Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Honda Cbf 600 S


  • Please log in to reply
1750 replies to this topic

#1 UzZy

UzZy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Location:Constanta
  • Numar: CT-80 DIO
  • Club: DIO FILI

Posted 21 May 2007 - 07:48 PM

Salutare. De aprox o luna am o Honda CBF 600 S. Vreau sa aud ceva pareri de la detzinatorii mai vechi. Mie mi se pare super....mai ales ca este prima mea motocicleta.

#2 Messner

Messner

    Free Rider

  • Membru
  • Pip
  • 123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CB600FA PC41
  • Numar: -
  • Club: Free Rider

Posted 23 May 2007 - 05:20 PM

...are frati.

Si da, este super intr-adevar :drums:

#3 UzZy

UzZy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Location:Constanta
  • Numar: CT-80 DIO
  • Club: DIO FILI

Posted 23 May 2007 - 06:56 PM

Probleme specifice ceva ?? De cand o ai ? Catzi km facushi ? Viteza maxima ?

#4 utzelu

utzelu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 299 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cipru
  • Moto: 1999 Yamaha XVS1100 Dragstar

Posted 29 May 2007 - 11:03 PM

De cateva luni un amic de-al meu are un CBF 600 N si il mai iau si eu la plimbare din cand in cand (mai facem schimb de motoare)...

E un motor bun si pt. incepatori si pt. cei experimentati. Cel mai mult imi place ca poti merge lejer (a 5-a la 50-60km/h fara sa "se supere"), in regim de cruiser sau forja maxima cand ai chef...

Modelul e din 2004, fara nici o problema tehnica pana acum (nici nu ma astept de la Honda).
--------------
Numai bine,
utzelu

----------------------------------------------
2005 Honda CB600F Hornet
2002 Ducati Monster 620ie Dark
1996 Yamaha XVS400 Dragstar Custom

#5 danradu

danradu

    luat..

  • Super Membru
  • PipPip
  • 850 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:plimbari , tenis, arhitectura, istorie
  • Club: Militari City

Posted 07 August 2007 - 07:36 AM

mai are un fratior ....

DWzyjK423776-02.gif
zâmbesc şi hoinăresc pe drum ,zburdalnic în bătaia vântului......

 

www.candleland.ro


#6 danradu

danradu

    luat..

  • Super Membru
  • PipPip
  • 850 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:plimbari , tenis, arhitectura, istorie
  • Club: Militari City

Posted 24 August 2007 - 09:27 AM

problema cu CBF 600SA :agree: porneste foarte greu se ineaca repede si nu porneste decat dupa ce ii dau jos bujiile si le curat , si posibil sa fie ceva si cu bobinele ..la 1-2 scanteia este mai puternica la 3-4 este foarte slaba ...naspa rau ..astept niste sfaturi ..
multumiri anticipate ...

DWzyjK423776-02.gif
zâmbesc şi hoinăresc pe drum ,zburdalnic în bătaia vântului......

 

www.candleland.ro


#7 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 606 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 02 September 2007 - 03:49 PM

Vad ca nu sunt prea multe informatii despre CBF600S.
Ii rog pe cei care poseda un astfel de motor, sa dea niste informatii generale despre acesta.
Cum e la condus, daca are ceva probleme specifice sau lucruri care deranjeaza.
Imi place tare mult modelul si as vrea sa-mi iau unul, insa inca nu-l au in showroom. Abia peste doua saptamini vine.

Va multumesc.

Asfalt uscat, fara incidente!


#8 danradu

danradu

    luat..

  • Super Membru
  • PipPip
  • 850 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:plimbari , tenis, arhitectura, istorie
  • Club: Militari City

Posted 04 September 2007 - 07:14 AM

CBF 600 SA ..motoreta este excelenta ..ciclistica buna si foarte usor de manevrat desi la prima vedere nu ai zice .., are totusi 220kg ..consum bun (6-7l% in regim de 5-6000 rot/min ) ca probleme ..mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert :) in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat.. am incercar si sa o imping dar fara nici o speranta ,, facusem regula daca se ineca ..dura 15 min si o rezolvam , faceam greseala de ii dadeam un pic de gaz..si o terminam ...de pornit porneste numai din shock., in rest nu mi-a creat probleme merge Excelent ..
pe o noua citire, asfalt uscat

DWzyjK423776-02.gif
zâmbesc şi hoinăresc pe drum ,zburdalnic în bătaia vântului......

 

www.candleland.ro


#9 GDan

GDan

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 606 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: DRZ 400 S, GTR 1400
  • Numar: IS -- WVW

Posted 04 September 2007 - 10:21 PM

CBF 600 SA ..motoreta este excelenta ..ciclistica buna si foarte usor de manevrat desi la prima vedere nu ai zice .., are totusi 220kg ..consum bun (6-7l% in regim de 5-6000 rot/min ) ca probleme ..mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert :) in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat.. am incercar si sa o imping dar fara nici o speranta ,, facusem regula daca se ineca ..dura 15 min si o rezolvam , faceam greseala de ii dadeam un pic de gaz..si o terminam ...de pornit porneste numai din shock., in rest nu mi-a creat probleme merge Excelent ..
pe o noua citire, asfalt uscat


OK.
Multumesc pentru detalii.

Asfalt uscat si numai bine.

Asfalt uscat, fara incidente!


#10 BlackXIII

BlackXIII

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Motoare,masini,femei,gratare....in orice ordine vreti:))

Posted 23 January 2008 - 11:58 PM

CBF 600 SA ..motoreta este excelenta ..ciclistica buna si foarte usor de manevrat desi la prima vedere nu ai zice .., are totusi 220kg ..consum bun (6-7l% in regim de 5-6000 rot/min ) ca probleme ..mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert :friends: in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat.. am incercar si sa o imping dar fara nici o speranta ,, facusem regula daca se ineca ..dura 15 min si o rezolvam , faceam greseala de ii dadeam un pic de gaz..si o terminam ...de pornit porneste numai din shock., in rest nu mi-a creat probleme merge Excelent ..
pe o noua citire, asfalt uscat


salut! consumul ala e in rodaj? sau atat mananca de obicei in regim urban?

#11 madcox

madcox

    BOXER & V2 LOVER

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,454 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:interesante
  • Moto: o mizerie de japoneza de 850
  • Numar: valabil
  • Club: de lesbiene

Posted 24 January 2008 - 12:21 AM

eu cred ca 7 ia in regim urban, sau extraurban, dar mai forjat. ar trebui sa ia un 6% pe la o viteza de 120-140 kph.
seria cbf este foarte reusita. daca mai este si cu abs, deja este vis...

#12 Messner

Messner

    Free Rider

  • Membru
  • Pip
  • 123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CB600FA PC41
  • Numar: -
  • Club: Free Rider

Posted 03 March 2008 - 03:20 PM

urban neforjat (sub 6000 rpm) 5,5 %
urban (7000-1000rpm) 6-7%

extraurban neforjat, viteza 6, 6-7000 rpm constant (150-160/kmh), 5,7% (testat)
extraurban forjat, viteza 5, >11.000rpm (180-210) >8% (testat)

#13 AdrianB1

AdrianB1

    pupător de moaște

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,157 posts
  • Gender:Male
  • Location:București, Dr. Taberei
  • Moto: Yamaha Fazer S2
  • Numar: B-xx-xxB
  • Club: nici gând

Posted 31 March 2008 - 08:11 PM

Am mers azi cu un CBF600 S din 2005 și mi-a plăcut manevrabilitatea, dar arată urât bordul si carena în zona rezervorului (văzută din poziția pilotului e pătrățoasă, bordul la cele gri e în două nuanțe și arată groaznic iar zona furcii parcă e o gaură dreptunghiulară dată în motocicletă). Din față arată binișor, din laterală OK dar din spate e cam urâtă.

Am auzit că modelul 2008 arată mai bine, din ce am citit în recenziile pe Internet e aproape altă motocicletă pentru că totul e schimbat sau modificat, motor (complet nou), cadru (complet nou), parbriz și carenă (modificate), șeaua (modificată), bordul (modificat) etc.

Are sau a văzut cineva modelul 2008? Se vede diferența, cum e față de modelele 2004-2007? Am vorbit chiar cu cineva de la Honda, dar mi-a spus că încă nu a mers cu modelul 2008 ca să știe personal diferențele. Cred că are și un consum mai mic, poate confirma cineva?

Pentru modelele mai vechi, cât e cursa parbrizului (cu cât se poate ridica)? Șeaua mi s-a părut cam tare, a mers cineva peste 500 km într-o zi ca să spună dacă a doua zi mai putea sta în fund sau nu? Eu am făcut peste 600 km pe zi cu CB 500 și seara mă durea fundul destul de tare, abia trecea până a doua zi, este vreo diferență față de CBF? Nu e totuși Pan European ca să fie comodă ca un fotoliu :ok:

Mă interesează aceste aspecte pentru că aș vrea să îmi iau un CBF600 S și vreau să știu pe ce dau banii și dacă merită să dau banii, mai ales că modelul 2008 e mult mai scump ca cel 2007 (cam 1000 EUR diferență la aceeași echipare).
Whenever you make a statement ask yourself "So what?"

Drive safe.

#14 Messner

Messner

    Free Rider

  • Membru
  • Pip
  • 123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CB600FA PC41
  • Numar: -
  • Club: Free Rider

Posted 03 May 2008 - 09:08 AM

- 800 km intr-o zi eu. Intr-adevar peste 500 de km saua stock nu mai este "confortabila" dar poti sa o schimbi cu o sa aftermarket, eventual cu gel, de la bagster.com

- Pe pozitia cea mai inalta a parbrizului (are 3) castigi circa 2,5-3 cm. Daca te intereseaza un parbirz aftermarket si mai inalt exista ceva de la Puig parca

- Modelul 2008 are motor de 600RR cu un sistem de injectie adaptat la seria CBF (adica tot 58KW) este un pic mai usor, linii noi la semicarene si cam atat
(Am vazut modelul in februarie in GE dar nu am mers pe el)

#15 Iantza

Iantza

    Bau-bau

  • Membru
  • Pip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VRSCA

Posted 21 May 2008 - 12:49 PM

De saptamana viitoare ma adaug si io pe lista posesorilor de CBF600S model 2007, insa...Mai am destul pana sa si merg pe ea...Next step: permis categ A

#16 AdrianB1

AdrianB1

    pupător de moaște

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,157 posts
  • Gender:Male
  • Location:București, Dr. Taberei
  • Moto: Yamaha Fazer S2
  • Numar: B-xx-xxB
  • Club: nici gând

Posted 25 May 2008 - 11:35 PM

Si-a pus cineva pe modelul S carene inferioare aftermarket? Unde se gasesc si cam cat costa?
Whenever you make a statement ask yourself "So what?"

Drive safe.

#17 Messner

Messner

    Free Rider

  • Membru
  • Pip
  • 123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CB600FA PC41
  • Numar: -
  • Club: Free Rider

Posted 30 May 2008 - 10:33 AM

http://www2.accolo.a...8b1aad65044ac57

asa ceva te interseaza ?

#18 AdrianB1

AdrianB1

    pupător de moaște

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,157 posts
  • Gender:Male
  • Location:București, Dr. Taberei
  • Moto: Yamaha Fazer S2
  • Numar: B-xx-xxB
  • Club: nici gând

Posted 01 June 2008 - 10:49 PM

Asa ceva, dar pentru CBF600 - in link apare CBF 1000 S (ce o fi aia?).
Whenever you make a statement ask yourself "So what?"

Drive safe.

#19 Mos Ion Roata

Mos Ion Roata

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda CBF 600NA
  • Numar: la intamplare

Posted 02 June 2008 - 04:02 PM

Salutare. De aprox o luna am o Honda CBF 600 S. Vreau sa aud ceva pareri de la detzinatorii mai vechi. Mie mi se pare super....mai ales ca este prima mea motocicleta.



Salut!


Inca un fratior (ceva mai dezbracat) pentru cbf-ul tau. Nascut in 2006.

M-am plimbat doar vreo 500 de km cu el pana acum si e exact ce imi trebuie pentru oras.

#20 Thrill

Thrill

    tourer in lung si-n lat

  • Membru
  • Pip
  • 184 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Bucuresti
  • Moto: Honda CBF 600 S
  • Numar: BR-04-ZPX

Posted 03 June 2008 - 04:34 PM

noroc! in mai putin de o saptamana am reusit sa strabat in jur de 600 km cu prima mea motocicleta, cbf 600 s (model 2006); am prins reducerea de -1k euro fata de pretul anterior pentru modelul cu carburatie si fara abs ( reducere aplicata pentru ca urmeaza sa apara modelul k8 si baietii presupun ca voiau sa scape cat mai repede de modelele "vechi").
Drept incepator pot zice ca absenta abs-ului nu ma deranjeaza in mod special (am inceput sa deprind limitele aderentei pt frana fata, ca pe cea spate incerc momentan sa o evit), pe de alta parte absenta injectiei mi se pare un minus destul de mare mai ales pentru o motocicleta ce se adreseaza incepatorilor; intregul proces in sine nu este complicat, dar deh.. indata ce am comis greseala de a accelera putin motocicleta atunci cand motorul este rece/ socul tras ... s-a dus tot procesul; asa am patit-o intr-o dimineata, am inecat-o atat de rau incat a trebuit sa-i scot/usuc toate bujiile :)
Ca tot am inceput cu minusuri as vrea sa aduc vorba si de greutatea ridicata a motocicletei (224 kg cu plinul facut) : trebuie sa recunosc ca e o chestie destul de subiectiva, in mare parte datorita kilogramelor mele destul de reduse (1.78 / 65kg) :) greutate resimtita din plin atunci cand intentionez sa intorc motocicleta sau sau cand vreau sa incalec o bordura. am reusit sa o scap de 3 ori pana acum in cazuri absolut prostesti si destul de previzibile pentru un motociclist cu catusi de putina experienta :unsure: mi-am comandat o serie de crash-bar`uri pe care le voi instala asap :rose: ...
Punctele pozitive.. ramane sa revin cu impresii cu alta ocazie..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status