ce modificari se pot face pt a face CBF-ul ceva mai enduro. In primul rand, se pot pune cauciucuri de enduro ? Pt un drum forestier merg si astea acceptabil, dar daca dai de o alunecare de teren, de o traversare prin apa, nu cred ca mai au nici o sansa cauciucurile normale.

 

Am mers si pe ceva drumuri mai proaste. Pot sa zic ca rinichii mei s-au suparat rau de tot pe faza asta. Ce se poate face pt o suspensie spate mai soft ? Se regleaza ceva sau trebuie schimbat, nu stiu, poate amortizorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca daca l-ati revitalizat, ma bag si eu. :friends: Mai intai salutari tuturor, pt ca sunt proaspat venit in gasca, de vreo luna numai.

 

Pe mine ma intereseaza ce modificari se pot face pt a face CBF-ul ceva mai enduro. In primul rand, se pot pune cauciucuri de enduro ? Pt un drum forestier merg si astea acceptabil, dar daca dai de o alunecare de teren, de o traversare prin apa, nu cred ca mai au nici o sansa cauciucurile normale.

 

Am mers si pe ceva drumuri mai proaste. Pot sa zic ca rinichii mei s-au suparat rau de tot pe faza asta. Ce se poate face pt o suspensie spate mai soft ? Se regleaza ceva sau trebuie schimbat, nu stiu, poate amortizorul ?

 

n-am auzit de schimbari pentru a-l face mai enduro friendly, decat un protector pt aripa spate. Cbf-ul prin definite e un all-rounder foarte bun ce se preteaza binisor si pe drumuri mai accidentate, de ex eu am facut vara asta drumul cetatile ponorului - padis drum plin de pietris si pe ploaie si pot zice ca nu am intampinat nicio problema, chiar am lasat mult in urma cativa prieteni cu suv-uri iar la sfarsitul calatoriei rinichii mei nu au avut de comentat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca daca l-ati revitalizat, ma bag si eu. :friends: Mai intai salutari tuturor, pt ca sunt proaspat venit in gasca, de vreo luna numai.

 

Pe mine ma intereseaza ce modificari se pot face pt a face CBF-ul ceva mai enduro. In primul rand, se pot pune cauciucuri de enduro ? Pt un drum forestier merg si astea acceptabil, dar daca dai de o alunecare de teren, de o traversare prin apa, nu cred ca mai au nici o sansa cauciucurile normale.

 

Am mers si pe ceva drumuri mai proaste. Pot sa zic ca rinichii mei s-au suparat rau de tot pe faza asta. Ce se poate face pt o suspensie spate mai soft ? Se regleaza ceva sau trebuie schimbat, nu stiu, poate amortizorul ?

 

 

 

sal

poti regla suspensia spate mai soft

sub sa ai o cheie speciala si trebuie doar sa rotesti prinderea amortizorului spate

din cate stiu fata nu se poate regla

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Am inteles de pe bikez.com ca doar din 2008 CBF S-ul are injectie. Ale voastre sunt pe carburatie ?

Eu caut ceva care sa aiba injectie si ABS, dar sa fie produs inainte de 2006 (deh, pretul). Vad ca si Honda CBF 600 S si Suzuki Bandit 650 SA sunt pe carburatie pana foarte tarziu (2007). Avand in vedere ca CBR-ul 600 era pe injectie inca din 2001, pe CBF nu s-a implementat acest sistem decat in 2007 ?

 

Ce solutii mai am injectie + ABS ? Yamaha FZ6 Fazer ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru modelul de 1000 ABS-ul si injectia au fost introduse din 2006, pe cel de 600 din 2008 (dupa cum ai spus si tu). Probabil au fost introduse atat de tarziu deoarece se vrea un model entry level la un pret cat mai rezonabil, o solutie de compromis.

Modele (oarecum) asemanatoare : Suzuki V Storm, Yamaha FZ Fazer, Kawasaki ER 6F (?, nu are ABS), Suzuki Gsx 650 F; toate sunt pana in 7000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca CBR-ul 600 era pe injectie inca din 2001, pe CBF nu s-a implementat acest sistem decat in 2007 ?

În 2001 CBF 600 nu exista, locul lui era ocupat de Hornet (naked), Hornet S și CBR F4i (carenate). Când a apărut CBF 600 nu era obligatoriu Euro 3 și avea un motor Euro 2 proiectat să fie blând la 72 CP, nu nervos la peste 100 CP ca la CBR. În 2007 motorul de pe CBR a fost pus pe Hornet, iar din 2008 și pe CBF. Din ce am mers cu CBF motorul pe carburație e destul de bun, motorul de CBR e mai scump (tije din titan și alte chestii necesare unui motor supersport modern) așa că au amânat cât s-a putut să facă schimbarea. Când Euro 3 a devenit obligatoriu au schimbat cadrul și motorul - modelul 2008 are alt cadru, nu doar alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru explicatii.

 

Din pacate, pe mine nu ma deranjeaza carburatia sau injectia ca tehnologie, ci faptul ca la carburatie trebuie sa astepti incalzirea motorului de fiecare data, asa ca daca faci curse scurte in oras cu 30 de minute pauza intre ele trebuie sa astepti iar cate 5 minute sa se incalzeasca pe timp rece. Acesta este motivul principal pentru care doresc injectie.

 

Se pare ca singura din categoria asta cu ABS si injectie (dintre Suzuki Bandit, Honda CBF si Yamaha Fazer sub 5000 EUR) este solutia de la Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru explicatii.

 

Din pacate, pe mine nu ma deranjeaza carburatia sau injectia ca tehnologie, ci faptul ca la carburatie trebuie sa astepti incalzirea motorului de fiecare data, asa ca daca faci curse scurte in oras cu 30 de minute pauza intre ele trebuie sa astepti iar cate 5 minute sa se incalzeasca pe timp rece. Acesta este motivul principal pentru care doresc injectie.

 

Se pare ca singura din categoria asta cu ABS si injectie (dintre Suzuki Bandit, Honda CBF si Yamaha Fazer sub 5000 EUR) este solutia de la Yamaha.

 

Daca iti iubesti motoreta o incalzesti inainte de a-i da morti si daca e pe injectie si daca e pe carburatie. Daca e pe perfuzie nu inseamna ca se incalzeste mai iute, cate sui pe ea si ii dai in gura. Doar ca are (poate, nu-i obligatoriu) soc automat. Pe timp rece (depinde ce intelegi prin 'rece') un 5 minute de mers la relanti e fix pix, nu urca uleiu nici la 30 de grade. Cel mai bine se incalzeste in mers, in sarcina dar fara sa il fortezi. Daca ai mana iti dai seama cat il poti tura fara sa-l chinui. Nu mai lansati basme.

PS: cel mai repede se incalzeste un motor racit pe aer sau aer/ulei. :friends:

 

Si Banditu nou (2007+) are injectie + ABS.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma scuzati daca bruiez threadul specializat de CBF cu alte modele.

 

Nu obisnuiesc sa o duc pe linia rosie la turatie imediat dupa pornire, dar daca nu ai mana formata cu socul va avea tendinta fie sa scada sub turatia de relanti si sa moara, fie sa se supratureze la primul semafor, asa ca pe langa faptul ca trebuie sa fii si cu ochii in patru in traficul bucurestean trebuie sa mai arunci si un ochi la turometru constant sau sa vezi daca nu trepideaza si da sa moara, chiar daca a fost incalzita putin. Nu exclud posibilitatea ca eu sa nu o incalzesc cum trebuie si accept orice sfat, dar am citit threadul dedicat si mai multe nu am prins.

 

La calatorii scurte pana ajunge la temperatura optima ai ajuns la destinatie, practic n-ai facut nimic, ma refer aici la trasee obisnuite pana la serviciu, nu la plimbari unde nu este nicio problema sa fie pe carburatie, atunci e ziua ta libera, te destinzi, o gadili, o speli, o incalzesti, etc. Dar cand trebuie sa mergi pana la munca 20 minute - pai 5 minute la dus incalzita, 5 minute la intors incalzita, n-am facut nimic...

 

Stiu, ar trebui sa iau scuter pentru asa ceva, dar nu am unde sa tin 2 bestii :friends:

 

Banditul 2007+ e foarte fain, dar sub 5000 EUR va fi peste vreo 2-3 ani...

 

Se pare ca pentru injectie + ABS si sub 5000 de EUR trebuie sa ma orientez spre ... BMW ?

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu mai contează care se încălzește mai repede, toate trebuie încălzite un pic înainte de a pleca și nici în miezul verii nu e bine să ajungi la linia roșie după primul kilometru. Ce mi-e că la pornire apa are 10 grade sau 30, tot la 95 trebuie să ajungă.

 

Motoarele cu injecție se ocupă singure de șoc, dar la pornire e nevoie de aceeași grijă. De aceea pe vreme rece injecția nu face miracole.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, pe mine nu ma deranjeaza carburatia sau injectia ca tehnologie, ci faptul ca la carburatie trebuie sa astepti incalzirea motorului de fiecare data, asa ca daca faci curse scurte in oras cu 30 de minute pauza intre ele trebuie sa astepti iar cate 5 minute sa se incalzeasca pe timp rece. Acesta este motivul principal pentru care doresc injectie.

Eu n-am nevoie sa stau 5 minute nici macar pe vremea care e acum afara. Cum ies din casa, pornesc motorul cu socul tras. Pana imi pun casca si manusile, pana ies dintre blocuri cu a 1-a, cateva sute de metri, e deja acceptabil. De obicei ii scot socul inainte de a intra pe bulevard. Binenteles ca nu il urc peste 4-5000 cateva minute bune, dar poti sa mergi lejer prin oras si fara sa treci de 5000 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt nu temperatura motorului conteaza cel mai mult ci cat de bine lubrifiat e. Daca a mers 1-2 minute (cat iti pui casca si manusile), are deja 20-30 grade, atunci poti merge cu ea fara griji ca o strici, daca nu o duci pe rosu. Important e ca uleiul sa ajunga aproape de vascozitatea optima si sa fie bine "imprastiat" de pompa de ulei (peste noapte se strange tot in baia de ulei).

 

Indiferent ca-i carburatie sau injectie incalzirea la fel dureaza.

 

Singurul avantaj la injectie e faptul ca nu-i faci anual un reglaj de carburatoare (dar oricum ii schimbi cel putin uleiul deci tot ajungi la service) si socul "automat". Dar si cand se strica ceva la injectie, o iei pe remorca pana la service si scoti banu. Nu stiu cat e o diagnosticare pe tester la motor sau o sonda lambda dar stiu ca la masina iti iei carburator cu totul la acelasi pret.

 

Pentru CBS+ABS in schimb as da banu, sunt situatii de urgenta in care nu ai timp sa calci si sa dozezi corect ambele frane iar atunci un CBS face miracole.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am nevoie sa stau 5 minute nici macar pe vremea care e acum afara. Cum ies din casa, pornesc motorul cu socul tras.

Soc tras la maxim sau la jumatate ? La ce turatie sta cand o incalzesti asa ?

 

Nu vreau sa schimb cursul threadului catre discutii injectie vs carburatie, dar chiar sunt interesat de cum se incalzeste un CBF. Stiu ca daca ai socul tras la maxim turatia se duce sus de tot si daca ai si tobe sport trezesti cartierul in fiecare dimineata, ceea ce nu este foarte elegant.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soc tras la maxim sau la jumatate ? La ce turatie sta cand o incalzesti asa ?

 

Nu vreau sa schimb cursul threadului catre discutii injectie vs carburatie, dar chiar sunt interesat de cum se incalzeste un CBF. Stiu ca daca ai socul tras la maxim turatia se duce sus de tot si daca ai si tobe sport trezesti cartierul in fiecare dimineata, ceea ce nu este foarte elegant.

 

Multumesc.

 

Socul tras la maxim, turatia ajunge undeva pe la 1500 (daca a fost foarte frig in seara precedenta) - 2000. Il tin asa pentru 2 minute cat ma echipez apoi il inchid si nu am probleme la semafor. Primii kilometri ii faci cu rabdare, fara a smuci acceleratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soc tras la maxim sau la jumatate ? La ce turatie sta cand o incalzesti asa ?

 

Nu vreau sa schimb cursul threadului catre discutii injectie vs carburatie, dar chiar sunt interesat de cum se incalzeste un CBF. Stiu ca daca ai socul tras la maxim turatia se duce sus de tot si daca ai si tobe sport trezesti cartierul in fiecare dimineata, ceea ce nu este foarte elegant.

 

Multumesc.

In primul rand, am toba originala. Asa ca nu prea e problema cu zgomotul. La mine mai mult se aude motorul decat toba. :laugh:

 

Turatia depinde de moment. Uneori cu socul la maxim ajunge pe la 2000-2500 maxim. Alteori ramane pe la 1000 pana incep sa-i dau si un pic de gaz. Apropo, nu prea stiu cum e aia socul la jumatate. Nu imi da impresia sa aiba mai multe pozitii. Ori tras ori bagat. In plus, daca se incalzeste bine motorul, socul intra singur inapoi. E buna treaba sa nu-l uiti asa, desi de obicei il bag eu mai repede.

In general, daca o faci sa stea peste 1500 de ture merge ok. Deci poti sa te joci cu socul pana ajunge la turatia pe care o vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, am toba originala. Asa ca nu prea e problema cu zgomotul. La mine mai mult se aude motorul decat toba. :)

 

Turatia depinde de moment. Uneori cu socul la maxim ajunge pe la 2000-2500 maxim. Alteori ramane pe la 1000 pana incep sa-i dau si un pic de gaz. Apropo, nu prea stiu cum e aia socul la jumatate. Nu imi da impresia sa aiba mai multe pozitii. Ori tras ori bagat. In plus, daca se incalzeste bine motorul, socul intra singur inapoi. E buna treaba sa nu-l uiti asa, desi de obicei il bag eu mai repede.

In general, daca o faci sa stea peste 1500 de ture merge ok. Deci poti sa te joci cu socul pana ajunge la turatia pe care o vrei.

 

Te-am vazut azi pe la Muzeul Antipa; se aude meserias cbf-ul cu toba stock, nu de alta dar aveam impresia ca a mea se aude ca un aspirator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-am vazut azi pe la Muzeul Antipa; se aude meserias cbf-ul cu toba stock, nu de alta dar aveam impresia ca a mea se aude ca un aspirator :)

Mah, nu stiu... Poate peste 5-6000 de ture sa se auda ceva mai bine. Altfel, iti zic, cel putin de pe sa, eu aud mai mult motorul decat toba. Mi se pare o senzatie ciudata.

 

Pe mine ma bate gandul sa schimb si eu toba la primavara. Doar ca nu vreau una prea nesimtita. Doar un pic mai zgomotoasa decat aia stock. Mai am timp pana atunci sa caut... Voi ce tobe aveti si cum sunt la nivelul de zgomot ?

 

Si, apropo de cum se aude propriul motor... Am fost acu cateva saptamani pana la Veliko cu destul de multa lume. Nu stiu cum naibii, dar motorul meu suna complet diferit decat celelalte. Parca nu avea deloc sunete joase. N-am stat sa ma uit, dar cred ca nu mai era nimeni cu 4 cilindri (sau daca era, nu l-am auzit nici pe ala :D ). Oare asta sa faca diferenta ?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...