Jump to content


Photo

Honda Cbf 600 S


  • Please log in to reply
1807 replies to this topic

#21 Iantza

Iantza

    Bau-bau

  • Membru
  • Pip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VRSCA

Posted 03 June 2008 - 04:51 PM

Si io am reusit s-o inec...dar mai sunt si "destept" tare si atat am fortat-o ca am ramas si fara baterie...Am incercat sa o alimentez de la o masina si sa o pornesc dar tot n-am reusit. Trebuie sa-i scot si sa-i usuc bujiile? 10x for help!

#22 satori

satori

    Rastafarian

  • Membru
  • Pip
  • 445 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki N1K
  • Numar: neindoite
  • Club: www.gmclub.ro

Posted 03 June 2008 - 04:53 PM

...CBF 1000 S (ce o fi aia?).


The mother of all CBFs. Adica asta: http://www.honda-bik...1...cat=3&id=67


Si io am reusit s-o inec...dar mai sunt si "destept" tare si atat am fortat-o ca am ramas si fara baterie...Am incercat sa o alimentez de la o masina si sa o pornesc dar tot n-am reusit. Trebuie sa-i scot si sa-i usuc bujiile? 10x for help!


Teoretic, nu.
Sigur i-ai dat bine curent?
Da-i la demaror cu gazul deschis si socul inchis.

#23 Iantza

Iantza

    Bau-bau

  • Membru
  • Pip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VRSCA

Posted 03 June 2008 - 04:58 PM

Curent sigur i-am dat bine...Problema ca am incercat si cu gazul deschis la maxim, soc inchis si cu demarorul tinut apasat cam 5 sec...nimic..

In fine, o sa-i sun pe-astia de la Honda sa ma scoata din kko, ca parca nu-mi vine sa dau bujiile jos

Edited by Iantza, 03 June 2008 - 04:59 PM.


#24 AdrianB1

AdrianB1

    pupător de moaște

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,207 posts
  • Gender:Male
  • Location:București, Dr. Taberei
  • Moto: Yamaha Fazer S2
  • Numar: B-xx-xxB
  • Club: nici gând

Posted 03 June 2008 - 07:31 PM

noroc! in mai putin de o saptamana am reusit sa strabat in jur de 600 km cu prima mea motocicleta, cbf 600 s (model 2006); am prins reducerea de -1k euro fata de pretul anterior pentru modelul cu carburatie si fara abs ( reducere aplicata pentru ca urmeaza sa apara modelul k8 si baietii presupun ca voiau sa scape cat mai repede de modelele "vechi").

Nu prea e reducere de 1000 EUR, daca te uiti la preturile din Germania (care anul trecut au fost foarte aproape de Honda RO) modelul vechi de CBF 600 e la pretul la care e la ei CBF 2008, iar la noi modelul 2008 e mai scump cu 1000 EUR. Deci vor sa scape mai repede de modelul vechi cerand 1000 EUR in plus pe cel nou :unsure: Am urmarit preturile pentru ca vreau sa imi iau un CBF 600 S 2008 si era sa ma duc in Germania dupa el, vazand pretul in Romania. Pretul la modelul 2007 nu s-a schimbat semnificativ fata de sezonul trecut (parca e mai mic cu vreo 1-200 EUR doar), deci nu e nici o reducere de 1000.

Edited by AdrianB1, 03 June 2008 - 07:32 PM.

Whenever you make a statement ask yourself "So what?"

Drive safe.

#25 Thrill

Thrill

    tourer in lung si-n lat

  • Membru
  • Pip
  • 184 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Bucuresti
  • Moto: Honda CBF 600 S
  • Numar: BR-04-ZPX

Posted 03 June 2008 - 10:28 PM

Nu prea e reducere de 1000 EUR, daca te uiti la preturile din Germania (care anul trecut au fost foarte aproape de Honda RO) modelul vechi de CBF 600 e la pretul la care e la ei CBF 2008, iar la noi modelul 2008 e mai scump cu 1000 EUR. Deci vor sa scape mai repede de modelul vechi cerand 1000 EUR in plus pe cel nou :blink: Am urmarit preturile pentru ca vreau sa imi iau un CBF 600 S 2008 si era sa ma duc in Germania dupa el, vazand pretul in Romania. Pretul la modelul 2007 nu s-a schimbat semnificativ fata de sezonul trecut (parca e mai mic cu vreo 1-200 EUR doar), deci nu e nici o reducere de 1000.

Adrian e posibil sa ai dreptate, nu am stat prea mult sa cercetez cursul pretului pentru acest model; cumpararea motocicletei a fost mai degraba o alegere pe moment; probabil mi-a ramas intiparita faza cu reducerea atunci cand am vazut pretul modelul k8 :laugh:
Singura modalitate mai fiabila de "redresat motorul" zic ca e : tragi socul la maxim, gaz nimic (nu te atingi de manson) si ii dai la demaror timp de 10-15 secunde fara frica, daca nu se intampla nimic repeti manevra dupa 5 minute. Eu am gresit dupa ce mi s-a oprit motorul pentru ca i-am dat gaz cat mai mult in timp ce incercam sa-l pornesc si am inecat motorul si mai tare, n-a vrut sa mai porneasca nici impinsa de 2 insi Si da, worst case scenario : scoti cele 4 bujii si incerci sa le usuci, trebuie sa fi inarmat cu multa rabdare si eventual cu degete cat mai lungi, pozitia bujiilor fiind una extrem de neortodoxa :) dupa cum zicea si danradu pe prima pagina a topicului, odata ce te-ai obisnuit cu procedura nu mai ai probleme cu pornirea motorului.
Nu stiu alte motociclete cum sunt , dar a mea pare sa aiba o sa destul de tare, in special dupa mai mult de 100 km parcursi devine un pic cam chinuitoare. Am avut ocazia sa merg si drept pasager pe o distanta relativ scurta si pot zice ca saua aferenta pasagerului mi s-a parut rock solid, avand confortul unui scaun de lemn din perioada pre-scolara. Pentru cei care au avut pasageri, ce parere au avut ? :bigstar:

#26 Iantza

Iantza

    Bau-bau

  • Membru
  • Pip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VRSCA

Posted 10 June 2008 - 01:03 PM

Finally, am pornit-o doar din soc.. :P Impresia mea acum este ca nu are amestecul de aer-combustibil facut k lumea (sau poate faptul ca i-am pus OMV 100...). Da in nas la accelerari scurte, fara a brusca acceleratia...In fine...sunt super bucuros ca am reusit sa ma prind cum se porneste "elegant" :D

#27 UzZy

UzZy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Location:Constanta
  • Numar: CT-80 DIO
  • Club: DIO FILI

Posted 07 July 2008 - 09:35 PM

Shi eu cred ca am inecat-o...dar nu pricep de ce...cald afara, am incercat sa pornesc normal...cum am mai pornit-o de o gramada de ori...E adevarat ca nu o mai pornisem de vreo 2 saptamani shi ceva, dar nu era prima data. In fine....Nu a luat-o nici cum. Am incercat shi cu shoclu tras shi impinsa ... nimic. Acum ashtept sa ma duc cu un prieten sa incercam sa dam jos bujiile. Fir-ar sa fie de treaba, ce tzi-e shi cu motoarele astea :burnout:)

#28 dio phili

dio phili

    DAKAY

  • Membru
  • Pip
  • 245 posts
  • Location:My location
  • Moto: GSR 600
  • Numar: CT 76 DIO
  • Club: DIO PHILI

Posted 07 July 2008 - 09:49 PM

Shi eu cred ca am inecat-o...dar nu pricep de ce...cald afara, am incercat sa pornesc normal...cum am mai pornit-o de o gramada de ori...E adevarat ca nu o mai pornisem de vreo 2 saptamani shi ceva, dar nu era prima data. In fine....Nu a luat-o nici cum. Am incercat shi cu shoclu tras shi impinsa ... nimic. Acum ashtept sa ma duc cu un prieten sa incercam sa dam jos bujiile. Fir-ar sa fie de treaba, ce tzi-e shi cu motoarele astea :burnout:)



mda....asteapta tu sa vina prietenu' ala....mai bine treci sa il iei de acasa=))...daca tot ai stricat bunatate de motocicleta......
daca aveai hayabusa nu pateai asa rusine...dar deh, honda e honda!
:blbl:

Edited by dio phili, 07 July 2008 - 09:54 PM.

Whiteriders always f u c k blackriders.
Expresia de mai sus este un pamflet, asa ca nu faceti mutre inutil!

DAMNANT QVOD NON INTELLEGVNT

#29 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 09 July 2008 - 09:25 PM

Am facut 12.000 km cu ea si nu am inecat-o niciodata.
Pe timp rece, porneste beton cu socul tras la maxim FARA ACCELERATIE.
Acum cind e cald, nu trag deloc socul. Dau la automat, putin accelerat si porneste. Deoarece motorul este rece are turatia putin sub 1.000 rpm deci merge cam neregulat. Pentru a compensa acest lucru, trag foarte incet de soc, pina ajunge la 1.500-2.000 rpm.
Daca tragi repede si mult, se opreste cu siguranta.

La mine cam asa stau lucrurile cu pornirea.

Saua e cam tare, lucru care se simte la parcurgerea distantelor mari. Si picioarele simt nevioa sa le mai intind dupa 50-60 km parcursi.

In rest, merge perfect. Este o motocicleta super chiar si pentru plimbari mai lungi.
DSC02080.JPG DSC02092.JPG DSC07789.JPG

Asfalt uscat, fara incidente!


#30 road_runner 1400

road_runner 1400

    Connie rocks the hell out!

  • Super Membru
  • PipPip
  • 579 posts
  • Gender:Male
  • Moto: GTR 1400

Posted 17 July 2008 - 05:55 AM

GDan, spune-mi te rog te unde ai luat aparatoarea pentru roata spate, sunt interesat si eu de ea. Altfel, este exact cum ai zis, o motocicleta foarte buna pentru aproape orice fel de plimbari, spun aproape pentru ca cele off-road sunt scoase din calcul evident.

#31 CapnJackSparrow

CapnJackSparrow

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 580 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alexandria
  • Moto: Suzuki GSR

Posted 22 July 2008 - 03:29 PM

Cat coasta o de-asta la mana a doua?
Pt. a vizualiza blogul meu(care prezinta si cateva teme legate de motociclism) tastati in browser: http://cjs.iuliux.ro Sper sa va placa!

#32 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 17 August 2008 - 08:08 PM

GDan, spune-mi te rog te unde ai luat aparatoarea pentru roata spate, sunt interesat si eu de ea. Altfel, este exact cum ai zis, o motocicleta foarte buna pentru aproape orice fel de plimbari, spun aproape pentru ca cele off-road sunt scoase din calcul evident.


De la Louis. Am comandat-o la http://kronaumoto.ro/.
Aduc la pretul din Germania la care platesti curierul la noi in tara.

Cat coasta o de-asta la mana a doua?


http://www.motocicli...p;#entry1331993

http://www.moto-net....c...on=&start=0

Asfalt uscat, fara incidente!


#33 utzelu

utzelu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 299 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cipru
  • Moto: 1999 Yamaha XVS1100 Dragstar

Posted 18 August 2008 - 10:21 AM

Salut,

Aveti careva un manual de service pt. CBF600? Trebuie sa demontez furca de pe motorul unui amic, ca sa schimb niste garnituri bushite (ii curge uleiul in draci) si sa schimb uleiul din furca. Si nu prea stiu cat ulei intra...
--------------
Numai bine,
utzelu

----------------------------------------------
2005 Honda CB600F Hornet
2002 Ducati Monster 620ie Dark
1996 Yamaha XVS400 Dragstar Custom

#34 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 25 August 2008 - 09:39 PM

La intrunirea de la Snagov am vazut o doamna/domnisoara pe un CBF 600 S.
Am incercat sa o gasesc, pentru a schimba niste impresii, insa nu am reusit.
Nr. B 71 KYF. Cine o fi?

Asfalt uscat, fara incidente!


#35 Thrill

Thrill

    tourer in lung si-n lat

  • Membru
  • Pip
  • 184 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Bucuresti
  • Moto: Honda CBF 600 S
  • Numar: BR-04-ZPX

Posted 01 September 2008 - 10:06 AM

Am facut Bucuresti > Iasi>Braila>Bucuresti in wk asta (~1000 km) cu un super consum de 4.4 % :cheers:
Cum: 120 kmh extraurban (cu cateva varfuri >170kmh) aplecat peste rezervor cu picioarele rezemate de scaritele pasagerului (forta de frecare mai mica) si 80kmh max in localitati (in treapta a 6-a); a scos cineva mai putin ? cum ? :banana:
S6306257.JPG

#36 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 01 September 2008 - 02:54 PM

Am facut Bucuresti > Iasi>Braila>Bucuresti in wk asta (~1000 km) cu un super consum de 4.4 % :cheers:
Cum: 120 kmh extraurban (cu cateva varfuri >170kmh) aplecat peste rezervor cu picioarele rezemate de scaritele pasagerului (forta de frecare mai mica) si 80kmh max in localitati (in treapta a 6-a); a scos cineva mai putin ? cum ? :blbl:
S6306257.JPG



La regimul asta de deplasare imi ia 5.1-5.3 la 100 km. Eu am 100 kg :banana: .
Am scos minim 4.7l/100km der la 60-80 km/h (insoteam un incepator).

Asfalt uscat, fara incidente!


#37 Thrill

Thrill

    tourer in lung si-n lat

  • Membru
  • Pip
  • 184 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Bucuresti
  • Moto: Honda CBF 600 S
  • Numar: BR-04-ZPX

Posted 01 September 2008 - 03:51 PM

La regimul asta de deplasare imi ia 5.1-5.3 la 100 km. Eu am 100 kg :cheers: .
Am scos minim 4.7l/100km der la 60-80 km/h (insoteam un incepator).


Destul de mare diferenta de combustibil vis-a-vis de diferenta de greutate.. cert e ca si mie imi scoate cu 1-1.5 % mai mult atunci cand am pasager :blbl:
Am facut aproape 7000 km si ma nedumereste faptul ca, INCA, imi scartaie frana fata mai ceva ca-n prima zi, am zis ca va trece odata cu nr de kilometri dar nu da dovada ca ar vrea sa treaca pe "silent" mode in curand. Functioneaza brici in cazuri de urgenta , nu zic ca nu , dar in cazul franarilor superficiale scartaie in draci :banana: Cineva cu aceiasi situatie?

#38 Iantza

Iantza

    Bau-bau

  • Membru
  • Pip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VRSCA

Posted 01 September 2008 - 05:09 PM

Destul de mare diferenta de combustibil vis-a-vis de diferenta de greutate.. cert e ca si mie imi scoate cu 1-1.5 % mai mult atunci cand am pasager :blbl:
Am facut aproape 7000 km si ma nedumereste faptul ca, INCA, imi scartaie frana fata mai ceva ca-n prima zi, am zis ca va trece odata cu nr de kilometri dar nu da dovada ca ar vrea sa treaca pe "silent" mode in curand. Functioneaza brici in cazuri de urgenta , nu zic ca nu , dar in cazul franarilor superficiale scartaie in draci :cheers: Cineva cu aceiasi situatie?


yep...si mie imi scartaie...zici ca-s tramvai...dar io n-am decat 250 km. Pot fi 2 cauze: placutele, din cauza compozitie, sau praful depus pe placute insa asta ar insemna ca ar face doar la prima franare. Inclin sa cred ca este vorba de placute...

BTW, cred ca ti-am vazut motoru' parcat pe la Vitan Mall, cu ceva timp in urma :banana: Chiar ma uitam la crash-bar-uri ca ar trebui sa-mi pun si io (desi ii influenteaza clar negativ design-ul)

#39 Thrill

Thrill

    tourer in lung si-n lat

  • Membru
  • Pip
  • 184 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Bucuresti
  • Moto: Honda CBF 600 S
  • Numar: BR-04-ZPX

Posted 01 September 2008 - 05:45 PM

yep...si mie imi scartaie...zici ca-s tramvai...dar io n-am decat 250 km. Pot fi 2 cauze: placutele, din cauza compozitie, sau praful depus pe placute insa asta ar insemna ca ar face doar la prima franare. Inclin sa cred ca este vorba de placute...

BTW, cred ca ti-am vazut motoru' parcat pe la Vitan Mall, cu ceva timp in urma :cheers: Chiar ma uitam la crash-bar-uri ca ar trebui sa-mi pun si io (desi ii influenteaza clar negativ design-ul)


se feresc conservarii de zici ca vine tancul atunci cand ma apropii de un semafor :banana:) ce mai ,are un efect psihologic mai puternic decat orice toba sport ...
daca l-ai vazut intr-o zi de miercuri atunci cred ca motorasul meu era.. orange wednesday :blbl:
go for the crashbars, mi-au salvat o carena de curand ..a cedat si o bara ce facea parte din crashbar in acelasi timp dar nu s-a lasat cu pagube materiale in detrimentul motorului; iar in privinta aspectului chiar imi plac cum sta "imbratisata" de ele.

#40 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 01 September 2008 - 09:31 PM

Cu scirtziitul m-am "delectat" si eu pina pe la 12.000 km cred. Nu mi-am dat seama exact cind a disparut. Uneori se mai aude, dar rar de tot. Acum am 15.500 km.

Ca sa fiu auzit, mi-am luat inima in dinti, si dupa ce am incercat sa aflu cit mai multe http://www.motocicli...?...=227318&hl= am facut asta:
DSC02115.JPG

Am inceput prin a da 12 gauri de 6 milimetri in diametru dispuse echidistant. Zgomotul s-a mai ingrosat, insa la relanti pufaia destul de nashpa. Astazi am bagat o freza si am unit doua cite doua, obtinind ceea ce ati vazut. Nu prea mi-a reusit geometria insa nu prea se vede caci e la interior.
In ce priveste sunetul va pot spune ca e grozav. Cred ca se incadreaza si in limitele admise de lege. Am avut mari emotii insa se aude foarte bine.
La relanti sunetul e mai gros decit inainte. Acesta se ingroasa simtitor de la 2.000-2.500 rpm.
Daca nu se va incadra in limitele admise, am de gind sa-mi fac un dop demontabil care sa obtureze aceste orificii. Pina atunci ma bucur de noul sunet de MOTOR.

Numai bine.

Asfalt uscat, fara incidente!





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status